-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
42670000-3 Частини та приладдя до верстатів Матриці до пресів для потреб ВП Будівництво та Ремонт Лот №1 Матриці до пресу ПН-100 (ДК 021:2015 - 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів) Лот №2 Матриці до пресу F 39.100.1(ДК 021:2015 - 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів)
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Завершена
1 015 344.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 705.44 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 705.44 UAH
Період оскарження:
25.01.2024 11:44 - 02.02.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
збільшення строку поставки
Номер:
6add08770bd4478d8d4b9290ef7ab26c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-005240-a.b2
Назва:
збільшення строку поставки
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРПРОМ" учасник процедури закупівлі 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів Матриці до пресів для потреб ВП Будівництво та Ремонт Лот №1 Матриці до пресу ПН-100 (ДК 021:2015 - 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів) Лот №2 Матриці до пресу F 39.100.1(ДК 021:2015 - 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів), код за ДК 021:2015: 42670000-3 пропонує збільшити строк поставки товару за лотом 2 до 90 днів бо згідно пункту 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено можливість "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю".
А також у зв'язку з виготовленням предмету закупівлі з комплектуючих іноземного виробництва, а також тому що терміни логістичних поставок збільшуються у зв’язку з блокуванням кордону зі сторони стран ЄС, вказаний строк до 19.04.2023 року не є можливим для виконання умов договору та вчасної поставки якісного обладнання.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Укренерго.pdf 01.02.2024 17:17
Дата подачі:
01.02.2024 17:17
Вирішення:
Строк поставки товарів по Лоту №2 не може бути збільшений зв’язку з затвердженим графіком виконання ремонтних робіт.
Згідно вимог тендерної документації строк поставки товарів: Лот №2 - протягом 70 (сімдесяти) календарних днів з моменту оплати авансового платежу, але не пізніше 19.04.2023 року (залежно від того, яка дата настане раніше).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.02.2024 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Збільшення до 90 календарних днів строк поставки
Номер:
75d49594c95243dcbea4b368b8ccdbcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-005240-a.c1
Назва:
Збільшення до 90 календарних днів строк поставки
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ`ЄДНАННЯ МЕТ-ЕНЕРГОМАШ» учасник закупівлі https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-01-25-005240-a на закупівлю товару: 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів Матриці до пресів для потреб ВП Будівництво та Ремонт Лот №1 Матриці до пресу ПН-100 (ДК 021:2015 - 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів) Лот №2 Матриці до пресу F 39.100.1(ДК 021:2015 — 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів)
пропонує збільшити до 90 календарних днів строк поставки предмету закупівлі, бо згідно пункту 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено можливість "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю".
Враховуючи дію воєнного стану на території України, що призводить до затримок у виготовлені товарів з комплектуючих іноземного виробництва та затримки у доставці обладнання, товарів, вказаний строк до 19.04.2023 року не є можливим для виконання умов договору та вчасної поставки якісного обладнання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.01.2024 09:54
Дата подачі:
29.01.2024 09:54
Вирішення:
Згідно вимог тендерної документації строк поставки товарів:
«Лот №1- протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту оплати авансового платежу, але не пізніше 17.05.2023 року (залежно від того, яка дата настане раніше)», що відповідає строку, зазначеному у вимозі учасником.
Лот №2 - протягом 70 (сімдесяти) календарних днів з моменту оплати авансового платежу, але не пізніше 19.04.2023 року (залежно від того, яка дата настане раніше)».
Строк поставки товарів по Лоту №2 не може бути збільшений зв’язку з затвердженим графіком виконання ремонтних робіт
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.02.2024 12:00