-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення.
Торги відмінено
118 249.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 182.50 UAH
мін. крок: 1% або 1 182.50 UAH
Період оскарження:
24.01.2024 15:05 - 30.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
cffd0f5782c34de0921954b054b6686c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-010795-a.c6
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 05-03 від 05.03.2024 р..pdf 05.03.2024 14:11
- sign.p7s 05.03.2024 14:11
- рішення від 07.03.2024 № 4228.pdf 07.03.2024 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4717.pdf 15.03.2024 12:51
- рішення від 14.03.2024 № 4717.pdf 19.03.2024 15:40
- Протокол навчання пожежна безпека.pdf 11.03.2024 13:00
- Посвідчення Дружинін.pdf 11.03.2024 13:02
- Трудова книжка Бендрик.pdf 11.03.2024 13:02
- Наказ Пастушенко.pdf 11.03.2024 13:02
- Договір добровільного страхування.pdf 11.03.2024 13:02
- Довідка про стан позичкової заборгованості.pdf 11.03.2024 13:02
- Лист Національного музею історії України у другій світовій війні на рішення № 4228 -рпк-пз від 07.03.2024 (pdf).pdf 11.03.2024 13:02
- Довідка про наявність обладнання.pdf 11.03.2024 13:02
- Додаток 2 до тендерної документації.docx 11.03.2024 13:02
- Довідка.pdf 11.03.2024 13:03
- Протокол перевірки опору ізоляції.pdf 11.03.2024 13:03
- п.7 п.п.2 ТД.docx 11.03.2024 13:03
- Декларація понад 1,3м.pdf 11.03.2024 13:03
- Лист Національного музею історії України у другій світовій війні на рішення № 4228 -рпк-пз від 07.03.2024 (doc).docx 11.03.2024 13:03
- Трудова книжка Сербін.pdf 11.03.2024 13:03
- Наказ прийняття.pdf 11.03.2024 13:03
- Протокол скасування переможцем.pdf 19.03.2024 16:01
- Протокол скасування переможцем.pdf 19.03.2024 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 14:19
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2024 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2024 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до абзацу першого частини 22 статті 18 Закону (Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються) скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення «ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання» ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-24-010795-a.
Пункт скарги
Номер:
1140e73e7fa147179a747eedbc17dc04
Заголовок пункту скарги:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Опис заперечення:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
24602ccb027f48918449cb7c8c0e188b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-010795-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- 12_5 допонительно навчання ОП ПБ.pdf 13.02.2024 17:15
- Скарга на переможця_1 ПДФ.pdf 13.02.2024 17:15
- 12 Довідка працівники_додаток 2.pdf 13.02.2024 17:15
- 12_7 труд Білодід (1).pdf 13.02.2024 17:15
- Протокол визначення переможця.pdf 13.02.2024 17:15
- 12_12 ISO.pdf 13.02.2024 17:15
- 12_6 Накази Кардашов Білодід Щипанський_2024.pdf 13.02.2024 17:15
- Скарга на переможця_1.docx 13.02.2024 17:15
- 12_2 Трудова Кардашов.pdf 13.02.2024 17:15
- 12_11 Проектант_договір_сертифікат_мед карта.pdf 13.02.2024 17:15
- sign.p7s 13.02.2024 17:16
- рішення від 15.02.2024 № 2886.pdf 15.02.2024 14:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2024 № 3480.pdf 27.02.2024 15:02
- рішення від 26.02.2024 № 3480.pdf 28.02.2024 18:40
- Цивільно правовий договір.pdf 16.02.2024 13:15
- Медична книжка Кардашова.pdf 16.02.2024 13:15
- Трудова книжка Білодід.pdf 16.02.2024 13:15
- Протоколи комісії з перевірки знань.pdf 16.02.2024 13:15
- Додаток 2 до тендерної документації.docx 16.02.2024 13:15
- Накази про прийняття.pdf 16.02.2024 13:15
- Трудова книжка Щипанського.pdf 16.02.2024 13:15
- Витяг з протоколу.pdf 16.02.2024 13:15
- Лист Національного музею історії України у другій світовій війні на рішення № 2886 -рпк-пз від 15.02.2024 (doc).docx 16.02.2024 13:15
- Довідка про наяіність у працівників кваліфікації.pdf 16.02.2024 13:15
- Лист Національного музею історії України у другій світовій війні на рішення № 2886 -рпк-пз від 15.02.2024 (pdf форматі).pdf 16.02.2024 13:15
- Сертифікати ДСТУ ISO.pdf 16.02.2024 13:15
- Скасування переможця.pdf 29.02.2024 09:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 17:32
Дата розгляду скарги:
26.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2024 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2024 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до абзацу першого частини 22 статті 18 Закону (Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються) скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення «ДК 021:2015: 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-24-010795-a.
Пункт скарги
Номер:
11293235115f44e2828e872b2294d80c
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця
Опис заперечення:
Дія замовника. Неправомірне визначення переможця. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 лютого 2024 р. №27
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
п. 59 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Опис доказу:
Неправомірне визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол визначення переможця.pdf
-
-
Назва доказу:
12_12 ISO
-
Опис доказу:
надані сертифікати не відповідають вимозі тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
12_12 ISO.pdf
-
-
Назва доказу:
12_11 Проектант_договір_сертифікат_мед карта
-
Опис доказу:
відсутність підтвердження трудових відносин між інженером-проектувальником ((копія наказу про призначення та копія трудової книжки працівника або копія трудового договору)
-
Повʼязаний документ:
12_11 Проектант_договір_сертифікат_мед карта.pdf
-
-
Назва доказу:
12_5 допонительно навчання ОП ПБ
-
Опис доказу:
посади працівників не відповідають вимогам замовника тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
12_5 допонительно навчання ОП ПБ.pdf
-
-
Назва доказу:
12_7 труд Білодід (1)
-
Опис доказу:
посада працівника не відповідає вимогам замовника тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
12_7 труд Білодід (1).pdf
-
-
Назва доказу:
12_2 Трудова Кардашов
-
Опис доказу:
посада працівника не відповідає вимогам замовника тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
12_2 Трудова Кардашов.pdf
-
-
Назва доказу:
12 Довідка працівники_додаток 2
-
Опис доказу:
посади працівників не відповідають вимогам замовника тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
12 Довідка працівники_додаток 2.pdf
-
-
Назва доказу:
12_6 Накази Кардашов Білодід Щипанський_2024
-
Опис доказу:
посада в наказі не відповідає вимогам замовника тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
12_6 Накази Кардашов Білодід Щипанський_2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення Замовника НАЦІОНАЛЬНИЙ МУЗЕЙ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ. МЕМОРІАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС щодо визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС".
Вимога
Вирішена
Про скасування вимоги
Номер:
bea9be1302e2496582c2a3a66befa3dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-010795-a.b4
Назва:
Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги
Пунктом 2.4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання
«Копії особових медичних книжок всіх працівників Учасника, зазначені в довідці п. 2.1, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150».
Що підтверджує відповідний медичний стан працівників для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Враховуючи зазначене, просимо скасувати вимогу щодо надання визначених документів у пункті 2.5, а саме:
«Копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та сертифікати проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників»
Звертаємо увагу, що у Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 не визначена вимога стосовно обов’язкового проходження попереднього та періодичного психіатричних оглядів та отримання сертифікатів проходження профілактичного наркологічного огляду працівників.
У разі, якщо вимога не буде задоволена, просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти, якими передбачена вимога стосовно проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричних оглядів та отримання сертифікатів проходження профілактичного наркологічного огляду для працівників визначених у Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2 Вимога довідки нарк псих.docx 26.01.2024 10:46
- Перелік змін до Тендерної Документації (4).docx 26.01.2024 14:11
Дата подачі:
26.01.2024 10:46
Вирішення:
1. Внесені зміни до Тендерної документації у Додатку 2 до тендерної документації та виключити п.2.5. Копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та сертифікати проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників.
2. Виключено вимогу Додатку 2 п.2.5. Копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та сертифікати проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників.
3. Задовольнити скасування вимоги, внести зміни до тендерної документації та оприлюднити у новій редакції протягом одного дня з моменту надання вимоги.
4. Внесення змін до тендерної документації залишаю за собою.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про скасування вимоги
Номер:
82b81a48b0aa47eab21478e4f51c5953
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-010795-a.b3
Назва:
Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги
Пунктом 2.4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання
«Копії особових медичних книжок всіх працівників Учасника, зазначені в довідці п. 2.1, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150».
Що підтверджує відповідний медичний стан працівників для надання послуг згідно предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо скасувати дублюючу вимогу, а саме:
«2.6. Копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (за формою відповідно до Додатку 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на працівників, вказаних в довідці п.2.1.»
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Вимога мед довідка.docx 26.01.2024 10:45
- Перелік змін до Тендерної Документації (3).docx 26.01.2024 14:03
Дата подачі:
26.01.2024 10:45
Вирішення:
1. Внесені зміни до Тендерної документації у Додатку 2 до тендерної документації та виключити п.2.6. Копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (за формою відповідно до Додатку 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на працівників, вказаних в довідці п.2.1.
2. Виключено вимогу Додатку 2 п.2.6. Копії медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (за формою відповідно до Додатку 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) на працівників, вказаних в довідці п.2.1. Задовольнити скасування вимоги, внести зміни до тендерної документації та оприлюднити у новій редакції протягом одного дня з моменту надання вимоги.
3. Внесення змін до тендерної документації залишаю за собою.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про скасування вимоги
Номер:
a8d2b76a0eaa40579208299c9192f083
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-010795-a.b2
Назва:
Про скасування вимоги
Вимога:
Про скасування вимоги
Просимо надати роз’яснення, на якій підставі Ви вимагаєте у Додатку 2 до тендерної документації надання Оригіналу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме на монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки?
Згідно наданої Замовником специфікації обладнання (Додаток3 до техдокументації), будуть задіяні електричні мережі / ланцюги в роботі яких використовується напруга менш 36В (вольт), а струм вимірюється в мА (міліампер), отже ці мережі є безпечними для життя. Загалом пожежна сигналізація включає обладнання (кабелі, датчики, сповіщувачі, пульт управління), що відноситься до типу слабкострумової системи, що не є діючою електроустановкою. З огляду на викладене вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу щодо наявності і надання в складі пропозиції дозволу. У разі, якщо вимога не буде задоволена, просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти, якими передбачена дана вимога.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога дозвіл.docx 25.01.2024 16:07
- Перелік змін до Тендерної Документації.docx 25.01.2024 18:18
Дата подачі:
25.01.2024 16:07
Вирішення:
1. Внесені зміни до Тендерної документації у Додатку 2 до тендерної документації та виключити п.1.3 «надання Оригіналу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме на монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
2. Виключено вимогу Додатку 2 п. 1.3, щодо вимоги «надання Оригіналу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме на монтаж, демонтаж, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
3. Задовольнити скасування вимоги, внести зміни до тендерної документації та оприлюднити у новій редакції протягом одного дня з моменту надання вимоги.
4. Внесені зміни до тендерної документації залишаю за собою.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
9b64bcbf9fc94f54b2a6ed8987deb246
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-010795-a.a1
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Про внесення змін до тендерної документації
У Додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає наступне:
«3.1. Заповнена довідка в довільній формі, у якій має бути наведені аналогічний договір (не менше 1-го) на послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації за період з 2018 року по 2020 рік (за бюджетні кошти).
3.2. Копія аналогічного Договору, зазначеного в довідці відповідно до п.3.1 з усіма невід’ємними частинами.»
Просимо прибрати граничний термін по 2020 р. та вимогу «за бюджетні кошти», тому що зазначене звужує коло потенційних учасників. У разі, якщо вимога буде залишена просимо надати аргументоване пояснення, з конкретним посиланням на нормативно-правові акти якими передбачені вимоги стосовно визначення термінів укладання аналогічних договорів та за бюджетні кошти.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_Строки.docx 25.01.2024 12:44
- ТД_ ТО систем.docx 25.01.2024 13:48
- Перелік змін до Тендерної Документації.docx 25.01.2024 13:48
Дата подачі:
25.01.2024 12:44
Вирішення:
1. Виключено вимогу Додатку 2 3.1, щодо вимоги «за бюджетні кошти»:
«3.1. Заповнена довідка в довільній формі, у якій має бути наведені аналогічний договір (не менше 1-го) на послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації за період з 2018 року по 2020 рік (за бюджетні кошти).»
3.1. Заповнена довідка в довільній формі, у якій має бути наведені аналогічний договір (не менше 1-го) на послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації за період з 2022 року по 2023 рік.
Статус вимоги:
Задоволено