-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Газоаналізатор
Газоаналізатор, код закупівлі згідно ДК 021:2015: 38430000-8: Детектори та аналізатори. Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти).
Торги не відбулися
709 601.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 548.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 548.01 UAH
Період оскарження:
24.01.2024 15:03 - 31.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
aedf9177382a4f07952531639377d7cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-011672-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо визнання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Серт.перев.типу UA.TR.001 5-18 Rev.5 (1).pdf (1).pdf 19.02.2024 12:46
- скарга 19.02.24.docx 19.02.2024 12:46
- скарга скан 19.02.pdf 19.02.2024 12:46
- sign.p7s 19.02.2024 12:58
- Рішення від 21.02.2024 № 3266.pdf 21.02.2024 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2024 № 3914.pdf 04.03.2024 11:45
- Рішення від 01.03.2024 № 3914.pdf 05.03.2024 18:54
- Зразок тех.паспорту 23.02.2024 16:05
- Пояснення щодо Скарги 23.02.2024 16:05
- Пояснення щодо Скарги 23.02.2024 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 14:36
Дата розгляду скарги:
01.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2024 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням № 3914-р/пк-пз від 01.03.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – ознайомлені. Рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Науково-технічний центр "Ольдам" у відкритих торгах на закупівлю «Газоаналізатор», Код закупівлі згідно ДК 021-2015 38430000-8: Детектори та аналізатори, № UA-2024-01-24-011672-a буде скасовано.
Пункт скарги
Номер:
797e7b53642c4fb28a6aa46c7f033bf6
Заголовок пункту скарги:
заперечення щодо визнання переможця
Опис заперечення:
Протокол уповноваженої особи щодо визнання переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
невідповідністю абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»
×
-
Назва доказу:
Сертифікат перевірки
-
Опис доказу:
невідповідність параметрів, зазначених в сертифікаті, додатку 3 тендерній документації
-
Повʼязаний документ:
Серт.перев.типу UA.TR.001 5-18 Rev.5 (1).pdf (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможця
Вимога
Відхилено
Щодо технічних вимог
Номер:
d35c688672554deb83fd86c94366837a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-011672-a.c1
Назва:
Щодо технічних вимог
Вимога:
Замовником під час проведення закупівлі допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі.
1. 24.01.2024 р. на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником оприлюднено оголошення UA-2024-01-24-011672-a. ТОВ «Хімлаборреактив» має намір взяти участь у процедурі закупівлі. Проте, ознайомившись зі змістом тендерної документації, виявлено умови, які унеможливлюють участь Суб’єкта звернення, штучно звужують коло та дискримінують потенційних учасників.
Частиною четвертою статті 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник встановив дискримінаційну вимогу щодо відповідності запропонованого учасниками товару до вказаних у тендерній документації «вага та розміри» Щодо позиції Газоаналізатор Ventis MX4 або еквівалент в кількості 14 шт предмета закупівлі – «Газоаналізатор», вказаним у тендерній документації «ваги та розмірів» в повній мірі відповідає лише товар виробника – Industrial Scientific, USA, газоаналізатор «Ventis MX4»
Наголошуємо, що ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, маємо можливість за конкурентними цінами запропонувати аналогічними та не гіршими за технічними характеристиками прилад.
Проте, Замовником вимоги до предмету закупівлі сформовано таким чином, що участь у закупівлі зможе прийняти лише той учасник, що запропонує товар виробництва Industrial Scientific, USA газоаналізатор «Ventis MX4»
Тобто, серед зареєстрованих в Україні, тільки товар одного виробника, а саме: Industrial Scientific, USA газоаналізатор «Ventis MX4», відповідає всієї сукупності вимог до предмету закупівлі. Ми маємо намір запропонувати газоаналізатор SKY 3000, виробництва - SHENZHEN YUANTE TECHNOLOGY CO., LTD(Safegas), Китай.
Цей товар відповідає усім встановленим у тендерної документації вимогам до предмету закупівлі, окрім «ваги та розмірів»
Проте, Замовник встановивши вимогу щодо «ваги та розмірів», створив передумови для закупівлі товару певного виробника. Оскільки тільки цей товар відповідає сукупності всіх вимог до предмету закупівлі. Таким чином, предмет закупівлі та вимоги до предмету закупівлі сформовані у такій спосіб, що тільки учасник, який запропонує товар Industrial Scientific, USA газоаналізатор «Ventis MX4», зможе прийняти участь у закупівлі, перемогти та отримати контракт на поставку товарів, а отже це порушує права та законні інтереси Суб’єкта звернення.
Отже, враховуючи вищенаведене, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Порівняльнатаблиця_Додаток 3 Нова редакція. Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі..docx 30.01.2024 17:13
- Відповідь на вимогу 01.02.2024 15:54
Дата подачі:
30.01.2024 17:13
Вирішення:
24.01.2024 р. на веб-порталі Уповноваженого органу Восьмим воєнізованим гірничорятувальним загоном оприлюднено оголошення UA-2024-01-24-011672-a на закупівлю: Газоаналізатор, код закупівлі згідно ДК 021:2015: 38430000-8: Детектори та аналізатори в кількості 14 шт. відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості),
29.01.2024р. на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником було оприлюднено зміни до Тендерної документації
30.01.2024р. ID: UA-2024-01-24-011672-A.C1 на веб-порталі Уповноваженого органу, ТОВ «Хімлаборреактив» оприлюднено вимогу (скаргу) щодо технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: наявність дискримінаційної вимоги щодо відповідності запропонованого учасниками товару до вказаних у тендерній документації показників «вага та розміри».
Згідно частини 3 статті 23 Закону вимоги до предмету закупівлі сформовано на підставі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Показники до предмету закупівлі «вага та розміри» вказані з урахуванням вимог ДНАОП 1.1.30-4.01.97 «Статут ДВГРС по організації і веденню гірничорятувальних робіт» далі («Статут..»). При виконанні підрозділами ДВГРС основних видів гірничорятувальних робіт по рятуванню людей і ліквідації аварії та її наслідків гірничорятувальні відділення повинні мати оснащення, згідно до «Тимчасового переліку мінімального матеріально-технічного оснащення відділень ДВГРС». При розрахунках часу руху на аварійну ділянку по гірничих виробках враховується такий показник, згідно додатку 9 до «Статуту….» таблиця 3, як «середнє навантаження на респіраторника, кг/чол.». Відповідно, із збільшенням навантаження на одного респіраторника швидкість його пересування на аварійну дільницю зменшується.
Отже, у додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації щодо закупівлі газоаналізаторів Ventis MX4 або еквівалент не містяться вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників та вимоги до предмету закупівлі Замовником сформовано з урахуванням стандартних характеристик, технічних регламентів та умов використання предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога від 30.01.2024, 17:13. ID: UA-2024-01-24-011672-a.c1 щодо прибирання дискримінаційної вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації є необґрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено