-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту та майна Комунальної установи «Обласний художній музей» Черкаської обласної ради, фізична охорона
Завершена
331 017.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 655.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 655.09 UAH
Період оскарження:
23.01.2024 17:15 - 29.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконне відхилення
Номер:
fb394a1b29ed413abe9e27cd3efe3ce6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016258-a.a1
Назва:
Скарга на незаконне відхилення
Скарга:
Замовник після визначення Скаржника переможцем Процедури закупівлі, анулював (відмінив) своє рішення в ЕСЗ, та відхилив пропозицію Скаржника через невідповідності, які насправді були усунуті Скаржником згідно пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція Скаржника містить всі необхідні відомості і документи, які вимагалися Замовником, а тому відхилення його пропозиції є незаконною.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АМКУ ПП УКРАУТСОРЦІНГ на відхилення Художній музей СКАН.pdf 18.03.2024 16:03
- Додатки до скарги.rar 18.03.2024 16:03
- скарга АМКУ ПП УКРАУТСОРЦІНГ на відхилення Художній музей.docx 18.03.2024 16:03
- sign.p7s 18.03.2024 16:05
- рішення від 20.03.2024 № 5042.pdf 20.03.2024 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 № 5670.pdf 29.03.2024 13:31
- рішення від 28.03.2024 № 5670.pdf 02.04.2024 15:43
- Висновок.docx 21.03.2024 11:21
- Пояснення на скаргу .doc 21.03.2024 11:21
- ПОЯСНЕННЯна скаргу.PDF 21.03.2024 11:21
- Протокол17.PDF 03.04.2024 09:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 16:34
Дата розгляду скарги:
28.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2024 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Задовольнити рішення Комісії Антимонопольного комітету України №5670-р/пк-пз від 28.03.2024 шляхом повернення ПП «УКРАУТСОРЦІНГ» - переможця процедури закупівлі на кваліфікацію.
Пункт скарги
Номер:
3829b091b387426294702fbac9098f4b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на незаконне відхилення
Опис заперечення:
Замовник після визначення Скаржника переможцем Процедури закупівлі, анулював (відмінив) своє рішення в ЕСЗ, та відхилив пропозицію Скаржника через невідповідності, які насправді були усунуті Скаржником згідно пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція Скаржника містить всі необхідні відомості і документи, які вимагалися Замовником, а тому відхилення його пропозиції є незаконною.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
06.02.2024р. Замовником заявлено вимогу про усунення невідповідностей до 07.02.2024р. наступного змісту: « відсутність підтверджуючого документу: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» - на підтвердження Учасник повинен надати оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охоронної служби, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (на підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, у складі тендерної пропозиції надається атестат акредитації). »
06.02.2024р. Скаржником через електронну систему закупівель надано витребувані Замовником документи.
Протокольним рішенням №7 уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024р. було визначено Скаржника переможцем закупiвлi та прийнято рішення про намір укласти договiр із Скаржником.
Також, згідно інформації, оприлюдненій Замовником в електронній системі закупівель, останнім було ухвалено рішення про продовження терміну укладання договору з переможцем процедури відкритих торгів (Скаржником) відповідно до п.49 Особливостей та ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для укладення договору продовжений до 60 днів.
Однак, 12.03.2024р. Замовник в електронній системі закупівель відмінив (не оприлюднивши відповідного протокольного рішення) своє рішення про визначення Скаржника переможцем закупiвлi, яке до цього було оформлено протокольним рішенням №7 уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024р.
Протокольним рішенням №12 уповноваженої особи Замовника від 14.03.2024р. було відхилено тендерну пропозицію Скаржника з наступної підстави: « Відповідно до висновку Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель вирішила вжити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом застосування вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Ухвалити рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів з особливостями (процедура за номером ID: UA-2024-01-23- 016258-а) ПП «УКРАУТСОРЦІНГ» з наступних підстав: тендерна пропозиція учасника ПП «УКРАУТСОРЦІНГ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Зокрема, на вимогу підпункту 6.2 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ПП «УКРАУТСОРЦІНГ» не надав оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охоронної служби, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
У складі Пропозиції Скаржника містяться (в т.ч. надані 06.02.2024р. на виконання вимоги про усунення невідповідностей), зокрема:
- СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ стосовно надання послуг з: діяльності приватної охоронної служби, загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів (коди ДКПП 80.10, 81.21, 81.22) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАУТСОРЦІНГ" (ПП "УКРАУТСОРЦІНГ") згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування";
- СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛIННЯ ЯКIСТЮ стосовно надання послуг з: діяльності приватної охоронної служби (код ДКПП 80.10), загального прибирання будинкiв (код ДКПП 81.21), iншої дiяльностi iз прибирання будинкiв i промислових об'єктiв (код ДКПП 81.22) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАУТСОРЦІНГ" (ПП "УКРАУТСОРЦІНГ") згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги»;
- Атестат про акредитацію ТОВ "ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ФАКТУМ".
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» є сертифікатом, який підтверджує управління якістю на підприємстві і до технічних, якісних чи кількісних характеристик предмету закупівлі не відноситься.
Всі зазначені недоліки в Протокольному рішенні №12 уповноваженої особи від 14.03.2024р. Замовника не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником було правморіно надано 24 години на усунення недоліків.
Враховуючи викладене, у документах Пропозиції Скаржника були наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей, а Замовник, виявивши вказані невідповідності і не надавши учаснику (Скаржнику) можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив би вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Такої ж правової позиції дотримується і Комісія, яка неодноразово своїми рішеннями встановлювала, що ненадання учасниками на виконання вимог тендерної документації сертифіката, що підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT є невідповідністю, в зв’язку з чим замовники зобов’язані були надавати учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому, ненадання можливості виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин Комісією кваліфікувалося як порушення чинного законодавства замовниками, а саме вимоги пункту 40 Особливостей (пункт 43 чинної редакції Особливостей) та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника, вже як переможця Закупівлі з підстав, наведених у Протокольному рішенні №12 уповноваженої особи від 14.03.2024р., Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, а також частини 1 статті 5 Закону, відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей у Замовника є виключний перелік підстав, коли останній відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі, коли переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, Замовник неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника, вже як переможця Закупівлі з підстав, наведених 12.03.2024р. Замовником в електронній системі закупівель (не оприлюднивши відповідного протокольного рішення, про що зазначалося вище) і відмінивши своє рішення про визначення Скаржника переможцем закупiвлi, яке до цього було оформлено протокольним рішенням №7 уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024р., допустив порушення вимоги пункту 44 Особливостей.
06.02.2024р. Скаржником через електронну систему закупівель надано витребувані Замовником документи.
Протокольним рішенням №7 уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024р. було визначено Скаржника переможцем закупiвлi та прийнято рішення про намір укласти договiр із Скаржником.
Також, згідно інформації, оприлюдненій Замовником в електронній системі закупівель, останнім було ухвалено рішення про продовження терміну укладання договору з переможцем процедури відкритих торгів (Скаржником) відповідно до п.49 Особливостей та ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для укладення договору продовжений до 60 днів.
Однак, 12.03.2024р. Замовник в електронній системі закупівель відмінив (не оприлюднивши відповідного протокольного рішення) своє рішення про визначення Скаржника переможцем закупiвлi, яке до цього було оформлено протокольним рішенням №7 уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024р.
Протокольним рішенням №12 уповноваженої особи Замовника від 14.03.2024р. було відхилено тендерну пропозицію Скаржника з наступної підстави: « Відповідно до висновку Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель вирішила вжити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом застосування вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Ухвалити рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів з особливостями (процедура за номером ID: UA-2024-01-23- 016258-а) ПП «УКРАУТСОРЦІНГ» з наступних підстав: тендерна пропозиція учасника ПП «УКРАУТСОРЦІНГ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Зокрема, на вимогу підпункту 6.2 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ПП «УКРАУТСОРЦІНГ» не надав оригінал або копію документа (сертифіката тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги», підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — юридичної особи стосовно надання послуг з діяльності приватної охоронної служби, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
У складі Пропозиції Скаржника містяться (в т.ч. надані 06.02.2024р. на виконання вимоги про усунення невідповідностей), зокрема:
- СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ стосовно надання послуг з: діяльності приватної охоронної служби, загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів (коди ДКПП 80.10, 81.21, 81.22) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАУТСОРЦІНГ" (ПП "УКРАУТСОРЦІНГ") згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування";
- СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛIННЯ ЯКIСТЮ стосовно надання послуг з: діяльності приватної охоронної служби (код ДКПП 80.10), загального прибирання будинкiв (код ДКПП 81.21), iншої дiяльностi iз прибирання будинкiв i промислових об'єктiв (код ДКПП 81.22) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАУТСОРЦІНГ" (ПП "УКРАУТСОРЦІНГ") згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги»;
- Атестат про акредитацію ТОВ "ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ФАКТУМ".
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» є сертифікатом, який підтверджує управління якістю на підприємстві і до технічних, якісних чи кількісних характеристик предмету закупівлі не відноситься.
Всі зазначені недоліки в Протокольному рішенні №12 уповноваженої особи від 14.03.2024р. Замовника не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником було правморіно надано 24 години на усунення недоліків.
Враховуючи викладене, у документах Пропозиції Скаржника були наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей, а Замовник, виявивши вказані невідповідності і не надавши учаснику (Скаржнику) можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив би вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Такої ж правової позиції дотримується і Комісія, яка неодноразово своїми рішеннями встановлювала, що ненадання учасниками на виконання вимог тендерної документації сертифіката, що підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT є невідповідністю, в зв’язку з чим замовники зобов’язані були надавати учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому, ненадання можливості виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин Комісією кваліфікувалося як порушення чинного законодавства замовниками, а саме вимоги пункту 40 Особливостей (пункт 43 чинної редакції Особливостей) та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника, вже як переможця Закупівлі з підстав, наведених у Протокольному рішенні №12 уповноваженої особи від 14.03.2024р., Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, а також частини 1 статті 5 Закону, відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей у Замовника є виключний перелік підстав, коли останній відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, у разі, коли переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, Замовник неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника, вже як переможця Закупівлі з підстав, наведених 12.03.2024р. Замовником в електронній системі закупівель (не оприлюднивши відповідного протокольного рішення, про що зазначалося вище) і відмінивши своє рішення про визначення Скаржника переможцем закупiвлi, яке до цього було оформлено протокольним рішенням №7 уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024р., допустив порушення вимоги пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника, Комунальну установу «Обласний художній музей» Черкаської обласної ради, скасувати Протокольне рішення №12 уповноваженої особи від 14.03.2024р. про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАУТСОРЦІНГ" у процедурі закупівлі з особливостями «Послуги з охорони об’єкту та майна Комунальної установи «Обласний художній музей» Черкаської обласної ради, фізична охорона», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-016258-a