-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дров’яна деревина промислового використання
Завершена
5 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2024 14:27 - 30.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Філія не може бути учасником торгів
Номер:
1d807509c8f5471a90d3e15dab0ad0de
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-010128-a.a5
Назва:
Філія не може бути учасником торгів
Вимога:
Вважаю не правомірним допущення учасника філія "Сумське лісове господарство" ДП "Ліси України", як учасника торгів та виявлення його переможцем, бо згідно вимог Про затвердження особливостей здійснення публічних .закупівель участь у торгах мають можливість брати юридичні особи або фізичні особи-підприємці. Філії не можуть бути допущеними до участі в тендері, таким чином можна вважати не правомірність оголошення філія "Сумське лісове господарство" ДП "Ліси України" переможцем, а Замовника можна вважати стороною, яка переслідує свої безпосередньо інтереси. Довіреність, яка надана філією "Сумське лісове господарство" ДП "Ліси України"не відповідає довідці про відсутність підстави, визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостейдалі ,так як довідка має бути не на філію, а обов'язково на юридичну особу, чого в довідці про відсутність підстави, визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей не надали.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2024 10:34
Вирішення:
Пунктом 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Частиною першою статті 95 Цивільного кодексу України визначено, що філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій.
Згідно з частиною третьою статті 95 Цивільного кодексу України філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.
Відповідно до частини четвертої статті 95 Цивільного кодексу України керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності.
Частиною першою статті 237 Цивільного кодексу України встановлено, що представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.
При цьому, частиною третьою зазначеної статті Цивільного кодексу України визначено, що представництво виникає на підставі договору, закону, акту органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства.
Відповідно до частин першої-третьої статті 244 Цивільного кодексу України:
1. Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю.
2. Представництво за довіреністю може ґрунтуватися на акті органу юридичної особи.
3. Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Згідно з частиною першою статті 246 Цивільного кодексу України довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами, та скріплюється печаткою цієї юридичної особи.
Відповідно до п.4.8. Статуту Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (надано у складі тендерної пропозиції) підприємство має право на утворення філій.
Учасником завантажено у складі тендерної пропозиції Довіреність №5531 від 28 грудня 2023 року, яку надано директору Філії «Сумське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» Баранову Віталію Миколайовичу. На підставі даної довіреності директор філії має право, зокрема, на:
- вчинення дій, які передбачають витрату грошових коштів;
- укладення, зміну чи розірвання будь-яких договорів;
- представництва інтересів підприємства та філії перед органами, установами та організаціями, незалежно від їх форм власності.
Крім того, Положенням Філії «Сумське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» передбачені повноваження керівника філії на укладення договорів про закупівлю.
Пунктом 44 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) не передбачено, як підставу для відхилення учасника закупівлі наявності в нього статусу філії підприємства.
Таким чином, на підставі зазначеного та керуючись чинним законодавством України у сфері публічних закупівель, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Філії «Сумське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ».
Додатково повідомляємо, що учасником закупівлі - Філією «Сумське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» у складі тендерної пропозиції надана довідка на підтвердження відсутності підстав, вказаних в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Дана довідка надана на ім’я саме учасника закупівлі, а не на юридичну особу відповідно до вимог Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Інформація не стосується юридичної особи
Номер:
3a24b5dce3a34521913c33bbcb720ee5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-010128-a.a4
Назва:
Інформація не стосується юридичної особи
Вимога:
В довідці про відсутність підстави, визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей філія "Сумське лісове господарство" ДП "Ліси України" надає інформацію, що стосується не юридичної особи, як має бути, а інформацію саме про філію, як учасника торгів, що є не правомірним і суперечить вимогам Про затвердження особливостей здійснення публічних .закупівель, про участь саме юридичних осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2024 10:27
Вирішення:
Учасником закупівлі - Філією «Сумське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» у складі тендерної пропозиції надана довідка на підтвердження відсутності підстав, вказаних в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Дана довідка надана на ім’я саме учасника закупівлі, а не на юридичну особу відповідно до вимог пункту 47 Особливостей, а саме:
«Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли УЧАСНИК процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. УЧАСНИК процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Інформація не стосується юридичної особи
Номер:
1fea3cfb809c4c9bb57f098b9a66f0fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-010128-a.a3
Назва:
Інформація не стосується юридичної особи
Вимога:
В довідці про відсутність підстави, визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей філія "Сумське лісове господарство" ДП "Ліси України" надає інформацію, що стосується не юридичної особи, як має бути, а інформацію саме про філію, як учасника торгів, що є не правомірним і суперечить вимогам Про затвердження особливостей здійснення публічних .закупівель, про участь саме юридичних осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2024 10:26
Вирішення:
Учасником закупівлі - Філією «Сумське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» у складі тендерної пропозиції надана довідка на підтвердження відсутності підстав, вказаних в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Дана довідка надана на ім’я саме учасника закупівлі, а не на юридичну особу відповідно до вимог пункту 47 Особливостей, а саме:
«Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли УЧАСНИК процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. УЧАСНИК процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Філія не може бути учасником торгів
Номер:
a95c3283e9b44a82876cb4d6bd76d2db
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-010128-a.b2
Назва:
Філія не може бути учасником торгів
Вимога:
Вважаю не правомірним допущення учасника Сумський національний аграрний університет, як учасника торгів та виявлення його переможцем, бо згідно вимог Про затвердження особливостей здійснення публічних .закупівель участь у торгах мають можливість брати юридичні особи або фізичні особи-підприємці. Філії не можуть бути допущеними до участі в тендері, таким чином можна вважати не правомірність оголошення Сумський національний аграрний університет переможцем, а Замовника можна вважати стороною, яка прислідує свої безпосередньо інтереси.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2024 10:04
Вирішення:
Зазначена вимога не підлягає розгляду Замовником, оскільки Сумський національний університет є Замовником, а не Учасником закупівлі за предметом Дров’яна деревина промислового використання; 03410000-7 - Деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-25-010128-a).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Не погодження з рішенням, щодо відхилення тендерної документації
Номер:
cb38065ad4fd4d7c8e5cdbe38ff28942
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-010128-a.b1
Назва:
Не погодження з рішенням, щодо відхилення тендерної документації
Вимога:
Під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей я, фізична особа-підприємець Романько Марина Олександрівна, надала всі необхідні довідки, які вимагалися Замовником, а саме: засвідчені підписом та печаткою (за наявності) копії паспорту громадянина України та картки про присвоєння ідентифікаційного номера (або у разі незасвідчення підписом та печаткою – накласти УЕП або КЕП на кожну копію документу). 2. ) «Відомості про учасника» у відповідності до встановленої форми Замовника.
У довідці «Відомості про учасника», а саме в пункті 3, мною було зазначено дату та номер реєстрації, а місце реєстрації мною не було зазначено, помилково, що ніяк не впливає на якість постачання деревини та на правдивість даних, які мною були надані.
Маючи попередній досвід з тендерними пропозиціями в пам'яті залишилась інформація, щодо Закону України "Про державну реєстрацію юридичних, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань", який не вимагає вказувати місце реєстрації при поданні тендерної документації, що і вплинуло на помилку в зазначенні інформації в довідці «Відомості про учасника» в пункті 3, що також, на мою думку, не є суттєвою причиною для відхилення тендерної пропозиції.
Цього не вимагає Закон, а ми керуємося Законами України, тому вважаю, що моя тендерна пропозиція не має бути відхиленою.
Також зазначу, що моя ціна тендерної пропозиції є найвигіднішою для Зомовника і не була визнана системою, як аномально низькою, на відміну від інших пропозицій, що також суперечить вимогам тендерної пропозиції і ставить під сумнів правомірність дій Замовника.
Прошу переглянути своє рішення і розібрати ситуацію більш детально посилаючись на Закон України. Для запобігання подальшої нами скарги до Антимонопольного комітету, чакаємо на Ваше правомірне рішення в мою користь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2024 16:41
Вирішення:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Романько Марини Олександрівни Замовником було прийнято рішення про її відхилення у зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей).
Так, 09.02.2024 року учасника повідомлено через електронну систему закупівель про виявлені невідповідності тендерної пропозиції та надано 24 години на їх усунення (надати відомості про учасника, у встановленій замовником, формі та належним чином завірені копії документів).
Станом на 10.02.2024 року учасник завантажив документи з метою виправлення невідповідностей, проте файл «Відомості про учасника» наданий не у встановленій формі тендерної документації замовника, а саме:
- у п. 3 «Відомостей про учасника» необхідно зазначити інформацію про місце та дату державної реєстрації учасника. ФОП Романько Марина Олександрівна вказала лише дату та номер запису державної реєстрації (не зазначивши місце її проведення). Учасник не дотримався встановленої форми документу «Відомості про учасника» згідно п.п. 2 п. 3 «Інші документи» Додатку №1 до Тендерної документації. Отже, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Учасник у свої вимозі посилається на Закону України «Про державну реєстрацію юридичних, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань» та необов’язковість зазначення в тендерній пропозиції місця реєстрації ФОП.
Проте згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану.
Вимога щодо зазначення учасником відкритих торгів місця та дати державної реєстрації обумовлена воєнним станом, нестабільною роботою відкритих реєстрів та законного розв’язання ситуації щодо здійснення закупівлі у учасника, який зареєструвався на тимчасово окупованій території України.
Таким чином учасник повинен був надати файл «Відомості про учасника» за встановленою формою (приклад форми наведений в п.п. 2 п. 3 «Інші документи» Додатку №1 до Тендерної документації).
ФОП Романько Марина Олександрівна під час усунення невідповідностей тендерної пропозиції не врахувала дану вимогу. На підставі чого Замовником було прийнято рішення про її відхилення у зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей).
Крім того, ФОП Романько Марина Олександрівна у вимозі зазначає, що ціна її тендерної пропозиції є найвигіднішою для Замовника і не була визнана системою, як аномально низькою, на відміну від інших пропозицій, що також суперечить вимогам тендерної пропозиції і ставить під сумнів правомірність дій Замовника.
Проте згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) найвигіднішою тендерною пропозицією, є та пропозиція, яку електронна система автоматично визначила за результатами електронного аукціону.
Повідомляємо, що ні Замовник, а ні учасники рішення про визначення тієї чи іншої тендерної пропозиції найвигіднішою не приймають. У разі визначення електронною системою закупівель ціни учасника аномальною – він зобов’язаний її обґрунтувати. За результатами розгляду такого обґрунтування Замовник приймає рішення про прийняття тендерної пропозиції чи її відхилення. Тому посилання ФОП Романько Марини Олександрівни на незаконність відхилення її тендерної пропозиції у зв’язку з повідомленням електронною системою закупівель інших учасників закупівлі про аномально низьку ціну є необґрунтованою та суперечить чинному законодавству України у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Романько Марини Олександрівни відхилена Замовником у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено