-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний, Сир твердий (ДК 021-2015 – 15540000-5 Сирні продукти)
Завершена
310 867.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 554.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 554.34 UAH
Період оскарження:
24.01.2024 19:45 - 29.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Номер:
4a3f4fa746dc46ff88a7085a4fee5343
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-017150-a.b1
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Скарга:
24 січня 2024 року Замовником – Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями: Сир кисломолочний, Сир твердий (ДК 021-2015 – 15540000-5 Сирні продукти).
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ» (далі – Скаржник) є учасником закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями: Сир кисломолочний, Сир твердий (ДК 021-2015 – 15540000-5 Сирні продукти) (UA-2024-01-24-017150-a).
Згідно умов оголошення щодо проведення даних торгів, 01 лютого 2024 о 00:00 год, завершився кінцевий термін подання тендерних пропозицій. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали два учасники:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ" та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУХТІЙ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА. 06 лютого 2024 року о 18:42 Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
В той же день, 06 лютого 2024 року о 18:44 Замовник прийняв рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Кухтій Наталію Василівну переможцем даної процедури закупівлі.
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КУХТІЙ НАТАЛІ ВАСИЛІВНИ були прийняті неправомірно та всупереч закупівельному законодавству України з наступних причин:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол випробувань автомобілів.pdf 09.02.2024 17:30
- Протокол відхилення (UA-2024-01-24-017150-a).pdf 09.02.2024 17:30
- Скарга UA-2024-01-24-017150-a.docx 09.02.2024 17:30
- Скарга UA-2024-01-24-017150-a.pdf 09.02.2024 17:30
- sign.p7s 09.02.2024 17:31
- рішення від 13.02.2024 № 2632.pdf 13.02.2024 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2024 № 3192.pdf 21.02.2024 09:40
- рішенння від 20.02.2024 № 3192.pdf 21.02.2024 19:09
- Пояснення по суті скарги сирні продукти.docx 15.02.2024 20:17
- Пояснення по суті скарги сирні продукти.pdf 15.02.2024 20:17
- Вимога про невідповідності.pdf 29.02.2024 18:22
- 01. Протокол відхилення 29.02.pdf 29.02.2024 18:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 17:43
Дата розгляду скарги:
20.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2024 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
РІШЕННЯ №3192-р/пк-пз від 20.02.2024 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, виконано шляхом відхилення пропозиції Скаржника з підстав вказаних в рішенні, та надано учаснику №2 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно п.43 Особливостей.
Пункт скарги
Номер:
4cbfe6ed16664dbf9b741424d4d9a398
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення:
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протоколщодо прийняття рішення Уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ» з підстави передбаченої абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови 1178, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
В Замовника не було законних підстав для відхилення тендерної пропозиції, оскільки зміст і повнота пропозиції цілком і повністю відповідають вимогам передбаченим вимогам тендерною документацією замовника, з огляду на наступне:
Відповідно до інформації неведеної в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (міститься у файлі «Протокол відхилення.pdf») нашу тендерну пропозицію було відхилено з підстави передбаченої абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови 1178, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Аргументуючи своє рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції Замовник зазначає наступне:
«Відповідно до Розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ч.6. п.6.1. 6.1. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію, та документи на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі визначених в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно з Додатком №2 до тендерної документації передбачено Якісно поставленим Товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Товари, що постачаються, повинні мати: необхідні копії сертифікатів якості виробника товару або реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ. При постачанні товару цілісність упаковки та якісне оформлення повинно бути без пошкоджень.
- В складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ" відсутні необхідні копії сертифікатів якості виробника товару або реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ».
Вважаємо, що замовником було безпідставно відхилено нашу пропозицію з наведеної вище підстави. Аргументація замовника надана в якості обґрунтування підстави для відхилення є такою, що не ґрунтується на змісті його тендерної документації. Фактично, замовник відхилив нашу тендерну пропозицію через відсутність у складі тендерної пропозиції документу, вимог про надання якого учасниками у складі пропозиції тендерна документація не містила.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовником було зазначено наступне:
«Якісно поставленим Товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Товари, що постачаються, повинні мати: необхідні копії сертифікатів якості виробника товару або реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ. При постачанні товару цілісність упаковки та якісне оформлення повинно бути без пошкоджень».
З вищенаведеного формулювання Замовника чітко зрозуміло, що вимога щодо наявності копій сертифікатів якості виробника товару або реєстраційного посвідчення або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого подібного документа, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ стосується етапу поставки товарів.
Даною вимогою замовник встановив зобов’язання, що товари, що постачаються повинні супроводжуватись наданням відповідних документів. Учасник, який стане переможцем процедури закупівлі та підпише із Замовником Договір за результатами процедури закупівлі під час поставки Замовнику товару повинен мати в наявності копії сертифікатів якості виробника товару або реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ.
При цьому, Тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо надання учасниками копій сертифікатів якості виробника товару або реєстраційного посвідчення або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого подібного документа, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам ДСТУ саме у складі пропозиції.
«Повинні мати» і «Повинні надати в складі пропозиції» - це абсолютно різні за своїм змістом конструкції.
Ми маємо в наявності всі необхідні документи і гарантуємо їх надання замовнику при постачанні товару. В замовника немає жодних підстав вважати, що товар, що нами постачатиметься не буде мати: необхідних копій сертифікатів якості виробника товару або реєстраційних посвідчень або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інших подібних документів, що підтверджують відповідність товару вимогам ДСТУ.
З вищевикладеного випливає, що в Замовника не було законних підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки зміст і повнота нашої пропозиції цілком і повністю відповідають вимогам передбаченим тендерною документацією замовника.
Вищенаведене підкріплюється попередньо практикою органу оскарження, зокрема, до висновку, про те що відсутність документів, які не вимагалися Замовником в тендерній документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника Комісія прийшла в Рішенні №5395-р/пк-пз від 25.04.2023.
Відповідно до інформації неведеної в Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (міститься у файлі «Протокол відхилення.pdf») нашу тендерну пропозицію було відхилено з підстави передбаченої абз. 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови 1178, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Аргументуючи своє рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції Замовник зазначає наступне:
«Відповідно до Розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ч.6. п.6.1. 6.1. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію, та документи на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі визначених в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно з Додатком №2 до тендерної документації передбачено Якісно поставленим Товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Товари, що постачаються, повинні мати: необхідні копії сертифікатів якості виробника товару або реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ. При постачанні товару цілісність упаковки та якісне оформлення повинно бути без пошкоджень.
- В складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ" відсутні необхідні копії сертифікатів якості виробника товару або реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ».
Вважаємо, що замовником було безпідставно відхилено нашу пропозицію з наведеної вище підстави. Аргументація замовника надана в якості обґрунтування підстави для відхилення є такою, що не ґрунтується на змісті його тендерної документації. Фактично, замовник відхилив нашу тендерну пропозицію через відсутність у складі тендерної пропозиції документу, вимог про надання якого учасниками у складі пропозиції тендерна документація не містила.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовником було зазначено наступне:
«Якісно поставленим Товаром вважається такий Товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до Товару відповідного характеру. Товари, що постачаються, повинні мати: необхідні копії сертифікатів якості виробника товару або реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ. При постачанні товару цілісність упаковки та якісне оформлення повинно бути без пошкоджень».
З вищенаведеного формулювання Замовника чітко зрозуміло, що вимога щодо наявності копій сертифікатів якості виробника товару або реєстраційного посвідчення або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого подібного документа, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ стосується етапу поставки товарів.
Даною вимогою замовник встановив зобов’язання, що товари, що постачаються повинні супроводжуватись наданням відповідних документів. Учасник, який стане переможцем процедури закупівлі та підпише із Замовником Договір за результатами процедури закупівлі під час поставки Замовнику товару повинен мати в наявності копії сертифікатів якості виробника товару або реєстраційне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ.
При цьому, Тендерна документація замовника не містила окремих вимог щодо надання учасниками копій сертифікатів якості виробника товару або реєстраційного посвідчення або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого подібного документа, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам ДСТУ саме у складі пропозиції.
«Повинні мати» і «Повинні надати в складі пропозиції» - це абсолютно різні за своїм змістом конструкції.
Ми маємо в наявності всі необхідні документи і гарантуємо їх надання замовнику при постачанні товару. В замовника немає жодних підстав вважати, що товар, що нами постачатиметься не буде мати: необхідних копій сертифікатів якості виробника товару або реєстраційних посвідчень або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інших подібних документів, що підтверджують відповідність товару вимогам ДСТУ.
З вищевикладеного випливає, що в Замовника не було законних підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки зміст і повнота нашої пропозиції цілком і повністю відповідають вимогам передбаченим тендерною документацією замовника.
Вищенаведене підкріплюється попередньо практикою органу оскарження, зокрема, до висновку, про те що відсутність документів, які не вимагалися Замовником в тендерній документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника Комісія прийшла в Рішенні №5395-р/пк-пз від 25.04.2023.
×
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Опис доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення (UA-2024-01-24-017150-a).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
f5500c3d0fd44566bc4a1fe90bc4f1be
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо прийнятих рішень замовником
Опис заперечення:
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Замовником в Додатку 2 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«У складі тендерної пропозиції необхідно наступні документи:
- копію експертного висновку щодо санітарно-гігієнічних випробувань БГКП (дезінфекції) автомобіля що буде здійснювати поставку товару виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів».
На виконання вищенаведеної вимоги Фізичною особою-підприємцем Кухтій Наталією Василівною було надано Протокол випробувань №0052 від 05 січня 2024 року виданий Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Проте надання даного документу не може вважатись належним виконанням вимоги замовника, оскільки:
1) Замовником було чітко встановлено, що Учасники повинні надати експертний висновок, а не протокол випробувань;
2) Замовником було встановлено, що експертний висновок повинен бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Натомість, Наданий Фізичною особою-підприємцем Кухтій Наталією Василівною Протокол випробувань №0052 від 05 січня 2024 року виданий Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
За таких умов, наданий Протокол випробувань №0052 від 05 січня 2024 року виданий Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Фізичній особі-підприємцю Кухтій Н.В. не відповідає вимогам замовника.
Таким чином, пропозиція переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
«У складі тендерної пропозиції необхідно наступні документи:
- копію експертного висновку щодо санітарно-гігієнічних випробувань БГКП (дезінфекції) автомобіля що буде здійснювати поставку товару виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів».
На виконання вищенаведеної вимоги Фізичною особою-підприємцем Кухтій Наталією Василівною було надано Протокол випробувань №0052 від 05 січня 2024 року виданий Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Проте надання даного документу не може вважатись належним виконанням вимоги замовника, оскільки:
1) Замовником було чітко встановлено, що Учасники повинні надати експертний висновок, а не протокол випробувань;
2) Замовником було встановлено, що експертний висновок повинен бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Натомість, Наданий Фізичною особою-підприємцем Кухтій Наталією Василівною Протокол випробувань №0052 від 05 січня 2024 року виданий Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
За таких умов, наданий Протокол випробувань №0052 від 05 січня 2024 року виданий Державним підприємством «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Фізичній особі-підприємцю Кухтій Н.В. не відповідає вимогам замовника.
Таким чином, пропозиція переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
протокол випробувань автомобілів
-
Опис доказу:
протокол випробувань автомобілів
-
Повʼязаний документ:
Протокол випробувань автомобілів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)