-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтри повітряні, фільтри паливні, фільтри мастильні для автобусів)
Завершена
1 388 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 886.50 UAH
мін. крок: 1% або 13 886.50 UAH
Період оскарження:
24.01.2024 10:53 - 16.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасникі
Номер:
25cc612ba91743a791d2e9899e5d0c2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-003846-a.a2
Назва:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасникі
Скарга:
Оскарження протокольного рішення № 6 уповноваженої особи від 23.02.2024 Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 щодо визначення Переможем процедури відкритих торгів Фізичну особу-підприємця Гудова Романа Івановича відповідно до абзацу 3 п.59 Особливостей щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ТОВ СПЕЦБУДЗАПЧАСТИНА.doc 27.02.2024 11:33
- СКАРГА 27.02.2024 ТОВ СПЕЦБУДЗАПЧАСТИНА.pdf 27.02.2024 11:33
- Протокол №6 від 23.02.2024 року.pdf 27.02.2024 11:33
- 24 години_технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf 27.02.2024 11:33
- 1 Технічні характеристики.pdf 27.02.2024 11:33
- порівняльна таблиця.pdf 27.02.2024 11:33
- Додаток 2 ТД.docx 27.02.2024 11:33
- Рішення від 21.08.2023 №13068.pdf 27.02.2024 11:33
- рішення від 18.01.2024 № 1142.pdf 27.02.2024 11:33
- sign.p7s 27.02.2024 11:34
- рішення від 29.02.2024 № 3789.pdf 29.02.2024 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4375.pdf 12.03.2024 10:45
- рішення від 11.03.2024 № 4375.pdf 13.03.2024 18:36
- Протокол засідання робочої групи ЛК АТП №1 від 22.02.2024.docx 04.03.2024 10:11
- Заперечення на скаргу ТОВ CПЕЦБУДЗАПЧАСТИНА від 04.03.2024.docx 04.03.2024 10:11
- Рішення від 09.03.2023 №2912.pdf 04.03.2024 10:11
- Протокол засідання робочої групи ЛК АТП №1 від 22.02.2024.pdf 04.03.2024 10:11
- Заперечення на скаргу ТОВ СПЕЦБУДЗАПЧАСТИНА від 04.03.2024.pdf 04.03.2024 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 12:36
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.02.2024 16:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.03.2024 18:37
Пункт скарги
Номер:
9c2103d959f54b85b51beab28018f931
Заголовок пункту скарги:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис заперечення:
Замовник надає 24 години на усунення невідповідностей у технічній специфікації, які стосуються найменування товару, яке не підлягає виправленню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Незаконне надання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція Фізичної особи- підприємця Гудова Романа Івановича повинна бути відхилена відповідно до пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
×
-
Назва доказу:
Лист вих№0024 від 16.02.2024 Порівняльна таблиця
-
Опис доказу:
Позиції 2,4,6,8,9,10,11,12 Порівняльної таблиці Учасника-Переможця не відповідають технічним вимогам товару Замовника по висоті, ширині, внутрішньому та зовнішньому діаметру.
-
Повʼязаний документ:
порівняльна таблиця.pdf
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
×
-
Назва доказу:
Лист вих№0038 від 22.02.2024 ФОП Гудов Р.І.
-
Опис доказу:
Технічні характеристики Фізичної особи- підприємця Гудова Романа Івановича (Лист вих№0038 від 22.02.2024 Технічні характеристики) були виправлені, а саме: найменування товару, яке не підлягає виправленню.
-
Повʼязаний документ:
24 години_технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист вих№0023 від 16.02.2024 Технічні характеристики
-
Опис доказу:
Лист вих№0023 від 16.02.2024 Технічні характеристики Фізичної особи- підприємця Гудова Романа Івановича не містить найменування товару
-
Повʼязаний документ:
1 Технічні характеристики.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
Номер:
a07388db240d4665afce9463b9d836e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-24-003846-a.c1
Назва:
Встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
Скарга:
Щодо порушення законодавства, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Видаткова з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf 28.01.2024 22:25
- Скарга Умови тендерної документації (фільтра).pdf.p7s.zip 28.01.2024 22:25
- sign.p7s 28.01.2024 22:26
- рішення від 30.01.2024 № 1789.pdf 30.01.2024 17:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2024 № 2391.pdf 08.02.2024 14:57
- рішення від 07.02.2024 № 2391.pdf 12.02.2024 14:19
- Заперечення на скаргу ФОП Фельчина С.О. (фільтри).docx 01.02.2024 15:24
- Заперечення на скаргу ФОП Фельчина С.О. (фільтри).pdf 01.02.2024 15:24
- Протокол №2 виконання рішення АМКУ та внесення змін до тендерної документації.pdf 13.02.2024 11:40
- Тендерна документація (фільтри) - нова редакція.docx 13.02.2024 11:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2024 22:29
Дата розгляду скарги:
07.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.02.2024 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом №2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2024 року внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -"Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтри повітряні, фільтри паливні, фільтри мастильні для автобусів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-01-24-003846-a.
Пункт скарги
Номер:
1d139e673ce0462ba584110a58ad57ee
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1 Розділу «Додаткові вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації: «1. Рік виготовлення товару: не раніше 2023 р. (учасник вказує конкретний(і) рік (роки) виготовлення)» Відповідно до п. 1 Розділу «Примітки:» Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації: «1. Перелік необхідних виробників (марок) товару: - BOSCH, ALPHA FILTER, FLEETGUARD, ISUZU, FEBI, HENGST, WIX, DONALDSON, WABCO, ZF, KNORR-BREMSE, MAHLE, PURRO, MANN FILTER, ASHOK (LEYPARTS), SAKURA, KNECHT, M-FILTER, ASHIKA, ONFIL FILTER, HIFI FILTER, WISSEN.»
Опис заперечення:
Вимагаючи від Учасника надання товару, що має рік виготовлення – не раніше 2023 р., Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які мають в наявності Товар (який має необмежений термін придатності), що виготовлений у 2022 році. Тобто Замовник свідомо, для обмеження конкуренції та штучного звуження кола Учасників, прописав вимоги під вузьке коло Учасників, які мають в наявності весь товар не раніше 2023 року виготовлення. Окрім того, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування вимоги в чому саме полягає необхідність поставки саме товару не раніше 2023 року виготовлення, який не є швидкопсувним та має необмежений строк придатності. Також залишається не зрозумілим, чому саме Замовник не хоче приймати товар 2022 року виготовлення, який має однакові технічні якісні та кількісні характеристики що і товар 2023 року та має необмежений строк придатності. Скаржник наголошує, що має в наявності товар, що відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника, виготовлений зокрема в 2022 році, який має необмежений строк придатності, на підтвердження до скарги надаю документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf».. Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (долі - Закон) встановлено імперативні вимоги до Замовників: «4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Вимагаючи від Учасника надання товару лише виробників BOSCH, ALPHA FILTER, FLEETGUARD, ISUZU, FEBI, HENGST, WIX, DONALDSON, WABCO, ZF, KNORR-BREMSE, MAHLE, PURRO, MANN FILTER, ASHOK (LEYPARTS), SAKURA, KNECHT, M-FILTER, ASHIKA, ONFIL FILTER, HIFI FILTER, WISSEN, Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які мають Товар, який відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника однак вироблений іншими виробниками, які не входять до списку тих, що вимагає Замовник. Тобто Замовник свідомо, для обмеження конкуренції та штучного звуження кола Учасників, прописав вимоги під вузьке коло Учасників, які можуть запропонувати Товар з переліку виробників, визначених Замовником. Тим самим Замовник свідомо порушує вимоги ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім того, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування необхідності надання Товару лише виробників BOSCH, ALPHA FILTER, FLEETGUARD, ISUZU, FEBI, HENGST, WIX, DONALDSON, WABCO, ZF, KNORR-BREMSE, MAHLE, PURRO, MANN FILTER, ASHOK (LEYPARTS), SAKURA, KNECHT, M-FILTER, ASHIKA, ONFIL FILTER, HIFI FILTER, WISSEN. Тому є незрозумілим, чому саме Замовник не бажає прийняти Товар інших виробників, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник має в наявності еквівалент Товару по позиції 9 технічного завдання Замовника, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме Фільтр AdBlue, DAF2120279, 2023 року виготовлення, торгової марки «DAF» та планує поставити його Замовнику, однак не може цього зробити через встановлену дискримінаційну вимогу (зокрема явно незаконну, що суперечить вимогам ч. 4 ст. 23 Закону), оскільки торгова марка «DAF» не входить до переліку виробників (торгових марок), встановлених Замовником. На підтвердження до скарги надаю документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf», в якісь першою позицією міститься Фільтр AdBlue, DAF2120279, 2023 року виготовлення, торгової марки «DAF», який планується до постачання Замовнику, як еквівалент по позиції №9.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (долі - Закон) встановлено імперативні вимоги до Замовників: «4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Вимагаючи від Учасника надання товару лише виробників BOSCH, ALPHA FILTER, FLEETGUARD, ISUZU, FEBI, HENGST, WIX, DONALDSON, WABCO, ZF, KNORR-BREMSE, MAHLE, PURRO, MANN FILTER, ASHOK (LEYPARTS), SAKURA, KNECHT, M-FILTER, ASHIKA, ONFIL FILTER, HIFI FILTER, WISSEN, Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які мають Товар, який відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника однак вироблений іншими виробниками, які не входять до списку тих, що вимагає Замовник. Тобто Замовник свідомо, для обмеження конкуренції та штучного звуження кола Учасників, прописав вимоги під вузьке коло Учасників, які можуть запропонувати Товар з переліку виробників, визначених Замовником. Тим самим Замовник свідомо порушує вимоги ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім того, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування необхідності надання Товару лише виробників BOSCH, ALPHA FILTER, FLEETGUARD, ISUZU, FEBI, HENGST, WIX, DONALDSON, WABCO, ZF, KNORR-BREMSE, MAHLE, PURRO, MANN FILTER, ASHOK (LEYPARTS), SAKURA, KNECHT, M-FILTER, ASHIKA, ONFIL FILTER, HIFI FILTER, WISSEN. Тому є незрозумілим, чому саме Замовник не бажає прийняти Товар інших виробників, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник має в наявності еквівалент Товару по позиції 9 технічного завдання Замовника, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме Фільтр AdBlue, DAF2120279, 2023 року виготовлення, торгової марки «DAF» та планує поставити його Замовнику, однак не може цього зробити через встановлену дискримінаційну вимогу (зокрема явно незаконну, що суперечить вимогам ч. 4 ст. 23 Закону), оскільки торгова марка «DAF» не входить до переліку виробників (торгових марок), встановлених Замовником. На підтвердження до скарги надаю документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf», в якісь першою позицією міститься Фільтр AdBlue, DAF2120279, 2023 року виготовлення, торгової марки «DAF», який планується до постачання Замовнику, як еквівалент по позиції №9. Отже, вимога Замовника щодо поставки товару, лише певних виробників, носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника, який має в наявності Товар, згідно технічних вимог Замовника, який є еквівалентом до Товарів, що вимагає Замовник та не входить до переліку тих виробників (торгових марок), що встановлені Замвоником. На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf», в якісь першою позицією міститься Фільтр AdBlue, DAF2120279, 2023 року виготовлення, торгової марки «DAF», який планується до постачання Замовнику, як еквівалент по позиції №9. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник – Фізична особа-підприємець Фельчин Сергій Олександрович бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФОП Фельчин Сергій Олександрович не може прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про надання послуг, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити постачання Товару у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Вимагаючи від Учасника надання товару, що має рік виготовлення – не раніше 2023 р., Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які мають в наявності Товар (який має необмежений термін придатності), що виготовлений у 2022 році. Тобто Замовник свідомо, для обмеження конкуренції та штучного звуження кола Учасників, прописав вимоги під вузьке коло Учасників, які мають в наявності весь товар не раніше 2023 року виготовлення. Окрім того, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування вимоги в чому саме полягає необхідність поставки саме товару не раніше 2023 року виготовлення, який не є швидкопсувним та має необмежений строк придатності. Також залишається не зрозумілим, чому саме Замовник не хоче приймати товар 2022 року виготовлення, який має однакові технічні якісні та кількісні характеристики що і товар 2023 року та має необмежений строк придатності. Скаржник наголошує, що має в наявності товар, що відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника, виготовлений зокрема в 2022 році, який має необмежений строк придатності, на підтвердження до скарги надаю документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf».. Отже, вимога Замовника щодо поставки товару, виготовленого саме не раніше 2023 року, носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника, який має в наявності Товар, згідно технічних вимог Замовника, що виготовлений у 2022 році, який має необмежений строк придатності. На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf».
Вимагаючи від Учасника надання товару, що має рік виготовлення – не раніше 2023 р., Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які мають в наявності Товар (який має необмежений термін придатності), що виготовлений у 2022 році. Тобто Замовник свідомо, для обмеження конкуренції та штучного звуження кола Учасників, прописав вимоги під вузьке коло Учасників, які мають в наявності весь товар не раніше 2023 року виготовлення. Окрім того, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування вимоги в чому саме полягає необхідність поставки саме товару не раніше 2023 року виготовлення, який не є швидкопсувним та має необмежений строк придатності. Також залишається не зрозумілим, чому саме Замовник не хоче приймати товар 2022 року виготовлення, який має однакові технічні якісні та кількісні характеристики що і товар 2023 року та має необмежений строк придатності. Скаржник наголошує, що має в наявності товар, що відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника, виготовлений зокрема в 2022 році, який має необмежений строк придатності, на підтвердження до скарги надаю документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf».. Отже, вимога Замовника щодо поставки товару, виготовленого саме не раніше 2023 року, носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника, який має в наявності Товар, згідно технічних вимог Замовника, що виготовлений у 2022 році, який має необмежений строк придатності. На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2023 року виготовлення.pdf».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника: Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 внести зміни до Додатку 2 шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-24-003846-a, за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтри повітряні, фільтри паливні, фільтри мастильні для автобусів).