-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Дезінфекційні засоби
Торги відмінено
1 338 116.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 381.16 UAH
мін. крок: 1% або 13 381.16 UAH
Період оскарження:
23.01.2024 18:38 - 28.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Змінити рішення на мою користь
Номер:
081cd6fc5cf148ef87b4bdc4fda564b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-017016-a.c3
Назва:
Змінити рішення на мою користь
Вимога:
- Стосовно пункту 2 Вимоги: Стосовно Вашого твердження повідомляю, що уповноваженою особою не проводилось телефонних переговорів з Учасником.
спочатку я спілкувалась з п.Наталія, потім з п.Марина, яка її замінила на цих торгах. Тут вже б краще не чіпали цей пункт, бо 16 хвилин є скрин - будь ласка 25/01, 2 хвилини -5лютого.
Гарантійні листи є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ВИМОГОЮ. Якщо у Вас є припущення, що є спеціалісти, щоб робити фальсіфікації на таку кількість, сумніви щодо ділерства, то є контакти виробників - уточнюйте, це ваші вимоги і ваша робота. Оригінала сертифіката виробника достатньо. Обов'язок на торгах Прозорро - економити БЮДЖЕТНІ кошти.
Пов'язані документи:
Учасник
- телЦРЛ.pdf 17.02.2024 11:40
- телЦРЛ1.pdf 17.02.2024 11:40
- Протокол надання відповіді на Вимогу .docx 19.02.2024 17:12
Дата подачі:
17.02.2024 11:40
Вирішення:
Надання гарантійних листів не є дискримінаційною вимогою, оскільки гарантійні листи надали всі учасники. Також законодавством не заборонено вимагати гарантійні листи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога відмінити рішення про дискваліфікацію
Номер:
1ebfb353704d4075b7319c09439e4887
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-017016-a.c2
Назва:
Вимога відмінити рішення про дискваліфікацію
Вимога:
ФОП Хмельницька нМ було дискваліфіковано через некоректність МТВ замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- ОскарженняНовомЦРЛ.pdf 15.02.2024 08:39
- Протокол надання відповіді на Вимогу.docx 16.02.2024 19:10
Дата подачі:
15.02.2024 08:39
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає задовільненню з таких підстав.
- Стосовно пункту 1 Вимоги: твердження, щодо некоректних вимог, щодо дезінфекційного засобу «Бланідас 300» взято до опрацювання з подальшим прийняттям відповідних рішень.
- Стосовно пункту 2 Вимоги: Стосовно Вашого твердження повідомляю, що уповноваженою особою не проводилось телефонних переговорів з Учасником.
Також, згідно з Вимогою в якій зазначено, що ТОВ «Бланідас» нікому не надав гарантійні листи зазначаю, що у складі пакету документів цієї закупівлі було надано гарантійні листи іншими учасниками. Та, стосовно гарантійних листів від ТОВ Вілан і ТОВ Праймдез, зазначаю, що у складі пакету документів цієї закупівлі було надано гарантійні листи іншими учасниками, що заперечує Вашому твердженню, що ФОП Хмельницька Н.М. є єдиним дилером зазначених товариств.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Номер:
e2332bfe51894e2fb5c51a509af5149d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-017016-a.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Згідно оголошення закупівлі UA-2024-01-23-017016-a та тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару Дезінфекційні засоби Код ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція (9 найменувань), ДОДАТОК 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, замовник вказав назви засобів із зазначенням виразу « або еквівалент». При підготовці документації для участі в закупівлі виявлені невідповідності у вимогах : 1. порушенням порядку визначення предмету закупівлі,об’єднання в одній процедурі закупівлі різних товарів за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.(дезінфікуючі та миючі засоби) 2. Невідповідність технічних характеристик і назв засобів в Додатку №2. Детальна інформація викладена в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.01.2024 17:45
- Відповідь на вимогу.PDF 26.01.2024 15:35
Дата подачі:
25.01.2024 17:45
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за запитання.
Комунальне некомерційне підприємство «НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник), уважно розглянувши Вашу вимогу про внесення змін в Тендерну Документацію щодо приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, ID:UA-2024-01-23-017016-a.a1 (надалі - Вимога), подану в період оскаржень закупівлі за предметом 24455000-8 Дезінфекційні засоби: «Бланідас №300 або еквівалент», «Бланідас актив, 1 л або еквівалент», «Медікарін №300 або еквівалент», «Вінсепт експрес, 1 л або еквівалент», «Сурфаніос лемон фреш, 1 л або еквівалент», «Засіб дезінфекційний «CLEAN STREAM Premium», 1 л або еквівалент», «Вінсепт рідина, 1 л або еквівалент», «Бодедекс форте 5л або еквівалент», «Біонол, 850 г або еквівалент», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-23-017016-a (надалі - Закупівля), повідомляє наступне.
1) Щодо Ваших доводів з приводу того, що Код ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція - це дезінфікуючі засоби, тож за даним кодом не можуть закуповуватись засоби, які не відносяться до дезінфікуючих.
Приписами ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документація конкурсних торгів може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При чому жодним нормативно-правовим актом не регламентовано порядок подання номенклатури продукції у переліку до закупівлі. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. Чинне законодавство не зобов’язує Замовника, а залишає за ним право визначати або не визначати частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до його потреб.
Наведені у Закупівлі засоби закуповуються я з метою забезпечити необхідну при наданні медичних послуг комплексну процедуру дезінфекції, а не прибирання, миття, тощо. В зв’язку із чим, наведені у Додатку 2 технічні вимоги до предмету Закупівлі застосовано саме такі, які стосуються дезінфікуючих засобів.
Відсутність одного з найменувань дезінфікуючих засобів призведе до неможливості проведення своєчасного та якісного комплексу заходів дезінфекції, що, в свою чергу, ставить під загрозу здоров’я пацієнтів.
Обґрунтуванням цілісного предмету Закупівлі є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Також, з наведеного Вами у Вимозі не спростовується, що нами застосовано технічні вимоги на засоби, які не є дезинфікуючими або не можуть використовуватися для дезінфекції або мають протипоказання для застосування у закладах охорони здоров’я, що також підтверджує посилання на предмет Закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція цілком таким, що не суперечить вимогам законодавства.
2) Щодо Ваших доводів з приводу того, що у Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі виписані Замовником таким чином, що ця закупівля є нічим іншим, ніж «завуальованим» наміром Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника (чи у конкретного кола суб’єктів господарювання) без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання. Ці факти можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Повідомляємо, що при формуванні переліку дезінфекційних засобів, зазначених у Тендерній документації, ми керувались виключно потребою персоналу нашого медичного закладу, практикою власного використання різних дезінфікуючих засобів і їх ефективності. При формуванні потреби на дезінфекційні засоби ми не аналізували ринок виробників та технічних параметрів цих виробів, ми визначали предмет закупівлі самостійно відповідно до своїх потреб.
У п.3) ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Керуючись вказаними вимогами законодавства, з метою більш точного орієнтування потенційних Учасників на наші потреби, нами і було вказано ОРІЄНТОВНІ НАЗВИ дезінфікуючих засобів та вказано АБО ЕКВІВАЛЕНТ.
Тому вказаний в описі склад і не відповідає орієнтовній назві засобу.
В іншому разі, можливо було б розцінювати як закупівлю конкретної продукції конкретного виробника, що спростовує Ваше твердження про «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника.
3) Щодо Ваших доводів з приводу того, що за умови таких технічних вимог прийняти участь у закупівлі не можливо, повідомляємо:
За приписами Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Частиною 3 ст.23 вказаного Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У відповідності до п.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також просимо Вас прийняти до уваги, що всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником торгів відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що Замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Основним параметром оцінки пропозицій учасників є відповідність запропонованого ними товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих виробів, тобто технічні параметри запропонованих виробів повинні бути не гіршими за вказані у технічних вимогах до предмету закупівлі.
Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації.
Цілком зрозуміло, якщо наші вимоги виявляться завищеними і за вказаними нами технічними характеристиками товар на ринку буде відсутній і жоден з потенційних Учасників не зможе забезпечити його поставку, відповідно і пропозиції будуть відсутні, тож закупівля не відбудеться. Тоді, можливо, ми переглянемо наші вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі.
Доводимо до Вашого відому, що Замовник зацікавлений у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійсненням закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції.
Проте основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація, складена з дотриманням чинного законодавства України, в т.ч. з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, так як Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не містить посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників та, як наслідок, не обмежують коло потенційних учасників, в зв’язку із чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.01.2024 10:00