-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: Київська обл., Бучанський район, сел.Гостомель, пров. Мальовничий 5
Торги не відбулися
22 995 721.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 229 957.22 UAH
мін. крок: 1% або 229 957.22 UAH
Період оскарження:
24.01.2024 17:33 - 29.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
44e00508db9047f5bfd447de1d714eb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-016307-a.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "АЕС-ГРУПП"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_результат_UA_2024_01_24_016307_a2.docx 27.03.2024 14:59
- Скарга_на_результат_UA_2024_01_24_016307_a2.pdf 27.03.2024 14:59
- sign.p7s 27.03.2024 15:00
- рішення від 29.03.2024 №5704.pdf 29.03.2024 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 №6239.pdf 09.04.2024 16:21
- рішення від 08.04.2024 №6239.pdf 11.04.2024 12:46
- Відповідь на скаргу (02.04.2024).pdf 02.04.2024 17:22
- Відповідь на скаргу (02.04.2024).docx 02.04.2024 17:22
- рішення від 07.02.2024 № 2369.pdf 02.04.2024 17:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.03.2024 16:10
Дата розгляду скарги:
08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 16:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.04.2024 12:46
Пункт скарги
Номер:
0a59ce7cce324b64a6c7414882487e77
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до п.1 Протокольного рішення Уповноваженої особи № 17 від 22.03.2024 р. підстава для відхилення пропозиції Скаржника:
Відповідно до пункту 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, вимагалося, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України.
Також згідно з пунктом 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
В тендерній пропозиції Учасника було надано розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ "АЕС-ГРУПП" (файл «u_РЗПК 2024.xls» ).
В назві розрахунку вказано на підставі даних організації ТОВ «АЕС-ГРУПП» , а в п.2.3 розрахунку «Кошторисна заробітна, яка визначена на підставі даних організації ТОВ «УКРІНЖИНІРІНГ».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Отже, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Опис заперечення:
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації вимагається:
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано файл «Кошторис.rar», в якому міститься:
- Договірна ціна, складена згідно Додатку 30 до Настанови;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- об’єктний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- аналіз ринку цін на основні матеріали;
Додатково надано файл «240_ДЦ_ДЦ.doc», який міститься у файлі «Кошторис.rar», в якому містяться підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати:
- Розрахунок № 1 Заробітна плата;
- Розрахунок № 2 Вартість матеріальних ресурсів;
- Розрахунок № 3 Експлуатація машин;
- Розрахунок № 4 Загальновиробничі витрати;
- Розрахунок № 9 Розрахунок прибутку;
- Розрахунок № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат;
- Розрахунок № 11 Кошти на покриття ризику;
- Розрахунок № 12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- Розрахунок № 14 Витрати підрядника, що пов’язані з устаткуванням.
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо підтверджуючих розрахунків на складові прямих витрат та інші витрати: заробітну плату. Також тендерна документація не містить вимог надати розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації Учасника.
Додатково в складі пропозиції Скаржника надано документ «u_РЗПК 2024.xls», який не вимагався умовами тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Таким чином Замовник не повинен був розглядати додатковий документ, який не вимагався вимогами тендерної документації.
Оскільки пропозиція містить усі документи, які вимагались умовами тендерної документації, то відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано файл «Кошторис.rar», в якому міститься:
- Договірна ціна, складена згідно Додатку 30 до Настанови;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- об’єктний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- аналіз ринку цін на основні матеріали;
Додатково надано файл «240_ДЦ_ДЦ.doc», який міститься у файлі «Кошторис.rar», в якому містяться підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати:
- Розрахунок № 1 Заробітна плата;
- Розрахунок № 2 Вартість матеріальних ресурсів;
- Розрахунок № 3 Експлуатація машин;
- Розрахунок № 4 Загальновиробничі витрати;
- Розрахунок № 9 Розрахунок прибутку;
- Розрахунок № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат;
- Розрахунок № 11 Кошти на покриття ризику;
- Розрахунок № 12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- Розрахунок № 14 Витрати підрядника, що пов’язані з устаткуванням.
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо підтверджуючих розрахунків на складові прямих витрат та інші витрати: заробітну плату. Також тендерна документація не містить вимог надати розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації Учасника.
Додатково в складі пропозиції Скаржника надано документ «u_РЗПК 2024.xls», який не вимагався умовами тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Таким чином Замовник не повинен був розглядати додатковий документ, який не вимагався вимогами тендерної документації.
Оскільки пропозиція містить усі документи, які вимагались умовами тендерної документації, то відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації вимагається:
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано файл «Кошторис.rar», в якому міститься:
- Договірна ціна, складена згідно Додатку 30 до Настанови;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- об’єктний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- аналіз ринку цін на основні матеріали;
Додатково надано файл «240_ДЦ_ДЦ.doc», який міститься у файлі «Кошторис.rar», в якому містяться підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати:
- Розрахунок № 1 Заробітна плата;
- Розрахунок № 2 Вартість матеріальних ресурсів;
- Розрахунок № 3 Експлуатація машин;
- Розрахунок № 4 Загальновиробничі витрати;
- Розрахунок № 9 Розрахунок прибутку;
- Розрахунок № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат;
- Розрахунок № 11 Кошти на покриття ризику;
- Розрахунок № 12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- Розрахунок № 14 Витрати підрядника, що пов’язані з устаткуванням.
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо підтверджуючих розрахунків на складові прямих витрат та інші витрати: заробітну плату. Також тендерна документація не містить вимог надати розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації Учасника.
Додатково в складі пропозиції Скаржника надано документ «u_РЗПК 2024.xls», який не вимагався умовами тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Таким чином Замовник не повинен був розглядати додатковий документ, який не вимагався вимогами тендерної документації.
Оскільки пропозиція містить усі документи, які вимагались умовами тендерної документації, то відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано файл «Кошторис.rar», в якому міститься:
- Договірна ціна, складена згідно Додатку 30 до Настанови;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- об’єктний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- аналіз ринку цін на основні матеріали;
Додатково надано файл «240_ДЦ_ДЦ.doc», який міститься у файлі «Кошторис.rar», в якому містяться підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати:
- Розрахунок № 1 Заробітна плата;
- Розрахунок № 2 Вартість матеріальних ресурсів;
- Розрахунок № 3 Експлуатація машин;
- Розрахунок № 4 Загальновиробничі витрати;
- Розрахунок № 9 Розрахунок прибутку;
- Розрахунок № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат;
- Розрахунок № 11 Кошти на покриття ризику;
- Розрахунок № 12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- Розрахунок № 14 Витрати підрядника, що пов’язані з устаткуванням.
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо підтверджуючих розрахунків на складові прямих витрат та інші витрати: заробітну плату. Також тендерна документація не містить вимог надати розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації Учасника.
Додатково в складі пропозиції Скаржника надано документ «u_РЗПК 2024.xls», який не вимагався умовами тендерної документації.
Відповідно до п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Таким чином Замовник не повинен був розглядати додатковий документ, який не вимагався вимогами тендерної документації.
Оскільки пропозиція містить усі документи, які вимагались умовами тендерної документації, то відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобовязати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
94219c8db4ee4137ad3c58bef49a4a5f
Заголовок пункту скарги:
2. Відповідно до п.2 Протокольного рішення Уповноваженої особи № 17 від 22.03.2024 р. підстава для відхилення пропозиції Скаржника:
Відповідно до пункту 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, вимагалося, що Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
Відповідно до пункту 5.2 Настанови, Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додаток 30 до Настанови встановлює форму договірної ціни, яка передбачає, зокрема, заповнення інформації згідно з чим визначена договірна ціна.
В складі Пропозиції учасника міститься договірна ціна (файл "240_ДЦ_ДЦ.rtf" в архіві "Кошторис.rar.p7s"), в якій зазначено, зокрема:
«Визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Разом з тим, в наданій договірній ціні відсутня інформація про те, що договірна ціна розрахована/складена відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «АЕС-ГРУПП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Дана позиція Замовника підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2024 № 2369 (що додається).
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Опис заперечення:
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації вимагається:
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано файл «Кошторис.rar», в якому міститься:
- Договірна ціна, складена згідно Додатку 30 до Настанови;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- об’єктний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- аналіз ринку цін на основні матеріали;
Відповідно до Додатку 30 до Настанови встановлено вимоги до форми договірної ціни, згідно якої необхідно зазначати, згідно з чим визначена Договірна ціна.
На виконання вимоги Настанови Скаржником було надано у складі пропозиції Договірну ціну, яка складена згідно Додатку 30 до Настанови та в якій зазначено: Визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимогу, що Договірна ціна повинна містити текст «визначена згідно з Настановою та технічним завданням». Натомість тендерна документація передбачає, що договірна ціна повинна бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання.
Надані Скаржником у складі пропозиції документи підтверджують їх складання відповідно до технічного завдання. Замовником не було зазначено жодної невідповідності наданих документів (договірної ціни, інших розрахунків та кошторисів) технічному завданню. Також надані у складі пропозиції документи підтверджують їх складання відповідно до Настанови. Замовником не було зазначено жодної невідповідності наданих документів (договірної ціни, інших розрахунків та кошторисів) вимогам Настанови.
Таким чином, зважаючи на відсутність відповідних аргументів в Протокольному рішенні Уповноваженої особи № 17 від 22.03.2024 р. щодо невідповідності запропонованого предмету закупівлі (наданої у складі пропозиції Скаржника інформації та документів) технічному завданню, відсутні підстави вважати, що договірна ціна складене не відповідно до технічного завдання.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано файл «Кошторис.rar», в якому міститься:
- Договірна ціна, складена згідно Додатку 30 до Настанови;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- об’єктний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- аналіз ринку цін на основні матеріали;
Відповідно до Додатку 30 до Настанови встановлено вимоги до форми договірної ціни, згідно якої необхідно зазначати, згідно з чим визначена Договірна ціна.
На виконання вимоги Настанови Скаржником було надано у складі пропозиції Договірну ціну, яка складена згідно Додатку 30 до Настанови та в якій зазначено: Визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимогу, що Договірна ціна повинна містити текст «визначена згідно з Настановою та технічним завданням». Натомість тендерна документація передбачає, що договірна ціна повинна бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання.
Надані Скаржником у складі пропозиції документи підтверджують їх складання відповідно до технічного завдання. Замовником не було зазначено жодної невідповідності наданих документів (договірної ціни, інших розрахунків та кошторисів) технічному завданню. Також надані у складі пропозиції документи підтверджують їх складання відповідно до Настанови. Замовником не було зазначено жодної невідповідності наданих документів (договірної ціни, інших розрахунків та кошторисів) вимогам Настанови.
Таким чином, зважаючи на відсутність відповідних аргументів в Протокольному рішенні Уповноваженої особи № 17 від 22.03.2024 р. щодо невідповідності запропонованого предмету закупівлі (наданої у складі пропозиції Скаржника інформації та документів) технічному завданню, відсутні підстави вважати, що договірна ціна складене не відповідно до технічного завдання.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації вимагається:
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано файл «Кошторис.rar», в якому міститься:
- Договірна ціна, складена згідно Додатку 30 до Настанови;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- об’єктний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- аналіз ринку цін на основні матеріали;
Відповідно до Додатку 30 до Настанови встановлено вимоги до форми договірної ціни, згідно якої необхідно зазначати, згідно з чим визначена Договірна ціна.
На виконання вимоги Настанови Скаржником було надано у складі пропозиції Договірну ціну, яка складена згідно Додатку 30 до Настанови та в якій зазначено: Визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимогу, що Договірна ціна повинна містити текст «визначена згідно з Настановою та технічним завданням». Натомість тендерна документація передбачає, що договірна ціна повинна бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання.
Надані Скаржником у складі пропозиції документи підтверджують їх складання відповідно до технічного завдання. Замовником не було зазначено жодної невідповідності наданих документів (договірної ціни, інших розрахунків та кошторисів) технічному завданню. Також надані у складі пропозиції документи підтверджують їх складання відповідно до Настанови. Замовником не було зазначено жодної невідповідності наданих документів (договірної ціни, інших розрахунків та кошторисів) вимогам Настанови.
Таким чином, зважаючи на відсутність відповідних аргументів в Протокольному рішенні Уповноваженої особи № 17 від 22.03.2024 р. щодо невідповідності запропонованого предмету закупівлі (наданої у складі пропозиції Скаржника інформації та документів) технічному завданню, відсутні підстави вважати, що договірна ціна складене не відповідно до технічного завдання.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; аналіз ринку цін на основні матеріали. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва МІНІСТЕРСТВОМ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ.
На виконання вимог тендерної документації Скаржником надано файл «Кошторис.rar», в якому міститься:
- Договірна ціна, складена згідно Додатку 30 до Настанови;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- об’єктний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- аналіз ринку цін на основні матеріали;
Відповідно до Додатку 30 до Настанови встановлено вимоги до форми договірної ціни, згідно якої необхідно зазначати, згідно з чим визначена Договірна ціна.
На виконання вимоги Настанови Скаржником було надано у складі пропозиції Договірну ціну, яка складена згідно Додатку 30 до Настанови та в якій зазначено: Визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимогу, що Договірна ціна повинна містити текст «визначена згідно з Настановою та технічним завданням». Натомість тендерна документація передбачає, що договірна ціна повинна бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання.
Надані Скаржником у складі пропозиції документи підтверджують їх складання відповідно до технічного завдання. Замовником не було зазначено жодної невідповідності наданих документів (договірної ціни, інших розрахунків та кошторисів) технічному завданню. Також надані у складі пропозиції документи підтверджують їх складання відповідно до Настанови. Замовником не було зазначено жодної невідповідності наданих документів (договірної ціни, інших розрахунків та кошторисів) вимогам Настанови.
Таким чином, зважаючи на відсутність відповідних аргументів в Протокольному рішенні Уповноваженої особи № 17 від 22.03.2024 р. щодо невідповідності запропонованого предмету закупівлі (наданої у складі пропозиції Скаржника інформації та документів) технічному завданню, відсутні підстави вважати, що договірна ціна складене не відповідно до технічного завдання.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобовязати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
d99f17bb113f4c129090768331435a35
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-016307-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про визначення Переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 25 до настанови.pdf 23.02.2024 12:43
- рішення від 29.09.2023 № 15543.pdf 23.02.2024 12:43
- Скарга на результат UA-2024-01-24-016307-a.docx 23.02.2024 12:43
- Скарга UA-2024-01-24-016307-a.pdf 23.02.2024 12:43
- 4.2 Кошторисна документація.pdf 23.02.2024 12:43
- sign.p7s 23.02.2024 12:46
- рішення від 27.02.2024 № 3537.pdf 27.02.2024 18:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2024 № 4267.pdf 08.03.2024 14:26
- рішення від 07.03.2024 № 4267.pdf 12.03.2024 12:44
- Відповідь на скаргу (29.02.2024).docx 29.02.2024 15:03
- Відповідь на скаргу (29.02.2024).pdf 29.02.2024 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 15:47
Дата розгляду скарги:
07.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.03.2024 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №4267 -р/пк-пз від 07.03.2024 виконано.
Пункт скарги
Номер:
412867c885464d4c990e36db3e67b376
Заголовок пункту скарги:
Визначення Переможця процедури закупівлі ТОВ Українська будівнича компанія
Опис заперечення:
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ Українська будівнича компанія
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Учасником ТОВ «Українська будівнича компанія» на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію (файл 4.2 Кошторисна документація.pdf, додається до скарги, як доказ), яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку Договірна ціна (сторінка 51 файлу 4.2 Кошторисна документація.pdf) не зазначено, згідно якого нормативного документу він був виконаний.
Таким чином, кошторисна документація ТОВ «Українська будівнича компанія» НЕ пiдтверджує повну вiдповiднiсть пропозицїї вимогам тендерної документації Замовника, а саме не містить інформацію про те, що Договірна ціна складена згідно з вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також не складена за формою яка чітко встановлена у Додатку 30 Настанови, зразок якої надаємо.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Українська будівнича компанія» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
В якості доказів додаємо: аналогічне РІШЕННЯ № 15543-р/пк-пз від 29.09.2023 (п. 3).
3. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами,розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.»:
Згідно даного пункту Замовник вимагає від учасників надати підтверджуючі кошторисні розрахунки в складі тендерних пропозицій.
Учасником ТОВ Українська будівнича компанія на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію (файл 4.2 Кошторисна документація.pdf, додається до скарги, як доказ), яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам.
Визначення загальновиробничих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) відбувається відповідно до пункту 5.13 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), в якій чітко вказано: «Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови.».
Виходячи з вищевикладеного Учасник ТОВ Українська будівнича компанія в складі пропозиції повинен був надати Розрахунок загальновиробничих витрат виходячи із структури загальновиробничих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Даний розрахунок відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ Українська будівнича компанія, що НЕ відповідає вимогам Замовника, встановленим в п.6 розділу 3 тендерної документації, та НЕ відповідає Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Додатково повідомляємо, що визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) відбувається відповідно до пункту 5.17 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), в якій чітко вказано: «Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.».
Виходячи з вище викладеного Учасник ТОВ Українська будівнича компанія в складі пропозиції повинен був надати Розрахунок структури адміністративних витрат, який склався в підрядній організації за попередній період. Даний розрахунок відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ Українська будівнича компанія, що НЕ відповідає вимогам Замовника, встановленим в п.6 розділу 3 тендерної документації, та НЕ відповідає Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Такі невідповідності порушують вимоги Замовника викладені в п.6 розділу 3 тендерної документації, та не відповідають вимогам Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Переможцем закупівлі не надано підтверджуючий розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат відповідно до Настанови, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена.
2. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації)»:
Замовником в Технічному завданні у Відомості обсягів робіт Додатку 2 чітко встановлений Клас наслідків (відповідальності) - СС1.
Згідно Додатку 25 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (надаємо як Доказ до скарги) встановлені чіткі Показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт.
Виходячи з встановленого Замовником класу наслідків (відповідальності) СС1, показник розміру кошторисного прибутку має бути встановлений в кошторисних розрахунках учасників у розмірі – 8,33 грн/люд.год.
Учасником ТОВ «Українська будівнича компанія» на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію (файл 4.2 Кошторисна документація.pdf, додається до скарги, як доказ), яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме у Пояснювальній записці (сторінка 50 файлу 4.2 Кошторисна документація.pdf) встановлений показник розміру кошторисного прибутку – 7,65 грн/люд.год., який в свою чергу не відповідає Класу наслідків (відповідальності) СС1 та Технічному завданню яке оприлюднене Замовником в Додатку 2 тендерної документації.
Такі невідповідності порушують технологію виконання робіт, а також несуть суттєвий вплив на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводять до її спотворення.
Вважаємо, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена.
1. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).»:
Учасником ТОВ Українська будівнича компанія на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію (файл 4.2 Кошторисна документація.pdf, додається до скарги, як доказ), яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме Підсумкова відомість ресурсів (сторінка 115-144 файлу 4.2 Кошторисна документація.pdf) не відповідає Відомості ресурсів які оприлюднив Замовник в Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, у складі пропозиції Переможця надані матеріали, які суттєво відрізняються за своїми характеристиками від матеріалів які вказав Замовник у відомості ресурсів. Відмінності в характеристиках матеріалів суттєво впливають на якість виконання робіт, так як матеріал виконання Трійника Heat-PEX Evolution –латунь, а матеріал Трійника Heat-PEX Evolution PPSU – поліфенилсульфон, який є набагато слабкішим та швидко зношувальним за своїми характеристиками, що в подальшому може спричинити неякісне виконання робіт згідно даного предмету закупівлі та малий термін експлуатації матеріалів, які в свою чергу вплинуть на капітального ремонту житлового будинку в цілому!
Додатково повідомляємо, що різниця в назвах вище вказаних матеріалів, також відрізняється в ціні, що суттєво впливає на загальну ціну пропозиції ТОВ Українська будівнича компанія, яка демпінгує ціни тендерних пропозицій інших учасників.
Такі невідповідності порушують технологію виконання робіт, та ставлять під сумнів якість виконання капітального ремонту житлового будинку, що в свою чергу може спричинити суттєві наслідки при експлуатації будинку. Запропонований матеріал не може вважатись еквівалентом, оскільки має суттєві відмінності в технічних характеристиках та стійкості.
Додатково зазначаємо,що такі невідповідності також несуть суттєвий вплив на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводять до її спотворення.
Вважаємо, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена.
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Учасником ТОВ «Українська будівнича компанія» на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію (файл 4.2 Кошторисна документація.pdf, додається до скарги, як доказ), яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку Договірна ціна (сторінка 51 файлу 4.2 Кошторисна документація.pdf) не зазначено, згідно якого нормативного документу він був виконаний.
Таким чином, кошторисна документація ТОВ «Українська будівнича компанія» НЕ пiдтверджує повну вiдповiднiсть пропозицїї вимогам тендерної документації Замовника, а саме не містить інформацію про те, що Договірна ціна складена згідно з вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також не складена за формою яка чітко встановлена у Додатку 30 Настанови, зразок якої надаємо.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Українська будівнича компанія» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
В якості доказів додаємо: аналогічне РІШЕННЯ № 15543-р/пк-пз від 29.09.2023 (п. 3).
3. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами,розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.»:
Згідно даного пункту Замовник вимагає від учасників надати підтверджуючі кошторисні розрахунки в складі тендерних пропозицій.
Учасником ТОВ Українська будівнича компанія на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію (файл 4.2 Кошторисна документація.pdf, додається до скарги, як доказ), яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам.
Визначення загальновиробничих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) відбувається відповідно до пункту 5.13 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), в якій чітко вказано: «Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови.».
Виходячи з вищевикладеного Учасник ТОВ Українська будівнича компанія в складі пропозиції повинен був надати Розрахунок загальновиробничих витрат виходячи із структури загальновиробничих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період. Даний розрахунок відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ Українська будівнича компанія, що НЕ відповідає вимогам Замовника, встановленим в п.6 розділу 3 тендерної документації, та НЕ відповідає Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Додатково повідомляємо, що визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) відбувається відповідно до пункту 5.17 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), в якій чітко вказано: «Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.».
Виходячи з вище викладеного Учасник ТОВ Українська будівнича компанія в складі пропозиції повинен був надати Розрахунок структури адміністративних витрат, який склався в підрядній організації за попередній період. Даний розрахунок відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ Українська будівнича компанія, що НЕ відповідає вимогам Замовника, встановленим в п.6 розділу 3 тендерної документації, та НЕ відповідає Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Такі невідповідності порушують вимоги Замовника викладені в п.6 розділу 3 тендерної документації, та не відповідають вимогам Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Переможцем закупівлі не надано підтверджуючий розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат відповідно до Настанови, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена.
2. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації)»:
Замовником в Технічному завданні у Відомості обсягів робіт Додатку 2 чітко встановлений Клас наслідків (відповідальності) - СС1.
Згідно Додатку 25 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) (надаємо як Доказ до скарги) встановлені чіткі Показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт.
Виходячи з встановленого Замовником класу наслідків (відповідальності) СС1, показник розміру кошторисного прибутку має бути встановлений в кошторисних розрахунках учасників у розмірі – 8,33 грн/люд.год.
Учасником ТОВ «Українська будівнича компанія» на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію (файл 4.2 Кошторисна документація.pdf, додається до скарги, як доказ), яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме у Пояснювальній записці (сторінка 50 файлу 4.2 Кошторисна документація.pdf) встановлений показник розміру кошторисного прибутку – 7,65 грн/люд.год., який в свою чергу не відповідає Класу наслідків (відповідальності) СС1 та Технічному завданню яке оприлюднене Замовником в Додатку 2 тендерної документації.
Такі невідповідності порушують технологію виконання робіт, а також несуть суттєвий вплив на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводять до її спотворення.
Вважаємо, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена.
1. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації вимагається:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).»:
Учасником ТОВ Українська будівнича компанія на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію (файл 4.2 Кошторисна документація.pdf, додається до скарги, як доказ), яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме Підсумкова відомість ресурсів (сторінка 115-144 файлу 4.2 Кошторисна документація.pdf) не відповідає Відомості ресурсів які оприлюднив Замовник в Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, у складі пропозиції Переможця надані матеріали, які суттєво відрізняються за своїми характеристиками від матеріалів які вказав Замовник у відомості ресурсів. Відмінності в характеристиках матеріалів суттєво впливають на якість виконання робіт, так як матеріал виконання Трійника Heat-PEX Evolution –латунь, а матеріал Трійника Heat-PEX Evolution PPSU – поліфенилсульфон, який є набагато слабкішим та швидко зношувальним за своїми характеристиками, що в подальшому може спричинити неякісне виконання робіт згідно даного предмету закупівлі та малий термін експлуатації матеріалів, які в свою чергу вплинуть на капітального ремонту житлового будинку в цілому!
Додатково повідомляємо, що різниця в назвах вище вказаних матеріалів, також відрізняється в ціні, що суттєво впливає на загальну ціну пропозиції ТОВ Українська будівнича компанія, яка демпінгує ціни тендерних пропозицій інших учасників.
Такі невідповідності порушують технологію виконання робіт, та ставлять під сумнів якість виконання капітального ремонту житлового будинку, що в свою чергу може спричинити суттєві наслідки при експлуатації будинку. Запропонований матеріал не може вважатись еквівалентом, оскільки має суттєві відмінності в технічних характеристиках та стійкості.
Додатково зазначаємо,що такі невідповідності також несуть суттєвий вплив на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводять до її спотворення.
Вважаємо, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ Українська будівнича компанія