• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки – крильчатих лічильників води

Завершена

387 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 938.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2024 17:15 - 30.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: 1d9dd7b7904b48dd865baa722863bebb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-25-015328-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний замовник. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Учасник закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, Свідоцтва про повірку або довідки про непридатність, а також протоколи повірки оформлені у відповідності до додатку 3 Методики повірки лічильників води з механічним відліковим пристроєм номінальних діаметрів DN10, DN15, DN20 на місці експлуатації, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 19 січня 2017р.за № 84/29952 на лічильники повинні бути оформлені в електронному вигляді та засвідчені електронним цифровим підписом персоналу, який виконував роботи з повірки. Доступ до цих документів повинен бути наданий Замовнику робіт та власникам лічильників на доступному онлайн ресурсі. (Надати приклади виконаних робіт у 2023 році - скріншоти електронних свідоцтв про повірку/довідок про непридатність, а також протоколів повірки лічильників засвідчені електронним цифровим підписом персоналу Учасника). Проте, Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014р. № 1314-VII та Наказ Мінекономрозвитку № 193 від 08.02.2016р. «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» не встановлюють обов’язку для уповноважених на право здійснення повірки суб’єктів господарювання, формувати електронні свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки або довідки про непридатність засобів вимірювальної техніки засвідчені електронним цифровим підписом персоналу. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, встановлення таких вимог суперечить ст. 5 Закону, адже порушуються наступні принципи здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо, що встановлені Вами вимоги у тендерній документації є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з тими, які висувають зазвичай. Заявлені Вами технічні вимоги не є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Враховуючи викладене, просимо Вас усунути порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог та відповідно внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний потенційний Учаснику! Додаток №3 Методики повірки лічильників води з механічним відліковим пристроєм номінальних діаметрів DN10, DN15, DN20 на місці експлуатації зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 19 січня 2017р. за № 84/29952 регламентує вимоги до змісту електронного протоколу повірки, серед яких наявні цифрові фотографії шкали лічильника на початку та наприкінці вимірювань для кожної об’ємної витрати отримані в автоматичному режимі проливною установкою. Інформація за результатами вимірювань, автоматично об’єднується в окремий файл та записується в енергонезалежну пам’ять проливної установки, несанкціонований доступ до якої обмежено пломбуванням, та передається каналами зв’язку до персонального комп’ютера для подальшої обробки результатів повірки. Проливна установка має забезпечувати передачу даних від вузла вимірювання і вузла зняття інформації по внутрішніх каналах зв’язку безпосередньо до пристрою обчислення та зберігання даних без можливості зовнішнього втручання у структуру та обсяг даних, що передаються. Контроль похибки лічильників під час вимірювання об’єму води здійснюють шляхом аналізу електронного протоколу за спеціальною процедурою з використанням електронного ключа. З огляду на вищевикладене вимога формування електронних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки та довідок про непридатність засобів вимірювальної техніки засвідчених електронним цифровим підписом мотивована тим що, в повністю автоматизованому та електронно-цифровізованому процесі повірки лічильників на місці експлуатації затверджених Методикою, унеможливить фальсифікацію чи підроблення свідоцтв про повірку, довідок про непридатність, а також протоколів повірки, які мають електронну форму. Розміщення інформації щодо повірки лічильників на загальнодоступному онлайн ресурсі забезпечить прозорість процесу повірки лічильників, доступ до результатів повірки лічильників споживачів та у разі визнання лічильників не придатними забезпечить доступ до протоколів повірки з більш детальними заключеннями, оскільки це може впливати на нарахування за послуги, які надаються підприємством та у разі необхідності захисту інтересів в судовому порядку.».
Статус вимоги: Відхилено