-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм за кодом ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (код ДК 021:2015 22455000-4-Посвідчення особи(Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм))
Завершена
296 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 964.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 964.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2024 12:31 - 28.01.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації {у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями}
Номер:
5b05e33fc42f411f93663ebfd7361dbc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-007317-a.c2
Назва:
СКАРГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
{у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями}
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Скарга .docx 26.01.2024 12:09
- Порівняльна таблиця невідповідності додатку 4 до ТД вимогам постанови КМУ 1137.docx 26.01.2024 12:09
- Аналогічний договір як доказ застосування дискримінаційних вимог.PDF 26.01.2024 12:09
- Додаток 4 Технічні вимоги до тендерної документації (1)(2).docx 26.01.2024 12:09
- Додаток 5 Проєкт договору до тендерної документації(1).docx 26.01.2024 12:09
- Довіреність Гурська Т.С..pdf 26.01.2024 12:09
- 1 Скарга.pdf 26.01.2024 12:09
- Копія довідки з переліком обладнання, яке необхідно для виготовлення товару.pdf 26.01.2024 12:09
- Аналогічний договір (Скаржник).pdf 26.01.2024 12:09
- sign.p7s 26.01.2024 12:10
- рішення від 30.01.2024 № 1772.pdf 30.01.2024 15:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2024 № 2379.pdf 08.02.2024 12:28
- рішення від 07.02.2024 № 2379.pdf 12.02.2024 12:50
- Лист по суті.pdf 01.02.2024 11:59
- Додаток 5 Проєкт договору до тендерної документації зі змінами.docx 01.02.2024 11:59
- Зміни 1 до ТД 23.01.2024 -посвідчення.docx 01.02.2024 11:59
- Протокол №13.pdf 01.02.2024 11:59
- Додаток2 кваліфікаційні вимоги ст. 16 до тендерної документації зі змінами.docx 01.02.2024 11:59
- Пояснення по суті.docx 01.02.2024 11:59
- Додаток 4 Технічні вимоги до тендерної документації зі змінами.doc 01.02.2024 11:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2024 17:52
Дата розгляду скарги:
07.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 15:41
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.02.2024 12:50
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.02.2024 12:50
Пункт скарги
Номер:
457d9793c4ef4af3b1bc19310c81537a
Заголовок пункту скарги:
І. Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»:
Опис заперечення:
Додатком 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника.
У підпункті 3.1. пункту 3 Таблиці 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі», Замовником визначено документи, які можуть підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у наступній редакції:
« Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (за формою згідно з Додатком 2.3 до тендерної документації). Довідка має містити інформацію виключно за належним чином виконаним (-ими) договором (-ами) станом на дату подачі Учасником тендерної пропозиції.
1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (пункт 3.1), Учасник має надати:
- копію договору або копії усіх вказаних договорів;
- копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують».
Дана вимога для нас, як для потенційного Учасника торгів, у вказаній редакції є дискримінаційною, звужує добросовісну конкуренцію серед учасників, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників з огляду на наступне:
a) Предметом закупівлі у відповідних відкритих торгах з Особливостями є: Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм за кодом ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (код ДК 021:2015 22455000-4-Посвідчення особи (Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм)
b) За Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015 22450000-9 та ДК 021:2015 22455000-4 визначені наступним чином:
ДК 021:2015 22450000-9 ¬ Друкована продукція з елементами захисту
ДК 021:2015 22455000-4¬ Посвідчення особи
c) Додатком 5 до тендерної документації Замовником завантажено проєкт договору про закупівлю, де пунктом 1.1. Розділу 1 ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викладений наступним чином:
«1.1. Постачальник зобов'язується у 2024 році виготовити та поставити Покупцеві у власність бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм (далі – Товар) за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та оплатити його вартість згідно з умовами Договору».
Жодне з вказаних формулювань, що на підставі закону визначає предмет закупівлі не містить додаткових формулювань у вигляді «в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації»
У підпункті 3.1. пункту 3 Таблиці 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі», Замовником визначено документи, які можуть підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у наступній редакції:
« Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (за формою згідно з Додатком 2.3 до тендерної документації). Довідка має містити інформацію виключно за належним чином виконаним (-ими) договором (-ами) станом на дату подачі Учасником тендерної пропозиції.
1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (пункт 3.1), Учасник має надати:
- копію договору або копії усіх вказаних договорів;
- копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують».
Дана вимога для нас, як для потенційного Учасника торгів, у вказаній редакції є дискримінаційною, звужує добросовісну конкуренцію серед учасників, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників з огляду на наступне:
a) Предметом закупівлі у відповідних відкритих торгах з Особливостями є: Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм за кодом ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (код ДК 021:2015 22455000-4-Посвідчення особи (Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм)
b) За Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015 22450000-9 та ДК 021:2015 22455000-4 визначені наступним чином:
ДК 021:2015 22450000-9 ¬ Друкована продукція з елементами захисту
ДК 021:2015 22455000-4¬ Посвідчення особи
c) Додатком 5 до тендерної документації Замовником завантажено проєкт договору про закупівлю, де пунктом 1.1. Розділу 1 ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викладений наступним чином:
«1.1. Постачальник зобов'язується у 2024 році виготовити та поставити Покупцеві у власність бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм (далі – Товар) за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та оплатити його вартість згідно з умовами Договору».
Жодне з вказаних формулювань, що на підставі закону визначає предмет закупівлі не містить додаткових формулювань у вигляді «в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, виходячи із предмету закупівлі, визначення закупівельного товару за відповідними кодами ДК за Національним класифікатором «Єдиний закупівельний словник» та безпосередньо визначеного предмета закупівлі у проєкті договору про закупівлю товару, Скаржником не знайдено та не встановлено підтвердження та аргументування того, що учасник на підтвердження досвіду має надати аналогічний договір за предметом саме так, як викладено у редакції Замовника, а саме: бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту.
Потенційному учаснику незрозуміло ані таке формулювання, ані як воно додатково може підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідне додаткове формулювання до предмету закупівлі є зайвим, незрозумілим та дискримінаційним і не відповідає вимогам закону.
Вважаємо за необхідне, з метою уникнення звуження добросовісної конкуренції серед учасників прибрати зайве формулювання до предмету закупівлі у наданні аналогічного договору, та викласти вимогу таким чином, щоб предмет аналогічного договору відповідав предмету цієї закупівлі і дійсно таким чином зміг підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того, зазначаємо, що дану вимогу у наведеній редакції кваліфікаційного критерію тендерної документації може виконати лише один із потенційних учасників - дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» (копія аналогічного договору додається як доказ наявності дискримінаційних вимог) – предмет закупівлі у даного потенційного учасника ідентичний до вимог даного кваліфікаційного критерію Замовника.
В свою чергу, ми, як потенційний Учасник процедури закупівлі маємо багаторічний досвід з виготовлення різноманітних бланків документів з елементами захисту, бланків посвідчень, у тому числі бланків службових посвідчень з безконтактним електронним носієм, тощо та безліч укладених та повністю належно виконаних аналогічних договорів, наприклад від 2021, 2022, 2023 року (додаються як доказ), але позбавлені можливості на участь у зв’язку із встановленням Замовником вищевказаних дискримінаційних вимог, оскільки виконані нами аналогічні договори не містять в предметі формулювань «в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації», які вимагаються Замовником у тендерній документації.
Схожої практики дотримується Орган оскарження у своїх рішеннях від 05.06.2019 №7257; від 24.09.2020 №18006; 05.07.2023 № 10009, від 18.07.2023 № 10922 (у частині вимог щодо аналогічного договору).
За таких обставин, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги щодо надання у складі пропозиції «аналогічного договору, а саме: бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту» з підпункту 3.1. пункту 3 Таблиці 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 2 до тендерної документації.
Так, виходячи із предмету закупівлі, визначення закупівельного товару за відповідними кодами ДК за Національним класифікатором «Єдиний закупівельний словник» та безпосередньо визначеного предмета закупівлі у проєкті договору про закупівлю товару, Скаржником не знайдено та не встановлено підтвердження та аргументування того, що учасник на підтвердження досвіду має надати аналогічний договір за предметом саме так, як викладено у редакції Замовника, а саме: бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту.
Потенційному учаснику незрозуміло ані таке формулювання, ані як воно додатково може підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідне додаткове формулювання до предмету закупівлі є зайвим, незрозумілим та дискримінаційним і не відповідає вимогам закону.
Вважаємо за необхідне, з метою уникнення звуження добросовісної конкуренції серед учасників прибрати зайве формулювання до предмету закупівлі у наданні аналогічного договору, та викласти вимогу таким чином, щоб предмет аналогічного договору відповідав предмету цієї закупівлі і дійсно таким чином зміг підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Крім того, зазначаємо, що дану вимогу у наведеній редакції кваліфікаційного критерію тендерної документації може виконати лише один із потенційних учасників - дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» (копія аналогічного договору додається як доказ наявності дискримінаційних вимог) – предмет закупівлі у даного потенційного учасника ідентичний до вимог даного кваліфікаційного критерію Замовника.
В свою чергу, ми, як потенційний Учасник процедури закупівлі маємо багаторічний досвід з виготовлення різноманітних бланків документів з елементами захисту, бланків посвідчень, у тому числі бланків службових посвідчень з безконтактним електронним носієм, тощо та безліч укладених та повністю належно виконаних аналогічних договорів, наприклад від 2021, 2022, 2023 року (додаються як доказ), але позбавлені можливості на участь у зв’язку із встановленням Замовником вищевказаних дискримінаційних вимог, оскільки виконані нами аналогічні договори не містять в предметі формулювань «в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації», які вимагаються Замовником у тендерній документації.
Схожої практики дотримується Орган оскарження у своїх рішеннях від 05.06.2019 №7257; від 24.09.2020 №18006; 05.07.2023 № 10009, від 18.07.2023 № 10922 (у частині вимог щодо аналогічного договору).
За таких обставин, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги щодо надання у складі пропозиції «аналогічного договору, а саме: бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту» з підпункту 3.1. пункту 3 Таблиці 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 2 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Виконані Скаржником аналогічні договори
-
Опис доказу:
В свою чергу, ми, як потенційний Учасник процедури закупівлі маємо багаторічний досвід з виготовлення різноманітних бланків документів з елементами захисту, бланків посвідчень, у тому числі бланків службових посвідчень з безконтактним електронним носієм, тощо та безліч укладених та повністю належно виконаних аналогічних договорів, наприклад від 2021, 2022, 2023 року (додаються як доказ), але позбавлені можливості на участь у зв’язку із встановленням Замовником вищевказаних дискримінаційних вимог, оскільки виконані нами аналогічні договори не містять в предметі формулювань «в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації», які вимагаються Замовником у тендерній документації.
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір (Скаржник).pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічні договори скаржника та аналогічний договір ДП ЗОРЯ
-
Опис доказу:
Вимогу у наведеній редакції кваліфікаційного критерію тендерної документації може виконати лише один із потенційних учасників - дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» (копія аналогічного договору додається як доказ наявності дискримінаційних вимог) – предмет закупівлі у даного потенційного учасника ідентичний до вимог даного кваліфікаційного критерію Замовника
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір як доказ застосування дискримінаційних вимог.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
За таких обставин, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги щодо надання у складі пропозиції «аналогічного договору, а саме: бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації за кодом ДК 021:2015 – 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту» з підпункту 3.1. пункту 3 Таблиці 1. «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 2 до тендерної документації.
Номер:
1a45a122146447f1a1f2939921d93c11
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Щодо невідповідності технічної специфікації вимогам Постанови Кабінету міністрів України від 27.12.2018 № 1137 «Про затвердження зразка та технічного опису бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм»:
Опис заперечення:
Додатком 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги, де Замовник вказує, що Технічні характеристики Бланку службового посвідчення з безконтактним електронним носієм повинні відповідати технічним вимогам до Бланку службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм згідно з вимогами Постанови КМУ від 27.12.2018 № 1137 (далі ¬ Постанова КМУ № 1137) та наказу Міністерства фінансів України від 24.04.2023 № 207 «Про затвердження Положення про службове посвідчення працівника митних органів та його зразка» зі змінами (далі ¬ Наказ №207) (сайт.customs.gov.ua/robota-z-personalom).
Замовником, у додатку 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету Закупівлі які мають відповідати Постанові КМУ № 1137 та Наказу №207, проте Скаржником виявлено невідповідності тендерних вимогах відповідним нормативно-правовим актам, що полягає у наступному:
d) Абзацом 7 пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації щодо персоналізації бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку. вимагається:
«- слова “Дата видачі”, “Посвідчення дійсне протягом 3 років з дати видачі” та сама дата видачі зазначаються шрифтом Arial 6 пунктів, кількість рядків - один; дні та місяці - двома цифрами (від одиниці до дев’яти попереду ставиться нуль), між якими ставиться крапка, роки - чотирма цифрами, яким передує крапка».
Проте як абзац 7 пункту 8 Постанови КМУ № 1137 щодо персоналізації бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку встановлює:
« - слова “Дата видачі” та сама дата видачі зазначаються шрифтом Arial 6 пунктів, кількість рядків - один; дні та місяці - двома цифрами (від одиниці до дев’яти попереду ставиться нуль), між якими ставиться крапка, роки - чотирма цифрами, яким передує крапка.
Наказ № 207 пунктом 2 розділу І Загальні положення, вказує, що строк дії посвідчення працівника становить три роки з дати видачі.
Таким чином, виходячи зі змісту Постанови КМУ № 1137 та Наказу №207, потенційний учасник не знайшов підтвердження саме такого формулювання, як це вимагається Замовником, що окрім “Дата видачі” та сама дата видачі посвідчення треба додатково персоналізувати словами: «Посвідчення дійсне протягом 3 років з дати видачі».
e) Замовник встановив вимоги щодо зворотного боку бланка у наступній редакції Додатку 4 до тендерної документації:
Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою шрифтом Arial розміром 14 пунктів темно-синім кольором: за схемою RGB (R:0, G:19, B:127), за схемою HSV( H:231, S:100, V:49), Нех:00137 F зазначається напис наступного змісту: « назва територіального органу Державної митної служби України».
Відповідно до пункту 8 Постанови КМУ №1137, встановлено:
Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою зазначається найменування органу, що видав посвідчення:
для інших державних службовців та працівників органу виконавчої влади - відповідний орган виконавчої влади.
Найменування органу зазначається шрифтом Arial розміром від 10 до 14 пунктів, максимальна кількість рядків - шість.
Наказ № 207 не містить технічний опис бланка посвідчення, а наявний тільки зразок службового посвідчення працівника митних органів.
Таким чиним, вимога, що вказана вище, не відповідає Постанові КМУ № 1137 щодо цій частини бланка службового посвідчення.
На підставі вказаного, Замовник має усунути вказану невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
f) Замовником встановлено вимоги щодо персоналізації та захисної ламінації у Додатку 4 до тендерної документації, яки викладені наступним чином:
«Персоналізації
- Друк даних персоналізації згідно схематичного макету:
- кольоровий друк з лицьового боку;
- монохромний (чорний) друк зі зворотного боку.
Способом ретрансферного друку, найвища роздільна здатність – 600 dpi, найкраща якість відтворення кольорових зображень, кольоропередача та чіткість зображень.
Захисна ламінація
(захист персональних даних від підробки та продовження строку дії посвідчення)
Покриття посвідчення захисним зовнішнім шаром напівпророзих художніх та захисних елементів над персональними даними з метою захисту від спроб внесення змін в посвідчення та з метою продовження строку дії посвідчення. Захисні елементи ламінації містять елементи захисту трьох рівнів: видимі, невидимі та приховані (судово-експертні)»
Додатком 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги, де Замовник вказує, що Технічні характеристики Бланку службового посвідчення з безконтактним електронним носієм повинні відповідати технічним вимогам до Бланку службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм згідно з вимогами Постанови КМУ від 27.12.2018 № 1137 (далі ¬ Постанова КМУ № 1137) та наказу Міністерства фінансів України від 24.04.2023 № 207 «Про затвердження Положення про службове посвідчення працівника митних органів та його зразка» зі змінами (далі ¬ Наказ №207) (сайт.customs.gov.ua/robota-z-personalom).
Замовником, у додатку 4 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмету Закупівлі які мають відповідати Постанові КМУ № 1137 та Наказу №207, проте Скаржником виявлено невідповідності тендерних вимогах відповідним нормативно-правовим актам, що полягає у наступному:
d) Абзацом 7 пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації щодо персоналізації бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку. вимагається:
«- слова “Дата видачі”, “Посвідчення дійсне протягом 3 років з дати видачі” та сама дата видачі зазначаються шрифтом Arial 6 пунктів, кількість рядків - один; дні та місяці - двома цифрами (від одиниці до дев’яти попереду ставиться нуль), між якими ставиться крапка, роки - чотирма цифрами, яким передує крапка».
Проте як абзац 7 пункту 8 Постанови КМУ № 1137 щодо персоналізації бланка посвідчення здійснюється способом кольорового термодруку встановлює:
« - слова “Дата видачі” та сама дата видачі зазначаються шрифтом Arial 6 пунктів, кількість рядків - один; дні та місяці - двома цифрами (від одиниці до дев’яти попереду ставиться нуль), між якими ставиться крапка, роки - чотирма цифрами, яким передує крапка.
Наказ № 207 пунктом 2 розділу І Загальні положення, вказує, що строк дії посвідчення працівника становить три роки з дати видачі.
Таким чином, виходячи зі змісту Постанови КМУ № 1137 та Наказу №207, потенційний учасник не знайшов підтвердження саме такого формулювання, як це вимагається Замовником, що окрім “Дата видачі” та сама дата видачі посвідчення треба додатково персоналізувати словами: «Посвідчення дійсне протягом 3 років з дати видачі».
e) Замовник встановив вимоги щодо зворотного боку бланка у наступній редакції Додатку 4 до тендерної документації:
Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою шрифтом Arial розміром 14 пунктів темно-синім кольором: за схемою RGB (R:0, G:19, B:127), за схемою HSV( H:231, S:100, V:49), Нех:00137 F зазначається напис наступного змісту: « назва територіального органу Державної митної служби України».
Відповідно до пункту 8 Постанови КМУ №1137, встановлено:
Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою зазначається найменування органу, що видав посвідчення:
для інших державних службовців та працівників органу виконавчої влади - відповідний орган виконавчої влади.
Найменування органу зазначається шрифтом Arial розміром від 10 до 14 пунктів, максимальна кількість рядків - шість.
Наказ № 207 не містить технічний опис бланка посвідчення, а наявний тільки зразок службового посвідчення працівника митних органів.
Таким чиним, вимога, що вказана вище, не відповідає Постанові КМУ № 1137 щодо цій частини бланка службового посвідчення.
На підставі вказаного, Замовник має усунути вказану невідповідність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
f) Замовником встановлено вимоги щодо персоналізації та захисної ламінації у Додатку 4 до тендерної документації, яки викладені наступним чином:
«Персоналізації
- Друк даних персоналізації згідно схематичного макету:
- кольоровий друк з лицьового боку;
- монохромний (чорний) друк зі зворотного боку.
Способом ретрансферного друку, найвища роздільна здатність – 600 dpi, найкраща якість відтворення кольорових зображень, кольоропередача та чіткість зображень.
Захисна ламінація
(захист персональних даних від підробки та продовження строку дії посвідчення)
Покриття посвідчення захисним зовнішнім шаром напівпророзих художніх та захисних елементів над персональними даними з метою захисту від спроб внесення змін в посвідчення та з метою продовження строку дії посвідчення. Захисні елементи ламінації містять елементи захисту трьох рівнів: видимі, невидимі та приховані (судово-експертні)»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2018 № 1137 «Про затвердження зразка та технічного опису бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм» запроваджено єдиний зразок бланка службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним електронним носієм та технічний опис до нього.
Відповідно до статті 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Проте, ані Постанова КМУ № 1137 ані Наказ №207 не містять відповідних положень та вимог щодо цієї частини.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення додаткових вимог щодо персоналізації та захисної ламінації у технічній специфікації у наведеній вище редакції, яка суперечить уніфікованим вимогам Постанови №1137.
З огляду на вказане, всупереч положенням статті 117 Основного Закону України, Замовник не дотримується виконання вимог Постанови №1137.
Відповідно до статті 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Проте, ані Постанова КМУ № 1137 ані Наказ №207 не містять відповідних положень та вимог щодо цієї частини.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення додаткових вимог щодо персоналізації та захисної ламінації у технічній специфікації у наведеній вище редакції, яка суперечить уніфікованим вимогам Постанови №1137.
З огляду на вказане, всупереч положенням статті 117 Основного Закону України, Замовник не дотримується виконання вимог Постанови №1137.
×
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Опис доказу:
Порівняльна таблиця невідповідності вимог додатку 4 до тендерної документації технічного опису предмету закупівлі Постанови КМУ №1137 від 27 грудня 2018 року
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця невідповідності додатку 4 до ТД вимогам постанови КМУ 1137.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
За таких обставин, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимог «- слова “Дата видачі”, “Посвідчення дійсне протягом 3 років з дати видачі” та сама дата видачі зазначаються шрифтом Arial 6 пунктів, кількість рядків - один; дні та місяці - двома цифрами (від одиниці до дев’яти попереду ставиться нуль), між якими ставиться крапка, роки - чотирма цифрами, яким передує крапка. Персоналізації - Друк даних персоналізації згідно схематичного макету: - кольоровий друк з лицьового боку; - монохромний (чорний) друк зі зворотного боку. Способом ретрансферного друку, найвища роздільна здатність – 600 dpi, найкраща якість відтворення кольорових зображень, кольоропередача та чіткість зображень. Захисна ламінація (захист персональних даних від підробки та продовження строку дії посвідчення) Покриття посвідчення захисним зовнішнім шаром напівпророзих художніх та захисних елементів над персональними даними з метою захисту від спроб внесення змін в посвідчення та з метою продовження строку дії посвідчення. Захисні елементи ламінації містять елементи захисту трьох рівнів: видимі, невидимі та приховані (судово-експертні). Із зворотного боку бланка посвідчення державною мовою шрифтом Arial розміром 14 пунктів темно-синім кольором: за схемою RGB (R:0, G:19, B:127), за схемою HSV( H:231, S:100, V:49), Нех:00137 F зазначається напис наступного змісту: « назва територіального органу Державної митної служби України» з додатку 4 до тендерної документації та вимагаємо приведення технічної специфікації у відповідність до Постанови КМУ №1137, з урахуванням вимог Наказу №207.
Номер:
a27413761cb8436abec4d57d55b14d13
Заголовок пункту скарги:
ІІІ. Щодо документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представника на території України або його офіційного представництва на території України:
Опис заперечення:
Додатком 4 до тендерної документації Замовник вказано, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається:
«1. Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представника на території України або його офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин з Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, а саме бланків службового посвідчення з безконтактним електронним носієм, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro (документальне підтвердження надається лише якщо Учасник не є безпосередньо виробником обладнання)».
Разом з цією вимогою, Замовник вимагає інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази й технологій (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації) (вимога встановлена пунктом 1.1. Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі Додатку 2 до тендерної документації).
У виготовленні та персоналізації предмету закупівлі (Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм за кодом ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (код ДК 021:2015 22455000-4-Посвідчення особи(Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм) необхідний великий різновид спеціального обладнання, відповідно й виробників такого обладнання буде безліч, та, зокрема, й тих, хто вже відсутній на ринку України/світу (копія довідки з переліком обладнання додається як доказ).
На підтвердження наявності необхідного та матеріально-технічної бази й технологій Замовник вже вимагає інформаційну довідку з додатком 2.1 до тендерної документації) як зазначалось вище.
З огляду на це:
- по-перше, незрозумілою є необхідність авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання, мету його отримання Замовником, оскільки Учасник несе сам відповідальність матеріал, процес та обладнання, на якому буде виготовлятись товар та за саме безпосереднє за виготовлення товару за предметом закупівлі;
- по-друге, на яке саме обладнання вимагається такий лист;
- по-третє, ця вимога не прослідує законну мету щодо документального підтвердження наявності у учасника необхідного обладнання для спроможності виготовити предмет закупівлі та виконати у подальшому договір, для такого підтвердження Замовником вже встановлена законна вимога у вигляді надання інформаційну довідку з додатком 2.1 до тендерної документації;
- по-четверте – від самого Учасника не залежить впевнене виконання даної вимоги Замовника, оскільки для цього необхідно залучення третіх осіб, які можуть не надати такі авторизаційні листи у в строки, які необхідні Учаснику та у редакції, в якій вимагає Замовник.
На нашу думку, вимога щодо надання авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання дискримінаційна, не відповідає законодавству у сфері публічних закупівель і штучно звужує конкуренцію серед потенційних учасників у зв’язку із необхідністю великого обсягу обладнання для виготовлення товару за предметом закупівлі та наявністю різних виробників цього обладнання, зокрема і тих, що знаходяться за кордоном, особливо враховуючи, що термін подання тендерної пропозиції складає сім календарних днів, то складається враження що Замовник встановив цю вимогу вже для конкретного учасника у якого в наявності відповідні авторизаційні листі на все обладнання від усіх виробників.
Таку вимогу незрозуміло як виконувати, оскільки невідомо, чи можна надавати лист від офіційного дистриб'ютора/дилера обладнання в Україні, чи все ж лише від виробника (про що йдеться в першому реченні), тож, відповідно, вимога є неоднозначною, необ'єктивною і дозволяє Замовнику під час кваліфікації відсіювати учасників за формальними причинами, як-то лист, оформлений не зовсім так, як то вбачалося Замовнику.
«1. Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представника на території України або його офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин з Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, а саме бланків службового посвідчення з безконтактним електронним носієм, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro (документальне підтвердження надається лише якщо Учасник не є безпосередньо виробником обладнання)».
Разом з цією вимогою, Замовник вимагає інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази й технологій (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації) (вимога встановлена пунктом 1.1. Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі Додатку 2 до тендерної документації).
У виготовленні та персоналізації предмету закупівлі (Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм за кодом ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (код ДК 021:2015 22455000-4-Посвідчення особи(Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм) необхідний великий різновид спеціального обладнання, відповідно й виробників такого обладнання буде безліч, та, зокрема, й тих, хто вже відсутній на ринку України/світу (копія довідки з переліком обладнання додається як доказ).
На підтвердження наявності необхідного та матеріально-технічної бази й технологій Замовник вже вимагає інформаційну довідку з додатком 2.1 до тендерної документації) як зазначалось вище.
З огляду на це:
- по-перше, незрозумілою є необхідність авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання, мету його отримання Замовником, оскільки Учасник несе сам відповідальність матеріал, процес та обладнання, на якому буде виготовлятись товар та за саме безпосереднє за виготовлення товару за предметом закупівлі;
- по-друге, на яке саме обладнання вимагається такий лист;
- по-третє, ця вимога не прослідує законну мету щодо документального підтвердження наявності у учасника необхідного обладнання для спроможності виготовити предмет закупівлі та виконати у подальшому договір, для такого підтвердження Замовником вже встановлена законна вимога у вигляді надання інформаційну довідку з додатком 2.1 до тендерної документації;
- по-четверте – від самого Учасника не залежить впевнене виконання даної вимоги Замовника, оскільки для цього необхідно залучення третіх осіб, які можуть не надати такі авторизаційні листи у в строки, які необхідні Учаснику та у редакції, в якій вимагає Замовник.
На нашу думку, вимога щодо надання авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання дискримінаційна, не відповідає законодавству у сфері публічних закупівель і штучно звужує конкуренцію серед потенційних учасників у зв’язку із необхідністю великого обсягу обладнання для виготовлення товару за предметом закупівлі та наявністю різних виробників цього обладнання, зокрема і тих, що знаходяться за кордоном, особливо враховуючи, що термін подання тендерної пропозиції складає сім календарних днів, то складається враження що Замовник встановив цю вимогу вже для конкретного учасника у якого в наявності відповідні авторизаційні листі на все обладнання від усіх виробників.
Таку вимогу незрозуміло як виконувати, оскільки невідомо, чи можна надавати лист від офіційного дистриб'ютора/дилера обладнання в Україні, чи все ж лише від виробника (про що йдеться в першому реченні), тож, відповідно, вимога є неоднозначною, необ'єктивною і дозволяє Замовнику під час кваліфікації відсіювати учасників за формальними причинами, як-то лист, оформлений не зовсім так, як то вбачалося Замовнику.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Аналогічної практики з вищевказаного питання дотримується Орган оскарження у своїх рішеннях від 15.09.2020 №17338; від 29.05.2023 № 7508, де підтверджує, що «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які нададуть авторизаційний лист від Виробника або його офіційного представника саме на території України на, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
×
-
Назва доказу:
Довідка
-
Опис доказу:
Копія довідки з переліком обладнання, яке необхідно для виготовлення товару за предметом закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Копія довідки з переліком обладнання, яке необхідно для виготовлення товару.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
За таких обставин, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги «Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представника на території України або його офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин з Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, а саме бланків службового посвідчення з безконтактним електронним носієм, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro (документальне підтвердження надається лише якщо Учасник не є безпосередньо виробником обладнання)»» з додатку 4 до тендерної документації.
Номер:
ae1fa7fd85764080b9ee9e0995b26d5f
Заголовок пункту скарги:
IV. Щодо виготовлення та надання Замовнику контрольного примірника.
Опис заперечення:
Додатком 4 до тендерної документації Замовник вказано, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається:
«2. Гарантійний лист Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше за 5 календарних днів до закінчення строку укладання договору виготовити та надати Замовнику контрольний примірник бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм у кількості 2 шт.».
Більш того, Замовником у даному додатку не зазначеного у який спосіб, куди і кому саме Учаснику необхідно надавати контрольний примірник бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм у кількості 2 шт.
Додатково, просимо звернути увагу Органу оскарження, що Замовник вимагає від Учасника на різних етапах процедури закупівлі дані зразки – у пункті 2.2 проекту договору про закупівлю, що є додатком 5 до тендерної документації зазначено наступне - «2.2. Постачальник зобов’язаний протягом 4 (чотирьох) робочих днів з дати укладення Договору надати Покупцю (м. Київ, вул. Дегтярівська, 11г., корпус 4, кабінет № 411) 2 (дві) одиниці зразку Товару із зазначенням технічних опису Товару та матеріалів із яких виготовлені зразки Товару. При цьому, надані зразки Товару не входять в загальний обсяг поставки Товару за Договором, але уключені у ціну Договору. Зразок Товару узгоджується Покупцем та передається Постачальникові до надання Покупцем замовлення на персоналізацію бланків службових посвідчень, зразок, якого узгоджено у додатку 3 до Договору, що є невід’ємною частиною Договору (далі – Замовлення) та початку виготовлення Товару.»
Тобто, виходячи з аналізу вимог додатку 4 до тендерної документації та вимог додатку 5 до тендерної документації Замовник встановлює різні вимоги, строки, способи для надання учасником примірника (зразка) товару.
«2. Гарантійний лист Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше за 5 календарних днів до закінчення строку укладання договору виготовити та надати Замовнику контрольний примірник бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм у кількості 2 шт.».
Більш того, Замовником у даному додатку не зазначеного у який спосіб, куди і кому саме Учаснику необхідно надавати контрольний примірник бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм у кількості 2 шт.
Додатково, просимо звернути увагу Органу оскарження, що Замовник вимагає від Учасника на різних етапах процедури закупівлі дані зразки – у пункті 2.2 проекту договору про закупівлю, що є додатком 5 до тендерної документації зазначено наступне - «2.2. Постачальник зобов’язаний протягом 4 (чотирьох) робочих днів з дати укладення Договору надати Покупцю (м. Київ, вул. Дегтярівська, 11г., корпус 4, кабінет № 411) 2 (дві) одиниці зразку Товару із зазначенням технічних опису Товару та матеріалів із яких виготовлені зразки Товару. При цьому, надані зразки Товару не входять в загальний обсяг поставки Товару за Договором, але уключені у ціну Договору. Зразок Товару узгоджується Покупцем та передається Постачальникові до надання Покупцем замовлення на персоналізацію бланків службових посвідчень, зразок, якого узгоджено у додатку 3 до Договору, що є невід’ємною частиною Договору (далі – Замовлення) та початку виготовлення Товару.»
Тобто, виходячи з аналізу вимог додатку 4 до тендерної документації та вимог додатку 5 до тендерної документації Замовник встановлює різні вимоги, строки, способи для надання учасником примірника (зразка) товару.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 25 статті 1 Закону, публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом;
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно частини 3 до статті 13 Закону, Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Відповідно до статті 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Пунктом 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Абзацом 2 пункту 17 Особливостей зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Жодних інших документів/відомостей/матеріалів щодо надання переможцем Замовнику під час/до закінчення строку укладення договору про закупівлю не передбачено чинним законодавством України, зокрема, у сфері публічних закупівель.
Виходячи із системного аналізу законодавства у сфері публічних закупівель, учасники позбавлені можливості надавати будь-які документи, примірники, зразки, тощо поза межами електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ), а у Замовника відсутнє право вимагати будь що за межами ЕСЗ, тому відповідна вимога не відповідає Закону, Особливостям та має бути виключена з вимог з тендерної документації.
Схожої практики дотримується Орган оскарження у своїх рішеннях від 29.06.2023 № 9608 та від 18.07.2023 № 10877.
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно частини 3 до статті 13 Закону, Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Відповідно до статті 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Пунктом 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Абзацом 2 пункту 17 Особливостей зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Жодних інших документів/відомостей/матеріалів щодо надання переможцем Замовнику під час/до закінчення строку укладення договору про закупівлю не передбачено чинним законодавством України, зокрема, у сфері публічних закупівель.
Виходячи із системного аналізу законодавства у сфері публічних закупівель, учасники позбавлені можливості надавати будь-які документи, примірники, зразки, тощо поза межами електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ), а у Замовника відсутнє право вимагати будь що за межами ЕСЗ, тому відповідна вимога не відповідає Закону, Особливостям та має бути виключена з вимог з тендерної документації.
Схожої практики дотримується Орган оскарження у своїх рішеннях від 29.06.2023 № 9608 та від 18.07.2023 № 10877.
×
-
Назва доказу:
Додаток 5
-
Опис доказу:
Розбіжність вимог :«2.2. Постачальник зобов’язаний протягом 4 (чотирьох) робочих днів з дати укладення Договору надати Покупцю (м. Київ, вул. Дегтярівська, 11г., корпус 4, кабінет № 411) 2 (дві) одиниці зразку Товару із зазначенням технічних опису Товару та матеріалів із яких виготовлені зразки Товару. При цьому, надані зразки Товару не входять в загальний обсяг поставки Товару за Договором, але уключені у ціну Договору. Зразок Товару узгоджується Покупцем та передається Постачальникові до надання Покупцем замовлення на персоналізацію бланків службових посвідчень, зразок, якого узгоджено у додатку 3 до Договору, що є невід’ємною частиною Договору (далі – Замовлення) та початку виготовлення Товару.»
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5 Проєкт договору до тендерної документації(1).docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 4
-
Опис доказу:
Розбіжність вимог: «2. Гарантійний лист Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше за 5 календарних днів до закінчення строку укладання договору виготовити та надати Замовнику контрольний примірник бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм у кількості 2 шт.».
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Технічні вимоги до тендерної документації (1)(2).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
За таких обставин, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги «2. Гарантійний лист Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше за 5 календарних днів до закінчення строку укладання договору виготовити та надати Замовнику контрольний примірник бланка службового посвідчення з безконтактним електронним носієм у кількості 2 шт.» з додатку 4 до тендерної документації.
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
c8993976d828401688c92a1976109f73
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-007317-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Державною митною службою України оголошено відкриті торги з особливостями на «Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм за кодом ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (код ДК 021:2015 22455000-4-Посвідчення особи (Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм)» (далі – Закупівля), (посилання - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-23-007317-a). Тендерну документацію по Закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закону України «Про санкції» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості), інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 54 постанови Особливостей, юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Потенційний учасник ознайомившись із вимогами та положеннями тендерної документації Замовника, вважає, що тендерна документація на закупівлю складена з порушеннями вимог Закону, а саме (суть вимоги наведено у завантаженому файлі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 25.01.2024 08:36
- Протокол №13.pdf 26.01.2024 17:15
Дата подачі:
25.01.2024 08:36
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження враховано, в тендерну документацію внесено відповідні зміни (протокол уповноваженої особи від 26.01.2024 року № 13)
Статус вимоги:
Задоволено