• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Модульне харчування у реторт-пакетах для тимчасово затриманих осіб

Торги не відбулися

710 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 100.10 UAH
Період оскарження: 23.01.2024 14:04 - 28.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на визнання переможцем учасника, що подав вищу цінову пропозицію

Номер: ef2aff4cdcf441ee95f7c1ba3f125fa5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-009860-a.c3
Назва: Скарга на визнання переможцем учасника, що подав вищу цінову пропозицію
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2024 17:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.04.2024 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1.Скасувати Протокол № б/н від 19.03.2024 про визначення ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» переможцем Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протокол Уповноваженої особи про прийняття даного рішення.
Автор: ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ", Олексій Александров +380500227255 sales@premiumses.com

Пункт скарги

Номер: 24b1c4c139754f48a3dc7dc447212a4a
Заголовок пункту скарги: Замовником визнано переможцем учасника пропозиція якого не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі та є дорожчою.
Опис заперечення:
19 березня 2024 року о 09:12 в електронній системі закупівель Головним управлінням Національної поліції у Закарпатській області («Замовник») за електронною закупівлею зареєстрованою за UA-2024-01-23-009860-a («Закупівля») розміщено файл «протокол переможець фабрика смаку.pdf» («Протокол»), згідно якого переможцем закупівлі визнано ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» («Переможець»), який подав вищу цінову пропозицію.

Висновок Замовника є передчасним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам нормативних документів, а рішення Замовника, оформлене Протоколом, підлягає скасуванню по причині не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовник зазначив технічні, якісні та кількісні до предмету закупівлі. На наше переконання переможець у своїй документації не довів виконання цих вимог.
В Додатку 3 до Тендерної документації зазначено:«1. Технічні вимоги:сніданок: одна страва, чай та цукор; обід: дві страви, чай та цукор; вечеря: одна страва, чай та цукор, виготовлене методом стерилізації, запаковану в м’яке харчове пакування з тривалим строком зберігання (не менше 11 місяців), яка не потребує додаткової термічної обробки, окрім розігріву, та не потребує особливих умов зберігання (від 0°С до +25°С) на 1 особу на добу харчування (надалі - Товар).
Готова для вживання їжа за калорійністю та складом повинна відповідати вимогам норми № 3А постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами) та зберігати органолептичні властивості. Обов’язковими складовими сніданку, обіду та вечері повинні бути чай з цукром відповідно до норми. «ЗАМОВНИК» зобов’язується оплатити вартість поставленого Товару.»
Вимогами норми № 3А постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/336-92-%D0%BF#Text ) передбачено наступне:
НОРМА N 3
для осіб, які тримаються у слідчих ізоляторах
Державної кримінально-виконавчої служби,
ізоляторах тимчасового тримання,
приймальниках-розподільниках та інших
приймальниках Національної поліції
(на одну особу на добу, грамів)

{ Назва норми N 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1074 ( 1074-2006-п ) від 01.08.2006 }
------------------------------------------------------------------
| А | Б |Енергетична
Найменування продуктів |---------+----------|цінність
|Загальна |Норма діє-|100 г про-
|норма |тичного |дукту,
| |харчування|ккал
Хліб із суміші борошна житнього
обдирного і пшеничного 1 сорту 500 - 189

Хліб пшеничний із борошна
2 сорту 150 650 221

Борошно пшеничне 2 сорту 10 - 324

Крупа, всього: 120 130

в тому числі: пшоняна 45 - 348
вівсяна 20 30 303
рис - 20 330
манна - 20 328
інша (1) 35 60

Бобові 20 - 298

Макаронні вироби 20 20 335

М'ясо (2) 80 80 168

Риба (3) 100 100 99

Масло тваринне - 27 692

Жири тваринні топлені, маргарин 40 - 712

Олія 20 20 899

Цукор 30 30 379

Чай 1 1 -

Сіль (4) 12 12 -

Картопля 500 500 80

Овочі, всього: 250 250

в тому числі: капуста 150 150 27
буряк 20 20 42
морква 20 20 32
цибуля ріпчаста 30 30 41
огірки, помідори 30 30 11

Лавровий лист 0,1 0,1 -

Томатна паста 3 3 99

Сумарна енергетична цінність, ккал 2846,73 2966,26

В додатку 3 до Тендерної документації також містяться вимоги: 2.1. Учасник повинен надати зразок триденного меню триразового харчування згідно з вимогами норми 3А, затвердженої постановою КМУ від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції» (зі змінами і доповненнями).
2.2. На всі запропоновані блюда Учасник повинен надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи досліджень, видані акредитованою лабораторією;
2.3. На всі запропоновані блюда Учасник повинен надати калькуляційні картки на приготування (з визначенням найменування продуктів та кількості закладки продуктів);
Відповідно на кожну страву, що включена в меню учасника повинна бути калькуляційна карта та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи.

На підтвердження відповідності даним вимогам переможець у складі тендерної пропозиції надає файл «5. Технічна частина.pdf» де на сторінці 4 міститься таблиця Меню розкладка.

В даній таблиці в раціоні №3 та раціоні №1 переможця міститься страва Каша ячна з м’ясом курки, відповідно до інформації таблиці ячної крупи в дану кашу в раціоні №1 закладається - 70 г, а в раціоні № 3 - 72г

В той же час в калькуляційних картах та експертних висновках поданих переможцем в файлі «5. Технічна частина.pdf» міститься тільки одна Каша ячна з м’ясом курки, де ячної крупи 70 г, калькуляційну карту та експертний висновок на Каша ячна з м’ясом курки де ячної крупи 72 г не виявлено.

Виходячи із цього Замовник повинен був відхилити пропозицію учасника по причині не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Навіть якщо припустити, що в раціоні №3 та раціоні №1 пропонується одна і та сама Каша ячна з м’ясом курки інформацію по якій подано в калькуляційних картах та експертних висновках, то ячної крупи у ній 70г. В такому випадку Раціон №3 переможця не відповідає вимогам Вимогами норми № 3А постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336, так як згідно вимог постанови крупи повинно бути 120 г , з урахуванням норм заміни, що застосовує переможець в раціоні № 3 крупи повинно бути 212 г, а з урахуванням того, що Каша ячна з м’ясом курки містить крупи 70г разом даний раціон буде містити 210 г крупи, що не відповідає вимогам Норми 3
Знімок з екрану сторінок меню та калькуляційної карти Каша ячна з м’ясом курки додається:

Виходячи із цього Замовник повинен був відхилити пропозицію учасника по причині не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 1aa9f0f6677341d8ad039a3f00c1f48b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-009860-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.03.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.03.2024 18:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями, згідно ідентифікатора закупівлі: UA-2024-01-23-009860-a, за предметом закупівлі: Модульне харчування у реторт-пакетах для тимчасово затриманих осіб - код СРУ згідно ДК 021:2015-15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (далі- Закупівлі), на підставі ч. 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення, оформлене Протоколом № б/н від 27.02.2024 про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ". Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2024 № 4616-р/пк-пз зобов'язано Головне управління Національної поліції в Закарпатській області (далі - Замовник) скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ" переможцем процедури закупівлі. Відповідно до ч. 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Протокол № б/н від 27.02.2024 про визначення ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» переможцем Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протокол Уповноваженої особи про прийняття даного рішення.
Автор: ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ", Ігор Юхимович Левінзон +380960167020 odtender@fabrika.odessa.ua

Пункт скарги

Номер: f598794f081c46b990eeb30ca608c91e
Заголовок пункту скарги: Заперечення
Опис заперечення: Неправомірне визнання переможцем ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Як зазначалося раніше, ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ" вже подавало скаргу № UA-2024-01-23-009860-a.a1 щодо цієї закупівлі, і в тексті даної скарги ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ" зазначає, наступне: «в файлі Калькуляційні карти (файл «Копия Калькуляційні НОРМА 3 Закарпаття (002).xlsx.p7s») безпосередньо зазначено кількість пакетованого чаю на день 3 шт та його відповідність висновоку ДСЕЕ№05.03.02-04/14668. Одним з додатків до тендерної пропозиції, завантаженими Переможцем в систему електронних закупівель, є декларація виробника чаю, де вказано три варіанти пакетованого чаю вагою 2г , тобто в Пропозиції Переможця вага чаю повністю відповідає вимогам денного раціону Норми 3А.»

Це ствердження свідчить про нерозуміння ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ" вимог по закладці складових до денного раціону на одну особу на добу та протирічить нормі № 3А постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами). За загальною добовою нормою 3А чаю повинно бути 1 грам, тож пакети 2 грамового чаю явно не можуть відповідати встановленим нормам. Або ж Замовнику необхідно буде пояснювати кінцевим споживачам, що їм потрібно буде ділити один пакетик чаю на двох.

Варто ще раз зазначити, що у Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» Замовник вимагає від учасника наступне :
Готова для вживання їжа за калорійністю та складом повинна відповідати вимогам норми № 3А постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами) та зберігати органолептичні властивості. Обов’язковими складовими сніданку, обіду та вечері повинні бути чай з цукром відповідно до норми. «ЗАМОВНИК» зобов’язується оплатити вартість поставленого Товару.

Тобто учасник надав те меню, яке не відповідає вимогам норми 3А, а також порушив вимогу Замовника щодо відповідності норми № 3А постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами).

Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ" не підтверджує відповідність наданого меню вимогам технічної специфікації Замовника та повинна бути відхилена.

1. Згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовник зазначив технічні, якісні та кількісні до предмету закупівлі. На наше переконання переможець у своїй документації не довів виконання цих вимог.
В Додатку 3 до Тендерної документації зазначено:
«1. Технічні вимоги:
Предмет закупівлі: модульне харчування у реторт-пакетах для тимчасово затриманих осіб:
сніданок: одна страва, чай та цукор;
обід: дві страви, чай та цукор;
вечеря: одна страва, чай та цукор.
виготовлене методом стерилізації, запаковану в м’яке харчове пакування з тривалим строком зберігання (не менше 11 місяців), яка не потребує додаткової термічної обробки, окрім розігріву, та не потребує особливих умов зберігання (від 0С до +25С) на 1 особу на добу харчування (надалі - Товар).
Готова для вживання їжа за калорійністю та складом повинна відповідати вимогам норми № 3А постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами) та зберігати органолептичні властивості. Обов’язковими складовими сніданку, обіду та вечері повинні бути чай з цукром відповідно до норми. «ЗАМОВНИК» зобов’язується оплатити вартість поставленого Товару.»
Вимогами норми № 3А постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/336-92-%D0%BF#Text ) передбачено наступне:
НОРМА N 3
для осіб, які тримаються у слідчих ізоляторах
Державної кримінально-виконавчої служби,
ізоляторах тимчасового тримання,
приймальниках-розподільниках та інших
приймальниках Національної поліції
(на одну особу на добу, грамів)

{ Назва норми N 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1074 ( 1074-2006-п ) від 01.08.2006 }
------------------------------------------------------------------
| А | Б |Енергетична
Найменування продуктів |---------+----------|цінність
|Загальна |Норма діє-|100 г про-
|норма |тичного |дукту,
| |харчування|ккал
Хліб із суміші борошна житнього
обдирного і пшеничного 1 сорту 500 - 189

Хліб пшеничний із борошна
2 сорту 150 650 221

Борошно пшеничне 2 сорту 10 - 324

Крупа, всього: 120 130

в тому числі: пшоняна 45 - 348
вівсяна 20 30 303
рис - 20 330
манна - 20 328
інша (1) 35 60

Бобові 20 - 298

Макаронні вироби 20 20 335

М'ясо (2) 80 80 168

Риба (3) 100 100 99

Масло тваринне - 27 692

Жири тваринні топлені, маргарин 40 - 712

Олія 20 20 899

Цукор 30 30 379

Чай 1 1 -

Сіль (4) 12 12 -

Картопля 500 500 80

Овочі, всього: 250 250

в тому числі: капуста 150 150 27
буряк 20 20 42
морква 20 20 32
цибуля ріпчаста 30 30 41
огірки, помідори 30 30 11

Лавровий лист 0,1 0,1 -

Томатна паста 3 3 99

Сумарна енергетична цінність, ккал 2846,73 2966,26



У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» надало калькуляційні картки на приготування (з визначенням найменування продуктів та кількості закладки продуктів) (файл «Копия Калькуляційні НОРМА 3 Закарпаття (002).xlsx.p7s») та триденне меню (файл «Меню НОРМА 3 Закарпаття (002).xlsx.p7s»).
Якщо прорахувати закладку деяких продуктів на добу, які зазначено у калькуляційних картках, то виявляються невідповідності з нормами закладки продуктів, вказаними у нормі № 3А, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами), а саме:

Згідно норми 3А (на добу) Згідно калькуляційної картки (на добу)
Крупа всього – 120 г. Крупа всього – 247 г.
Макаронні вироби – 20 г. Макаронні вироби – 0 г.
М’ясо – 80 г. М’ясо – 147 г.
Риба- 100 г. Риба- 0 г.
Картопля – 500 г. Картопля- 145 г.

Якщо учасник користувався нормами замін (жодним документом це не показано), які вказані у Додатку N 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 р. N 336, то він повинен був прописати, які саме складові та в якій кількості були замінені. Без переліку норм замін неможливо встановити відповідність наданого учасником меню та калькуляційних карт до норм, які прописані у нормі № 3А, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (зі змінами).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії замовника щодо дискваліфікації учасника

Номер: 3d4519042eb347259703aa5e4e787a70
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-009860-a.a1
Назва: Скарга на дії замовника щодо дискваліфікації учасника
Скарга:
Замовником закупівлі безпідставно дискваліфіковано учасника, що надав найнижчу цінову пропозицію.
Дата розгляду скарги: 22.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.02.2024 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.02.2024 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі ч. 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення, оформлене Протоколом № б/н від 08.02.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ". Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення, оформлене Протоколом № б/н від 08.02.2024 про визначення ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" переможцем Закупівлі. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.02.2024 № 3381-р/пк-пз зобов'язано Головне управління Національної поліції в Закарпатській області (далі - Замовник) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ" та рішення про визначення ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» переможцем Закупівлі. Відповідно до ч. 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Протокол № б/н від 08.02.2024 про визначення ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» переможцем Закупівлі 2. Скасувати Протокол № б/н від 08.02.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ". 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протокол Уповноваженої особи про прийняття даного рішення.
Автор: ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ", Олексій Александров +380500227255 sales@premiumses.com

Пункт скарги

Номер: 43cab651838846f48fb46a76559e3fd7
Заголовок пункту скарги: Замовником відхилено пропозицію з посиланням на не існуюче порушення вимог тендерної пропозиції.
Опис заперечення: надання калькуляційник карт на "блюдо" чай та цукор, як це визначено вимогами Тендерної документації (п.2.3 Додатку 3): «На всі запропоновані блюда Учасник повинен надати калькуляційні картки на приготування (з визначенням найменування продуктів та кількості закладки продуктів)».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Згідно вимоги Тендерної документації (п.2.3 Додатку 3): «На всі запропоновані блюда Учасник повинен надати калькуляційні картки на приготування (з визначенням найменування продуктів та кількості закладки продуктів)». Очевидно, що вказана вимога Тендерної документації стосується «страв», тобто готових до вживання продуктів харчування, а не предмету сервірування стола «блюдо» (невелика тарілка). Відтак, Переможцем було додано до тендерної пропозиції належним чином оформлені калькуляційні карти на страви, що ним пропонуються та які повністю відповідають вимогам норми 3А, затвердженої постановою КМУ від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції» (зі змінами і доповненнями)» («Норма 3А») Прикметно, що ані нормативні документи, чинні в Україні, ані просто українська мова не визнають слово «блюда» у значенні «страва», «Їжа», отже і вимога надати калькуляційні карти саме на «блюда» є необґрунтованою та незаконною. Звертаємо увагу також на той факт, що «стравою», згідно з нормативними документами України є:
«Страва» - кулінарний виріб або харчовий продукт у натуральному вигляді, готовий до вживання, порціонований та оформлений для подавання споживачам. Саме таке визначення «страви» наведено у п.1.3. Додатку до Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ N 219 від 24.07.2002, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 серпня 2002 р. за N 680/6968. З наведеного очевидно вбачається, що чай пакетований не є стравою («блюдом» за Тендерною документацією). Інших визначень поняття «страва» українське законодавство не містить. Відтак, приймаючи рішення про відхилення пропозиції на основі інформації, яку не вимагалось та неможливо надати згідно з чинним законодавством, Замовник грубо порушив вимоги законодавства про публічні закупіві.
2. Крім цього, в файлі Калькуляційні карти (файл «Копия Калькуляційні НОРМА 3 Закарпаття (002).xlsx.p7s») безпосередньо зазначено кількість пакетованого чаю на день 3 шт та його відповідність висновоку ДСЕЕ№05.03.02-04/14668. Одним з додатків до тендерної пропозиції, завантаженими Переможцем в систему електронних закупівель, є декларація виробника чаю, де вказано три варіанти пакетованого чаю вагою 2г , тобто в Пропозиції Переможця вага чаю повністю відповідає вимогам денного раціону Норми 3А. Відтак висновок, викладений в Протоколі, про неможливість визначити відповідність або невідповідність запропонованого товару Нормі ЗА з огляду на відсутність вказівки на грамаж пакетованого чаю – не відповідає дійсності та поданим Переможцем документам, з яких однозначно слідує відповідний позитивний висновок.

3. Безумовно викликає подив і відхилення найнижчої цінової пропозиції з надуманих підстав (що детально описано вище) без застосування можливості уточнення Замовником необхідної інформації та надання Переможцю можливості усунення несуттєвих невідповідностей, виявлених, на думку Замовника, в тендерній пропозиції.

4. Звертає на себе увагу і сама процедура розгляду поданих пропозицій різними учасниками. Пропозиція Переможця, що запропонував найнижчу ціну в Закупівлі, вимагала у Замовника продовження строків розгляду, за версією Замовника, «з огляду на великий об’єм поданих документів». Вказане підтверджується «протоколом продовження строку розгляду реторт пакети» (Доказ 1), який Замовником завантажено в електронну систему закупівель та встановлює, що Замовнику необхідно 20 робочих днів на вивчення тендерної пропозиції Переможця. В той же час, пропозиція іншого учасника, яка містила такий самий об’єм доданих документів, була розглянута Замовником протягом 3 хвилин про що свідчить дата завантаження протоколу в електронну систему закупівель. Вказане підтверджується даними електронної систему закупівель щодо завантаження Протоколу, та рішення Замовника про визнання переможцем іншого учасника (Доказ 2). Вказане може свідчити про недобросовісну поведінку Замовника та іншого учасника Закупівлі, дії якого в інших закупівлях вже є предметом розгляду як правоохоронних органів (кримінальне провадження №42021162250000007 відомості про яке 19.05.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.364 КК України, кримінальне провадження №12022160000000119 від 11.02.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України), так і засобів масової інформації (Доказ 3).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника