-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з надання доступу до мережі Інтернет
Послуги провайдерів
Завершена
151 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 756.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 756.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2024 16:05 - 28.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну закупівлі
Номер:
7e3c3903e82a4553821a931df5a157a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-014253-a.a2
Назва:
Скарга на відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 262.pdf 09.04.2024 08:46
- Обгрунтування Інтернет.doc 09.04.2024 08:46
- Додаток 4 проєкт Договору.docx 09.04.2024 08:46
- Додаток 3 Технічні характеристики.docx 09.04.2024 08:46
- Додаток 2 Пропозиція.pdf 09.04.2024 08:46
- Додаток 3 Технічні характеристики.pdf 09.04.2024 08:46
- Тендерна документація Послуги з надання доступу до мережі Інтернет.pdf 09.04.2024 08:46
- Тендерна документація Послуги з надання доступу до мережі Інтернет.docx 09.04.2024 08:46
- Обгрунтування.pdf 09.04.2024 08:46
- Протокол 262.docx 09.04.2024 08:46
- Протокол 261 від 27.03.2024 1.pdf 22.05.2024 10:16
- Додаток 4 проєкт Договору.pdf 09.04.2024 08:46
- Додаток 2 Пропозиція.docx 09.04.2024 08:46
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf 09.04.2024 08:46
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc 09.04.2024 08:46
- Протокол 262 1.pdf 01.04.2024 14:27
- Протокол 261 від 27.03.2024 1.pdf 01.04.2024 14:27
- Довіреність Пищик № 9002 від 30.11.23 з печаткою.pdf 01.04.2024 14:27
- Скарга.docx 01.04.2024 14:27
- sign.p7s 01.04.2024 14:41
- рішення від 15.04.2024 № 6643.pdf 18.04.2024 12:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 № 6643.pdf 16.04.2024 12:27
- рішення від 05.04.2024 № 6119.pdf 05.04.2024 17:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2024 11:32
Дата розгляду скарги:
15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2024 12:58
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2024 10:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до пункту 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Отже, потрібно прийняти рішення про скасування рішення про відміну торгів.
Пункт скарги
Номер:
598d4201e3dd40e596668be3abbe4d71
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірності рішення Замовника про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей та відсутністю обгрунтування відміни.
Опис заперечення:
У протоколі №262 зазначено, «що очікувану вартість предмета закупівлі було розраховано виходячи з потреби на рік. В зв’язку з оскарженням закупівлі та прийняттям рішення на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 27.02.2024 № 3633-р/пк-пз про поновлення тендеру, виникла необхідність зміни очікуваної вартості ціни в зв’язку з зменшенням термінів надання послуг, що вплинуло на розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Зазначене на цьому етапі не можливо усунути чи виправити. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».Замовник неправомірно вважає, що на даному етапі закупівлі неможливо зменшити ціну та строки надання послуг, і це є порушення, які неможливо виправити.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови договору
Тип порушення:
Інші умови договору
Опис суті пункту скарги:
Замовник неправомірно вважає, що на даному етапі закупівлі неможливо зменшити ціну та строки надання послуг, і це є порушення, які неможливо виправити.
Так, у Тендерній документації, у підпункті 4.4 розділу 1. Загальні положення строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг зазначено: до 31.12.2024 року, тобто дата початку надання послуг відсутня, отже загальний строк дії Договору визначатиметься виходячи із дати його укладання.
У пункті 6.1. проекту договору, додаток 4 до Тендерної документації, зазначено, що «зміни та доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладення додаткової угоди до Договору в порядку, визначеному чинним законодавством України».
Згідно пункту 18 Особливостей, дозволяє провести перерахунок ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Також підставою внесення змін до істотних умов договору є умови передбачені пунктом 19 Особливостей та пункту 19 Особливостей.
Так, пункт 19 Особливостей, містить можливість внесення змін до істотних умов договору, а отже надає право Сторонам Договору на внесення змін до умов Договору шляхом зменшення строків та ціни Договору.
Таким чином, є декілька законних підстав для усунення і виправлення обставин, які Замовник необґрунтовано вважає такими, що неможливо усунути чи виправити, що засвідчує відсутність підстав для відміни закупівлі за підпунктом 2 пункту 50 Особливостей.
За приписом підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис таких порушень, які неможливо виправити Замовником не надано.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення щодо відміни закупівлі.
Так, у Тендерній документації, у підпункті 4.4 розділу 1. Загальні положення строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг зазначено: до 31.12.2024 року, тобто дата початку надання послуг відсутня, отже загальний строк дії Договору визначатиметься виходячи із дати його укладання.
У пункті 6.1. проекту договору, додаток 4 до Тендерної документації, зазначено, що «зміни та доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладення додаткової угоди до Договору в порядку, визначеному чинним законодавством України».
Згідно пункту 18 Особливостей, дозволяє провести перерахунок ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Також підставою внесення змін до істотних умов договору є умови передбачені пунктом 19 Особливостей та пункту 19 Особливостей.
Так, пункт 19 Особливостей, містить можливість внесення змін до істотних умов договору, а отже надає право Сторонам Договору на внесення змін до умов Договору шляхом зменшення строків та ціни Договору.
Таким чином, є декілька законних підстав для усунення і виправлення обставин, які Замовник необґрунтовано вважає такими, що неможливо усунути чи виправити, що засвідчує відсутність підстав для відміни закупівлі за підпунктом 2 пункту 50 Особливостей.
За приписом підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис таких порушень, які неможливо виправити Замовником не надано.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення щодо відміни закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол №262
-
Опис доказу:
Даним протоколом Замовник неправомірно відмінив закупівлю
-
Повʼязаний документ:
Протокол 262 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол № 261
-
Опис доказу:
Протоколом було виконано рішення АМКУ та скасовано відміну закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокол 261 від 27.03.2024 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Управління Прилуцької Міської Ради скасувати рішення про відміну закупівлі UA-2024-01-23-014253-a - Послуги з надання доступу до мережі Інтернет (ЛОТ 1) за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 — Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі Інтернет)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, що викладено у протоколі №262 від 27.03.2024.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
Номер:
61b8cf1691ab4c46a43e279224e90798
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-014253-a.a1
Назва:
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Обгрунтування Інтернет.doc 20.02.2024 10:41
- Додаток 4 проєкт Договору.pdf 20.02.2024 10:41
- Тендерна документація Послуги з надання доступу до мережі Інтернет.pdf 20.02.2024 10:41
- УКРА〓〓НИ (7).pdf 20.02.2024 10:41
- Протокол 261.pdf 27.03.2024 09:28
- Протокол 238.docx 20.02.2024 10:41
- Протокол 237 інтернет.docx 20.02.2024 10:41
- Протокол 244.docx 20.02.2024 10:41
- Додаток 4 проєкт Договору.docx 20.02.2024 10:41
- Додаток 2 Пропозиція.docx 20.02.2024 10:41
- Додаток 3 Технічні характеристики.docx 20.02.2024 10:41
- Додаток 2 Пропозиція.pdf 20.02.2024 10:41
- Додаток 3 Технічні характеристики.pdf 20.02.2024 10:41
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc 20.02.2024 10:41
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf 20.02.2024 10:41
- Протокол 244.pdf 20.02.2024 10:41
- Лист Поліція.pdf 20.02.2024 10:41
- Протокол 238.pdf 20.02.2024 10:41
- Обгрунтування.pdf 20.02.2024 10:41
- Тендерна документація Послуги з надання доступу до мережі Інтернет.docx 20.02.2024 10:41
- Протокол 237.pdf 20.02.2024 10:41
- Лист Департамент.pdf 08.02.2024 23:24
- sign.p7s 09.02.2024 14:02
- Протокол відміна.pdf.asice 08.02.2024 23:24
- Скарга АМКУ.docx 08.02.2024 23:24
- Протокол відміна.pdf 08.02.2024 23:24
- Скарга.docx.asice 08.02.2024 23:24
- Довіреність Пищик № 9002 від 30.11.23 з печаткою.pdf.asice 08.02.2024 23:24
- Лист Департамент.pdf.asice 08.02.2024 23:24
- рішення від 27.02.2024 № 3633.pdf 29.02.2024 18:42
- рішення від 19.02.2024 № 2997.pdf 19.02.2024 15:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2024 № 3633.pdf 28.02.2024 12:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2024 11:38
Дата розгляду скарги:
27.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.02.2024 18:43
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2024 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до пункту 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Управління освіти Прилуцької міської ради погоджується та виконає рішенням Комісії Антимонопольного комітету України від 27.02.2024 №3633-р/пк-пз.
Пункт скарги
Номер:
60a9deba025c420cad417fe96d0ad544
Заголовок пункту скарги:
Дію замовника щодо скасування закупівлі
Опис заперечення:
05.02.2024 року у електронній системі закупівель на сторінці закупівлі UA-2024-01-23-014253-a, з’являються такі документи:
- лист Управління стратегічних розслідувань в Чернігівській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України від 02.02.2024 №561/55/124/03-2024 (далі – лист Управління) щодо невірно вказаного терміну у п. 8.1 проекту договору , неможливості виправити чи усунути вказані порушення та вказівку Замовнику прийняти рішення про скасування процедури закупівлі.
- протокол №244 від 05.02.2024 ( далі – протокол) щодо прийняття рішення уповноваженої особи стосовно необхідності оприлюднення додаткової угоди. При цьому у протоколі уповноваженою особою Замовника зазначається, що «в проекті договору «Додаток 4» невірно вказаний термін його дії, а саме пункт 8.1. «Цей договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року включно». Зазначене на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
- лист Управління стратегічних розслідувань в Чернігівській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України від 02.02.2024 №561/55/124/03-2024 (далі – лист Управління) щодо невірно вказаного терміну у п. 8.1 проекту договору , неможливості виправити чи усунути вказані порушення та вказівку Замовнику прийняти рішення про скасування процедури закупівлі.
- протокол №244 від 05.02.2024 ( далі – протокол) щодо прийняття рішення уповноваженої особи стосовно необхідності оприлюднення додаткової угоди. При цьому у протоколі уповноваженою особою Замовника зазначається, що «в проекті договору «Додаток 4» невірно вказаний термін його дії, а саме пункт 8.1. «Цей договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року включно». Зазначене на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні».
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
В Тендерній документації (додається) за даною Процедурою закупівлі, підпункт 4.4 розділу 1. Загальні положення строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг зазначено: до 31.12.2024 року.
У Додатку 3 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зазначено, що «Строк надання послуг: до 31 грудня 2024 року включно.
І лише у Додатку 4 до тендерної документації у п. 8.1. проекту договору про надання послуг зазначено, що «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року включно».
Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893) встановлено: у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Також, пунктом 4 розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Замовником визначені істотні умови договору про закупівлю:
«Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Таким чином, строк надання послуг (в частині до зазначеної Замовником дати 31 грудня 2023 року) не визначений Замовником істотною умовою договору і має бути конкретизований шляхом укладання договору про закупівлю.
Отже, факт не можливості усунення порушень не підтверджується а ні нормами законодавства, а ні положеннями тендерної документації.
Щодо оприлюдненого листа Управління, слід зазначити наступне. Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Так відповідно до листа Управління на цей орган влади покладається «вжиття заходів щодо попередження та запобігання вчиненню злочинів, можливих корупційних ризиків серед посадовців усіх рівнів та категорій…» .
У листі Управління, зазначено що працівниками УСР в Чернігівській області встановлено, що у проекті договору невірно вказано термін його дії з посиланням виключно на п.8.1 Договору (без аналізу інших положень тендерної документації) при цьому листі не зазначено жодним чином що цей пункт є чи може бути підставою для вчинення злочину чи корупційного діяння посадовцями Замовника.
В листі Управління зазначено, що таке порушення неможливо усунути на даному етапі закупівель, при цьому прийняття такого висновку не належить до повноважень Управління, такий висновок та обгрунтування, згідно з вимогами Закону та Особливостей має робити лише Замовник.
Таким чином, Лист Управління для Замовника став неправомірною підставою для відміни Закупівлі. При цьому Замовник не скористався навіть вказівкою, що містилась у листі Управління «та вразі наявності підстав прийняти рішення та скасування процедури закупівлі» , тобто не знайшов та не вказав статтю, частину, пункт, абзац норми нормативно-правового акту, які б стали законною підставою для скасування Замовником Процедури закупівлі внаслідок саме неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
За приписом підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення щодо відміни закупівлі
В Тендерній документації (додається) за даною Процедурою закупівлі, підпункт 4.4 розділу 1. Загальні положення строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг зазначено: до 31.12.2024 року.
У Додатку 3 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зазначено, що «Строк надання послуг: до 31 грудня 2024 року включно.
І лише у Додатку 4 до тендерної документації у п. 8.1. проекту договору про надання послуг зазначено, що «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року включно».
Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893) встановлено: у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Також, пунктом 4 розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Замовником визначені істотні умови договору про закупівлю:
«Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Таким чином, строк надання послуг (в частині до зазначеної Замовником дати 31 грудня 2023 року) не визначений Замовником істотною умовою договору і має бути конкретизований шляхом укладання договору про закупівлю.
Отже, факт не можливості усунення порушень не підтверджується а ні нормами законодавства, а ні положеннями тендерної документації.
Щодо оприлюдненого листа Управління, слід зазначити наступне. Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Так відповідно до листа Управління на цей орган влади покладається «вжиття заходів щодо попередження та запобігання вчиненню злочинів, можливих корупційних ризиків серед посадовців усіх рівнів та категорій…» .
У листі Управління, зазначено що працівниками УСР в Чернігівській області встановлено, що у проекті договору невірно вказано термін його дії з посиланням виключно на п.8.1 Договору (без аналізу інших положень тендерної документації) при цьому листі не зазначено жодним чином що цей пункт є чи може бути підставою для вчинення злочину чи корупційного діяння посадовцями Замовника.
В листі Управління зазначено, що таке порушення неможливо усунути на даному етапі закупівель, при цьому прийняття такого висновку не належить до повноважень Управління, такий висновок та обгрунтування, згідно з вимогами Закону та Особливостей має робити лише Замовник.
Таким чином, Лист Управління для Замовника став неправомірною підставою для відміни Закупівлі. При цьому Замовник не скористався навіть вказівкою, що містилась у листі Управління «та вразі наявності підстав прийняти рішення та скасування процедури закупівлі» , тобто не знайшов та не вказав статтю, частину, пункт, абзац норми нормативно-правового акту, які б стали законною підставою для скасування Замовником Процедури закупівлі внаслідок саме неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
За приписом підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення щодо відміни закупівлі
×
-
Назва доказу:
Протокол №244 від 05.02.2024
-
Опис доказу:
Протокол №244 від 05.02.2024 ( далі – протокол) щодо прийняття рішення уповноваженої особи стосовно необхідності оприлюднення додаткової угоди. При цьому у протоколі уповноваженою особою Замовника зазначається, що «в проекті договору «Додаток 4» невірно вказаний термін його дії, а саме пункт 8.1. «Цей договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року включно». Зазначене на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні»
-
Повʼязаний документ:
Протокол відміна.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист Управління стратегічних розслідувань в Чернігівській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України від 02.02.2024 №561/55/124/03-2024
-
Опис доказу:
Щодо невірно вказаного терміну у п. 8.1 проекту договору , неможливості виправити чи усунути вказані порушення та вказівку Замовнику прийняти рішення про скасування процедури закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Лист Департамент.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Замовник порушив процедуру публічних закупівель, вимоги статті 32 Закону «Про публічні закупівлі», пункт 50 Особливостей та позбавив АТ «Укртелеком» права на визнання переможцем та укладання договору. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, Враховуючи порушення прав та законних інтересів Скаржника та керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 59, 67 Особливостей, прошу орган оскарження: Зобов’язати Управління Прилуцької Міської Ради скасувати рішення про відміну закупівлі UA-2024-01-23-014253-a - Послуги з надання доступу до мережі Інтернет (ЛОТ 1) за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 — Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі Інтернет)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей