• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

вафлі, печиво, сухарі панірувальні

Завершена

1 274 120.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 741.21 UAH
Період оскарження: 24.01.2024 21:47 - 29.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 21b7d8b7c9f64ada8fd73dcab90dfcd4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-017645-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможцем учасника ТОВ «СПАРТА 2015» згідно протоколу № 98 від 18.03.2024 р.
Дата розгляду скарги: 02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2024 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2024 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК", Пасічниченко Сергій 380677084493 laverna.smak@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 8bb180086ad2460cbaf2256f731716f4
Заголовок пункту скарги: на рішення Замовника про визначення переможцем учасника ТОВ «СПАРТА 2015» згідно протоколу № 98 від 18.03.2024 р.
Опис заперечення: 18.03.2024 року Замовником було оприлюднено протокол № 19 від 18.03.2024 року, згідно із яким учасника ТОВ «Спарта 2015» було визнано переможцем. Ознайомившись із документами цього учасника, вважаємо що тендерна пропозиція такого учасника не відповідає вимогам технічної специфікації та кваліфікаційним критеріям закупівлі, які визначені у Тендерній документації, та вважаємо, що Замовник порушив вимоги п. 44 Особливостей, що призвело до прийняття незаконного рішення.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Обґрунтування порушення Замовником пп. 1 п. 44 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції Переможця через не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам технічної специфікації, що є порушенням пп. 2 п. 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: da4e5a6775be42309f6dd1f866ddfc24
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-017645-a.b2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015» код ЄДРПОУ 39625877 вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500 Sparta_2015i@ukr.net Замовник закупівлі КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» код ЄДРПОУ 04544524 вул. Гладкова, 39 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро. Процедура закупівлі UA-2024-01-24-017645-a Класифікація за ДК 021:2015: 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (вафлі, печиво, сухарі панірувальні). очікувана вартість: 1`274`120,50 грн. СКАРГА На дії замовника 24.01.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ( місто Дніпро), код ЄДРПОУ: 04544524 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Класифікація за ДК 021:2015: 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (вафлі, печиво, сухарі панірувальні). У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників: Учасник Початкова пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" 1`271`325.00 Гривня з ПДВ 1`271`325.00 Гривня з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" 1`106`565.00 Гривня з ПДВ 1`106`565.00 Гривня з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА" 924`831.00 Гривня з ПДВ 802`800.00 Гривня з ПДВ ТОВ "Спарта 2015" 847`913.40 Гривня з ПДВ 802`700.00 Гривня з ПДВ 08.02.2024 року, о 12:10 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей , зазаначивши : «Відсутні документи згідно Додатку 3 до тендерної документації: "кваліфікаційні критерії."». Учасник ТОВ «СПАРТА 2015» 09.02.2024 року усунув всі невідповідності, шляхом завантаження відповідних документів , які були передбачені вимогами Додатку №3 до тендерної документації, які вимагав Замовник. 11.02.2024 року Замовником було оприлюднено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 53 від 11.02.2024 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015». Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». По-перше: відповідно до вимоги тендерної документації , а саме: Додаток 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовник вимагав: № з/п Найменування Вимоги Органолептичні показники Од. виміру Кіль-кість • Вафлі Відповідно ДСТУ/ТУУ Вафлі зі смаком начинкок (фруктово-ягідною, молочною, шоколадною) повинні бути без пошкоджених кутів, края мають бути з рівним обрізом. Поверхня - з чітким рельєфним малюнком. Вафельні листи рівномірно пропечені з розвиненою пористістю, що володіють хрусткими властивостями, повинні щільно стикатися з начинками. Начинка повинна бути розподілена рівномірно, не виступати за краї вафель і бути однорідною, без грудочок. Упаковка - катронні ящики, в які фасуються вафлі, запаковані у непроникну плівку, або пергамент. Товар має бути якісним. Маркування на кожній пакованій одиниці у відповідності до чинного законодавства України. кг • Сухарі панірувальні Відповідно ДСТУ/ТУУ Сухарі панірувальні мають бути виготовлені з пшеничного борошна вищого або першого гатунку, мають бути сухими, без домішок, з характерним для даного виду смаков та запахом, без олзнак плісняви та гнилі, упаковані у картонні упаковки вагою вагою від 100 гр. до 300 г ±2%. Фасовка - в поліпропіленову та картонну упаковку. Товар має бути якісним. Маркування на кожній пакованій одиниці у відповідності до чинного законодавства України. кг • Печиво затяжне (галетне) Відповідно ДСТУ/ТУУ Печиво має бути затяжним (галетним), мати шарувату структуру, світле забарвлення поверхні, проколи, зубчаті або тиснені краї. Упаковка - катронні ящики, в які фасується печіво, яке запаковане у непроникну плівку, або пергамент. Товар має бути якісним. Маркування на кожній пакованій одиниці у відповідності до чинного законодавства України. кг «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: Паспорт якості або декларація виробника, сертифікат якості на товар, або інший документ, що підтверджує якість товару, що пропонується учасником. Документ, що підтверджує якість продукції, протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок повинні бути видані на один й той же, запропонований учасником, товар.» Повідомляємо Вас, що вищевказані вимоги, щодо підтвердження відповідності пропозиції Скаржник виконав в повному обсязі , надавши в складі нашої тендерної пропозиції Якісне посвідчення №14 від 26.01.2024р. , файл- «Декларація сухарі.PDF» та Протокол № 23/1974 випробування зразків (проб) від 05.06.2023 р., файл- «Протокол сухарі.pdf» Хочемо зауважити Вас , що Якісне посвідчення №14 від 26.01.2024р. , файл- «Декларація сухарі.PDF» містить інформацію щодо «строку реалізації» та не містить інформацію, щодо «терміну придатності», чи «вжити до», що не суперечить умовам тендерної документації. Також інформуємо Вас, що Протокол № 23/1974 випробування зразків (проб) від 05.06.2023 р.,файл- «Протокол сухарі.pdf»- не містить інформації щодо «терміну придатності» запропонованого нами товару, що теж не суперечить умовам тендерної документації. Отже , враховуючи вищевказане , інформуємо Вас, щодо відсутності підстав, вважати «просроченим» запропонований нами товар , як повідомляє про те Замовник у ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 53 від 11.02.2024 року По-друге: відповідно до вимоги тендерної документації , а саме: Додаток 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»- Замовник не вимагав особливих умов, щодо надання документів: «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником» Отже, враховуючи вищевказане вважаємо, що дії Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015» є безпідставними, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Замовник мав би прийняти нашу цінову пропозицію та акцептувати Скаржника як переможця закупівлі та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 53 від 11.02.2024 року Директор ТОВ «СПАРТА 2015» _______________М.А. Андріасян
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.02.2024 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.03.2024 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 1b945754e38a49c0b2b932f7bc670056
Заголовок пункту скарги: Щодо відхилення найбільше економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ "СПАРТА 2015" , відповідно до ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 53 від 11.02.2024 року
Опис заперечення: Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" не згодний з рішенням Замовника, оскільки наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: По-перше: відповідно до вимоги тендерної документації , а саме: Додаток 2
до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовник вимагав:
«Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
Паспорт якості або декларація виробника, сертифікат якості на товар, або інший документ, що підтверджує якість товару, що пропонується учасником. Документ, що підтверджує якість продукції, протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок повинні бути видані на один й той же, запропонований учасником, товар.»



Повідомляємо Вас, що вищевказані вимоги, щодо підтвердження відповідності пропозиції Скаржник виконав в повному обсязі , надавши в складі нашої тендерної пропозиції Якісне посвідчення №14 від 26.01.2024р. , файл- «Декларація сухарі.PDF» та Протокол № 23/1974 випробування зразків (проб) від 05.06.2023 р., файл- «Протокол сухарі.pdf»

Хочемо зауважити Вас , що Якісне посвідчення №14 від 26.01.2024р. , файл- «Декларація сухарі.PDF» містить інформацію щодо «строку реалізації» та не містить інформацію, щодо «терміну придатності», чи «вжити до», що не суперечить умовам тендерної документації. Також інформуємо Вас, що Протокол № 23/1974 випробування зразків (проб) від 05.06.2023 р.,файл- «Протокол сухарі.pdf»- не містить інформації щодо «терміну придатності» запропонованого нами товару, що теж не суперечить умовам тендерної документації.
Отже , враховуючи вищевказане , інформуємо Вас, щодо відсутності підстав, вважати «просроченим» запропонований нами товар , як повідомляє про те Замовник у ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 53 від 11.02.2024 року


По-друге: відповідно до вимоги тендерної документації , а саме: Додаток 2
до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»- Замовник не вимагав особливих умов, щодо надання документів: «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Номер: 2535d89698a04a5ab753b06a2e10f7e5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-017645-a.b1
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ МАРКЕТ КР» 50005,Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг р/р UA493052990000026001010408843 вул. Криворіжсталі, буд. 3 офіс 1 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299 _ код ЄДРПОУ 45196061 Е-mail smartmarketkr@gmail.com тел. 0963855488 Вих №105 від 14.02.2024 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ МАРКЕТ КР» ЄДРПОУ 45196061 50005, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі, буд. 3/1 Е-mail smartmarketkr@gmail.com Тел. 0963855488 Замовник КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ». код ЄДРПОУ 04544524 E-mail: bykovaoksana1982@ukr.net, +380980719795 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-017645-a Закупівля на prozorro .gov.ua https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-24-017645-a Підстави подання скарги: Протиправне рішення Замовника, яким прийняте пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ №57 від 12.02.2024 ) Зміст порушеного права: Рішення Замовника порушують право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції, а також право стати переможцем процедури закупівлі СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (надалі – Замовник) здійснює закупівлю на закупівлю вафлі, печиво, сухарі панірувальні за кодом класифікатора ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво, пресерви з хлібобулочних та кондитерських виробів за процедурою відкритих торгів з особливостями, що оприлюднена в електронній системі закупівель за посиланням: Закупівля на prozorro.gov.ua https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-24-017645-a від 24.01.2024 до 01.02.2024 в рамках цієї закупівлі відбувались прийом пропозицій, електронний аукціон проводився 02.02.2024 ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №57 від 12.02.2024 прийнято тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" Однак, Скаржник, вважає та наполягає на тому, що є причини для дискваліфікації, то прийняття пропозиції ТОВ "ЛАВЕРНА СМАК" не законні та готові обгрунтувати незаконність рішення. 1) По - перше Додатком 3 до ТД передбачено надання Договір та акт виконаних робіт на дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складського приміщення, що застосовується для зберігання продуктів харчування. Учасник ТОВ "ЛАВЕРНА СМАК" в своїй пропозиції не надає акт виконаних робіт на дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складського приміщення, що застосовується для зберігання продуктів харчування 2) По -друге Додатком 3 до ТД передбачено надання 6. Договір та акт виконаних робіт на дезінфекцію автотранспортних засобів, тари (ящиків) та піддонів, що застосовується для перевезення продуктів харчування. Учасник ТОВ "ЛАВЕРНА СМАК" в своїй пропозиції надає додаткову угоду № 1 від 20.12.2023 до договору №35 від 01.08.2022 року , яким продовжує строк діє даного договору по дезінфекції складу. При тому що предмет договору №35 від 01.08.2022 року дератизація тільки приміщення замовника А от додаткова угода на продовження дії даного договору вже чомусь звучить предмет договору і обладнання і тара ящики та піддони. Хоча зміни в даний договір не вносили , щодо саме предмету договору. І акту виконаних робіт після 20.12.2023 року Учасник ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» не надає також. Отже, Учасник не надає в своїй пропозиції акт виконаних робіт на дезінфекцію тари (ящиків) та піддонів, що застосовується для перевезення продуктів харчування Та і виконання робіт щодо тари ящиків піддонів та інвентарю викликає питання, так як в предметі договору укладеного взагалі немає даних видів робіт. 3) По –третє вимогами ТД додаток 1 учасник має надати Додаток 1 до тендерної документації Тендерна «Пропозиція» Повне найменування учасника: Код ЄДРПОУ/РНОКПП: ІПН: Банківські реквізити Учасника: Адреса (юридична та фактична): Телефон/факс: Електронна адреса: Ми, (найменування Учасника), надаємо пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю печива, вафель, панірувальних сухарів за предметом 15820000-2 Сухарі та печиво, пресерви з хлібобулочних та кондитерських виробів. Вивчивши уважно тендерну документацію (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії та інші вимоги Замовника), на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції за ціною: _______________________________________ грн., в т.ч. ПДВ ________ грн./без ПДВ. Надаємо розрахунок вартості пропозиції (додаток до пропозиції). Ми згодні дотримуватись умов цієї пропозиції 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ми беремо на себе зобов'язання на підписання Договору не пізніше 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір відповідно до вимог тендерної документації, але не раніше 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. _____________________ ___________________ ____________ Дата Підпис Прізвище та ініціали Учасник має надати розрахунок вартості пропозиції. В свою чергу ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» надає довідку в довільній формі, в якій немає розрахунку вартості. Отже, пропозиція ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК» не відповідає вимогам ТД. На підставі викладеного, відповідно до ст. ст. 30, 31 Закону, керуючись ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Ураховуючи викладене, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №57 від 12.02.2024 (про визнання переможцем ТОВ «ЛАВЕРНА СМАК»). 2. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку та розглянути неупереджено пропозицію ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю вафлі, печиво, сухарі панірувальні за кодом класифікатора ДК 021:2015: 15820000-2 Сухарі та печиво, пресерви з хлібобулочних та кондитерських виробів «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Протокол № 19 від 24 січня 2024 року 2) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №57 від 12.02.2024 3) Договір № 35 від 01.08.2022 4) Додаток 1 ТД 5) Додаток 3 ТД 6) Пропозиція Директор К.В. Москаленко
Дата розгляду скарги: 23.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.02.2024 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2024 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР", Костянтин Москаленко +380963855488 tovsmartmarketkr@ukr.net

Пункт скарги

Номер: a9801d0119e44fd4b8954d844aacd5ee
Заголовок пункту скарги: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ №57 від 12.02.2024
Опис заперечення: 1) По - перше Додатком 3 до ТД передбачено надання

Договір та акт виконаних робіт на дезінфекцію, дератизацію та дезінсекцію складського приміщення, що застосовується для зберігання продуктів харчування.

2) По -друге Додатком 3 до ТД передбачено надання
6. Договір та акт виконаних робіт на дезінфекцію автотранспортних засобів, тари (ящиків) та піддонів, що застосовується для перевезення продуктів харчування.
3) По –третє вимогами ТД додаток 1 учасник має надати
Додаток 1
до тендерної документації

Тендерна «Пропозиція»
має містити розрахунок вартості пропозиції (додаток до пропозиції).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Підстави подання скарги: Протиправне рішення Замовника, яким прийняте пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА СМАК" (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ №57 від 12.02.2024 )

Зміст порушеного права: Рішення Замовника порушують право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції, а також право стати переможцем процедури закупівлі
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір