-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт із заміни вікон з усунення аварії в будівлі Комунального закладу культури «Дніпровські міські публічні бібліотеки» Дніпровської міської ради (бібліотека-філія) за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 102 Д (ДК 021:2015 – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Торги не відбулися
384 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 920.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2024 17:05 - 31.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
6c3b13c05a3b4094a88d36afc13a9340
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016117-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дискваліфікацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат_вікна_2022_2024.pdf 20.02.2024 17:08
- Сертифікат склопакети.pdf 20.02.2024 17:08
- Відхилення ТОВ Глорія В.pdf 20.02.2024 17:08
- Протокол Склопакети.pdf 20.02.2024 17:08
- Тендерна документація_вікна_просп. О. Поля, 102 Д.doc 20.02.2024 17:08
- Склопакети.pdf 20.02.2024 17:08
- Скарга (1).docx.p7s.zip 20.02.2024 17:08
- Технічне завдання.docx 20.02.2024 17:08
- Склопакети_1.PDF 20.02.2024 17:08
- sign.p7s 20.02.2024 17:12
- рішення від 23.02.2024 № 3426.pdf 23.02.2024 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2024 № 3970.pdf 05.03.2024 11:43
- рішення від 04.03.2024 № 3970.pdf 07.03.2024 09:16
- Склопакети_1.PDF 27.02.2024 16:50
- Пояснення.pdf 27.02.2024 16:50
- Протокол Склопакети.pdf 27.02.2024 16:50
- Тендерна документація_вікна_просп. О. Поля, 102 Д_зі змінами_1 (1) (1).doc 27.02.2024 16:50
- Сертифікат_вікна_2022_2024.pdf 27.02.2024 16:50
- Технічне завдання.docx 27.02.2024 16:50
- Пояснення_UA-2024-01-23-016117-a .docx 27.02.2024 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 13:01
Дата розгляду скарги:
04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.03.2024 09:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3970-р/пк-
пз від 04.03.2024, а саме: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції
Товариства з обмеженою відповідальністю «Глорія-В» за процедурою закупівлі –
«Поточний ремонт із заміни вікон з усунення аварії в будівлі Комунального закладу
культури «Дніпровські міські публічні бібліотеки» Дніпровської міської ради (бібліотека –
філія) за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 102 Д (ДК 021:2015 –
45420000-7 Столярні та теслярні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-016117-a.
Пункт скарги
Номер:
850ffecb731645779c2bd0a127eb9037
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення ТОВ "Глорія-В"
Опис заперечення:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника було дискваліфіковано, відповідно до протокольного рішення № 15 від 19.02.2024р. уповноваженої особи К. Алдошиної.
Причинами відхилення є (більш розширено описано в оскаржуваному рішенні, що додається):
1) ... учасником в наданих кошторисних документах не надано підтвердження технічним вимогам, бо не вказано технічні характеристики вікон/блоків віконних, що учасник пропонує до встановлення... -
2)… учасником у складі тендерної пропозиції надано не протокол щодо сертифікаційних випробувань, а протокол випробувань склопакетів клеєних будівельного призначення СПО та СПД на відповідність вимогам за № 65.23.015 від 22.05.2023р. та протокол випробувань № 0843-Б, що виданий лабораторією, не акредитованою у відповідності до ДСТУ ISO/17025, чим на вимогу замовника не підтверджено якість склопакетів.
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Причинами відхилення є (більш розширено описано в оскаржуваному рішенні, що додається):
1) ... учасником в наданих кошторисних документах не надано підтвердження технічним вимогам, бо не вказано технічні характеристики вікон/блоків віконних, що учасник пропонує до встановлення... -
2)… учасником у складі тендерної пропозиції надано не протокол щодо сертифікаційних випробувань, а протокол випробувань склопакетів клеєних будівельного призначення СПО та СПД на відповідність вимогам за № 65.23.015 від 22.05.2023р. та протокол випробувань № 0843-Б, що виданий лабораторією, не акредитованою у відповідності до ДСТУ ISO/17025, чим на вимогу замовника не підтверджено якість склопакетів.
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Щодо другої підстави відхилення
Згідно із додатком до Тендерної документації учасники мали б надати: на підтвердження відповідності склопакетів вимогам ДСТУ EN 1279-1:2022 сертифікат відповідності (підпункт 5.2.2, пункти 5.3, 5.5, підпункт 6.3.2 таблиця 2, підпункт 6.3.3 таблиця 3); протокол випробувань щодо сертифікаційних випробувань склопакетів. Випробування мають бути проведені акредитованою у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17025 лабораторією.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав відповідні сертифікати відповідності, а також протоколи випробувань, на підставі яких видавались сертифікати (Сертифікат склопакети.pdf, Протокол Склопакети.pdf, Склопакети.pdf, Склопакети_1.pdf). При цьому, протоколи випробувань видані ДП «Тернопільстандарметрологія», а також ДП «Харківстандартметрологія». Обидві зазначені організації є акредитованими згідно із ДСТУ ISO/IEC 17025. Зазначену інформацію можна перевірити на веб-сайтах цих організацій:
ДП «Тернопільстандарметрологія»: http://tercsm.te.ua/%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97/
ДП «Харківстандартметрологія»:
https://khsms.com/services/product-testing/
Отже, Скаржник виконав умови Тендерної документації в цій частині. Посилання ж на те, що учасник надав «не протокол щодо сертифікаційних випробувань, а протокол випробувань склопакетів» є абсурдним, оскільки за суттю є один і той же документ.
1. Щодо першої підстави відхилення
1. Згідно з додатком 3 до Тендерної документації:
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника має бути наданий розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі: - договірна ціна (динамічна); - пояснювальна записка; - локальний кошторис; - відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; - дефектний акт.
При цьому, Тендерна документація, зокрема додаток 3, не містить вимоги вказувати в «кошторисних документах» технічні характеристики вікон/блоків віконних. Натомість учасник підтвердив відповідність запропонованих виробів встановленим вимогам шляхом завантаження підписаного та погодженого технічного завдання (файл «Технічне завдання.docx»), а також відповідних сертифікатів відповідності («Сертифікат_вікна_2022_2024.pdf»).
Отже, Скаржник виконав умови закупівлі в цій частині.
Згідно із додатком до Тендерної документації учасники мали б надати: на підтвердження відповідності склопакетів вимогам ДСТУ EN 1279-1:2022 сертифікат відповідності (підпункт 5.2.2, пункти 5.3, 5.5, підпункт 6.3.2 таблиця 2, підпункт 6.3.3 таблиця 3); протокол випробувань щодо сертифікаційних випробувань склопакетів. Випробування мають бути проведені акредитованою у відповідності до ДСТУ ISO/IEC 17025 лабораторією.
На виконання зазначеної вимоги Скаржник надав відповідні сертифікати відповідності, а також протоколи випробувань, на підставі яких видавались сертифікати (Сертифікат склопакети.pdf, Протокол Склопакети.pdf, Склопакети.pdf, Склопакети_1.pdf). При цьому, протоколи випробувань видані ДП «Тернопільстандарметрологія», а також ДП «Харківстандартметрологія». Обидві зазначені організації є акредитованими згідно із ДСТУ ISO/IEC 17025. Зазначену інформацію можна перевірити на веб-сайтах цих організацій:
ДП «Тернопільстандарметрологія»: http://tercsm.te.ua/%D0%B2%D0%B8%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97/
ДП «Харківстандартметрологія»:
https://khsms.com/services/product-testing/
Отже, Скаржник виконав умови Тендерної документації в цій частині. Посилання ж на те, що учасник надав «не протокол щодо сертифікаційних випробувань, а протокол випробувань склопакетів» є абсурдним, оскільки за суттю є один і той же документ.
×
-
Назва доказу:
Протокол № 2
-
Опис доказу:
Підтверджує надання документу, що виданий акредитованим органом згідно із ДСТУ ISO/IEC 17025
-
Повʼязаний документ:
Склопакети_1.PDF
-
-
Назва доказу:
Сертифікат № 2
-
Опис доказу:
Підтверджує надання документу, що виданий акредитованим органом згідно із ДСТУ ISO/IEC 17025
-
Повʼязаний документ:
Склопакети.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол № 1
-
Опис доказу:
Підтверджує надання документу, що виданий акредитованим органом згідно із ДСТУ ISO/IEC 17025
-
Повʼязаний документ:
Протокол Склопакети.pdf
-
-
Назва доказу:
Серифікат № 1
-
Опис доказу:
Підтверджує надання документу, що виданий акредитованим органом згідно із ДСТУ ISO/IEC 17025
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат склопакети.pdf
1. Щодо першої підстави відхилення
1. Згідно з додатком 3 до Тендерної документації:
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника має бути наданий розрахунок вартості виконання робіт з надання послуги поточного ремонту (розрахунок вартості бажано надати у програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, який розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України) у складі: - договірна ціна (динамічна); - пояснювальна записка; - локальний кошторис; - відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; - дефектний акт.
При цьому, Тендерна документація, зокрема додаток 3, не містить вимоги вказувати в «кошторисних документах» технічні характеристики вікон/блоків віконних. Натомість учасник підтвердив відповідність запропонованих виробів встановленим вимогам шляхом завантаження підписаного та погодженого технічного завдання (файл «Технічне завдання.docx»), а також відповідних сертифікатів відповідності («Сертифікат_вікна_2022_2024.pdf»).
Отже, Скаржник виконав умови закупівлі в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація, зокрема додаток 3, не містить вимоги вказувати в «кошторисних документах» технічні характеристики вікон/блоків віконних.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація_вікна_просп. О. Поля, 102 Д.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення № 15 від 19.02.2024р. уповноваженої особи К. Алдошиної, яким ТОВ «Глорія-В» відхилено у закупівлі.
Вимога
Відхилено
невідповідність ТД діючому законодавству
Номер:
d9e967cf48ed4cec84ffc068c4fb60aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016117-a.b4
Назва:
невідповідність ТД діючому законодавству
Вимога:
Шановний Замовник, у ТД Ви посилаєтесь на Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» але ж ця редакція є застарілою, так як неодноразово були внесені в неї зміни. Вимагаємо привести ТД у відповідність до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2024 11:10
Вирішення:
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – постанова № 1178, Особливості/особливості).
Згідно з пунктом 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Форма забезпечення тендерної пропозиції та Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі – Форма забезпечення тендерної пропозиції), розроблені відповідно до абзацу десятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону. Відповідно до пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону є однією з вимог, що підтверджує невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. При цьому Закон встановлює, що особливості на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначаються Урядом.
З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей. Отже, вимоги в тендерній документації, у тому числі ті, що стосується забезпечення тендерної пропозиції, встановлюються замовником самостійно з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником в пункті 2 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції з врахуванням Особливостей, а саме вказано: «Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.». При цьому також зазначено, що «Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей.».
Редакція будь-якого законодавчого акту/документу не може бути застарілою, документ або чинний (діючий), або не чинний (не діючий). Станом на 23.01.2024, тобто, на момент оголошення процедури закупівлі, дію вказаного в попередньому абзаці наказу не скасовано/не призупинено, наказ є чинним, про що можна засвідчитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0275-21#Text. Будь-які зміни враховуються в останній редакції документу, але номер та дата затвердження самого документу в даному випадку не змінюються. Таким чином, забезпечення тендерної пропозиції, банківська гарантія, має бути оформлена у відповідності до наказу з урахуванням особливостей. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначені замовником в пункті 3 розділу 3 тендерної документації з врахуванням Особливостей. Тендерна документація замовника оформлена у відповідності до норм чинного законодавства України і не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Номер:
60721dfbc6f84ff69f25ec3747d0625c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016117-a.b3
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2024 12:36
Вирішення:
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
af43c60e24834089b82df2ae1197eac9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016117-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На якій законній підставі Ви вимагаєте від учасника надання у складі пропозиції копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527)?
Медичний огляд обов’язковий для наступних категорій працівників:
зайнятих на важких роботах;
на роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці;
на роботах, де є потреба у професійному доборі;
осіб віком до 21 року (незалежно від професії та виду діяльності).
Предмет закупівлі не передбачає виконання важких робіт та робіт зі шкідливими чи небезпечними умовами праці. Учасник не планує залучати осіб віком до 21 року та не планує проводити професійний добір.
Вважаємо дану вимогу безпідставною та дискримінаційною. Вимагаємо прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2024 12:22
Вирішення:
Під час виконання робіт з поточного ремонту працівники підрядної організації (надалі – робітники) будуть знаходитися в приміщеннях, будуть відвідувати санвузол установи. Тобто, протягом дня робітники постійно будуть перетинатися і контактувати з працівниками установи, що може призвести до зараження працівників установи. Тому Замовник вважає за потрібне зазначити інформацію щодо обов’язкової наявності у працівників робітничих спеціальностей підрядної організації медичної книжки та медичної довідки за формами, встановленими нормами чинного законодавства України, бо зобов’язаний убезпечити працівників установи від ризику зараження хворобами, що можуть передаватись в тому числі повітряно-крапельним шляхом, включаючи гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2. Вимога не є дискримінаційною, бо не потребує значних вкладень коштів та часу для проходження медичного огляду робітниками учасника, тобто, доступна до виконання усіма учасниками без обмежень.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність ТД
Номер:
a23dd41ff98a411580791e28ada9a5b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016117-a.a1
Назва:
Невідповідність ТД
Вимога:
На якій підставі Ви вимагаєте в учасника наявність складського/виробничого приміщення зі строком оренди не менше ніж до 31.12.2024, якщо згідно ТД строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Вами вказано до 01.06.2024 р. Вимагаємо привести документацію у відповідність та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2024 12:16
Вирішення:
В закупівлі, в тому числі в проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації), встановлено строк дії договору до 31.12.2024 і встановлено умови щодо можливості продовження строку надання послуг (пункт 14.3 проєкту договору), бо під час виконання робіт з поточного ремонту можуть виникнути форс-мажорні обставини, що в свою чергу можуть призвести до необхідності продовження строку надання послуги. Таким чином, строк надання послуги за договором зміниться і буде більшим ніж до 01.06.2024. Передбачити під час проведення процедури закупівлі на який термін може бути продовжено строк надання послуги під час виконання робіт не можливо, тому в закупівлі встановлюються вимоги до учасника на час дії договору, тобто, до 31.12.2024. Так, дійсно, продовження строку надання послуги не обов’язково має відбутися під час виконання робіт, але замовник має передбачити різні варіанти для забезпечення ефективного виконання умов договору і якісного надання послуги. Вимога щодо строку оренди складського/виробничого приміщення до 31.12.2024 не носить дискримінаційного характеру, бо не встановлює обмежень щодо виду/типу, місцезнаходження такого складського/виробничого приміщення. Якщо учасник здійснює відповідну господарську діяльність, то він має відповідні приміщення, обладнання тощо і не може вважатися дискримінаційною вимога щодо наявності таких приміщень, обладнання на весь період дії договору. Замовник при організації закупівлі насамперед керується інтересами установи та необхідністю раціонального використання бюджетних коштів, тому не вважає дискримінаційною вимогу пункту 1 першої таблиці Додатку 2 до тендерної документації, тим більше враховуючи воєнний стан в країні.
Статус вимоги:
Відхилено