• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Цвяхи»

Завершена

236 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 180.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2024 16:29 - 30.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Відсутність документів у переможця

Номер: 83d27e8937284b4eaf780e5bb94890f4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-25-014466-a.b1
Назва: Відсутність документів у переможця
Вимога:
За результатами розгляду пропозиції учасника-переможця ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА необхідно зазначити, що всупереч вимогам тендерної документаці, а саме підпункту 6 пункту 4 додатку №1 тендерної документації в гарантійному листи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів не зазначено номер ідентифікатора процедури закупівлі. Крім того, всупереч пункту 6 розділу 1 тендерної документації копії видаткових накладних викладені не українською мовою, автентичного перекладу видаткових накладних на українську мову тенедерна пропозиція не містить
Пов'язані документи: Замовник
  • 36 06.02.2024 18:07
Вирішення: 05.02.2024 року о 15-11 год. в рамках оголошення Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Цвяхи» через електронну систему закупівель надійшла скарга від ФОП «Застьоба Олександр Геннадійович» (ІПН - 3308815434) такого змісту: «За результатами розгляду пропозиції учасника-переможця ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА необхідно зазначити, що всупереч вимогам тендерної документаці, а саме підпункту 6 пункту 4 додатку №1 тендерної документації в гарантійному листи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів не зазначено номер ідентифікатора процедури закупівлі. Крім того, всупереч пункту 6 розділу 1 тендерної документації копії видаткових накладних викладені не українською мовою, автентичного перекладу видаткових накладних на українську мову тендерна пропозиція не містить». За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ФОП СМЕРЕКАНЕЦЬ ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА (ІПН - 3129401260) (далі – Учасник). Відповідно до вимог тендерної документації та відносно питань порушених у скарзі, учасником в складі своєї тендерної пропозиції було надано документи в яких міститься: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, від імені Учасника адресована Уповноваженій особі Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації, із зазначенням номеру ідентифікатора процедури закупівлі UA-2024-01-25-014466-a; - гарантійний лист від 22.01.2024 №22/01 з засвідченням основних параметрів та характеристик виробів, виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника; - лист від 22.01.2024 №22/01-01 щодо скасування обов’язкової сертифікації продукції в державній системі сертифікації (Система УкрСЕПРО), виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника. - довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів (документ викладено українською мовою); - копія «Договору поставки № 05.08/2022-01 від 05.08.2022 року» на 8 аркушах (документ викладено українською мовою); - копія «Расходная накладная № СМ-49 от 16 серпня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою); - копія «Расходная накладная № СМ-53 от 19 вересня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою); - копія «Расходная накладная № СМ-71 от 24 жовтня 2022 року» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою); - копія «Расходная накладная № СМ-83 от 07 листопада 2022 року» на поставку товару «Цвяхи 6,0*200 мм» на 1 аркуші (найменування сторін та назви товару викладено українською мовою). Враховуючи вищевикладене Замовником вбачається відсутність в гарантійному листи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів ідентифікатора процедури закупівлі. Проте ідентифікатор процедури закупівлі був зазначений на першому аркуші документу «Додаток 2 Технічна специфікація» частиною якого є п’ятий аркуш а саме «гарантійний лист від 22.01.2024 №22/01 з засвідченням основних параметрів та характеристик виробів, виданий від ТОВ «МЕТТРЕЙД» на ім’я Учасника». Стосовно надання Учасником копій видаткових накладних із використанням російської мови, повідомляємо що відповідно до абзацу 6 п. 1 розділу 3 Тендерної документації зазначено що згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: 1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: — уживання великої літери; — уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; — використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; — зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах; — застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; — написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; — нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Враховуючи вищевикладене назва «Расходная накладная» це використання невірної назви документу (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст яких відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації та не впливає на критерій оцінки «підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Враховуючи вищевикладене, скарга подана щодо рішення Замовника підлягає частковому задоволенню. Таким чином, необхідно скасувати рішення щодо переможця та оприлюднити відповідь на оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Цвяхи» в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Задоволено