-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тракторний причіп (ДК 021:2015: 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва код ДК 021:2015: 34223000-9 – Причепи
Завершена
471 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 9 420.00 UAH
мін. крок: 2% або 9 420.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2024 16:06 - 18.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
94dda2cc41904638a15f828bc75e8a0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-013637-a.a7
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація із змінами (1) (2).docx 04.03.2024 15:07
- sign_Validation_Report.pdf 04.03.2024 15:07
- ДОДАТОК 5 тех.pdf 04.03.2024 15:07
- протокол переможець від 27.02.2024.pdf 04.03.2024 15:07
- Порівняльна таблиця.pdf 04.03.2024 15:07
- скарга в АМКУ.docx.asice.zip 04.03.2024 15:07
- скарга в АМКУ Лихівський господар.pdf 04.03.2024 15:07
- sign.p7s 04.03.2024 15:09
- рішення від 06.03.2024 № 4155.pdf 06.03.2024 16:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4818.pdf 19.03.2024 12:03
- рішення від 18.03.2024 № 4818.pdf 20.03.2024 17:54
- 4155.pdf 08.03.2024 13:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2024 18:47
Дата розгляду скарги:
18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2024 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2024 17:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно Рішення комісії антимонопольного комітету №4818-р/пк-пз від 18.03.2024 року, стосовно скарги ТОВ «ТЕХНОМАСА», комунальним підприємством «Лихівський господар» Лихівської селищної ради Кам’янського району Дніпропетровської області було прийняте рішення повернути учасника ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» на кваліфікацію та скасувати рішення про визначення ТОВ «ЗАВОД АГРОФОРМАТ» переможцем процедури закупівлі – «Тракторний причіп (ДК 021:2015: 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва код ДК 021:2015: 34223000-9 – Причепи», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі уповноваженного органу за №UA-2024-01-25-013637-a.
Пункт скарги
Номер:
6271b61a1e954886a71894614064bcfe
Заголовок пункту скарги:
28 лютого 2024 року (09:38 год) Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 27.02.24р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ". На думку Скаржника тендерна пропозиція якого не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з підстав, що описані нижче
Опис заперечення:
оскаржується протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 27.02.24р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
28 лютого 2024 року (09:38 год) Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 27.02.24р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ". На думку Скаржника тендерна пропозиція якого не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з підстав, що описані нижче.
Так, пункт 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачає зміст і спосіб подання тендерної пропозиції та зазначає, що учасник повинен розмістити (завантажити) в Системі всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: з текстовим змістом - *.doc, *.docx, структуровані дані - *.pdf, графічні дані - *.jpg, *.jpeg в залежності від типу та складу документу чи інформації), а саме: 5) інформація та/або документами, що має підтверджувати відповідність учасника встановленим вимогам Замовника, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог визначених у цій документації та Додатку 5.
Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 5 тендерної документації; у Додатку 5 тендерної документації визначено технічну специфікацію, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі, що закуповуються, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначені характеристики можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва; описом характеристик передбачено технічні особливості або специфікації, які містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток 5 Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання).
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" у складі документів тендерної пропозиції надає довідку без номеру та без дати (файл: «ДОДАТОК 5 тех» - додано до Скарги) та порівняльну таблицю (файл: «Порівняльна таблиця» - додано до Скарги), що у третій колонці містить посилання на товар, який пропонується до постачання безпосередньо учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", а саме учасник пропонує до постачання: Тракторний причіп 2ПТС-6. Отже, виходячи з цього можна зробити висновок, що учасником пропонується до постачання еквівалент товару, що є предметом закупівлі. У примітках до додатку 5 Тендерної документації містяться пояснення Замовника наступного змісту: Всі посилання згідно з вимогами цієї документації на конкретні марку чи виробника або на назву предмета закупівлі, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент», (або еквівалент товару технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати та мати не гірші показники або властивості).
Еквівалент товару – товар, який має подібні, а в деяких показниках кращі технічні та якісні характеристики у відношенні до встановлених технічним завданням технічних характеристик. Еквівалентність товару вживається у значенні, що відповідає рівнозначності товару, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником у Таблиці 1 Додатку 5, або якісно перевищують за окремими показниками відповідні вимоги Замовника. У разі поставки еквівалентного товару, товар повинен бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними або покращеними, ніж визначені Замовником. Товар, представлений Учасником, має відповідати діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам.
Тобто, Замовником було чітко передбачено, що у разі, якщо учасником пропонується до постачання еквівалент товару, то такий представлений учасником товар, має відповідати діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам. Натомість, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" у складі документів тендерної пропозиції не надано жодного документу, який би підтверджував відповідність представленого еквіваленту товару діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам.
Крім того, форма «таблиця 2» додатку 5 Тендерної документації містить колонку три з назвою «ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОПОНУЄМОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Замовником з цього приводу надається роз’яснення, яка саме інформація повинна бути вказана у цій колонці, зокрема зазначено: «найменування товару**, що пропонується (марка, модель, тощо)» та містить відповідну примітку «**» з роз’ясненнями наступного змісту: «** Учасником повинна зазначатися повна назва товару, що пропонується учасником у складі тендерної пропозиції та зазначена в сертифікаті якості (відповідності), що надається на виконання технічних вимог за предметом закупівлі». З урахуванням цього, учасники повинні були запропонувати до постачання товар з відповідним найменуванням, що вказаний у сертифікаті якості (відповідності), який повинен був наданий учасниками у складі тендерної пропозиції, на виконання технічних вимог за предметом закупівлі.
Проте, у складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" взагалі відсутні будь-які сертифікати якості (відповідності) або інші документи якості на запропонований товар, що б підтверджували відповідність представленого еквіваленту товару діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам, а також відсутні будь-які листи-пояснення, з посиланням на нормативно-правові акти, з зазначенням законодавчих підстав ненадання таких сертифікатів якості (відповідності)
Так, пункт 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачає зміст і спосіб подання тендерної пропозиції та зазначає, що учасник повинен розмістити (завантажити) в Системі всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: з текстовим змістом - *.doc, *.docx, структуровані дані - *.pdf, графічні дані - *.jpg, *.jpeg в залежності від типу та складу документу чи інформації), а саме: 5) інформація та/або документами, що має підтверджувати відповідність учасника встановленим вимогам Замовника, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог визначених у цій документації та Додатку 5.
Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 5 тендерної документації; у Додатку 5 тендерної документації визначено технічну специфікацію, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі, що закуповуються, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначені характеристики можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва; описом характеристик передбачено технічні особливості або специфікації, які містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток 5 Тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання).
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" у складі документів тендерної пропозиції надає довідку без номеру та без дати (файл: «ДОДАТОК 5 тех» - додано до Скарги) та порівняльну таблицю (файл: «Порівняльна таблиця» - додано до Скарги), що у третій колонці містить посилання на товар, який пропонується до постачання безпосередньо учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", а саме учасник пропонує до постачання: Тракторний причіп 2ПТС-6. Отже, виходячи з цього можна зробити висновок, що учасником пропонується до постачання еквівалент товару, що є предметом закупівлі. У примітках до додатку 5 Тендерної документації містяться пояснення Замовника наступного змісту: Всі посилання згідно з вимогами цієї документації на конкретні марку чи виробника або на назву предмета закупівлі, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент», (або еквівалент товару технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати та мати не гірші показники або властивості).
Еквівалент товару – товар, який має подібні, а в деяких показниках кращі технічні та якісні характеристики у відношенні до встановлених технічним завданням технічних характеристик. Еквівалентність товару вживається у значенні, що відповідає рівнозначності товару, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником у Таблиці 1 Додатку 5, або якісно перевищують за окремими показниками відповідні вимоги Замовника. У разі поставки еквівалентного товару, товар повинен бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними або покращеними, ніж визначені Замовником. Товар, представлений Учасником, має відповідати діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам.
Тобто, Замовником було чітко передбачено, що у разі, якщо учасником пропонується до постачання еквівалент товару, то такий представлений учасником товар, має відповідати діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам. Натомість, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" у складі документів тендерної пропозиції не надано жодного документу, який би підтверджував відповідність представленого еквіваленту товару діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам.
Крім того, форма «таблиця 2» додатку 5 Тендерної документації містить колонку три з назвою «ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОПОНУЄМОГО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Замовником з цього приводу надається роз’яснення, яка саме інформація повинна бути вказана у цій колонці, зокрема зазначено: «найменування товару**, що пропонується (марка, модель, тощо)» та містить відповідну примітку «**» з роз’ясненнями наступного змісту: «** Учасником повинна зазначатися повна назва товару, що пропонується учасником у складі тендерної пропозиції та зазначена в сертифікаті якості (відповідності), що надається на виконання технічних вимог за предметом закупівлі». З урахуванням цього, учасники повинні були запропонувати до постачання товар з відповідним найменуванням, що вказаний у сертифікаті якості (відповідності), який повинен був наданий учасниками у складі тендерної пропозиції, на виконання технічних вимог за предметом закупівлі.
Проте, у складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" взагалі відсутні будь-які сертифікати якості (відповідності) або інші документи якості на запропонований товар, що б підтверджували відповідність представленого еквіваленту товару діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам, а також відсутні будь-які листи-пояснення, з посиланням на нормативно-правові акти, з зазначенням законодавчих підстав ненадання таких сертифікатів якості (відповідності)
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Опис доказу:
підтверджує встановлення замовником вимог до предмету закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація із змінами (1) (2).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, передбачене протоколом б/н від 27.02.24р., про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Номер:
6069089c099d453182d729aa0f4d5504
Заголовок пункту скарги:
28 лютого 2024 року (09:38 год) Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 27.02.24р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ". На думку Скаржника тендерна пропозиція якого не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з підстав, що описані нижче
Опис заперечення:
оскаржується протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 27.02.24р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Розділом ІІ додатку 5 Тендерної документації передбачено, що ДОДАТКОВО УСКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИК ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ НАДАТИ, зокрема: довідку за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про авторизовані виробником сервісні центри/станції технічного обслуговування або авторизований виробником сервісний центр/станцію технічного обслуговування в межах України та/або мають виїзну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку; інформація за підписом уповноваженої особи учасника (або виробника товару(ів)) із переліком додаткових гарантійних або післягарантійних зобов’язань, які не визначені умовами проекту договору, але будуть включені до умов договору купівлі-продажу.
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відсутні вказані вище документи, які учасник був зобов’язаний надати, зокрема відсутня довідка за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про авторизовані виробником сервісні центри/станції технічного обслуговування або авторизований виробником сервісний центр/станцію технічного обслуговування в межах України та/або мають виїзну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку та відсутня інформація за підписом уповноваженої особи учасника (або виробника товару(ів)) із переліком додаткових гарантійних або післягарантійних зобов’язань, які не визначені умовами проекту договору, але будуть включені до умов договору купівлі-продажу.
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" відсутні вказані вище документи, які учасник був зобов’язаний надати, зокрема відсутня довідка за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про авторизовані виробником сервісні центри/станції технічного обслуговування або авторизований виробником сервісний центр/станцію технічного обслуговування в межах України та/або мають виїзну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку та відсутня інформація за підписом уповноваженої особи учасника (або виробника товару(ів)) із переліком додаткових гарантійних або післягарантійних зобов’язань, які не визначені умовами проекту договору, але будуть включені до умов договору купівлі-продажу.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Опис доказу:
підтверджує встановлення замовником вимог щодо надання документів учасником
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація із змінами (1) (2).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, передбачене протоколом б/н від 27.02.24р., про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Номер:
94fd2a8c8ddb41b5919b06299179d9d1
Заголовок пункту скарги:
28 лютого 2024 року (09:38 год) Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 27.02.24р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ". На думку Скаржника тендерна пропозиція якого не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з підстав, що описані нижче
Опис заперечення:
оскаржується протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою б/н від 27.02.24р. (надалі – Протокол про визначення переможця) про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації Замовником визначено терміни, які вживаються в тендерній документації, зокрема визначено поняття КЕП - кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію у разі якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано хоча б один документ або інформацію, що виконано у вигляді окремого електронного файлу;
учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо у разі якщо документи або інформація в тендерній пропозиції виготовлено учасником та надано у формі електронних документів;
учасник процедури закупівлі накладає КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо у разі якщо тендерна пропозиція учасника містить як скановані, так і електронні документи та/або інформацію.
Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису Учасника за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
В ході перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), тип носія особистого ключа, тип підпису, час підпису, тип носія особистого ключа.
У разі відсутності даної інформації або у випадку відсутності КЕП учасника, відповідно до умов тендерної документації пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У зв’язку з чим пропозиція такого учасника буде відхилена на підставі вимог визначених абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Так, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на пропозицію вцілому було накладено електронний підпис (файл: «sing.p7s» - додано до Скарги).
За результатами перевірки вказаного файлу електронного підпису на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify ), було встановлено наступне:
Підписувачі
Підписувач
Таргонський Віталій Іванович
П.І.Б.
Таргонський Віталій Іванович
Країна
Україна
РНОКПП
3362208538
Організація (установа)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Код ЄДРПОУ
42825708
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
11:12:21 21.02.2024
Сертифікат виданий
КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
292FCF0700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
З огляду на вищезазначене, на пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" не накладено саме кваліфікований електронний підпис (КЕП), як вимагав того замовник у своїй Тендерній документації. Тобто замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасником накладено удосконалений електронний підпис (УЕП – тип носія особистого ключа «незахищений», тип підпису «удосконалений»), чим було порушено вимоги Тендерної документації замовника.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", в цій частині не відповідає вимогам, установленим у Тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію у разі якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано хоча б один документ або інформацію, що виконано у вигляді окремого електронного файлу;
учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо у разі якщо документи або інформація в тендерній пропозиції виготовлено учасником та надано у формі електронних документів;
учасник процедури закупівлі накладає КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо у разі якщо тендерна пропозиція учасника містить як скановані, так і електронні документи та/або інформацію.
Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису Учасника за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
В ході перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), тип носія особистого ключа, тип підпису, час підпису, тип носія особистого ключа.
У разі відсутності даної інформації або у випадку відсутності КЕП учасника, відповідно до умов тендерної документації пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У зв’язку з чим пропозиція такого учасника буде відхилена на підставі вимог визначених абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Так, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" на пропозицію вцілому було накладено електронний підпис (файл: «sing.p7s» - додано до Скарги).
За результатами перевірки вказаного файлу електронного підпису на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify ), було встановлено наступне:
Підписувачі
Підписувач
Таргонський Віталій Іванович
П.І.Б.
Таргонський Віталій Іванович
Країна
Україна
РНОКПП
3362208538
Організація (установа)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Код ЄДРПОУ
42825708
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача)
11:12:21 21.02.2024
Сертифікат виданий
КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
292FCF0700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Тип контейнера
Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису
Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат
Кваліфікований
З огляду на вищезазначене, на пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" не накладено саме кваліфікований електронний підпис (КЕП), як вимагав того замовник у своїй Тендерній документації. Тобто замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасником накладено удосконалений електронний підпис (УЕП – тип носія особистого ключа «незахищений», тип підпису «удосконалений»), чим було порушено вимоги Тендерної документації замовника.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ", в цій частині не відповідає вимогам, установленим у Тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
×
-
Назва доказу:
протокол перевірки електронного підпису учасника з офіційного сайту ЦЗО
-
Опис доказу:
підтверджує, що на пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ" не накладено саме кваліфікований електронний підпис (КЕП), як вимагав того замовник у своїй Тендерній документації. Тобто замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасником накладено удосконалений електронний підпис (УЕП – тип носія особистого ключа «незахищений», тип підпису «удосконалений»), чим було порушено вимоги Тендерної документації замовника
-
Повʼязаний документ:
sign_Validation_Report.pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Опис доказу:
підтверджує встановлення замовником вимог щодо підпису учасниками тендерної пропозиції саме КЕП
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація із змінами (1) (2).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, передбачене протоколом б/н від 27.02.24р., про визначення переможцем Закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АГРОФОРМАТ"
Скарга
Скасована
СКАРГА що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
6c1d4d4b711042bc9b9e5b12275dfecd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-013637-a.c6
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація із змінами (1) (2).docx 04.03.2024 14:39
- sign.p7s 04.03.2024 14:39
- скарга в АМКУ.docx.asice.zip 04.03.2024 14:39
- протокол переможець від 27.02.2024.pdf 04.03.2024 14:39
- скарга в АМКУ Лихівський господар.pdf 04.03.2024 14:39
- sign_Validation_Report.pdf 04.03.2024 14:39
- Порівняльна таблиця.pdf 04.03.2024 14:39
- ДОДАТОК 5 тех.pdf 04.03.2024 14:39
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.03.2024 14:59
Скарга
Скасована
СКАРГА що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
96fad6b8d94c411d8c6fdb321f9596bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-013637-a.a5
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Порівняльна таблиця.pdf 04.03.2024 13:52
- протокол переможець від 27.02.2024.pdf 04.03.2024 13:52
- ДОДАТОК 5 тех.pdf 04.03.2024 13:52
- скарга в АМКУ.docx 04.03.2024 13:52
- sign_Validation_Report.pdf 04.03.2024 13:52
- скарга в АМКУ.docx.asice.zip 04.03.2024 13:52
- Тендерна документація із змінами (1) (2).docx 04.03.2024 13:52
- скарга в АМКУ Лихівський господар.pdf 04.03.2024 13:52
- sign.p7s 04.03.2024 13:55
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.03.2024 14:23
Скарга
Скасована
СКАРГА що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
40e0eba5f903472d92ae6365e7fd267e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-013637-a.c4
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол переможець від 27.02.2024.pdf 04.03.2024 12:34
- Тендерна документація із змінами (1) (2).docx 04.03.2024 12:34
- sign.p7s 04.03.2024 12:34
- Порівняльна таблиця.pdf 04.03.2024 12:34
- sign_Validation_Report.pdf 04.03.2024 12:34
- скарга в АМКУ Лихівський господар.pdf 04.03.2024 12:34
- скарга в АМКУ.docx 04.03.2024 12:34
- ДОДАТОК 5 тех.pdf 04.03.2024 12:34
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.03.2024 13:34
Скарга
Скасована
СКАРГА що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Номер:
e2c83c86999047b9afd687d77546478c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-013637-a.b3
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Порівняльна таблиця.pdf 04.03.2024 12:05
- протокол переможець від 27.02.2024.pdf 04.03.2024 12:05
- Тендерна документація із змінами (1) (2).docx 04.03.2024 12:05
- скарга в АМКУ.docx 04.03.2024 12:05
- sign_Validation_Report.pdf 04.03.2024 12:05
- sign.p7s 04.03.2024 12:05
- ДОДАТОК 5 тех.pdf 04.03.2024 12:05
- скарга в АМКУ Лихівський господар.pdf 04.03.2024 12:05
- sign.p7s 04.03.2024 12:23
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.03.2024 12:26
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА що стосується тендерної документації
Номер:
b7f96dbd62fc426c8f7d2c3e5044fe0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-013637-a.c2
Назва:
СКАРГА
що стосується тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОГОВІР ОРЕНДИ ПРИМІЩЕННЯ.pdf 01.02.2024 12:09
- Тендерна документація (1).docx 01.02.2024 12:09
- витяг єдрпоу 01.02.2024.pdf 01.02.2024 12:09
- скарга в АМКУ.docx.asice.zip 01.02.2024 12:09
- Договір оренди обладнання.pdf 01.02.2024 12:09
- рішення АМКУ щодо сервісних центрів.pdf 01.02.2024 12:09
- sign.p7s 01.02.2024 13:24
- рішення від 05.02.2024 № 2110.pdf 05.02.2024 17:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2606.pdf 13.02.2024 14:33
- рішення від 12.02.2024 № 2606.pdf 15.02.2024 11:17
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 07.02.2024 16:18
- протокол уо (1).pdf 07.02.2024 16:18
- Пояснення.docx 07.02.2024 16:18
- Тендерна документація із змінами (1) (2).docx 07.02.2024 16:18
- протокол УО 222.pdf 16.02.2024 09:14
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 16.02.2024 09:14
- Пояснення.docx 16.02.2024 09:14
- Тендерна документація із змінами (1) (2).docx 16.02.2024 09:14
- протокол УО 222.pdf 16.02.2024 09:16
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 16.02.2024 09:16
- Тендерна документація із змінами (1) (2).docx 16.02.2024 09:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.02.2024 13:44
Дата розгляду скарги:
12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.02.2024 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.02.2024 11:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно Рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2110-р/пк-пз від 05.02.2024 року та рышення №2606-р/ПК-пз від 12.02.2024року, стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОМАСА" від 01 лютого 2024 № UA-2024-01-25-013637-a.c2 , керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", уповноваженою особою комунального підприємства «Лихівський господар» Лихівської селищної ради (далі – Замовник) було прийняте рішення внести зміни до тендерної документації (протокол, тендерна документація зі змінами, перелік змін - додаються), з метою усунення в ній дискримінаційних вимог.
Замовник ні яким чином не мав на меті порушувати права учасників у даній закупівлі та вважає правомірним зобов’язання Комісії антимонопольного комітету України внести зміни до тендерної документації з метою запобігання дискримінаційних вимог.
Пункт скарги
Номер:
10ae581de119415882b246d32f50fa90
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
що стосується тендерної документації: наявність у тендерній документації замовника дискримінаційних вимог, що не дають змогу Скаржнику взяти участь у цій закупівлі
Опис заперечення:
оскаржується дискримінаційна вимога встановлена у тендерній документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Лихівський господар» Лихівської селищної ради від 25.01.2024 за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (34223300-9 Причепи) Тракторний причіп (ДК 021:2015: 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва код ДК 021:2015: 34223000-9 – Причепи, зокрема оскаржується пункт 1 розділу ІІ додатку 5 до Тендерної документації, де встановлено, що додатково у складі пропозиції учасник зобов’язаний надати, зокрема довідку за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про авторизовані виробником сервісні центри/станції технічного обслуговування або авторизований виробником сервісний центр/станцію технічного обслуговування в межах Дніпропетровської області, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Так, пунктом 1 розділу ІІ додатку 5 до Тендерної документації встановлено, що додатково у складі пропозиції учасник зобов’язаний надати, зокрема довідку за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про авторизовані виробником сервісні центри/станції технічного обслуговування або авторизований виробником сервісний центр/станцію технічного обслуговування в межах Дніпропетровської області. Отже, з урахуванням викладеного участь в вказаній Закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають авторизовані виробником сервісні центри/станції технічного обслуговування або авторизований виробником сервісний центр/станцію технічного обслуговування в межах Дніпропетровської області, а тому така вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які мають сервісні центри/станції технічного обслуговування в інших містах України та/або мають виїзну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
А тому з урахуванням викладеного вважаємо, що встановивши вказану дискримінаційну вимогу, Замовник грубо порушив вимоги чинного закупівельного законодавства України, зокрема в частині порушення основоположних принципів здійснення публічних закупівель таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
А тому з урахуванням викладеного вважаємо, що встановивши вказану дискримінаційну вимогу, Замовник грубо порушив вимоги чинного закупівельного законодавства України, зокрема в частині порушення основоположних принципів здійснення публічних закупівель таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
×
-
Назва доказу:
Договір №3 оренди нежитлового приміщення від 01.09.2022р. з актом здачі-приймання від 01.09.22р. та додатковою угодою №1 від 23.08.23р
-
Опис доказу:
підтверджує наявність у Скаржника сервісного центру з виготовлення та обслуговування предмету закупівлі, в іншому ніж Дніпропетровська область регіоні України
-
Повʼязаний документ:
ДОГОВІР ОРЕНДИ ПРИМІЩЕННЯ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №2 оренди виробничого обладнання від 10.10.2022р. з актом здачі-приймання від 10.10.22р.
-
Опис доказу:
підтверджує наявність у Скаржника обладнання для виготовлення та сервісного обслуговування предмету закупівлі, в іншому ніж Дніпропетровська область регіоні України
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди обладнання.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 01.02.2024р.
-
Опис доказу:
підтверджує місце реєстрації Скаржника та його види економічної діяльності, у т.ч. те, що Скаржник є безпосереднім виробником товару, що є предметом закупівлі
-
Повʼязаний документ:
витяг єдрпоу 01.02.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального підприємства «Лихівський господар» Лихівської селищної ради від 25.01.2024 за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (34223300-9 Причепи) Тракторний причіп (ДК 021:2015: 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва код ДК 021:2015: 34223000-9 – Причепи, ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-25-013637-a
-
Опис доказу:
підтверджує наявність дискримінаційних вимог
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, з урахуванням наведених у скарзі підстав та додати можливість взяти участь у Закупівлі Скаржнику та іншим учасникам, які мають сервісні центри/станції технічного обслуговування в інших ніж Дніпропетровська область регіонах України та які мають мобільні сервісні служби
Вимога
Залишено без розгляду
щодо встановлення дискримінаційних вимог
Номер:
e4f31917585c450f848e8d6632f2a394
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-013637-a.c1
Назва:
щодо встановлення дискримінаційних вимог
Вимога:
Ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.22р., передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в п.1 розділу ІІ додатку №5 тендерної документації в частині надання інформації про авторизовані виробником сервісні центри/станції технічного обслуговування або авторизований виробником сервісний центр/станцію технічного обслуговування в межах Дніпропетровської області так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками тракторних причепів на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України.
Наявність в потенційного учасника, який є українським виробником тракторних причепів, сервісного центру в іншому регіоні та наявність у нього виїзної сервісної служби ніяк не впливає на зручність обслуговування техніки, наявність мобільної сервісної служби не означає, що гарантійний ремонт буде проводитись в польових умовах чи на базі вашого підприємства, а відповідно буде проводитись мобільною службою у вашому регіоні на відповідному сервісному центрі, з яким учасник може укласти договір обслуговування, згідно Цивільного кодексу України та не означає, що витрати з доставки до такого сервісного центру для гарантійного ремонту будуть покладені на замовника (такі витрати повністю несе постачальник товару, згідно ЦК України). При цьому, небезпека можливої втрати майна під час гарантійного обслуговування, у зв’язку з військовими діями на території України, покладена повністю на постачальника, який у свою чергу замінить втрачений товар на новий аналогічний.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 68 Конституції України: кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, а тому при внесенні змін до тендерної документації замовник зобов’язаний враховувати позицію Антимонопольного комітету України (рішення №10445-р/пк-пз від 10.10.2018), яким встановлено порушення замовника в аналогічній ситуації, що додано до вимоги.
У випадку ігнорування цієї вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ чи АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ щодо сервісних центрів.pdf 26.01.2024 09:45
Дата подачі:
26.01.2024 09:45
Вирішення:
На вимогу від 26.01.2024року: внести зміни в п.1 розділу ІІ додатку №5 тендерної документації в частині надання інформації про авторизовані виробником сервісні центри/станції технічного обслуговування або авторизований виробником сервісний центр/станцію технічного обслуговування в межах Дніпропетровської області так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки чи повної заміни товару, в залежності від гарантійного випадку.
Вказана дискримінаційна вимога повністю звужує коло потенційних учасників, які є реальними офіційними виробниками тракторних причепів на території України та мають сервісну базу в інших регіонах України,
уповноваженою особою було прийняте рішення відхилити вимогу як недійсну, оскільки данна вимога не стосується закупівлі Тракторний причіп (ДК 021:2015: 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва код ДК 021:2015: 34223000-9 – Причепи
UA-2024-01-25-013637-a
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.02.2024 16:04