-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ц_24П-017_Технічне переоснащення газопроводу "Юліївська УКПГ-Богодухів-Степова УКПГ-ШПК" з влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (Полтавська обл, Чутівський район, Харківська область, Краснокутський район, Богодухівський район, Валківський район) (Код за ДК 021:2015-45220000-5-Інженерні та будівельні роботи).
Строк виконання робіт: не більше ніж 240 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика*, але не пізніше 30.11.2024р.** *Даний строк виконання робіт буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата виконання робіт є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Торги відмінено
2 631 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 52 700.00 UAH
мін. крок: 2% або 52 700.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2024 23:12 - 04.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика»
Номер:
6af4294c9c34422d8fc7bebd57bbbc45
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016048-a.b3
Назва:
Скарга на невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика»
Скарга:
Дії та рішення Замовника під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» порушують норми українського закупівельного права – ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей (Постанова КМУ №1178) та не відповідають умовам тендерної документації.
А саме:
- неналежний розгляд технічної частини тендерної пропозиції вказаного учасника
- невиявлення невідповідностей вимогам до якісних та інших характеристик предмету закупівлі
- невиявлення факту надання вказаним учасником недостовірної інформації
- нездійснення відхилення тендерної пропозиції всупереч вимогам Особливостей та умовам ТД
- ненадання оцінки факту місцезнаходження Виробника запропонованого устаткування на тимчасово окупованих територіях та потенційних ризиків національній безпеці
- оголошення Переможцем із наміром укласти договір учасника чия пропозиція є невідповідною та мала бути відхилена
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Ц_24П-017_UA-2024-01-23-016048-a.pdf.p7s.zip 28.02.2024 11:59
- Постанова КМУ від 9 жовтня 2020 р. № 1109.pdf 28.02.2024 11:59
- Постанова КМУ Про затвердження Особливостей від 12 жовтня 2022 р. № 1178.pdf 28.02.2024 11:59
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 28.02.2024 11:59
- Наказ МзПРТОТ від 22.12.2022 № 309.pdf 28.02.2024 11:59
- ЗУ Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України.pdf 28.02.2024 11:59
- Постанова КМУ від 6 грудня 2022 р. № 1364.pdf 28.02.2024 11:59
- Витяг ЄДР ТОВ НВП МІКРОТЕРМ 27.02.2024.pdf 28.02.2024 12:00
- Ц_24П-017_Протокол акцепт.pdf 28.02.2024 12:00
- Ц_24П-017_ТД_зміни1.docx 28.02.2024 12:00
- Лист про відсутність ділових відносин і пов_язаності з РФ.pdf 28.02.2024 12:00
- Технічні вимоги згідно додатку 3.pdf 28.02.2024 12:00
- Том 2 Робочі креслення.pdf 28.02.2024 12:00
- sign.p7s 28.02.2024 12:01
- Правова позиція щодо пояснень Замовника.pdf.asice.zip 07.03.2024 14:00
- Правова позиція щодо пояснень Замовника.pdf.asice 07.03.2024 14:00
- Правова позиція щодо пояснень Замовника.docx 07.03.2024 14:00
- Рішення від 01.03.2024 №3882.pdf 01.03.2024 17:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2024 №4525.pdf 13.03.2024 12:29
- Рішення від 12.03.2024 №4525.pdf 14.03.2024 17:55
- Пояснення по суті скарги.pdf 05.03.2024 21:56
- Пояснення по суті скарги.docx 05.03.2024 21:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 13:36
Дата розгляду скарги:
12.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.03.2024 17:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.03.2024 17:56
Пункт скарги
Номер:
53600b3788a14a2196b1efbd6cd5b107
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на дії та рішення Замовника
Опис заперечення:
Заперечується дії Замовника у формі неналежного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» та рішення уповноваженої особи Замовника Протокол №030 від 23.02.2024 року щодо завершення розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника та оголошення його Переможцем з наміром укласти договір.
Цим Замовником допущено наступні порушення:
- неналежний розгляд технічної частини тендерної пропозиції вказаного учасника
- невиявлення невідповідностей вимогам до якісних та інших характеристик предмету закупівлі
- невиявлення факту надання вказаним учасником недостовірної інформації
- нездійснення відхилення тендерної пропозиції всупереч вимогам Особливостей та умовам ТД
- ненадання оцінки факту місцезнаходження Виробника запропонованого устаткування на тимчасово окупованих територіях та потенційних ризиків національній безпеці
- оголошення Переможцем із наміром укласти договір учасника чия пропозиція є невідповідною та мала бути відхилена
Внаслідок порушення Замовником порядку і процедури проведення закупівлі встановлених Законом, Особливостями та тендерною документацією було створено неправомірні перешкоди розглянуто тендерної пропозиції ТОВ "УА-СИСТЕМИ" чим було порушено права і законі інтереси Скаржника.
Цим Замовником допущено наступні порушення:
- неналежний розгляд технічної частини тендерної пропозиції вказаного учасника
- невиявлення невідповідностей вимогам до якісних та інших характеристик предмету закупівлі
- невиявлення факту надання вказаним учасником недостовірної інформації
- нездійснення відхилення тендерної пропозиції всупереч вимогам Особливостей та умовам ТД
- ненадання оцінки факту місцезнаходження Виробника запропонованого устаткування на тимчасово окупованих територіях та потенційних ризиків національній безпеці
- оголошення Переможцем із наміром укласти договір учасника чия пропозиція є невідповідною та мала бути відхилена
Внаслідок порушення Замовником порядку і процедури проведення закупівлі встановлених Законом, Особливостями та тендерною документацією було створено неправомірні перешкоди розглянуто тендерної пропозиції ТОВ "УА-СИСТЕМИ" чим було порушено права і законі інтереси Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Висновок про відсутність належного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика».обгрунтовується наступним:
Технічна пропозиція Переможця (Файл «Технічні вимоги згідно додатку 3.pdf) що завантажено в ЦБД 06.02.2024 20:09) передбачає застосування бар’єр іскрозахисту МТМ501-07 (згідно п.25 Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог) виробником якого - згідно інформації у документах Додатку 3.1 ТД (Ц_24П-017_Додаток 3.1._Проектна документація.7z, файл архіву "ТОМ 2 Робочі креслення" (стор. 14 файлу архіву) - є «МІКРОТЕРМ».
ТОВ НВП «МІКРОТЕРМ» (Код ЄДРПОУ 19081403) має місцезнаходження що наразі віднесено до тимчасово окупованих територій - Україна, 93402, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Вілєсова, будинок 1а.
Згідно Постанови КМУ від 6 грудня 2022 р. № 1364 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією (далі - перелік), затверджується Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.
Згідно наказу МзПРТОТ від 22.12.2022 № 309 затверджено відповідний перелік, частиною ІІ якого визначено «Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України» Сєвєродонецька міська територіальна громада (Код UA44120110000010163) віднесена до ТОТ від 25.06.2022 року. Водночас, згідно ч.2 ст.13-1 ЗУ «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» встановлено обмеження наступного характеру «На період тимчасової окупації переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, в тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами, заборонено».
Згідно вимог п 7.1 Додатку 3 ТД (Технічні вимоги) чітко визначено:
«Вимоги до устаткування та матеріалів:
7.1.1. Устаткування та матеріали повинні бути введені в обіг, надані на ринку або введені в експлуатацію в Україні за результатами оцінки відповідності продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції.
7.1.2. Дата виготовлення устаткування не більше 12 місяців на дату монтажу.»
п.9.7 Додатку 3 ТД (Технічні вимоги) чітко визначено:
«Учасник гарантує що, устаткування є новим, строк виготовлення якого не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику, і не було у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.»
Запропонований Переможцем за п.25 Відомостей устаткування «Бар’єр іскрозахисту МТМ501-07»
З об’єктивних причин на момент проведення процедури закупівлі не може відповідати одночасно двом вимогам – 1)«строк виготовлення якого не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику» 2)«не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством».
Додатково Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції Інформаційний лист (файл «Лист про відсутність ділових відносин і пов’язаності з РФ.pdf» завантажено в ЦБД 06.02.2024 20:09) яким оголошується що «ТОВ «Укрзалізничавтоматика» інформує про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь»
Все вищенаведене робить технічну пропозицію учасника в частині застосування устаткування «бар’єр іскрозахисту МТМ501-07» неможливою до реалізації в існуючих умовах.
Це може бути лише:
- або товар зі старих складських запасів, шо не відповідає вимогам ТД згідно із якими він не має бути виготовлений пізніше ніж 12 місяців.
- або товар з тимчасово окупованої території України щодо якого дія заборона на переміщення згідно із чинним законодавством.
- або товар з території країни-агресора РФ і є вкраденим окупаційними силами майном, яке походить з тимчасово окупованої території України.
- або товар взагалі є там, виробництво якого зупинено й не може бути поставлений
Враховуючи вказані обставини Замовник зобов’язаний був під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність умовам ТД встановити реальні факти щодо цього устаткування й, як наслідок, або відхилити тендерну пропозицію учасника як таку що пропонує невідповідне устаткування та/або як таку в який учасник зазначив завідомо недостовірну інформацію.
Неможливо також й ігнорувати можливі ризики до національної безпеки особливо враховуючи що Замовник здійснює діяльність в секторі економіки який відповідно до Постанови КМУ від 9 жовтня 2020 р. № 1109 «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» віднесено до переліку секторів критичної інфраструктури (Сектор 1.Паливно-енергетичний сектор, підсектор 5) газова промисловість)
Вжиття належних дій Замовником повністю відповідало нормам українського закупівельного права та умовам закупівлі, що доведено змістом частини 2 розділу V ТД та абз.1 п.42 Особливостей «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції»
Згідно частини 2 розділу V ТД та абз.2 п.42 Особливостей «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі»
Згідно абз.3 пп.1 п.44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів»
Згідно абз.1 пп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно пункту 43 Особливостей "невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо".
Оскільки невідповідність полягає у пропозиції учасником "товару, марки, моделі тощо" яка не відповідає вимогам п.7.1 та п.9.7 технічної специфікації вона не може бути усунена в порядку пункту 43 Особливостей.
Важливо підкреслити – факт зазначення Замовником в п.25 Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог ТД того самого устаткування «Бар’єр іскрозахисту МТМ501-07» не може тлумачитися як самостійне підтвердження Замовником відповідності цього конкретного устаткування вимогам п.7.1 та п.9.7 Додатку 3 ТД (Технічні вимоги), а є лише посиланням, зразком, прикладом враховуючи характеристики якого учасники мали формувати технічну частину своєї тендерної пропозиції. Нормативним доказом цього є зміст передостаннього абзацу Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог ТД «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Це також відповідає вимогам абз.2 ч.3 ст.23 та ч.4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стверджуємо про наявність порушень принципів проведення публічних закупівель згідно частини 1 статті 5 Закону, а саме:
- 1) добросовісна конкуренція серед учасників;
Цей принцип порушено Переможцем який запропонував устаткування, яке не відповідає вимогам Технічного завдання щодо строку виготовлення та/або відсутності обмежень.
Цей принцип порушено Замовником акцептувавши таку тендерну пропозицію.
- 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Цей принцип порушено Замовником який здійснив неналежний розгляд тендерної пропозиції Переможця.
- 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Цей принцип порушено Переможцем який запропонував обладнання яке може мати походження з тимчасово окупованої території України та отримання якого може бути результатом пов’язаності чи ділових зав’язків з країною-агресором та окупантом РФ.
Цей принцип порушено Замовником акцептувавши таку тендерну пропозицію.
Внаслідок порушення Замовником порядку і процедури проведення закупівлі встановлених Законом, Особливостями та тендерною документацією було створено неправомірні перешкоди розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УА-СИСТЕМИ" чим було порушено права і законі інтереси Скаржника.
Відновити порушені права та законі інтереси скаржника ТОВ «УА-СИСТЕМИ» можливо шляхом зобов’язання Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА»
Як такої що містити недостовірну завідомо інформацію та не відповідає вимогам до предмету закупівлі - технічним та якісним його характеристикам, з одночасним скасуванням рішення про визнання Переможцем ТОВ «УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА» та скасування супутнього рішення про намір укласти договір.
Технічна пропозиція Переможця (Файл «Технічні вимоги згідно додатку 3.pdf) що завантажено в ЦБД 06.02.2024 20:09) передбачає застосування бар’єр іскрозахисту МТМ501-07 (згідно п.25 Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог) виробником якого - згідно інформації у документах Додатку 3.1 ТД (Ц_24П-017_Додаток 3.1._Проектна документація.7z, файл архіву "ТОМ 2 Робочі креслення" (стор. 14 файлу архіву) - є «МІКРОТЕРМ».
ТОВ НВП «МІКРОТЕРМ» (Код ЄДРПОУ 19081403) має місцезнаходження що наразі віднесено до тимчасово окупованих територій - Україна, 93402, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Вілєсова, будинок 1а.
Згідно Постанови КМУ від 6 грудня 2022 р. № 1364 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією (далі - перелік), затверджується Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій.
Згідно наказу МзПРТОТ від 22.12.2022 № 309 затверджено відповідний перелік, частиною ІІ якого визначено «Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України» Сєвєродонецька міська територіальна громада (Код UA44120110000010163) віднесена до ТОТ від 25.06.2022 року. Водночас, згідно ч.2 ст.13-1 ЗУ «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» встановлено обмеження наступного характеру «На період тимчасової окупації переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, в тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами, заборонено».
Згідно вимог п 7.1 Додатку 3 ТД (Технічні вимоги) чітко визначено:
«Вимоги до устаткування та матеріалів:
7.1.1. Устаткування та матеріали повинні бути введені в обіг, надані на ринку або введені в експлуатацію в Україні за результатами оцінки відповідності продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції.
7.1.2. Дата виготовлення устаткування не більше 12 місяців на дату монтажу.»
п.9.7 Додатку 3 ТД (Технічні вимоги) чітко визначено:
«Учасник гарантує що, устаткування є новим, строк виготовлення якого не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику, і не було у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.»
Запропонований Переможцем за п.25 Відомостей устаткування «Бар’єр іскрозахисту МТМ501-07»
З об’єктивних причин на момент проведення процедури закупівлі не може відповідати одночасно двом вимогам – 1)«строк виготовлення якого не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику» 2)«не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством».
Додатково Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції Інформаційний лист (файл «Лист про відсутність ділових відносин і пов’язаності з РФ.pdf» завантажено в ЦБД 06.02.2024 20:09) яким оголошується що «ТОВ «Укрзалізничавтоматика» інформує про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь»
Все вищенаведене робить технічну пропозицію учасника в частині застосування устаткування «бар’єр іскрозахисту МТМ501-07» неможливою до реалізації в існуючих умовах.
Це може бути лише:
- або товар зі старих складських запасів, шо не відповідає вимогам ТД згідно із якими він не має бути виготовлений пізніше ніж 12 місяців.
- або товар з тимчасово окупованої території України щодо якого дія заборона на переміщення згідно із чинним законодавством.
- або товар з території країни-агресора РФ і є вкраденим окупаційними силами майном, яке походить з тимчасово окупованої території України.
- або товар взагалі є там, виробництво якого зупинено й не може бути поставлений
Враховуючи вказані обставини Замовник зобов’язаний був під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність умовам ТД встановити реальні факти щодо цього устаткування й, як наслідок, або відхилити тендерну пропозицію учасника як таку що пропонує невідповідне устаткування та/або як таку в який учасник зазначив завідомо недостовірну інформацію.
Неможливо також й ігнорувати можливі ризики до національної безпеки особливо враховуючи що Замовник здійснює діяльність в секторі економіки який відповідно до Постанови КМУ від 9 жовтня 2020 р. № 1109 «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» віднесено до переліку секторів критичної інфраструктури (Сектор 1.Паливно-енергетичний сектор, підсектор 5) газова промисловість)
Вжиття належних дій Замовником повністю відповідало нормам українського закупівельного права та умовам закупівлі, що доведено змістом частини 2 розділу V ТД та абз.1 п.42 Особливостей «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції»
Згідно частини 2 розділу V ТД та абз.2 п.42 Особливостей «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі»
Згідно абз.3 пп.1 п.44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів»
Згідно абз.1 пп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно пункту 43 Особливостей "невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо".
Оскільки невідповідність полягає у пропозиції учасником "товару, марки, моделі тощо" яка не відповідає вимогам п.7.1 та п.9.7 технічної специфікації вона не може бути усунена в порядку пункту 43 Особливостей.
Важливо підкреслити – факт зазначення Замовником в п.25 Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог ТД того самого устаткування «Бар’єр іскрозахисту МТМ501-07» не може тлумачитися як самостійне підтвердження Замовником відповідності цього конкретного устаткування вимогам п.7.1 та п.9.7 Додатку 3 ТД (Технічні вимоги), а є лише посиланням, зразком, прикладом враховуючи характеристики якого учасники мали формувати технічну частину своєї тендерної пропозиції. Нормативним доказом цього є зміст передостаннього абзацу Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог ТД «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Це також відповідає вимогам абз.2 ч.3 ст.23 та ч.4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стверджуємо про наявність порушень принципів проведення публічних закупівель згідно частини 1 статті 5 Закону, а саме:
- 1) добросовісна конкуренція серед учасників;
Цей принцип порушено Переможцем який запропонував устаткування, яке не відповідає вимогам Технічного завдання щодо строку виготовлення та/або відсутності обмежень.
Цей принцип порушено Замовником акцептувавши таку тендерну пропозицію.
- 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Цей принцип порушено Замовником який здійснив неналежний розгляд тендерної пропозиції Переможця.
- 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Цей принцип порушено Переможцем який запропонував обладнання яке може мати походження з тимчасово окупованої території України та отримання якого може бути результатом пов’язаності чи ділових зав’язків з країною-агресором та окупантом РФ.
Цей принцип порушено Замовником акцептувавши таку тендерну пропозицію.
Внаслідок порушення Замовником порядку і процедури проведення закупівлі встановлених Законом, Особливостями та тендерною документацією було створено неправомірні перешкоди розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УА-СИСТЕМИ" чим було порушено права і законі інтереси Скаржника.
Відновити порушені права та законі інтереси скаржника ТОВ «УА-СИСТЕМИ» можливо шляхом зобов’язання Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА»
Як такої що містити недостовірну завідомо інформацію та не відповідає вимогам до предмету закупівлі - технічним та якісним його характеристикам, з одночасним скасуванням рішення про визнання Переможцем ТОВ «УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА» та скасування супутнього рішення про намір укласти договір.
×
-
Назва доказу:
Рішення Замовника про визнання Переможцем закупівлі і намір укласти договір з ТОВ «Укрзалізничавтоматика»
-
Опис доказу:
Рішення Замовника про визнання Переможцем закупівлі і намір укласти договір з ТОВ «Укрзалізничавтоматика» (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» №030 від 23.02.2024 року) яке містить інформацію від Замовника: "- Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА" Код ЄДРПОУ/ ІПН 37401997 з ціною пропозиції за результатами аукціону 1 584 000,00 грн. з ПДВ переможцем процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету Ц_24П-017_Технічне переоснащення газопроводу "Юліївська УКПГ-Богодухів-Степова УКПГ-ШПК" з влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (Полтавська обл, Чутівський район, Харківська область, Краснокутський район, Богодухівський район, Валківський район) (Код за ДК 021:2015-45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи) та ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю." Це доводить нездійснення відхилення тендерної пропозиції всупереч вимогам Особливостей та умовам ТД, оголошення Переможцем із наміром укласти договір учасника чия пропозиція є невідповідною та мала бути відхилена.
-
Повʼязаний документ:
Ц_24П-017_Протокол акцепт.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення Замовника про відповідність вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика»
-
Опис доказу:
Рішення Замовника (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» №030 від 23.02.2024 року) яке містить інформацію від Замовника: .- "Згідно пункту 41 Особливостей за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника визначено її відповідність вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним у тендерній документації," Це доводить неналежний розгляд технічної частини тендерної пропозиції вказаного учасника, невиявлення невідповідностей вимогам до якісних та інших характеристик предмету закупівлі, невиявлення факту надання вказаним учасником недостовірної інформації, ненадання оцінки факту місцезнаходження Виробника запропонованого устаткування на тимчасово окупованих територіях та потенційних ризиків національній безпеці)
-
Повʼязаний документ:
Ц_24П-017_Протокол акцепт.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про публічні закупівлі
-
Опис доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі" ч.1 ст.5 містить інформацію про те що добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням віднесено до непорушних принципів проведення публічних закупівель.
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Передостанній абзац Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог ТД
-
Опис доказу:
Передостанній абзац Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог ТД (стор.54 ТД), який містить інформацію з якої випливає, що будь які посилання на конкретну торгівельну марку чи виробника тощо слід вважати в наявності вираз "або еквівалент" а отже виключає автоматичне підтвердженням відповідності такого устаткування технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Ц_24П-017_ТД_зміни1.docx
-
-
Назва доказу:
абз.1 пп.2 п.44 Особливостей та п. 43 Особливостей
-
Опис доказу:
абз.1 пп.2 п.44 Особливостей та п. 43 Особливостей містить інформацію про обов'язок Замовника Замовник відхилити тендерну пропозицію не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і не може бути виправлена оскільки призводить до зміни предмету закупівлі що пропонується учасником
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ Про затвердження Особливостей від 12 жовтня 2022 р. № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Абз.2 п.42 Особливостей та абз.3 пп.1 п.44 Особливостей
-
Опис доказу:
Абз.2 п.42 Особливостей та абз.3 пп.1 п.44 Особливостей якімістить інформацію про обов'язок Замовника відхилити тендерну пропозицію при виявлені факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів. Аналогічний обов'язок передбачений частиною 2 розділу V ТД (стор. 17 ТД)
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ Про затвердження Особливостей від 12 жовтня 2022 р. № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Абз.1 п.42 Особливостей
-
Опис доказу:
Абз.1 п.42 Особливостей який містить інформацію про можливість Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Аналогічна можливість передбачена частиною 2 розділу V ТД (стор. 17 ТД)
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ Про затвердження Особливостей від 12 жовтня 2022 р. № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 9 жовтня 2020 р. № 1109
-
Опис доказу:
Постанова КМУ від 9 жовтня 2020 р. № 1109 яка містить інформацію про перелік секторів критичної інфраструктури в який включено і сектор діяльності Замовника (Сектор 1.Паливно-енергетичний сектор, підсектор 5 газова промисловість) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1109-2020-%D0%BF#Text
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ від 9 жовтня 2020 р. № 1109.pdf
-
-
Назва доказу:
Інформаційний лист ТОВ «Укрзалізничавтоматика»
-
Опис доказу:
Інформаційний лист ТОВ «Укрзалізничавтоматика» (файл «Лист про відсутність ділових відносин і пов’язаності з РФ.pdf» завантажено в ЦБД 06.02.2024 20:09) який містить інформацію що є недостовірною з огляду на пропозицію устаткування з тимчасово окупованої країною-агрессором РФ території України
-
Повʼязаний документ:
Лист про відсутність ділових відносин і пов_язаності з РФ.pdf
-
-
Назва доказу:
Норма п.9.7 Додатку 3 до ТД Технічні вимоги (стор.47 ТД)
-
Опис доказу:
Норма п.9.7 Додатку 3 до ТД Технічні вимоги (стор.47 ТД) яка містить інформацію що вимагається аби устаткування буде новим, строк виготовлення якого не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику, і не було у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством.
-
Повʼязаний документ:
Ц_24П-017_ТД_зміни1.docx
-
-
Назва доказу:
Норма п.7.1 Додатку 3 до ТД Технічні вимоги (стор.45 ТД)
-
Опис доказу:
Норма п.7.1 Додатку 3 до ТД Технічні вимоги (стор.45 ТД) яка містить інформацію що устаткування та матеріали повинні бути введені в обіг, надані на ринку або введені в експлуатацію в Україні за результатами оцінки відповідності продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, а також дата виготовлення устаткування не більше 12 місяців на дату монтажу.
-
Повʼязаний документ:
Ц_24П-017_ТД_зміни1.docx
-
-
Назва доказу:
ЗУ "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України"
-
Опис доказу:
ЗУ "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" частина друга статті 13-1 містить інформацію про обмеження у формі прямої заборони переміщення товарів з тимчасово окупованої території України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1207-18#Text
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МзПРТОТ від 22.12.2022 № 309
-
Опис доказу:
Наказ МзПРТОТ від 22.12.2022 № 309 який містить інформацію про включення місцезнаходження Виробника і всієї Сєвєродонецької міської територіальної громади до переліку тимчасово окупованих територій. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1364-2022-%D0%BF#Text
-
Повʼязаний документ:
Наказ МзПРТОТ від 22.12.2022 № 309.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 6 грудня 2022 р. № 1364
-
Опис доказу:
Постанова КМУ від 6 грудня 2022 р. № 1364 яка містить інформацію про порядок визначення тимчасово окупованих територій України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1364-2022-%D0%BF#Text
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ від 6 грудня 2022 р. № 1364.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
-
Опис доказу:
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВ НВП «МІКРОТЕРМ» (Код ЄДРПОУ 19081403). який містить інформацію про місцезнаходження виробника за адресою Україна, 93402, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Вілєсова, будинок 1а.
-
Повʼязаний документ:
Витяг ЄДР ТОВ НВП МІКРОТЕРМ 27.02.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Робочі креслення ТОМ 2 Робочого проекту Додаток 3.1 ТД
-
Опис доказу:
Робочі креслення ТОМ 2 Робочого проекту Додатоку 3.1 ТД сторінка 14 файлу, аркуш 2 специфікації 220121-АВО.С містить інформацію що виробником бар’єру іскрозахисту МТМ501-07 є є «МІКРОТЕРМ».
-
Повʼязаний документ:
Том 2 Робочі креслення.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна пропозиція ТОВ «Укрзалізничавтоматика»
-
Опис доказу:
Технічна пропозиція Переможця (Файл «Технічні вимоги згідно додатку 3.pdf) що завантажено в ЦБД 06.02.2024 20:09) ТОВ «Укрзалізничавтоматика» містить інформацію що вказаний учасник передбачає застосування бар’єру іскрозахисту МТМ501-07 (згідно п.25 Відомостей устаткування Додатку 2 до Технічних вимог)
-
Повʼязаний документ:
Технічні вимоги згідно додатку 3.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушень під час проведення закупівлі
Номер:
4c977dcef33f4dad82f8d12ae301bd50
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016048-a.a2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень під час проведення закупівлі
Вимога:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
ID: UA-2024-01-23-016048-a
Вимога
щодо усунення порушень під час проведення закупівлі
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація в числі іншого повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Згідно із ст. 318 Господарського кодексу України за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.
Відповідно до ст. 230, 231, 232 Господарського кодексу України до учасників господарських відносин можуть бути застосовані штрафні санкції.
Проект договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації, мало того що визначає кабальні штрафні санкції і величезний перелік різних підстав, через які ці штрафні санкції можуть бути застосовані до виконавця і майже нульову при цьому відповідальність для замовника (0,001 % від суми простроченого платежу, за кожний день прострочення платежу), так ще містить абсолютно дискримінаційну умову про Технічний аудит (перевірку) відповідності умовам цього Договору обладнання, устаткування, матеріалів, персоналу та технічних засобів, які використовує Підрядник для виконання своїх зобов’язань.
У відповідності зі ст. 849 Цивільного кодексу України замовник має право у будь-який час перевірити хід і якість роботи, не втручаючись у діяльність підрядника. Згідно зі ст. 320 Господарського кодексу України замовник має право, не втручаючись у господарську діяльність підрядника, здійснювати контроль і технічний нагляд за відповідністю обсягу, вартості і якості виконаних робіт проектам і кошторисам. Він має право перевіряти хід і якість будівельних і монтраажних робіт, а також якість матеріалів, що використовуються.
Зокрема проект договору згідно з Додатком №4 має безліч пунктів, відповідно до яких до виконавця будуть застосовані штрафні санкції (10, 20% від ціни договору), а також містить додатки № 6 – Перелік штрафних санкцій до Підрядника за порушення вимог в галузі ОП та ПБ, що стягуються незалежно від сплати Підрядником завданих Замовнику збитків та № 7 – Перелік порушень та штрафних санкцій до Підрядника за порушення вимог в галузі охорони навколишнього середовища. При цьому деякі пункти зі штрафними санкціями не мають відношення до якості устаткування чи робіт, до термінів виконання робіт за договором, до порушення вимог в галузі ОП і ПБ, в галузі охорони навколишнього середовища. Наприклад пункти 8.17. «В разі, якщо Підрядник не прибув на будівельний майданчик у визначений термін, згідно листа Замовника або ухиляється від підписання акту здачі-прийняття без поважних причин, Підрядник сплачує штраф у розмірі 10 % від вартості будівельних та пусконалагоджувальних робіт із врахуванням ПДВ (ПДВ враховується, якщо Підрядник є платником ПДВ)» і 8.23. «За порушення строків надання щотижневих технічних звітів згідно з п.4.2.27. цього Договору Підрядник виплачує Замовнику штраф у розмірі 5000,00 грн. (п`ять тисяч гривень) за кожний випадок порушення строків». Працівники підрядника, які мають виїхати на майданчик, можуть захворіти, чи може бути повітряна тривога, обстріли, адже тривають військові дії.
Умови проекту договору в частині відповідальності сторін є нерівноправними і дискримінаційними.
Велика Палата Верховного Суду у своїй постанові від 18 березня у справі № 902/417/18 запровадила механізм обмеження свободи договору з огляду на загальні засади справедливості.
У цій справі Велика Палата Верховного Суду розглядала позовні вимоги про стягнення заборгованості за договором поставки, а також штрафні санкції, пов'язані із неналежним виконанням його умов.
Ключове значення у даному контексті є правовий висновок Великої Палати про застосування принципу можливості обмеження свободи договору в силу загальних засад справедливості, добросовісності, розумності.
Розглядаючи справу, Верховний Суд звернув увагу на співмірність суми боргу за договором та штрафних санкцій, за порушення строків виконання. Показовим для Суду стало те, що загальна сума заявлених штрафних санкцій більш ніж вдвічі перевищує суму основної заборгованості.
Суд зробив висновок, що не є справедливим, коли наслідки невиконання боржником зобов'язання вочевидь більш вигідні для кредитора, ніж його належне виконання.
В даному випадку замовнику також може бути більш «вигідне» невиконання підрядником своїх зобов’язань.
Також проектом договору не передбачено передплати і вимагається надання Виконавцем банківської гарантії виконання зобов’язань за договором, надання всіх дозвільних документів і документів для підтвердження кваліфікації працівників.
Отже Замовник більш ніж на 100% захистив свої інтереси і не має права встановлювати вимог щодо проведення технічного аудиту, забезпечення Виконавцем безперешкодного доступу до його бази та обладнання (в тому числі до виробничих потужностей, офісних приміщень та інших об’єктів, відвідування яких необхідне для проведення Технічного аудиту) тощо, особливо враховуючи військові дії на території України і введений у зв’язку з цим воєнний стан.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 19 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству.
Суб'єкти господарювання підлягають державній реєстрації відповідно до Господарського кодексу України та Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
Державний нагляд – функція спеціальних державних органів та їх посадових осіб за систематичним спостереженням за точним і неухильним дотриманням законів, інших нормативних правових актів, що здійснюється за підвідомчим даними органам питань щодо непокора їм юридичних і фізичних осіб.
Замовник АТ «Укргазвидобування» не є контролюючим або перевіряючим органом, не має відповідних технічних експертів для проведення технічного чи іншого аудиту (аудит здійснюється незалежними особами (аудиторами), аудиторськими фірмами, які уповноважені суб'єктами господарювання на його проведення).
Технічний аудит – фактично є перевіркою відповідності виконавця тим чи іншим вимогам. Але Закон України «Про публічні закупівлі» визначає перевірку учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям на етапі проведення закупівлі (ст. 16), а не на етапі виконання договору. Після укладення договору оцінка відповідності виконавця законом не передбачена. Ба більше, Законом України «Про публічні закупівлі» надано можливість учасникам підтверджувати такі кваліфікаційні критерії як наявність обладнання і матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації (саме ці критерії збирається перевіряти замовник під час Технічного аудиту) за допомогою спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Більше того, такий технічний аудит створює корупційні ризики щодо отримання неправомірної вигоди посадовими особами АТ «Укргазвидобування» взамін на позитивні результати перевірки підрядника, що порушує вимоги Закону України «Про запобігання корупції» (посадові особи АТ «Укргазвидобування» є суб’єктами, на яких поширюється дія цього Закону) та іншому антикорупційному законодавству. Згідно з Антикорупційною програмою АТ «Укргазвидобування», що розміщена у відкритому доступі, під час взаємодії з діловими партнерами АТ «Укргазвидобування» повинне прагнути мінімізації ймовірності вчинення можливих фактів вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, іншого порушення антикорупційного законодавства під час установлення та/або реалізації правовідносин з діловим партнером. Окрім іншого, проведення будь-якого аудиту пов’язане з отриманням конфіденційної інформації або інформації, що становить комерційну таємницю. Проектом договору не врегульовані питання щодо отримання та гарантування збереження такої інформації, яка може бути отримана під час аудиту. Регламент технічного аудиту не представлено. Все це створює поле для зловживань та корупційних ризиків.
Крім цього тендерна документація має суперечливі одне одному пункти щодо зміни неістотних умов договору. В тендерній документації вказано, що проект договору про закупівлю викладено у додатку №4 до тендерної документації. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору, а також умови, що визначені у проекті договору як істотні, та умови, які визначено істотними згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005р. №668, а інші умови договору про закупівлю істотними не визнаються та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України. При цьому додаток №4 до Технічних вимог містить пункт «Подаючи свою тендерну пропозицію учасник гарантує: Укладення та виконання договору на умовах, що викладені замовником у додатку №4 до тендерної документації (проект договору).» Отже в реальності після подачі пропозиції ніякі умови договору – істотні чи неістотні, змінити неможливо.
У зв’язку із зазначеним вище,
ВИМАГАЄМО:
1. Повністю видалити пункт 4.8 з Проєкту договору (Додаток №4 до тендерної документації) та всі інші пункти договору, що стосуються технічного аудиту.
2. Привести у відповідність пункти тендерної документації про порядок змін умов проекту договору.
3. Видалити з проекту договору штрафні санкції, що не стосуються якості робіт і устаткування, порушення термінів виконання робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2024 18:49
Вирішення:
Шановний учасник! Дуже вдячні за Ваше звернення. Щодо нього повідомляємо наступне:
1. Повністю видалити пункт 4.8 з Проєкту договору (Додаток №4 до тендерної документації) та всі інші пункти договору, що стосуються технічного аудиту.
Відповідь: Відповідно до внутрішніх розпорядчих документів АТ «Укргазвидобування», з метою підвищення рівня контролю за відповідністю вимогам щодо обладнання, устаткування, матеріалів, персоналу та технічних засобів, передбачених договорами АТ «Укргазвидобування», - обов’язково включаються в умови договору Уніфіковані умови щодо проведення технічного аудиту та форму Чек-листа проведення технічного аудиту.
Враховуючи викладене, на-жаль, не можемо виконати означену вимогу.
2. Привести у відповідність пункти тендерної документації про порядок змін умов проекту договору.
Відповідь: Відповідно до пункту «3. Проект договору про закупівлю та порядок змін його умов» Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю:
Поданням своєї тендерної пропозиції учасник інформує замовника про те, що він (учасник) підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору про закупівлю згідно з вимогами додатку №4 до тендерної документації.
Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Зміни умов цього проекту договору можливі відповідно до чинного законодавства України та згідно з умовами укладеного за результатами торгів договору.
Проект договору про закупівлю викладено у додатку №4 до тендерної документації. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору, а також умови, що визначені у проекті договору як істотні, та умови, які визначено істотними згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005р. №668.
Інші умови договору про закупівлю істотними не визнаються та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України.
Враховуючи викладене, на-жаль, не можемо виконати означену вимогу
3. Видалити з проекту договору штрафні санкції, що не стосуються якості робіт і устаткування, порушення термінів виконання робіт.
Відповідь: Відповідно до пункту 13.1. Проекту Договору «13.1. У випадках, непередбачених Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. При виконанні даного Договору Сторони керуються діючими нормативними та технічними документами, чинним законодавством України і умовами Договору. Якщо в даному Договорі Сторони відступили від положень актів цивільного законодавства, врегулювавши свої відносини на власний розсуд, то пріоритет мають норми Договору.».
В Проекті Договору передбачені договірні зобов’язання між Сторонами, зазначені штрафні санкції з урахуванням чинного законодавства України, внутрішніх розпорядчих документів та усталеної практики АТ «Укргазвидобування».
Враховуючи викладене, на-жаль, не можемо виконати означену вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідності кваліфікаційних вимог предмету закупівлі
Номер:
764dd824caa3425999792e9fcf1a44ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-016048-a.c1
Назва:
Щодо невідповідності кваліфікаційних вимог предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Закупівля виконується з кодом за ДК 021:2015-45220000-5 – «Інженерні та будівельні роботи», натомісць, відповідно додатку 1 до тендерної документації, як підтвердження досвіду учасника Замовником вимагається надати відомість про виконання аналогічних договорів, предметом якого є влаштуванням автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, згідно з яким учасником виконувались роботи з постачання устаткування, монтажу мереж КВПіА, електропостачання та пусконалагоджувальні роботи, де вказані роботи, а саме «монтажу мереж … електропостачання», виконання яких відповідає коду за ДК 021:2015:45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Оскільки це порушує принципи відкритості, пропорційності, ефективності та недискримінації, а також створює реальні юридичні ризики оскарження аж до скасування закупівлі - вимагаємо усунути ці невідповідності та привести вимоги щодо досвіду учасника у відповідність означеному виду робіт по предмету закупівлі, визначеному кодом ДК 021:2015. Зокрема, усунувши вимоги про підтвердження досвіду виконання робіт, що відноситься до коду ДК 021:2015:45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2024 12:02
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Замовником будуть внесені зміни в Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», таким чином невідповідності будуть усунені.
Статус вимоги:
Задоволено