• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення» (послуги з прання медичної білизни)

Завершена

818 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 094.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2024 19:39 - 29.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення дискримінаційних вимог

Номер: cbfd47bbf82648dcba19b2439c732895
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-017122-a.c1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
24 січня 2024 року , Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Prozorro було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-017122-a, за кодом ДК 021:2015 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення» (послуги з прання медичної білизни). ФОП Хоменко Катерина Василівна, як потенційний учасник закупівлі вважає, що Замовником у тендерній документації, затвердженій протоколом уповноваженої особи №9 від 17.01.2024 року (надалі – Документація) встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, порушують вимоги Закону та які дозволяють Замовнику визначити переможцем процедури закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання об`єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами. Кваліфікаційні критерії додатку 1 містять дискримінаційні вимоги, а саме пункт 1.4.Обов’язкова наявність пральних машин санітарно-гігієнічного призначення бар’єрного типу, які мають відокремлені шлюзи для завантаження брудної білизни та для розвантаження обробленої білизни. Вимогами п.5 розділу ІІІ «Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом МОЗ України від 30.04.2014 р. №293» передбачено, що приміщення пральні повинно бути розділено на чисту і брудну зону із гігієнічним бар’єром. Необхідно забезпечити такі умови експлуатації машин при закритих дверях пральні, за якими неможливо переміщення повітря між чистою і брудною зонами. Жодний нормативно правовий акт який регулює процес надання послуг з прання і сухого чищення у закладах охорони здоров’я не містить пряму вимогу про прання в машинах бар’єрного типу, які мають відокремлені шлюзи для завантаження брудної білизни та для розвантаження обробленої білизни, а отже дана вимогу значно обмежує коло потенційних учасників та є дискримінаційною вимогою. Вимога пункту 2.1. надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. У довідці має бути зазначено лікаря-дезінфекціоніста. Дана вимога суперечить чинному законодавству, що регулює порядок надання послуг з прання і сухого чищення, зокрема: Інструкції щодо надання послуг з прання білизни, затвердженої наказом Українського союзу об'єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення 27.08.2000 р. № 20; Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом МОЗ України від 30.04.2014 р. №293; Правил побутового обслуговування населення, затверджених КМУ від 16.06.2023 р. № 614, організації профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я та установах/ закладах надання соціальних послуг/соціального захисту населення, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я від 03.08.2021 № 1614, адже жодний з наведених нормативно правових актів, не містить вимогу, що послуги з прання і сухого чищення повинні надаватися із залученням лікаря-дезінфекціоніста, а отже дана вимога є дискримінаційною, що обмежує конкуренцію та звужує коло учасників. Враховуючи вище викладене, прошу: 1. Внести коригування до Документації та видалити п.1.4. Додатку 1. 2. Внести коригування до документації, та викласти п.2.1. Додатку 1 в наступній редакції: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. У довідці має бути зазначено технолога, не менше, ніж 2 оператора пральних машин».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо наступне. В пункті 7 розділу ІІ Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 №293 встановлено, що уся білизна, спеціальний одяг і засоби індивідуального захисту з інфекційних відділень, а також білизна, забруднена біологічними виділеннями, із соматичних та хірургічних відділень, клініко-діагностичних лабораторій, патолого-анатомічних відділень і бюро судово-медичної експертизи дезінфікуються і перуться в прохідних пральних машинах, які мають два вікна - вікно для завантаження (брудне) і вікно для вивантаження (чисте). А тому вимога про наявність у учасника пральних машин санітарно-гігієнічного призначення бар’єрного типу, які мають відокремлені шлюзи для завантаження брудної білизни та для розвантаження обробленої білизни, відповідає вимогам чинного законодавства України. Щодо наявності лікаря-дезінфекціоніста повідомляємо, що пранню підлягає білизна лікарні, яка містить біологічні забруднення (кров, гній, інші виділення) та процес прання має обов’язково включати в себе дезінфекцію білизни. Також в пральні мають постійно проводитись заходи з дезінфекції поверхонь та приміщень пральні. Для забезпечення контролю за всіма цими процесами і має бути спеціаліст відповідного напрямку. А саме лікар-дезінфекціоніст. Враховуючи вищевикладене, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено