-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труба каналізаційна за ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Завершена
1 305 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 529.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 529.10 UAH
Період оскарження:
25.01.2024 18:03 - 30.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця відкритих торгів з особливостями
Номер:
4d3d82fa8b8c46beb6288d59ef1193c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-015994-a.c1
Назва:
ВИМОГА Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця відкритих торгів з особливостями
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТАЛПЛАСТ» (далі ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ») (код ЄДРПОУ 39670260) Замовником прийнято рішення про Визначення ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю (ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ №22 від 06.02.2024 року).
Так, Замовником Комунальне підприємство «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради» - (далі – Замовник) у Період: Виправлення невідповідностей пропозиції: з 05.02.2024 16:01 до 06.02.2024 16:01 на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2024-01-25-015994-a) під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
«1. перелік виявлених невідповідностей:
1.1. учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. На підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен був надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Відповідно до наданої довідки з вих. № 59 від 01.02.2024 року Замовник розглянув договір № 575 від 21.12.2023 року з КП «Луцькводоканал», що був наданий Учасником. Сума укладеного договору складає 784 140,00 грн. з ПДВ., на підтвердження виконання цього договору в довідці з вих. № 59 від 01.02.2024 року Учасник зазначає документ, що підтверджує виконання договору у повному обсязі видаткову накладну № 13 848 від 21.12.2023 року. Під час розгляду видаткової накладної № 13 848 від 21.12.2023 року, зазначено, що відвантажено товару в кількості 12 найменувань на загальну суму 568 512,00 грн з ПДВ. Інших документів в тендерній документації, стосовно підтвердження виконання договору в повному обсязі не виявлено. Також надана видаткова накладна № 13 848 від 21.12.2023 року не містить інформації, стосовно ПІБ отримувача, її посаду, печатку (в разі наявності), № та дату довіреності (в разі отримання за дорученням), іншої інформації, що свідчить про факт отримання матеріалів КП «Луцькводоканал». Надані документи не підтверджують виконання договору в повному обсязі.
1.2. учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. На підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен був надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Відповідно до наданої довідки з вих. № 59 від 01.02.2024 року Замовник розглянув договір № 49 від 31.11.2023 року з Самбірським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства, що був наданий Учасником. Сума укладеного договору складає 60 000,00 грн. з ПДВ., на підтвердження виконання цього договору в довідці з вих. № 59 від 01.02.2024 року Учасник зазначає документи, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, а саме видаткову накладну № 11 593 від 16.11.2023 року та видаткову накладну № 11 594 від 16.11.2023 року. Під час розгляду видаткової накладної № 11 593 від 16.11.2023 року та видаткової накладної № 11 594 від 16.11.2023 року не виявлено інформації, стосовно ПІБ отримувача, її посади, печатку (в разі наявності), № та дату довіреності (в разі отримання за дорученням), іншої інформації, що свідчить про факт отримання матеріалів Самбірським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства. Надані документи не підтверджують виконання договору в повному обсязі.
1.3. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 55 від 01.02.2024р. не у відповідності до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації (відсутня інформація в довідці від Учасника, про те, що він ознайомлений і погоджується з умовами тендерної документації);
1.4. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 54 від 30.01.2024р. не у відповідності до пункту 9 Додатку 4 тендерної документації (інформація не відповідає встановленим вимогам Замовника у тендерній документації);
1.5. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 58 від 01.02.2024р. не у відповідності до Додатку 4 тендерної документації (відомості про Учасника було надано не у відповідності до встановленої форми Замовником в тендерній документації).
2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
2.1. відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.
2.2. відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.
2.3. відповідно до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації, Учасник надає в складі пропозиції письмовий документ в довільній формі на фірмовому бланку підприємства за підписом уповноваженої особи, з інформацією про те, що учасник ознайомлений і погоджується з умовами тендерної документації та проектом договору, який викладено у Додатку 6.
2.4. відповідно до пункту 9 Додатку 4 тендерної документації, Учасник надає гарантійний лист, який містить інформацію про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
2.5. відповідно до Додатку 4 тендерної документації, Учасник зазначає інформацію про себе у відповідності до наведеної форми шляхом заповнення відповідних полів та підтверджує перелік наданих документів, що були надані ним у складі тендерної пропозиції у відповідності до встановлених вимог Замовником. Дана форма підписується уповноваженою особою Учасника, зазначається посада, прізвище, ініціали, завіряється печаткою**.
3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. надати видаткові накладні з зазначенням Постачальником та Покупцем відповідальних осіб, про здійснення господарської операції (ПІБ, посада, печатка (за наявності), довіреність (за наявності), які свідчитимуть Учасником про виконання договору № 575 від 21.12.2023 року з КП «Луцькводоканал» в повному обсязі на загальну суму 784 140,00 грн. з ПДВ або надати на підтвердження копію іншого аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та зазначенням відповідної інформації у довідці за Формою 1, що наведена у пункті 1 Додатку 1 тендерної документації.
3.2. надати видаткові накладні з зазначенням Постачальником та Покупцем відповідальних осіб, про здійснення господарської операції (ПІБ, посада, печатка (за наявності), довіреність (за наявності), які свідчитимуть Учасником про виконання договору № 49 від 31.11.2023 року з Самбірським виробничим управлінням водопровідно-каналізаційного господарства в повному обсязі на загальну суму 60 000,00 грн. з ПДВ або надати на підтвердження копію іншого аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та зазначенням відповідної інформації у довідці за Формою 1, що наведена у пункті 1 Додатку 1 тендерної документації.
3.3. надати письмовий документ в довільній формі на фірмовому бланку підприємства за підписом уповноваженої особи, з інформацією про те, що учасник ознайомлений і погоджується з умовами тендерної документації та проектом договору, який викладено у Додатку 6.
3.4. надати гарантійний лист, який містить інформацію про те, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
3.5. надати заповнену форму відповідно до Додатку 4 тендерної документації, а саме у відповідності до наведеної форми шляхом заповнення відповідних полів та підтвердженням переліку наданих документів, що були надані Учасником у складі тендерної пропозиції у відповідності до встановлених вимог Замовником. Дану форму підписати уповноваженою особою Учасника, з зазначенням посади, прізвище, ініціалів, завірити печаткою**.»
Відповідно до частини 16 статті 29 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій
Закону України “Про публічні закупівлі”:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Відповідно до статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України “Про публічні закупівлі”:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
{Абзац другий частини третьої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ТАКИМ ЧИНОМ, ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, А САМЕ:
1.3. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 55 від 01.02.2024р. не у відповідності до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації (відсутня інформація в довідці від Учасника, про те, що він ознайомлений і погоджується з умовами тендерної документації);
1.4. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 54 від 30.01.2024р. не у відповідності до пункту 9 Додатку 4 тендерної документації (інформація не відповідає встановленим вимогам Замовника у тендерній документації);
1.5. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 58 від 01.02.2024р. не у відповідності до Додатку 4 тендерної документації (відомості про Учасника було надано не у відповідності до встановленої форми Замовником в тендерній документації).
- НЕ Є ІНФОРМАЦІЄЮ ТА/АБО ДОКУМЕНТАМИ:
1) ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ;
2) НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВА ПІДПИСУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА/АБО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ» не врахував вимоги частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”.
З огляду на викладене, Вимагаємо:
1) Скасувати рішення Замовника щодо визначення ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ» переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю;
2) Відхилити пропозицію учасника ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації для процедури закупівлі – відкритих торгів з особливостями.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Validation_Report.pdf 09.02.2024 16:17
- Вимога scan.pdf 09.02.2024 16:17
- Вимога.pdf.p7s 09.02.2024 16:17
- Вимога.pdf 09.02.2024 16:17
Дата подачі:
09.02.2024 16:17
Вирішення:
У КП "ЖВК" ДОР (далі – Замовник) було розглянуто вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ПОЛІМЕРНИХ ТРУБ", UA-2024-01-25-015994-a.c1 (далі – Учасник), за предметом закупівлі Труба каналізаційна за ДК 021:2015: 44160000-9 – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-015994-a, що була подана до електронної системи закупівель 09.02.2024 року о 16:17.
Учасник зазначає, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТАЛПЛАСТ» (далі – Переможець) не врахував вимоги частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” та вимагає: 1) Скасувати рішення Замовника щодо визначення Переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю; 2) Відхилити пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації для процедури закупівлі – відкритих торгів з Особливостями.
Учасник зазначає, що перелік виявлених Замовником невідповідностей, а саме: 1.3. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 55 від 01.02.2024р. не у відповідності до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації (відсутня інформація в довідці від Учасника, про те, що він ознайомлений і погоджується з умовами тендерної документації); 1.4. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 54 від 30.01.2024р. не у відповідності до пункту 9 Додатку 4 тендерної документації (інформація не відповідає встановленим вимогам Замовника у тендерній документації); 1.5. учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка з вих. № 58 від 01.02.2024р. не у відповідності до Додатку 4 тендерної документації (відомості про Учасника було надано не у відповідності до встановленої форми Замовником в тендерній документації) - не є інформацією та/або документами: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 1 розділу Загальні положення тендерної документації, зазначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 розділу Загальні положення тендерної документації зазначено тип процедури закупівлі, а саме відкриті торги у порядку визначеному Особливостями.
Відповідно до абзацу 2 пункту 36 Особливостей Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж Учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
З огляду на викладене, Замовник діяв відповідно до вимог чинного законодавства, а саме Закону та Особливостей під час проведення даної закупівлі.
Також, Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерних пропозицій Учасників торгів після оголошення переможця торгів, за винятком виконання рішення органу оскарження, відповідно до пункту 2 частини 18 статті 18 Закону.
Пунктом 55 Особливостей визначено, що Учасник має право на Оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Підсумовуючи вище викладене, Замовник керуючись вимогами Закону та Особливостями, на підставі яких проводиться дана процедура закупівлі, вважає подану вимогу Учасника безпідставною та неаргументованою.
Статус вимоги:
Відхилено