-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Завершена
403 160.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 015.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 015.80 UAH
Період оскарження:
24.01.2024 18:44 - 29.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
dbbf02596f5443efa3889a4f9c57c4a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-016832-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-016832-a) (далі – Процедура закупівлі).
Дана Процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та здійснюється за такими принципами (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)):
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно ознайомившись із тендерною документацією закупівлі та Додатком № 3 до Тендерної документації нами виявлено дискримінаційну вимогу в п.1 Додатку № 3, а саме:
Дослідження проводяться в лабораторії, яка повинна відповідати наступним вимогам:
має знаходитися на території міста Києва в радіусі до 3 км. від Замовника, для забезпечення ургентних та інтраопераційних досліджень, у тому числі в нічний час (цілодобово)
Замовником під час проведення закупівлі допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також права та законні інтереси наші, як потенційного учасника зазначеної Процедури закупівлі.
1. Місцезнаходження лабораторії на території міста Києва в радіусі до 3 км. від Замовника, звужує коло потенційних Учасників до 1 одного учасника, який знаходиться на території (приміщенні) Замовника.
Тобто Замовник штучно та свідомо звужує коло потенційних учасників.
2. Забезпечення ургентних та інтраопераційних досліджень - не відноситься до бактеріологічних досліджень, що оголошені Замовником до тендерної закупівлі. Бактеріологічні дослідження - це сукупність методик, спрямованих на встановлення причини інфекційного захворювання, шляхом виділення мікроорганізмів з біологічного матеріалу людини (кров, сеча, мокрота, спинномозкова рідина та ін.) з виявленням росту патогенної флори в продовж доби та подальшим визначенням чутливості виділених патогенів до антимікробних препаратів до 10 днів. У зв’язку з цим, вимога щодо ургентних та інтраопераційних досліджень не відповідає предмету закупівлі та переліку досліджень.
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників та економії державних коштів у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу, викладену у Додаток № 3 до тендерної документації у наступній редакції:
1. Дослідження проводяться в лабораторії, яка повинна відповідати наступним вимогам:
- має знаходитися на території міста Києва.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2024 13:22
Вирішення:
Шановний учаснику!
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на положення Закону характеристика послуг може містити опис способу надання послуг та підтвердження можливості їх надання учасником.
Як випливає з додатка 3 до тендерної документації закупівлі підлягають лабораторні послуги до яких відносяться не лише бактеріологічні дослідження, але і загальний аналіз крові, загальний аналіз сечі, визначення групи крові, коагулограма, дослідження газів крові, визначення прокальцитоніну, тощо.
З урахуванням специфіки та характеру роботи замовника медична допомога пацієнтам надається в цілодобовому режимі, відтак у тендерній документації описано умови забору, доставки біоматеріалу, а також термін виконання досліджень.
За умовами закупівлі виконавець забезпечує надання послуг у робочі дні (понеділок - п’ятниця) з 20 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. наступного дня, вихідні і святкові дні – цілодобово (п. 2 Вимог у додатку 3 до тендерної документації). Крім того, у ряді випадків, з метою визначення тактики подальшого лікування, в т.ч. оперативного, у лікаря замовника має бути можливість терміново отримати результати дослідження газів крові, групи крові та загального аналізу крові протягом 20 – 30 хвилин з моменту забору біологічного матеріалу (п. 3 Вимог у додатку 3 до тендерної документації). Як показує досвід, швидкість отримання результатів дослідження дає можливість, серед іншого, визначити тактику лікування, що у підсумку впливає на його ефективність.
Так, зокрема, згідно пункту 4.8 Уніфікованого клінічного протоколу первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «кесарів розтин», затвердженого наказом МОЗ України від 5 січня 2022 року № 8, у разі кесаревого розтину категорії ургентності 1 лабораторне обстеження проводиться під час операції. Група крові та резус-фактор. Додаткове клініко-лабораторне обстеження проводяться лише за наявності показань.
Згідно пунктів 3.2, 3.3, 5 Уніфікованого клінічного протоколу вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Респіраторний дистрес-синдром у передчасно народжених дітей, затвердженого наказом МОЗ України від 5 травня 2021 року № 873, за наявності стійких або прогресуючих у тяжкості дихальних розладів призначається додаткове обстеження, зокрема, загальний аналіз крові і вміст С-реактивного білка у сироватці крові через 6-12 год. після народження; визначення вмісту глюкози у крові; визначення парціального тиску газів і кислотно-лужного стану крові (артеріальна або артеріалізована капілярна кров); бактеріологічне дослідження (культура) крові до призначення антибіотиків. Лікувальні заходи під час надання медичної допомоги передчасно народженим дітям з РДС передбачають: неінвазійну дихальну підтримку (CPAP), сурфактантну терапію, призначення додаткового кисню після стабілізації стану, штучну вентиляцію легень, подальший моніторинг стану та підтримувальні заходи, корекцію артеріальної гіпотензії. Якомога скоріше застосування СРАР після народження і введення сурфактанту (за наявності показань) зменшують частоту і тяжкість РДС, а також потребу застосовувати ШВЛ. Ці заходи є основою сучасної стратегії профілактики і лікування новонароджених з РДС. В цьому контексті, важливою є також можливість виконання лабораторних досліджень, зокрема належного моніторингу парціального тиску газів і кислотно-лужного стану крові, вмісту електролітів у сироватці крові, гематологічних показників тощо із застосуванням мікрометодів.
З вищевикладеного випливає, що умови надання послуг, визначені замовником у тендерній документації, продиктовані об’єктивними обставинами, де відстань до лабораторії виконавця має важливе значення, оскільки: скорочує час достави біологічного матеріалу на дослідження; дає можливість лікарю оперативно обрати тактику лікування у складних випадках з урахуванням результатів проведених лабораторних досліджень; зменшує затрати на доставку, а відтак здешевлює вартість послуг; мінімізує ризики для медичного персоналу при транспортуванні біологічного матеріалу під час «повітряних тривог», тощо.
У разі знаходження лабораторії виконавця на відстані більше 3 км. від замовника, існують ризики виконання досліджень з порушенням термінів вказаних у специфікації додатка 3 до тендерної документації, також замовник не зможе здійснювати транспортування біологічного матеріалу до лабораторії виконавця з 20 год. 00 хв. до 08 год. 00 хв. наступного дня, вихідні і святкові дні – цілодобово, а відтак буде змушений перекласти це зобов’язання та пов’язані з цим витрати на останнього (протягом заявленого часу кількість візитів виконавця до замовника за біологічним матеріалом не лімітована та залежить від кількості госпіталізованих пацієнтів та терміновості надання їм медичної допомоги ).
Таким чином, вищезазначена вимога тендерної документації продиктована об’єктивними причинами та не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Оскільки, тендерна документація не містить жодних особливих вимог до предмету закупівлі, повністю відповідає чинному законодавству, ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівлі, тому, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3fc84765434740a8809a6d6e33d5dda4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-016832-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-24-016832-a) (далі – Процедура закупівлі).
Дана Процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та здійснюється за такими принципами (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)):
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником під час оголошення Процедури закупівлі на 2024 рік допущено порушення нормативно-правових актів. А саме, не враховано Постанову Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 376 «Про внесення змін у додаток 3 до Типової форми договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій».
Наголошуємо, що державні Замовники у 2024 року повинні укладати договори із лабораторіями в яких наявний мікробіологічний профіль чи іншим закладом охорони здоров’я, у якого є лабораторія мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015.
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників та економії державних коштів у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом включення у Додаток 2 до тендерної документації додаткової вимоги, а саме:
- Наявність в Учасника лабораторії мікробіологічного профілю, в якій впроваджено методологію визначення чутливості збудників до антимікробних лікарських засобів EUCAST та яка акредитована на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015. (надати копію ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 та/або ДСТУ EN ISO 15189:2015 у складі тендерної пропозиції).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2024 17:51
Вирішення:
Шановний учаснику!
Як Ви слушно зауважили у вимозі, замовник проводить закупівлю «ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги», яка регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження».
З метою проведення закупівлі, замовником підготовлено та розміщено в електронній системі закупівель тендерну документацію, зміст якої відповідає вищезазначеним нормативно-правовим актам.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: … 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 статті 22 Закону).
Як випливає з умов закупівлі «ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги», тендерна документація містить опис усіх необхідних характеристик послуг, а вимоги до предмета закупівлі не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Крім того, вимоги тендерної документації не створюють дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які мають намір надати якісні послуги у відповідності до вимог діючого законодавства України.
Оскільки, тендерна документація не містить жодних особливих вимог до предмету закупівлі, повністю відповідає чинному законодавству, ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівлі, тому, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Додатково повідомляємо, що замовник відповідає всім необхідним вимогам для надання медичних послуг пацієнтам за програмою медичних гарантій.
Статус вимоги:
Відхилено