• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації (СПС), системи передавання тривожних сповіщень (СПТС), цілодобове пультове спостереження за системами протипожежного захисту (пожежної автоматики)

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2024 12:08 - 02.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМАГАЄМО надати повний перелік із обов'язковим зазначенням кількості встановленого обладнання, що підлягає обслуговуванню

Номер: 3bbeacbf2698471c885d74131cce0ba9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-006582-a.c2
Назва: ВИМАГАЄМО надати повний перелік із обов'язковим зазначенням кількості встановленого обладнання, що підлягає обслуговуванню
Вимога:
Для прорахунку ціни тендерної пропозиції ВИМАГАЄМО надати повний перелік із обов'язковим зазначенням кількості встановленого обладнання, що підлягає обслуговуванню
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни у Додаток 2 до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Виключення діскрімінаційних вимог. Приведення документації у відповідність до законодавства України.

Номер: c0570fdefb4c46f3b76a6ef47d269218
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-006582-a.c1
Назва: Виключення діскрімінаційних вимог. Приведення документації у відповідність до законодавства України.
Вимога:
Шановний Замовнику! Приберіть будь ласка дискримінаційні умови з додатку № 2 до тендерної документації з метою запобігання скарг від Учасників закупівлі, а саме: 1. Прибуття аварійної бригади у разі виникнення аварійних ситуацій терміном 20 хв. з моменту отримання заявки. Надати Гарантійний лист - відповідно до ліцензійних умов, що діють на території України мінімальний час прибуття складає від 6 до 12 годин. Тому, приберіть вказаний пункт з додатку № 2 або внесіть зміні відповідно до ліцензійних умов, встановлених діючим законодавством України. 2. Надати чинний Сертифiкат на систему управлiння iнформацiйною безпекою стосовно надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення, електромонтажних робiт, обслуговування систем безпеки, дiяльностi приватних охоронних служб (коди ДКПП 80.10, 43.2,80.20), який згiдно з чинними в Україні нормативними документами вiдповiдає вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Iнформацiйна безпека, кiбербезпека та захист конфіденцiйностi. Системи керування iнформацiйною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції. Орган, який видав даний сертифікат, повинен бути акредитований НААУ на даний вид послуг. По перше, цей сертифікат жодним чином не відноситься до предмету Вашої закупівлі, по друге коду ДКПП 43.2. відповідно саме до вимог закупівлі не існує, а є код 43.21., по трете вимоги ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) також жодним чином не передбачають підвищення якості надання послуг протипожежного призначення, що передбачені закупівлею. Тому, приберіть вказаний пункт з додатку № 2. 3.Надати висновок з проходження медичного огляду працівників щодо допуску для виконання робіт з несприятливих умов (роботи на висоті) – відповідно до вимог до медичних закладів України такого висновку не існує. Є висновок лікарської комісії або довідка про придатність працівника до роботи за професією/посадою, у Вашому випадку електромонтера ОПС, налагоджувальника КВПіА. Навіщо вказаний документ черговому або інженеру пульта? Тому, приберіть вказаний пункт з додатку № 2 або або внесіть зміні відповідно до умов, встановлених діючим законодавством України. 4. Також, надайте будь ласка перелік обладнання, що встановлено на об'єкті, адже з умов технічного завдання зовсім незрозуміло, що саме треба буде обслуговувати та підключати під спостерігання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації (СПС), системи передавання тривожних сповіщень (СПТС), цілодобове пультове спостереження за системами протипожежного захисту (пожежної автоматики) Виключення діскрімінаційних вимог. Приведення документації у відповідність до законодавства України. Шановний Замовнику! Приберіть будь ласка дискримінаційні умови з додатку № 2 до тендерної документації з метою запобігання скарг від Учасників закупівлі, а саме: 1. Прибуття аварійної бригади у разі виникнення аварійних ситуацій терміном 20 хв. з моменту отримання заявки. Надати Гарантійний лист - відповідно до ліцензійних умов, що діють на території України мінімальний час прибуття складає від 6 до 12 годин. Тому, приберіть вказаний пункт з додатку № 2 або внесіть зміні відповідно до ліцензійних умов, встановлених діючим законодавством України. Дякуємо за питання Будуть внесені зміни в ТД. 2. Надати чинний Сертифiкат на систему управлiння iнформацiйною безпекою стосовно надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення, електромонтажних робiт, обслуговування систем безпеки, дiяльностi приватних охоронних служб (коди ДКПП 80.10, 43.2,80.20), який згiдно з чинними в Україні нормативними документами вiдповiдає вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Iнформацiйна безпека, кiбербезпека та захист конфіденцiйностi. Системи керування iнформацiйною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції. Орган, який видав даний сертифікат, повинен бути акредитований НААУ на даний вид послуг. По перше, цей сертифікат жодним чином не відноситься до предмету Вашої закупівлі, по друге коду ДКПП 43.2. відповідно саме до вимог закупівлі не існує, а є код 43.21., по трете вимоги ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) також жодним чином не передбачають підвищення якості надання послуг протипожежного призначення, що передбачені закупівлею. Тому, приберіть вказаний пункт з додатку № 2. Дякуємо за питання Стосовно другого питання-будуть внесені зміни в ТД Стосовно першого та третього питання Надаємо відповідь на Ваше запитання та звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався нормами діючого законодавства України, Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон № 922), враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Державні стандарти України (ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Статтею 24 Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначена добровільна оцінка відповідності, а саме частиною другою цієї статті, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому ми, як замовник відповідних послуг, відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922 можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія АМКУ), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів (сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо). Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати. Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Вами зазначено наступне: « вимоги ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) також жодним чином не передбачають підвищення якості надання послуг протипожежного призначення, що передбачені закупівлею …». Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено виключного переліку необхідних документів для надання послуг, що є предметом закупівлі, тому вимога замовника щодо наявності зазначеного в документації сертифікату відповідності не є дискримінаційною. Наявність відповідного сертифікату, який видається компетентним органом після комплексної перевірки послуг що надаються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію учасника торгів і гарантує те, що послуги які будуть ним надані будуть відповідати Національному стандарту. Також, звертаємо увагу, що отримати необхідний сертифікат відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Замовником проаналізовано практику рішень Колегії АМКУ щодо вимог замовників стосовно різного роду сертифікатів, при цьому з'ясовано, що Колегія АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень ЗУ «Про Публічні закупівлі», у разі якщо сертифікат відповідає предмету закупівлі. Даний сертифікат повністю відповідає предмету закупівлі, таким чином Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині. 3.Надати висновок з проходження медичного огляду працівників щодо допуску для виконання робіт з несприятливих умов (роботи на висоті) – відповідно до вимог до медичних закладів України такого висновку не існує. Є висновок лікарської комісії або довідка про придатність працівника до роботи за професією/посадою, у Вашому випадку електромонтера ОПС, налагоджувальника КВПіА. Навіщо вказаний документ черговому або інженеру пульта? Тому, приберіть вказаний пункт з додатку № 2 або або внесіть зміні відповідно до умов, встановлених діючим законодавством України. Дякуємо за запитання. Будуть внесені зміни в ТД 4. Також, надайте будь ласка перелік обладнання, що встановлено на об'єкті, адже з умов технічного завдання зовсім незрозуміло, що саме треба буде обслуговувати та підключати під спостерігання. Шановний Учаснику! У разі потреби уточнення, встановленого на об’єкті обладнання, обсягу та об’єму послуги за предметом закупівлі та отриманням інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник має право ознайомитися з об’єктом надання послуг.
Статус вимоги: Задоволено