• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення.

Торги відмінено

118 249.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 182.50 UAH
Період оскарження: 24.01.2024 15:05 - 30.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: cffd0f5782c34de0921954b054b6686c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-010795-a.c6
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.03.2024 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2024 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до абзацу першого частини 22 статті 18 Закону (Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються) скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення «ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання» ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-24-010795-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Кардашов Володимир Володимирович 380994200242 centr.bezpeka.td@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 1140e73e7fa147179a747eedbc17dc04
Заголовок пункту скарги: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Опис заперечення: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 24602ccb027f48918449cb7c8c0e188b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-010795-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2024 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2024 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до абзацу першого частини 22 статті 18 Закону (Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються) скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення «ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-24-010795-a.
Автор: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Володимир Обломєй +380507221209 systemybezpeky@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 11293235115f44e2828e872b2294d80c
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця
Опис заперечення: Дія замовника. Неправомірне визначення переможця. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 лютого 2024 р. №27
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: п. 59 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Вирішена

Про скасування вимоги

Номер: bea9be1302e2496582c2a3a66befa3dc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-010795-a.b4
Назва: Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги Пунктом 2.4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання «Копії особових медичних книжок всіх працівників Учасника, зазначені в довідці п. 2.1, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150». Що підтверджує відповідний медичний стан працівників для надання послуг згідно предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо скасувати вимогу щодо надання визначених документів у пункті 2.5, а саме: «Копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та сертифікати проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників» Звертаємо увагу, що у Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 не визначена вимога стосовно обов’язкового проходження попереднього та періодичного психіатричних оглядів та отримання сертифікатів проходження профілактичного наркологічного огляду працівників. У разі, якщо вимога не буде задоволена, просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти, якими передбачена вимога стосовно проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричних оглядів та отримання сертифікатів проходження профілактичного наркологічного огляду для працівників визначених у Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Внесені зміни до Тендерної документації у Додатку 2 до тендерної документації та виключити п.2.5. Копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та сертифікати проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників. 2. Виключено вимогу Додатку 2 п.2.5. Копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та сертифікати проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників. 3. Задовольнити скасування вимоги, внести зміни до тендерної документації та оприлюднити у новій редакції протягом одного дня з моменту надання вимоги. 4. Внесення змін до тендерної документації залишаю за собою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про скасування вимоги

Номер: 82b81a48b0aa47eab21478e4f51c5953
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-010795-a.b3
Назва: Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги Пунктом 2.4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання «Копії особових медичних книжок всіх працівників Учасника, зазначені в довідці п. 2.1, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150». Що підтверджує відповідний медичний стан працівників для надання послуг згідно предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо скасувати дублюючу вимогу, а саме: «2.6. Копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (за формою відповідно до Додатку 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на працівників, вказаних в довідці п.2.1.»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Внесені зміни до Тендерної документації у Додатку 2 до тендерної документації та виключити п.2.6. Копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (за формою відповідно до Додатку 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на працівників, вказаних в довідці п.2.1. 2. Виключено вимогу Додатку 2 п.2.6. Копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (за формою відповідно до Додатку 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на працівників, вказаних в довідці п.2.1. Задовольнити скасування вимоги, внести зміни до тендерної документації та оприлюднити у новій редакції протягом одного дня з моменту надання вимоги. 3. Внесення змін до тендерної документації залишаю за собою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про скасування вимоги

Номер: a8d2b76a0eaa40579208299c9192f083
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-010795-a.b2
Назва: Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги Просимо надати роз’яснення, на якій підставі Ви вимагаєте у Додатку 2 до тендерної документації надання Оригіналу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме на монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки? Згідно наданої Замовником специфікації обладнання (Додаток3 до техдокументації), будуть задіяні електричні мережі / ланцюги в роботі яких використовується напруга менш 36В (вольт), а струм вимірюється в мА (міліампер), отже ці мережі є безпечними для життя. Загалом пожежна сигналізація включає обладнання (кабелі, датчики, сповіщувачі, пульт управління), що відноситься до типу слабкострумової системи, що не є діючою електроустановкою. З огляду на викладене вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу щодо наявності і надання в складі пропозиції дозволу. У разі, якщо вимога не буде задоволена, просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти, якими передбачена дана вимога.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Внесені зміни до Тендерної документації у Додатку 2 до тендерної документації та виключити п.1.3 «надання Оригіналу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме на монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». 2. Виключено вимогу Додатку 2 п. 1.3, щодо вимоги «надання Оригіналу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме на монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». 3. Задовольнити скасування вимоги, внести зміни до тендерної документації та оприлюднити у новій редакції протягом одного дня з моменту надання вимоги. 4. Внесені зміни до тендерної документації залишаю за собою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про внесення змін до тендерної документації

Номер: 9b64bcbf9fc94f54b2a6ed8987deb246
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-24-010795-a.a1
Назва: Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Про внесення змін до тендерної документації У Додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає наступне: «3.1. Заповнена довідка в довільній формі, у якій має бути наведені аналогічний договір (не менше 1-го) на послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації за період з 2018 року по 2020 рік (за бюджетні кошти). 3.2. Копія аналогічного Договору, зазначеного в довідці відповідно до п.3.1 з усіма невід’ємними частинами.» Просимо прибрати граничний термін по 2020 р. та вимогу «за бюджетні кошти», тому що зазначене звужує коло потенційних учасників. У разі, якщо вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачені вимоги стосовно визначення термінів укладання аналогічних договорів та за бюджетні кошти.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Виключено вимогу Додатку 2 3.1, щодо вимоги «за бюджетні кошти»: «3.1. Заповнена довідка в довільній формі, у якій має бути наведені аналогічний договір (не менше 1-го) на послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації за період з 2018 року по 2020 рік (за бюджетні кошти).» 3.1. Заповнена довідка в довільній формі, у якій має бути наведені аналогічний договір (не менше 1-го) на послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації за період з 2022 року по 2023 рік.
Статус вимоги: Задоволено