-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
09210000-4 Мастильні засоби (Олива моторна та трансмісійна для службових автомобілів)
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Завершена
1 593 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 930.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 930.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2024 14:55 - 29.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
На тендерну документацію
Номер:
831f417eb55f43a29199e1c825c168a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-011373-a.a2
Назва:
На тендерну документацію
Скарга:
Скарга На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» - На тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf.p7s.zip 12.02.2024 23:45
- Протокольне рішення про відхилення учасника _ 24-ВТО.docx 12.02.2024 23:45
- 23793_60.pdf 12.02.2024 23:45
- 5368.pdf 12.02.2024 23:45
- sign.p7s 12.02.2024 23:47
- рішення від 14.02.2024 № 2782.pdf 14.02.2024 15:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2024 № 3373.pdf 23.02.2024 15:25
- рішення від 22.02.2024 № 3373.pdf 27.02.2024 09:47
- Наказ про виконання рішення.pdf 16.02.2024 12:14
- Звіт про виконання договору 316-23 від 09.05.2023.pdf 16.02.2024 12:14
- рішення Господарського суду.pdf 16.02.2024 12:14
- Роз'яснення по скарзі.doc 16.02.2024 12:14
- Розяснення по скарзі.pdf 16.02.2024 12:14
- рішення Господарського суду.docx 16.02.2024 12:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2024 23:51
Дата розгляду скарги:
22.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2024 15:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.02.2024 09:47
Пункт скарги
Номер:
e8117d575bdb4644867edbf1811dba77
Заголовок пункту скарги:
Підпункту 2 пункту 45 Особливостей
Опис заперечення:
На підставі підпункту 2 пункту 45 Особливостей, а саме: Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Скаржник зазначає, що Підпунктом 12 пункту 47 постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено: 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Скаржник ФОП Трач Олег Володимирович, вичерпав свої зобов'язання по договіру № 316-23 від 09.05.2023 року, сплативши добровільно суму 29161,60 грн. за рішенням суду від 14.09.2023 по справі № 902/1080/23, про факт зазначених обставин Замовник приховав при оприлюдненні рішення Протокол №24-ВТО від 07.02.2024р. на підставі підпункту 2 пункту 45 Особливостей, у Замовника не має імперативного права передбаченого Законом відхиляти пропозиції учасників, які підтвердили свою надійність як постачальника відшкодувавши всі завдані збитки на момент розгляду пропозиції учасника, зокрема ФОП Трач Олег Володимирович.
Учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі, тому що факт зазначених обставин Замовник приховав, а саме, той факт, що Учасник ФОП Трач О.В. підтвердив свою надійність як постачальник відшкодувавши завдані збитки на момент розгляду пропозиції Учасника згідно рішенням суду від 14.09.2023 по справі № 902/1080/23 - сплативши добровільно суму 29161,60 грн. в повному обсязі 25.10.2023р. .
Добровільним виконання рішення суду Скаржник підтвердив свою надійність як постачальника відшкодувавши завдані збитки.
Замовник порушив принципи, установлені ст. 5 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Замовник в протокольному рішенні №24-ВТО від 07.02.2024р. застосував дискримінаційний підхід до Учасника-Скаржника позбавивши його можливості стати переможцем оголошеної закупівлі.
Дії Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що передбачено ст. 5 Закону.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає, що Підпунктом 12 пункту 47 постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено: 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Скаржник ФОП Трач Олег Володимирович, вичерпав свої зобов'язання по договіру № 316-23 від 09.05.2023 року, сплативши добровільно суму 29161,60 грн. за рішенням суду від 14.09.2023 по справі № 902/1080/23, про факт зазначених обставин Замовник приховав при оприлюдненні рішення Протокол №24-ВТО від 07.02.2024р. на підставі підпункту 2 пункту 45 Особливостей, у Замовника не має імперативного права передбаченого Законом відхиляти пропозиції учасників, які підтвердили свою надійність як постачальника відшкодувавши всі завдані збитки на момент розгляду пропозиції учасника, зокрема ФОП Трач Олег Володимирович.
Учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі, тому що факт зазначених обставин Замовник приховав, а саме, той факт, що Учасник ФОП Трач О.В. підтвердив свою надійність як постачальник відшкодувавши завдані збитки на момент розгляду пропозиції Учасника згідно рішенням суду від 14.09.2023 по справі № 902/1080/23 - сплативши добровільно суму 29161,60 грн. в повному обсязі 25.10.2023р. .
Добровільним виконання рішення суду Скаржник підтвердив свою надійність як постачальника відшкодувавши завдані збитки.
Замовник порушив принципи, установлені ст. 5 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Замовник в протокольному рішенні №24-ВТО від 07.02.2024р. застосував дискримінаційний підхід до Учасника-Скаржника позбавивши його можливості стати переможцем оголошеної закупівлі.
Дії Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що передбачено ст. 5 Закону.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Скаржник ФОП Трач Олег Володимирович, вичерпав свої зобов'язання по договіру № 316-23 від 09.05.2023 року, сплативши добровільно суму 29161,60 грн. за рішенням суду від 14.09.2023 по справі № 902/1080/23, про факт зазначених обставин Замовник приховав при оприлюдненні рішення Протокол №24-ВТО від 07.02.2024р. на підставі підпункту 2 пункту 45 Особливостей, у Замовника не має імперативного права передбаченого Законом відхиляти пропозиції учасників, які підтвердили свою надійність як постачальника відшкодувавши всі завдані збитки на момент розгляду пропозиції учасника, зокрема ФОП Трач Олег Володимирович.
Учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі, тому що факт зазначених обставин Замовник приховав, а саме, той факт, що Учасник ФОП Трач О.В. підтвердив свою надійність як постачальник відшкодувавши завдані збитки на момент розгляду пропозиції Учасника згідно рішенням суду від 14.09.2023 по справі № 902/1080/23 - сплативши добровільно суму 29161,60 грн. в повному обсязі 25.10.2023р. .
Добровільним виконання рішення суду Скаржник підтвердив свою надійність як постачальника відшкодувавши завдані збитки.
Замовник порушив принципи, установлені ст. 5 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Замовник в протокольному рішенні №24-ВТО від 07.02.2024р. застосував дискримінаційний підхід до Учасника-Скаржника позбавивши його можливості стати переможцем оголошеної закупівлі.
Дії Замовника порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що передбачено ст. 5 Закону.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
×
-
Назва доказу:
Доказ доведення надійності постачальника
-
Опис доказу:
Доказ доведення надійності постачальника
-
Повʼязаний документ:
5368.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ доведення надійності постачальника
-
Опис доказу:
Доказ доведення надійності постачальника
-
Повʼязаний документ:
23793_60.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ зазначене у ПРОТОКОЛІ №24-ВТО від 07.02.2024 року.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
23f97042ff0a498383015756166344f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-011373-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить вимоги, що суперечать чинному законодавству, а саме:
1) Замовник вимагає Інформацію (довідку) в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці в довільній формі, учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Задля уникнення замовником порушення законодавства при проведенні цієї закупівлі вимагаємо виключити зазначену вимогу з тендерної документації стосовно надання оригіналу Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до діючої редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань».
2) Законом № 1591-IX "Про платіжні послуги" створено умови для переходу української платіжної інфраструктури на міжнародний стандарт обміну платіжними повідомленнями ISO 20022, який є основою функціонування європейських платіжних систем. На виконання вимог Закону № 1591-IX було прийнято Постанову Правління Національного Банку України від 16.09.2021 № 93 "Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України" з 1 квітня в Україні більше не існує такого поняття "банківський день". З 01.04.2023 система переказів функціонує на базі міжнародного стандарту ISO 20022, що означає - здійснювати міжбанківські платіжні операції можна в будь-який час, не чекаючи ранку чи закінчення вихідних. Раніше версія СЕП (Система електронних платежів) дозволяла надсилати банківські платежі виключно в межах банківського дня. Тобто якщо транзакція була здійснена ввечері, на рахунок кошти потрапляли лише наступного дня вранці. У випадку надсилання у вихідні чи святкові дні фінанси надходили в перший робочий день. Але з 1 квітня Національний банк України запустив нову версію СЕП-4, завдяки якій послуги доступні 24 години на добу 7 днів на тиждень. Отже, виконання міжбанківських платіжних операції відбувається цілодобово. Станом на 1 квітня 2023 року учасниками Системи електронних платежів є 65 банків в тому числі Державна казначейська служба, в якій знаходяться розрахункові рахунки Замовника.
Вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію та оголошення і привести їх положення у відповідність до вимог Закону № 1591-IX "Про платіжні послуги".
На підставі викладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вищеназвані вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2024 23:57
Вирішення:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області під час проведення закупівель дотримується вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) (зі змінами).
Замовник вимагає від Учасників Інформацію (довідку) в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176) тому, що відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 вказаних Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Виходячи із вищенаведеного, дана вимога не містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім зазначеного Замовником у Тендерній документації та Додатках до неї не зазначено «банківський день». Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар уповноваженими представниками сторін шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника.
Замовник враховує графік роботи своєї установи, а також враховується графік роботи розпорядника бюджетних коштів вищого рівня, а не банківської системи.
Статус вимоги:
Відхилено