• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10031, Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Тараса Бульби-Боровця, 17. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Завершена

5 444 396.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 54 443.96 UAH
Період оскарження: 25.01.2024 15:17 - 30.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника

Номер: 6929e698579b434c95d875a17f0d44fe
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-25-011891-a.a1
Назва: Вимога на рішення замовника
Вимога:
Згідно пункту 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 25 січня 2024 року Ліцей №28 міста Житомира імені гетьмана Івана Виговського (далі — Замовник) оголосив процедуру відкритих торгів з особливостями за предметом (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-25-011891-a). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 02 лютого 2024 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ФОП Буньковська Алла Вікентіївна; ФОП Якобчук Леся Анатоліївна. У процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування за результатами електронного аукціону, електронною системою закупівель 02 лютого 2024 року найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП Буньковська Алла Вікентіївна. 09 січня 2024 року Замовником прийнято рішення визначити переможцем торгів за предметом (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування учасника торгів ФОП Буньковська Алла Вікентіївна. На мою думку замовником прийнято неправомірне рішення з оглядом на нижченаведене. На виконання вимог п.5.1., 5.2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї Тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку в довільній формі з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника процедури закупівлі. (Учасник повинен вказати в довідці яке саме обладнання та матеріально- технічну базу він має в наявності). - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про кваліфікацію та фах кожного працівника. Учасником ФОП Буньковська Алла Вікентіївна надано Довідку за вих. №4 від 31.01.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначена Буньковська Алла Вікентіївна (кухар 5 розряду) та Довідку за вих. №7 від 31.01.2024 року про наявність матеріально-технічної бази де вказано, що для наданя послуг з харчування працює кухарем за фахом та зі стажем роботи Буньковська Алла Вікентіївна. ФОП Буньковська Алла Вікентіївна також є переможцем у відкритих торгах з особливостями за предметом (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-19-012525-a), за результатами яких була укладена угода між ФОП Буньковська Алла Вікентіївна та Ліцеєм №4 міста Житомира №01/24 від 10.01.2024 року на закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти (термін дії договору з 10.01.2024 року по 31.12.2024 року). Учасником ФОП Буньковська Алла Вікентіївна в цих торгах надано Довідку за вих. №26 від 20.12.2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначена Буньковська Алла Вікентіївна (кухар 5 розряду) та Довідку за вих. №25 від 20.12.2023 року про наявність матеріально-технічної бази де вказано, що для наданя послуг з харчування працює кухарем за фахом та зі стажем роботи Буньковська Алла Вікентіївна. Тобто, згідно Довідок, які надала ФОП Буньковська Алла Вікентіївна в обох Тендерних пропозиціях, одна особа одночасно в різних ліцеях має надавати кваліфікаційні послуги з харчування учнів, що фізично є неможливим. Вважаю, що ФОП Буньковська Алла Вікентіївна у тендерній пропозиції надала недостовірну інформацію (щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, чим порушила вимоги п.5.1., 5.2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації), так як на момент оголошення торгів з особливостями за предметом (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-25-011891-a) у неї вже був укладений договір №01/24 від 10.01.2024 року на закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти з Ліцеєм №4 міста Житомира, де для надання послуг з харчування учнів працює кухарем за фахом та зі стажем роботи Буньковська Алла Вікентіївна. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник має відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Прошу Вас переглянути своє рішення щодо визначення переможцем торгів за предметом (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування учасника торгів ФОП Буньковська Алла Вікентіївна, так як прийняте Замовником рішення суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено мої права та законні інтереси.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Відповідно до п.5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно до п.5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про кваліфікацію та фах кожного працівника. На виконання даної вимоги Учасником ФОП Буньковська Алла Вікентіївна надано у складі тендерної пропозиції Довідку за вих.№4 від 31.01.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначена Буньковська Алла Вікентіївна (кухар 5 розряду) та Довідку за вих. №7 від 31.01.2024 року про наявність матеріально-технічної бази де вказано, що для наданя послуг з харчування працює кухарем за фахом та зі стажем роботи Буньковська Алла Вікентіївна. Оскільки, відповідно до умов Тендерної документації за предметом закупівлі (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування, Замовником не вимагалося надати інформації про певну кількість кваліфікованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг згідно з предметом закупівлі, Замовник вважає що Учасником закупівлі ФОП Буньковська Алла Вікентіївна дотримано умов тендерної документації, зокрема п.5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, та підтверджено кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Щодо інформації, що Учасник закупівлі ФОП Буньковська Алла Вікентіївна є переможцем у відкритих торгах з особливостями за предметом (ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-19-012525-a), за результатами яких була укладена угода між ФОП Буньковська Алла Вікентіївна та Ліцеєм №4 міста Житомира №01/24 від 10.01.2024 року на закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти, повідомляємо наступне. Вимогами тендерної документації за предметом закупівлі (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень) Послуги з організації шкільного харчування не передбачено обмежень щодо того, що учасники як суб’єкти господарювання не можуть мати інших договірних відносин на надання аналогічних послуг. Окрім того, вказана закупівля у Ліцеї №4 міста Житомира відбувалась у грудні 2023 року, тому Замовник не може брати до уваги довідки надані кілька місяців тому учасниками у інших закупівлях. Тим більше, що надання Довідки за вих.№26 від 20.12.2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначена Буньковська Алла Вікентіївна (кухар 5 розряду) у закупівлі Ліцею №4 мЖитомира, ніяк не суперечить умовам тендерної документації та не свідчить про недостовірно надану інформацію, оскільки Учасник ФОП Буньковська Алла Вікентіївна не гарантувала у закупівлі Ліцею №4 що вона як кухар особисто працюватиме у Ліцеї №4 м.Житомира протягом усього терміну дії договору до 31.12.2024 року. ФОП може найняти інших працівників під час дії договору та має можливість як фізична особа-підприємець працювати у кількох закладах та надавати послуги з організації шкільного харчування, і сама як кухар безпосередньо працювати у Ліцеї №28 міста Житомира імені гетьмана Івана Виговського. Враховуючи вищевикладене, викладена у Вашій вимозі інформація не свідчить про недостовірно надану інформацію Учасником закупівлі ФОП Буньковська Алла Вікентіївна та не може бути підставою для відхилення пропозиції переможця закупівлі на підставі пп.3 п.44 Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено