-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з сервісного технічного обслуговування комп’ютерного томографу типу Aquilion LB Next Generation)
Завершена
145 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2024 14:14 - 29.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Номер:
168890642aaf4c118cd55407e453c9a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-009732-a.a2
Назва:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 2 ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимагається наявність авторизованого сервісного центру в Україні з обслуговування відповідного обладнання, що забезпечить постійну віддалену підтримку сервісним інженером (за умови підключення до віддаленого доступу) протягом гарантійного терміну (надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує наявність такого центру та довідку з зазначенням контактів). Дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Послуги з послуги з сервісного технічного обслуговування комп’ютерного томографу типу Aquilion LB Next Generation здійснюються на території Замовника. А постійна віддалена підтримка сервісного інженеру здійснюється в телефоному режимі або за допомогою віддаленого доступу
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_скарга_2.pdf 26.01.2024 17:01
Дата подачі:
25.01.2024 19:46
Вирішення:
Проаналізувавши надану Скаржником інформацію та аргументи, Замовник повідомляє наступне:
У авторизованих сервісних центрів в Україні з обслуговування відповідного обладнання є доступ до певних інструментів, баз знань і оновлень виробника Canon Medical Systems.
Без такого доступу технічне обслуговування комп’ютерних томографів не можливо провести кваліфіковано та якісно.
Отже, вимога замовника в наданні документу про наявність авторизованого сервісного центру в Україні з обслуговування відповідного обладнання, що забезпечить постійну віддалену підтримку сервісним інженером (за умови підключення до віддаленого доступу) протягом гарантійного терміну, є такою, що підтверджує якість надання послуг, не є дистримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2024 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Номер:
1cbb413b51a84c3e87d4fd94f426f2e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-009732-a.b1
Назва:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 2 ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимагається гарантійний (авторизаційний) лист (оригінал) виробника або представництва, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником або представництвом виробника на території України, яким підтверджується можливість Учасника надавати послуги, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Вимагаємо скасувати цю вимогу у зв’язку з тим що вона є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, а також наголошуємо, що Учасник підтверджує можливість надавати послуги кваліфікаційним працівником Учасника , який має сертифікат про проходження навчання по обслуговуванню обладнання, виданий виробником.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь_скарга_1.pdf 26.01.2024 17:00
Дата подачі:
25.01.2024 19:45
Вирішення:
Проаналізувавши надану Скаржником інформацію та аргументи, Замовник повідомляє наступне:
Вимога Замовника в наданні гарантійного (авторизаційного) листа (оригінал) виробника або представництва, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником або представництвом виробника на території України, яким підтверджується можливість Учасника надавати послуги, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, пов’язана з необхідністю наявності у учасника торгів доступу до певних інструментів, баз знань і оновлень виробника Canon Medical Systems. Не маючи цього доступу, учасник торгів не зможе надати кваліфіковані і якісні послуги з сервісного технічного обслуговування комп’ютерного томографу типу Aquilion LB Next Generation
Вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2024 00:02