• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» код 33190000-8

код 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Товар в асортименті, згідно з Таблицею) - 4 штуки

Завершена

27 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 100.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2018 13:10 - 14.05.2018 13:07
Вимога
Відхилено

Оскарження дії замовника

Номер: b7a1882add2b4032bc5c37a71d822428
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-08-001262-a.b1
Назва: Оскарження дії замовника
Вимога:
08.05.2018р. КУ "Дніпропетровський лікарсько-фізкультурний диспансер Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) оприлюднює оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі: Код за ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (оголошення № UA-2018-05-08-001262-a). ФОП Водопян Микола Миколайович (далі- Скаржник) подав пропозицію та взяв участь у закупівлі, зайнявши друге місце. Дана процедура закупівлі проводиться відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та відповідно до вимог наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) Скаржником було помічено порушення, а саме не відповідність пропозиції ФОП Слизченко І.В. вимогам тендерної документації, опублікованої Замовником в файлі «Оголошен Медичне обладнан(27000)08.05.18.doc». ФОП Слизченко І.В. в своїй пропозиції не надав документів відповідно до п.4 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження якості товару. ФОП Слизченко І.В., а саме декларацію відповідності технічному регламенту для перевірки відповідності запропонованих товарів. Даний документ є обов’язковим документом якості після відміни реєстраційного посвідчення МОЗ України для деяких медичних виробів. Повідомляємо Вам, що у переліку товарів ПП Заповіт відсутній столик СТ-Т, що свідчить про можливу фальсифікацію документів. Відповідно до п. 6.2 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. З вищезазначеного можна зробити висновок, що Замовник здійснив не об’єктивну та упереджену оцінку пропозицій та порушив перелічені вище принципи закупівлі. Замовник грубо порушує норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного органу та представників Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника! З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 14.1 Порядку – Просимо 1. повторно розглянути пропозиції учасників, та з’ясувати походження запропонованої продукції учасником ФОП Слизченко І.В. 2. скасувати рішення про прийняття переможцем ФОП Слизченко І.В. та дискваліфікувати даного учасника за невідповідністю пропозиції вимогам Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: від 23.05. 2018 р. № 3 Відповідь на вимогу. У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності столика СТ-Т у переліку товарів ПП «Заповіт» та згідно Сертифікату Відповідності Дочірнього підприємства «Компанія Заповіт» який є в переліку наданих документів та дає дозвіл на виробництво та оптову реалізацію продукції де Клас потенційного ризику-1 «меблі медичні спеціальні, Код ДКПП 33.10.20» та Клас потенційного ризику-1 «меблі корпусні медичні, Код ДКПП 33.10.20» що відповідає вимогам даного предмета закупівлі. Дотримуючись передбаченої умовами даної Процедури закупівлі, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.2 Під час здійснення Закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1 добросовесна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 4. запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Отже, нами було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вашої вимоги, крім цього ми вбачаємо погрози та тиск на Замовника, для задоволення власних інтересів. Голова комітету М.А. Мізін Заступник Голови комітету В.О. Романова Секретар комітету Л.В. Мартинова Члени комітету: М.В. Михайленко
Статус вимоги: Відхилено