• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запчастини для автобусів Електрон А18501)

Завершена

5 778 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 780.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2024 13:55 - 16.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

На тендерну документацію

Номер: 155bae5aafa24104a4a48042ca891042
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-009526-a.b2
Назва: На тендерну документацію
Скарга:
Скарга На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2024 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.03.2024 11:54
Автор: ФОП САВРО ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА, Савро Ганна Олександрівна 380684641658 annasavro.avtochop@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 1d6c8506006e417ca73ac78c153b9ee4
Заголовок пункту скарги: Технічні вимоги
Опис заперечення: Колонка 4 Додатку 2 містить вимогу до учасників процедури закупівлі зазначити: «Учасник вказує найменування, виробника та/або марку, каталожний номер та країну походження Товару, що пропонується».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Колонка 4 Додатку 2 містить вимогу до учасників процедури закупівлі зазначити: «Учасник вказує найменування, виробника та/або марку, каталожний номер та країну походження Товару, що пропонується».
Учасником ТОВ "Екосвіт" в складі тендерної пропозиції надано документ Вих.№ 1-а/24 від 31.01.2024 року «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація», який міститься у файлі «2. Технічне завдання.pdf».
Учасник ТОВ "Екосвіт" вказав в колонці 4 «Учасник вказує найменування, виробника та/або марку, каталожний номер та країну походження Товару, що пропонується». Однак по позиціях 1,2,3,5,9,10,12,13,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24,28,29,30,31,32,37,38,40,44,46,47,48,49,50,51,52,55,56,58,60,61,62,64,65,67,74,75,78,82,83 Учасником ТОВ "Екосвіт" зазначено назву запропонованого товару, який не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації Замовника. Учасник ТОВ "Екосвіт" по вказаних позиціях пропонує інший товар.
Далі надаю порівняльну таблицю вимог Додатку 2 Замовника та пропозицію ТОВ "Екосвіт". Червоним кольором виділено невідповідності предмету закупівлі.:
Підсумовуючи надану інформацію можна зробити висновок, що учасником ТОВ "Екосвіт" по позиціях 1,2,3,5,9,10,12,13,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24,28,29,30,31,32,37,38,40,44,46,47,48,49,50,51,52,55,56,58,60,61,62,64,65,67,74,75,78,82,83 наданих в складі тендерної пропозиції в документі Вих.№ 1-а/24 від 31.01.2024 року «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація», який міститься у файлі «2. Технічне завдання.pdf» запропоновано товар, який не відповідає умовам технічної специфікації Додатку 2 Замовника.
Таким чином пропозиція Учасника ТОВ "Екосвіт" підлягає відхиленню відповідно до п. 44 ч. 2 Особливостей № 1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;

Вважаю за необхідне надати документальний доказ, а саме: аналогічне рішення №1142-р/пк-пз від 18.01.2024 в якому за аналогічних обставин Орган оскарження скасував незаконне протокольне рішення уповноваженої особи:
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації

Номер: 9e342d795c1b43e79f0bc4e66799ccde
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-009526-a.c1
Назва: Встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
Скарга:
Щодо порушення законодавства, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
Дата розгляду скарги: 07.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.01.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.02.2024 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом №3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2024 року внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -"Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запчастини для автобусів Електрон А18501)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-009526-а.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Фельчин Сергій 380978288966 felchyn.business.email@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 25370f0ea1cf45f9852be40a91522cb5
Заголовок пункту скарги: Відповідно до п. 1 Розділу «Додаткові вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації: «1. Рік виготовлення товару: не раніше 2023 р. (учасник вказує конкретний(і) рік (роки) виготовлення)»
Опис заперечення: Вимагаючи від Учасника надання товару, що має рік виготовлення – не раніше 2023 р., Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які мають в наявності Товар (який має необмежений термін придатності), що виготовлений у 2022 році. Тобто Замовник свідомо, для обмеження конкуренції та штучного звуження кола Учасників, прописав вимоги під вузьке коло Учасників, які мають в наявності весь товар не раніше 2023 року виготовлення. Окрім того, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування вимоги в чому саме полягає необхідність поставки саме товару не раніше 2023 року виготовлення, який не є швидкопсувним та має необмежений строк придатності (вироби з металу та пластику). Також залишається не зрозумілим, чому саме Замовник не хоче приймати товар 2022 року виготовлення, який має однакові технічні якісні та кількісні характеристики що і товар 2023 року та має необмежений строк придатності. Скаржник наголошує, що має в наявності товар, що відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника, виготовлений зокрема в 2022 році, який має необмежений строк придатності, на підтвердження до скарги надаю документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2024 року виготовлення.pdf».. Отже, вимога Замовника щодо поставки товару, виготовленого саме не раніше 2023 року, носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника, який має в наявності Товар, згідно технічних вимог Замовника, що виготовлений у 2022 році, який має необмежений строк придатності. На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2024 року виготовлення.pdf».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1 Розділу «Додаткові вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації: «1. Рік виготовлення товару: не раніше 2023 р. (учасник вказує конкретний(і) рік (роки) виготовлення)» Вимагаючи від Учасника надання товару, що має рік виготовлення – не раніше 2023 р., Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які мають в наявності Товар (який має необмежений термін придатності), що виготовлений у 2022 році. Тобто Замовник свідомо, для обмеження конкуренції та штучного звуження кола Учасників, прописав вимоги під вузьке коло Учасників, які мають в наявності весь товар не раніше 2023 року виготовлення. Окрім того, тендерна документація Замовника не містить обґрунтування вимоги в чому саме полягає необхідність поставки саме товару не раніше 2023 року виготовлення, який не є швидкопсувним та має необмежений строк придатності (вироби з металу та пластику). Також залишається не зрозумілим, чому саме Замовник не хоче приймати товар 2022 року виготовлення, який має однакові технічні якісні та кількісні характеристики що і товар 2023 року та має необмежений строк придатності. Скаржник наголошує, що має в наявності товар, що відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника, виготовлений зокрема в 2022 році, який має необмежений строк придатності, на підтвердження до скарги надаю документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2024 року виготовлення.pdf».. Отже, вимога Замовника щодо поставки товару, виготовленого саме не раніше 2023 року, носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника, який має в наявності Товар, згідно технічних вимог Замовника, що виготовлений у 2022 році, який має необмежений строк придатності. На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Видаткова накладна з товаром 2022-2024 року виготовлення.pdf».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації