-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Торги не відбулися
855 700.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 278.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 278.50 UAH
Період оскарження:
25.01.2024 18:13 - 02.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Бездіяльність Замовника
Номер:
25e8e5b2856f4c349863789458e81074
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-016059-a.a2
Назва:
Бездіяльність Замовника
Скарга:
Замовником не відхилено пропозицію переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Ліцей _17 PDF.pdf 05.03.2024 18:44
- Скарга Ліцей _17.docx 05.03.2024 18:44
- sign.p7s 05.03.2024 18:46
- рішення від 07.03.2024 № 4243.pdf 07.03.2024 17:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4735.pdf 15.03.2024 13:03
- рішення від 14.03.2024 № 4735.pdf 19.03.2024 11:42
- Пояснення відповідь на скаргу 2 doc 08.03.2024 18:22
- Пояснення відповідь на скаргу 2 PDF 08.03.2024 18:22
- Пояснення відповідь на скаргу 2 з ЕЦП 08.03.2024 18:22
- Додаток 1 підтвердження дійсності Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» 08.03.2024 18:22
- Додаток 2 підтвердження дійсності інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення 08.03.2024 18:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 18:50
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2024 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2024 11:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2024 № 4735-р/пк-пз - рішення уповноваженої особи Ліцею № 17 ЛМР про визначення ФОП Ковальчук Юлії Петрівни переможцем процедури закупівлі скасовано (протокол № 39 від 19.03.2024р.)
Пункт скарги
Номер:
b4382224a3d144688722cbbf4d6bf60f
Заголовок пункту скарги:
Оскарження бездіяльності Замовника
Опис заперечення:
Відповідно до додатку №4 тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Зважаючи на зазначене вище, Переможець процедури закупівлі ( з 29 лютого 2024 року) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен був надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей
Опис суті пункту скарги:
Переможець повинен був надати документи в період з дати визначення переможцем (29.02.2024 року) до 05.03.2024 року 00:00 год. На момент написання скарги (п’ятий календарний день з моменту визначення переможцем), жодних документів на підтвердження підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, переможцем не завантажувалось. Окремо повідомляємо, що в складі пропозиції Переможця містяться документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які були завантажені в електронну систему закупівель 07 лютого 2024 року, після того, як учасника було визначено переможцем процедури закупівлі рішенням від 06 лютого 2024 року. Разом з тим, беручи до уваги той факт, що рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Ковальчук Юлії Петрівни було скасоване у зв’язку із виконанням рішення Антимонопольного комітету та було повернуто ФОП Ковальчук Юлію Петрівну на кваліфікацію 27 лютого 2024 року, такий учасник повторно набув статусу «Учасника» пропозиція якого розглядається Замовником та повторно набув статус «Переможця» 29 лютого 2024 року.
Зважаючи на зазначене вище, Переможець процедури закупівлі ( з 29 лютого 2024 року) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен був надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника щодо надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен був надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Зважаючи на наведене вище, керуючись п.47 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Зважаючи на зазначене вище, Переможець процедури закупівлі ( з 29 лютого 2024 року) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен був надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника щодо надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен був надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Зважаючи на наведене вище, керуючись п.47 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Учасником не виконана вимога Замовника щодо надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен був надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Зважаючи на наведене вище, керуючись п.47 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.59, п.56 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ПРОСИМО: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення його Переможцем процедури закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
c9b85919c09846e4ab8d74945ddd4974
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-016059-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
06.02.2024 року Замовником неправомірно визначено ФОП Ковальчук Юлія Петрівна переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ВОРД 09.02.2024 16:04
- СКАРГА ПДФ 09.02.2024 16:04
- СКАРГА КЕП 09.02.2024 16:04
- 5 г пуст2.pdf 09.02.2024 16:04
- sign.p7s 09.02.2024 16:06
- рішення від 13.02.2024 № 2685.pdf 13.02.2024 18:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2024 № 3301.pdf 22.02.2024 13:41
- рішення від 21.02.2024 № 3301.pdf 26.02.2024 17:04
- Відповідь на скаргу PDF 15.02.2024 12:50
- відповідь на скаргу Doc 15.02.2024 12:50
- відповідь на скаргу з ЕЦП 15.02.2024 16:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 16:28
Дата розгляду скарги:
21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2024 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.02.2024 № 3301-р/пк-пз - рішення уповноваженої особи Ліцею № 17 ЛМР про визначення учасника ФОП Ковальчук Юлії Петрівни переможцем процедури закупівлі скасовано (протокол № 27 від 27.02.2024р.)
Пункт скарги
Номер:
e39c738252ce406aa5cb8e9bb1431702
Заголовок пункту скарги:
Визначення переможця
Опис заперечення:
Тендерна документація «Затверджено»
Рішенням уповноваженої особи
протокол № 7/ВТ від 25.01.2024 р. з врахуванням змін внесених згідно протоколу уповноваженої особи № 12/ЗМ
Пункт 3 Частини 1 Додатку 2 до тендерної документації. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання документів для підтвердження відповідності кваліфікаційний КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, а саме:
Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), укладеного в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років), шляхом подання
- довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), укладеного в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років), згідно поданої форми:
*Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
- скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), укладеного в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
- скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
Рішенням уповноваженої особи
протокол № 7/ВТ від 25.01.2024 р. з врахуванням змін внесених згідно протоколу уповноваженої особи № 12/ЗМ
Пункт 3 Частини 1 Додатку 2 до тендерної документації. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання документів для підтвердження відповідності кваліфікаційний КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, а саме:
Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), укладеного в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років), шляхом подання
- довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), укладеного в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років), згідно поданої форми:
*Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
- скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), укладеного в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
- скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Учасник ФОП Ковальчук Юлія Петрівна в складі тендерної пропозиції надає скан-копію аналогічного договору №5-Г від 06 березня 2023 року на «Послуги з організації шкільного харчування» укладеного із Відділом освіти Пустомитівської міської ради. Варто зазначити, що всупереч вимогам тендерної документації договірні зобовʼязання по наданому договору не є виконані повністю. Відповідно до даних що містяться у відкритому доступі на веб-сайті Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-09-015413-a?lot_id=bb9970e02a406c984d07d4c4a61f769e#lots до договору №5-Г від 06 березня 2023 року укладено 2 додаткові угоди (29 грудня 2023 року та 11 січня 2024 року), внаслідок яких, строк дії договору продовжено до 01 березня 2024 року та суму договору збільшено на 50 000,00 грн. Також наявні розбіжності між даними з сайту Prozorro та листом відгуком Вих №1 від 02.01.2024 року, який видав Відділ освіти Пустомитівської міської ради учаснику ФОП Ковальчук Юлія Петрівна. В листі відгуку вказано, що договір виконано своєчасно, якісно, добросовісно та у строки, проте тим самим Замовником та Учасником додатковою угодою №2 продовжено строк дії договору №5-Г від 06 березня 2023 року до 01 березня 2024 року.
Окрім цього, наданий в складі пропозиції аналогічний договір договір №5-Г від 06 березня 2023 року не містить інформації щодо початку дії (п.10.1 Договору), які являються істотними умовами договору та наданий не в повному обсязі, адже додаток №1 до договору не містить реквізитів Договору, що не дозволяє встановити приналежність даного додатку до Договору.
Опис суті пункту скарги:
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників торгів щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушені наші права та інтереси.
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і рішення про визначення його Переможцем процедури закупівлі.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушені наші права та інтереси.
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і рішення про визначення його Переможцем процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаткова угода
-
Опис доказу:
Додаткова угода до договору, яка підтверджує виконання зобов'язань за договором до 01 березня 2024 року.
-
Повʼязаний документ:
5 г пуст2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, оскільки наданий в складі пропозиції договір №5-Г від 06 березня 2023 року не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації.
Номер:
18200f9451d84072af012e7d9ee40dca
Заголовок пункту скарги:
Визначення переможця
Опис заперечення:
ендерна документація «Затверджено»
Рішенням уповноваженої особи
протокол № 7/ВТ від 25.01.2024 р. з врахуванням змін внесених згідно протоколу уповноваженої особи № 12/ЗМ. Відповідно до пункту 8 Розділу 3 до Тендерної документації зазначено: «Для підтвердження тендерної пропозиції учасника відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та інформацію та/або документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме:
Керуючись Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 07.11.2001 № 139 «Про затвердження Державних санітарних правил і норм «Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування» учасник процедури закупівлі повинен надати документ, що підтверджує щоквартальне проведення в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років) лабораторних та інструментальних досліджень кулінарних виробів, змивів в акредитованих лабораторіях.
Рішенням уповноваженої особи
протокол № 7/ВТ від 25.01.2024 р. з врахуванням змін внесених згідно протоколу уповноваженої особи № 12/ЗМ. Відповідно до пункту 8 Розділу 3 до Тендерної документації зазначено: «Для підтвердження тендерної пропозиції учасника відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та інформацію та/або документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме:
Керуючись Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 07.11.2001 № 139 «Про затвердження Державних санітарних правил і норм «Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування» учасник процедури закупівлі повинен надати документ, що підтверджує щоквартальне проведення в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років) лабораторних та інструментальних досліджень кулінарних виробів, змивів в акредитованих лабораторіях.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
В складі тендерної пропозиції учасник ФОП Ковальчук Юлія Петрівна надає Договір №_132/011/03-1 від 01 травня 2023 року укладений із ДУ «Львівський ОЦКПХ МОЗ». Даний Договір укладено 01 травня 2023 року, керуючись пунктом п.5.1. Договору, договір вважається укладеним з моменту його підписання сторонами (тобто з 01 травня 2023 року), отже Учасником не підтверджено спроможність проведення лабораторних та інструментальних досліджень кулінарних виробів, змивів в акредитованих лабораторіях за І квартал 2023 року.
Окрім цього, наданий в складі пропозиції Договір є лише наміром проведення лабораторних досліджень. Документальним підтвердженням проведення таких досліджень слід вважати відповідні результати.
Також надано Результат №3075-3076; 3077-3078 від 25.09.2023 р та Результат № 4595-4596; 4597-4598 від 15.12.2023 р. Календарний рік має 4 квартали. Учасником надано лише документи що підтверджують лабораторні та інструментальні досліджень кулінарних виробів, змивів в акредитованих лабораторіях лише в 2 кварталах протягом 2023 року, що суперечить вимозі замовника про підтвердження щоквартального проведення в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років) лабораторних та інструментальних досліджень кулінарних виробів, змивів в акредитованих лабораторіях.
Опис суті пункту скарги:
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників торгів щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушені наші права та інтереси.
Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.59, п.56 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і рішення про визначення його Переможцем процедури закупівлі.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушені наші права та інтереси.
Враховуючи викладене вище та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.59, п.56 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і рішення про визначення його Переможцем процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Підсумовуючи наведене вище, в складі пропозиції Переможця відсутнє підтвердження щоквартального проведення в період 2022-2023 рр. (за будь-який з цих років) лабораторних та інструментальних досліджень кулінарних виробів, змивів в акредитованих лабораторіях.