• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: Системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системою централізованого пожежного спостереження, установленої на об’єкті замовника: виробничому будинку літера «А» - побутові приміщення (4-го боксу експлуатаційного трамвайного депо № 1), розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 згідно до ДК 021:2015 - 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)

Завершена

31 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 312.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2024 16:43 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга

Номер: 52989e1c05b8461cba43dda27a570d14
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-25-014840-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2024 17:57
Автор: ТОВ "ФАЕТОН-2020", ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ ЧИСТЯКОВ +380487831511 faeton.od.2020@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 7ae02e65f1c04f1d89b7c9735fe99ab8
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі: «Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: Системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системою централізованого пожежного спостереження, установленої на об’єкті замовника: виробничому будинку літера «А» - побутові приміщення (4-го боксу експлуатаційного трамвайного депо № 1), розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 згідно до ДК 021:2015 - 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель»
Опис заперечення: Ретельно ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЕТОН-2020» (далі – ТОВ «ФАЕТОН-2020») виявило умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує право ТОВ «ФАЕТОН-2020» прийняти участь в цій закупівлі, а саме:
1.У п.п.1.5 п.1 Додатку 1 тендерної документації зазначена вимога: «1.5. дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – Одеська область;».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ФАЕТОН-2020», як потенційний учасник процедури закупівлі вважає цю вимогу дискримінаційною та не відповідною чинному законодавству України, тому що декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до чинного законодавства видається із зазначенням місця виконання робіт підвищеної небезпеки: «за місцезнаходженням підприємства та на об'єктах замовників, згідно укладених договорів» (копія декларації додається).
Тобто, будь-який об’єкт, будь-якого замовника, згідно укладеного договору може бути місцем виконання робіт підвищеної небезпеки у межах території України, а відповідно і у Одеській області та за адресою, де будуть виконуватися роботи цього замовника торгів. Тому вважаємо, зазначену вимогу Замовника торгів необґрунтованою та протизаконною щодо потенційних учасників торгів, а отже, такою, що підлягає відаленню з умов тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: d8bf6acaf71144bf860f3edb620f0574
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-25-014840-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.02.2024 16:55
Автор: ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ", Ганна Нечипір +380984086993 ukrpozhzahist@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 262dd17a68f14fbe985b004926cb346f
Заголовок пункту скарги: Вимога замовника про надання сертифікатів ДСТУ ISO
Опис заперечення: В ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» встановлено наступну вимогу про надання учасниками документів:
Учасник в тендерній пропозиції повинен надати сертифікати:
- сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення»
- сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
- сертифікат ISO 45001:2018 або сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці»
- сертифікат ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання»,
- сертифікат ISO 23932:2009 або сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»;
- сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT ) «Система енергеничного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»
- сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT ) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює явно інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації