-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Послуги з ремонту компресорних установок
Торги не відбулися
1 379 120.58
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 680.83 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 680.83 UAH
Період оскарження:
21.05.2018 15:38 - 01.06.2018 00:00
Вимога
Вирішена
тендерна документація порушує Закони України
Номер:
664ddb7f453547ccbf289ffc96a7d79a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-21-000454-b.c1
Назва:
тендерна документація порушує Закони України
Вимога:
Співробітники Товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Український компресорний холдинг» уважно вивчили тендерну документацію на закупівлю код ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресорних установок), затверджену протоколом засідання тендерного комітету розміщену на поталі PROZORRO за номером UA-2018-05-21-000454-b, та дійшли висновку, що дана тендерна документація містить суттєві порушення Законів України.
Враховуючи вище наведену інформацію просимо тендерний комітет про наступне:
1) Внести зміни в тендерну документацію на закупівлю на закупівлю код ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресорних установок), затверджену протоколом засідання тендерного комітету розміщену на поталі PROZORRO за номером UA-2018-05-21-000454-b, шляхом видалення в пункту 14 Додатку № 2, як такий, що порушує Закон України ««Про захист економічної конкуренції» та Закон України «Про публічні закупівлі».
2) Внести зміни в тендерну документацію на закупівлю на закупівлю код ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресорних установок), затверджену протоколом засідання тендерного комітету розміщену на поталі PROZORRO за номером UA-2018-05-21-000454-b, шляхом видалення в пункту 13 Додатку № 2, як такий, що порушує Постанову КМУ від 26.10.2011 р. № 1107.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 26.05.2018 16:59
Дата подачі:
26.05.2018 16:59
Вирішення:
Відповідно до ст.1 Закону предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється надавати тендерні пропозиції. Законом визначено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. З цього випливає, що вибір переліку характеристик обладнання та кваліфікаційних вимог до конкретних послуг відноситься до компетенції замовника торгів згідно з його потребами та технічними характеристиками виробництва.
Предметом закупівлі є послуги з ремонту і обслуговування техніки (послуги з ремонту компресорної техніки), найменування якої конкретизовано в тендерній документації, а саме НВЕ -20/0,8; НВЕ-15/0,7; ВР 45-9,7/1,3.
Пунктом 14 додатку 2 тендерної документації Замовником вимагається надання одного з таких документів: атестат виробництва Учасника (може бути отриманий будь-яким суб’єктом господарювання, без обмежень, вимагається Замовником з метою оцінки технічних можливостей підприємства, що виготовляє продукцію, забезпечення стабільного випуску продукції, яка відповідає вимогам нормативних документів, що на неї поширюються; оцінки ефективності системи вхідного контролю сировини, контролю технологічних параметрів та контролю готової продукції, оцінки правильності встановлення критеріїв приймання та бракування продукції, оцінки рівня якості готової продукції); сертифікат відповідності (може бути отриманий за заявою будь-яким суб’єктом господарювання, вимагається для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством); сертифікат авторизованого сервісного центру заводу-виробника (може бути отриманий будь-яким суб’єктом господарювання, за заявою та після підтвердження відповідності вимогам заводу-виробника сервісного центру, вимагається рекомендаціями заводу-виробника з метою забезпечення тривалої роботи обладнання); технічні умови або витяг з них (надаються заводом-виробником за заявою сторони з обґрунтуванням необхідності витребування такої документації).
Враховуючи зазначене, Регіональною філією «Південна залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» не вбачається жодного пункту тендерної документації, який обмежує чи дискримінує суб’єкти господарювання. Вимагання такого документу спрямоване на отримання якісних послуг від підприємства, яке має необхідні знання та досвід, високу кваліфікацію для виконання такого виду робіт або надання послуг та забезпечення виконання зобов’язань в гарантійний та післягарантійний період.
Зазначене Вами зауваження є необгрунтовним.
Стосовно надання копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 10 додатку 3 до ПОРЯДКУ
видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року, до переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відносяться посудини, що працюються під тиском понад 0,05 мПа. Враховуючи технічні характеристики компресорного обладнання НВЕ-20/0,8 та НВЕ-15/0,7 (тиск відповідно 0,8 та 0,7 мПа), керуючись пунктом 1 та 2 додатку 2 зазначеної вище постанови Кабінету Міністрів України такі види робіт потребують отримання відповідного дозволу.
Стосовно вчинення антиконкурентних узгоджених дій ПАТ «Науково – виробниче підприємство ВНДІкомпресормаш» то згідно зі частиною 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворен
Статус вимоги:
Задоволено