-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8) (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
10 тис. к-тів до 31.03.2024
Завершена
420 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100 000.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2024 13:11 - 31.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Штучне обмеження конкуренції та зрив постачання
Номер:
6b6715f178984fdc89ec90160ee34315
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-007929-a.c2
Назва:
Штучне обмеження конкуренції та зрив постачання
Вимога:
У зв’язку з встановленими вами дискримінаційними вимогам, які обмежують конкуренцію, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та прямо суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до вас з наступним.
Згідно додатку 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник переможець у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір повинен надати Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил або іншим уповноваженим органом військового управління), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
Дана вимога обмежує можливість прийняття участі у даній закупівлі компанія нерезидентам. По-перше, ТС А01XJ.29423-420:2023 визначає, що зразки-еталони затверджуються за результатами військових (дослідних) випробувань в Збройних Силах України. По-друге для отримання Акту необхідно провести значний обсяг випробувань бронежилету в частині його захисних характеристик, не балістичних випробувань та матеріалів з яких він виготовлений. Зауважуємо, що компанія нерезидент для вивезення бронежилетів з своєї країни, навіть з метою проведення випробувань на території України має отримати відповідний дозвіл, отримання якого вимагає певного проміжку часу.
Отже сукупність наведених вище обставин, а саме: оформлення документів на вивезення бронежилетів, проведення військових дослідних випробувань, проведення лабораторних випробувань та малий проміжок часу обмежує можливість компанії нерезидента отримати Акт та, відповідно, прийняти участь у даній закупівлі.
З аналізу вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що замовник має право вимагати від учасника у складі пропозиції протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Стаття 23 вказаного Закону визначає, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Однак, для підтвердження відповідності предмету закупівлі ви вимагаєте документ який взагалі не передбачений законодавством, яке регулює питання державних закупівель, та який видається органом, посадові особи якого не є компетентними та акредитованими на проведення оцінки відповідності товару, а лише на власний розсуд допускають до постачання необхідних їм учасників.
У закупівлі № UA-2024-01-19-003599-a нами повідомлялось про необхідність збільшення кількості лотів з метою зменшення обсягів постачання у визначені вами стислі терміни, розширення кола учасників та забезпечення потреб Міністерства оборони України у засобах індивідуального захисту. Наша вимога була проігнорована, внаслідок чого, у даній закупівлі прийняв участь лише один учасник і лише по двом лотам.
Тобто, внаслідок ваших дій, ігнорування наших вимог, штучне створення дискримінаційних умов закупівлі, склалась ситуація, за якої Збройні Сили України під час війни недоотримають 60 тис. бронежилетів.
Таким чином, ваша Агенція та підхід до проведення закупівель, не чим не відрізняється від попереднього структурного підрозділу МОУ який проводив аналогічні закупівлі, й так само штучно обмежував конкуренцію та створював усі умови щодо недопущення до постачання не бажаних учасників. Враховуючи інформацію розміщену на веб-порталі «ПРОЗОРРО», внаслідок їхніх дій Збройні Сили України недоотримали більше половини необхідного обсягу бронежилетів, а внаслідок ваших аналогічних дій, вже склалась та сама ситуація !
Враховуючи вищевикладене, просимо
1. Виключити з тендерної документації вимогу щодо надання акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил.
2. З метою можливого уникнення зриву даної закупівлі, розбити дану кількість на лоти з обсягами постачання по 2 тис. у кожному лоті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2024 19:01
Вирішення:
Шановний учасник! Повідомляємо Вас, що питання підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації МОУ визначено наказом Міністерства оборони України від 12.05.2023 № 277/нм та наказом Міністерства оборони України №344 від 02.11.2021 року. Згідно зазначених нормативно-правових актів відповідальним органом за підтвердження відповідності товару є Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Звертаємо Вашу на те, що замовник не вимагає надання акту підтвердження відповідності від учасників процедури, а лише від переможця закупівлі. Водночас учасник не обмежений в часі щодо звернення до уповноваженого органу з метою отримання акту відповідності, такий акт буде чинним на весь термін дії технічної специфікації МОУ. Закупівлі зазначеного предмету закупівлі відбуваються регулярно і тому рекомендуємо не очікувати оголошення процедури для звернення до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Зважаючи на вище викладене у замовника відсутні підстави задовільнити Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
closing
Номер:
2e036e48481e4e01894f8ad79871cf3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-007929-a.b1
Назва:
closing
Вимога:
Is it so necessary to close at 6 a.m. instead of 6 p.m?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2024 14:05
Вирішення:
Thank you for your question!
Completion of the proposal submission period before the start of the working day allows for their review during the working day.
Статус вимоги:
Відхилено