-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання обладнання для господарської діяльності, а саме: пароконвектомати та плити індукційні
Придбання обладнання для господарської діяльності, а саме: пароконвектомати та плити індукційні Тип закупівлі обрано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року
Торги відмінено
4 741 859.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 418.59 UAH
мін. крок: 1% або 47 418.59 UAH
Період оскарження:
23.01.2024 11:44 - 09.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційни умови ТД замовника
Номер:
eff3bb380dd94ecc9e068ba9d65e5448
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-005345-a.a3
Назва:
Скарга на дискримінаційни умови ТД замовника
Скарга:
Скарга на дискримінаційни умови ТД замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- інструкція плити 27.01.2024 21:55
- скарга 27.01.2024 21:55
- запропонована редакція додатку 3 27.01.2024 21:55
- скарга word 27.01.2024 21:55
- додаток 3 замовника 27.01.2024 21:55
- інструкція пароконвекмати 27.01.2024 21:55
- Рішення від 30.01.2024 № 1765.pdf 30.01.2024 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2024 № 2375.pdf 08.02.2024 11:46
- Рішення від 07.02.2024 № 2375.pdf 12.02.2024 14:34
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.02.2024 18:22
- Пояснення по суті скарги.docx 01.02.2024 18:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2024 21:56
Дата розгляду скарги:
07.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.02.2024 14:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2375-р/пк-пз від 07.02.2024, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Пункт скарги
Номер:
348633248e594049bf0f23ac349d438c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційни умови ТД замовника
Опис заперечення:
Скарга на дискримінаційни умови додатку 3 ТД замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Скарга на дискримінаційни умови додатку 3 ТД замовника
Опис суті пункту скарги:
Враховуючи викладені замовником технічні характеристики в додатку 3 та притаманність вказаних характеристик лише одній ТМ, жоден з учасників не зможе виконати вказану вимогу, а тому позбавлений права прийняти участь у даній закупівлі, в тому числі і Скаржник, який хоче прийняти участь у даній закупівлі та запропонувати індукційни плити та пароконвектомати ТМ Jicguan
×
-
Назва доказу:
притаманність вказаних характеристик в додатку 3 лише одній ТМ
-
Опис доказу:
позбавлений права прийняти участь у даній закупівлі, в тому числі і Скаржник, який хоче прийняти участь у даній закупівлі та запропонувати індукційни плити та пароконвектомати ТМ Jicguan
-
Повʼязаний документ:
інструкція плити
-
-
Назва доказу:
притаманність вказаних характеристик в додатку 3 лише одній ТМ
-
Опис доказу:
позбавлений права прийняти участь у даній закупівлі, в тому числі і Скаржник, який хоче прийняти участь у даній закупівлі та запропонувати індукційни плити та пароконвектомати ТМ Jicguan
-
Повʼязаний документ:
інструкція пароконвекмати
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ" внести зміни до тендерної документації, зокрема до Додатку 3.
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
7a13ccde906746c498538ba6b1cb015b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-005345-a.c2
Назва:
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
23 січня 2024 року Національний університет «Одеська юридична академія» (надалі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Придбання обладнання для господарської діяльності, а саме: пароконвектомати та плити індукційні» (Класифікатор ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади)
Проте згідно вимог тендерної документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, в тендерній документації, які позбавляють Скаржника прийняти участь в закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ «Торговий дім «С-Проф».pdf 27.01.2024 21:16
- Додаток 3. Договір № 121-СП суборенди.pdf 27.01.2024 21:16
- Додаток 2. Витяг права власності, Рахівська, 6.pdf 27.01.2024 21:16
- Скарга (Одеса) UA-2024-01-23-005345-a (ворд).docx 27.01.2024 21:16
- Додаток 6. Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання).pdf 27.01.2024 21:16
- Додаток 5. Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування).pdf 27.01.2024 21:16
- Додаток 4. Договір № 02.2308 оренди.pdf 27.01.2024 21:16
- Скарга (Одеса) UA-2024-01-23-005345-a.pdf 27.01.2024 21:16
- sign.p7s 27.01.2024 21:18
- рішення від 30.01.2024 № 1788.pdf 30.01.2024 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2306.pdf 07.02.2024 14:49
- рішення від 06.02.2024 № 2306.pdf 09.02.2024 14:12
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.02.2024 18:03
- Пояснення по суті скарги.docx 01.02.2024 18:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2024 21:20
Дата розгляду скарги:
06.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 17:23
Причина:
Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.02.2024 14:13
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.02.2024 14:13
Пункт скарги
Номер:
ef2f68db27c8420197e69f43d4624c63
Заголовок пункту скарги:
пункт 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Наявність приміщення сервісного центру у місті Одеса
Опис заперечення:
I. В пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до Тендерної документації вказано наступне: «Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання поставки товару. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати копії документів, що підтверджують право власності (або користування) відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою для належного виконання договірних зобов’язань (копію бухгалтерського документу, що підтверджує наявність на балансі відповідного обладнання, або чинні договори оренди, або договори власності тощо).
Також Учасник повинен мати приміщення сервісного центру у місті Одеса для гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, що закуповується. На виконання цієї вимоги, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати скан-копії документів, які підтверджують право власності (або користування) таким приміщенням (копія бухгалтерського документу, що підтверджує наявність на балансі відповідного приміщення, або чинні договори оренди, або договори власності тощо).»
Скаржник «ТОРГОВИЙ ДІМ «С-ПРОФ» вважає вимогу про наявність приміщення сервісного центру саме у місті Одеса дискримінаційною вимогою, зокрема такою, що обмежує конкуренцію, зокрема участь в закупівлі Скаржника.
Також Учасник повинен мати приміщення сервісного центру у місті Одеса для гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, що закуповується. На виконання цієї вимоги, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати скан-копії документів, які підтверджують право власності (або користування) таким приміщенням (копія бухгалтерського документу, що підтверджує наявність на балансі відповідного приміщення, або чинні договори оренди, або договори власності тощо).»
Скаржник «ТОРГОВИЙ ДІМ «С-ПРОФ» вважає вимогу про наявність приміщення сервісного центру саме у місті Одеса дискримінаційною вимогою, зокрема такою, що обмежує конкуренцію, зокрема участь в закупівлі Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зареєстрований за юридичною адресою: Україна, 81105, Львівська область, Пустомитівський район, село Наварія, вулиця Шкільна, будинок 2, квартира 3. Матеріально-технічна база Скаржника у вигляді офісних приміщень, сервісних центрів та складських приміщень знаходиться за адресою:
- Україна, м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, буд. 242;
- Україна, м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 20 (літера А).
Скаржнику не обов’язково мати у власності або орендувати приміщення сервісного центру у місті Одеса, для проведення гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, оскільки, надання відповідних послуг буде здійснюватися працівниками сервісної служби Скаржника, які можуть вільно пересуватися з міста Львова або міста Києва до міста Одеси. У разі необхідності ремонту у сервісному центрі, працівники Скаржника доставлять товар у місто Київ та/або місто Львів.
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають приміщення сервісного центру у місті Одеса.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Як наявність документального підтвердження обмеження конкуренції та необґрунтованості вимоги надаємо:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує місцезнаходження Скаржника.
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 243450931 від 08.02.2021, який підтверджує право власності на приміщення за адресою м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Договір № 1/21-СП суборенди нежитлового приміщення від 02.07.2021;
- Договір № 02.23/08 оренди нежитлового приміщення від 15.08.2023;
- Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування);
- Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання);
- Україна, м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, буд. 242;
- Україна, м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 20 (літера А).
Скаржнику не обов’язково мати у власності або орендувати приміщення сервісного центру у місті Одеса, для проведення гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, оскільки, надання відповідних послуг буде здійснюватися працівниками сервісної служби Скаржника, які можуть вільно пересуватися з міста Львова або міста Києва до міста Одеси. У разі необхідності ремонту у сервісному центрі, працівники Скаржника доставлять товар у місто Київ та/або місто Львів.
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають приміщення сервісного центру у місті Одеса.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Як наявність документального підтвердження обмеження конкуренції та необґрунтованості вимоги надаємо:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує місцезнаходження Скаржника.
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 243450931 від 08.02.2021, який підтверджує право власності на приміщення за адресою м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Договір № 1/21-СП суборенди нежитлового приміщення від 02.07.2021;
- Договір № 02.23/08 оренди нежитлового приміщення від 15.08.2023;
- Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування);
- Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання);
×
-
Назва доказу:
Доказ Додаток 6. Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність працівників які зможуть надавати сервісні послуги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6. Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 5. Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність працівників які зможуть надавати сервісні послуги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5. Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4. Договір № 02.2308 оренди
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Договір № 02.2308 оренди.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3. Договір № 121-СП суборенди
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3. Договір № 121-СП суборенди.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2. Витяг права власності, Рахівська, 6
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. Витяг права власності, Рахівська, 6.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ «Торговий дім «С-Проф»
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує місцезнаходження Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ «Торговий дім «С-Проф».pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
0da9bcee80bb4249adfaf6cd3dc713db
Заголовок пункту скарги:
пункт 3 Додатку № 3 до Тендерної документації, вказання в гарантійному листі адреси та контактних телефонів сервісного центру у місті Одеса
Опис заперечення:
IІ. В пункті 3 Додатку № 3 до Тендерної документації вказано наступне: «Гарантійний лист в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується здійснювати гарантійний ремонт у випадку виникнення дефектів (у тому числі неполадок, поломок) товару протягом гарантійного терміну за власний рахунок протягом дії гарантійного терміну товару, що є предметом закупівлі. В гарантійному листі обов'язково вказується адреса та контактні телефони сервісного центру у місті Одеса для гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, що закуповується.»
Скаржник «ТОРГОВИЙ ДІМ «С-ПРОФ» вважає вимогу про обов'язкове вказування адреси та контактних телефонів сервісного центру у місті Одеса дискримінаційною вимогою, зокрема такою, що обмежує конкуренцію, зокрема участь в закупівлі Скаржника.
Скаржник «ТОРГОВИЙ ДІМ «С-ПРОФ» вважає вимогу про обов'язкове вказування адреси та контактних телефонів сервісного центру у місті Одеса дискримінаційною вимогою, зокрема такою, що обмежує конкуренцію, зокрема участь в закупівлі Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зареєстрований за юридичною адресою: Україна, 81105, Львівська область, Пустомитівський район, село Наварія, вулиця Шкільна, будинок 2, квартира 3. Матеріально-технічна база Скаржника у вигляді офісних приміщень, сервісних центрів та складських приміщень знаходиться за адресою:
- Україна, м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, буд. 242;
- Україна, м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 20 (літера А).
Скаржнику не обов’язково мати у власності або орендувати приміщення сервісного центру у місті Одеса, для проведення гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, оскільки, надання відповідних послуг буде здійснюватися працівниками сервісної служби Скаржника, які можуть вільно пересуватися з міста Львова або міста Києва до міста Одеси. У разі необхідності ремонту у сервісному центрі, працівники Скаржника доставлять товар у місто Київ та/або місто Львів.
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають приміщення сервісного центру у місті Одеса.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Як наявність документального підтвердження обмеження конкуренції та необґрунтованості вимоги надаємо:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує місцезнаходження Скаржника.
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 243450931 від 08.02.2021, який підтверджує право власності на приміщення за адресою м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Договір № 1/21-СП суборенди нежитлового приміщення від 02.07.2021;
- Договір № 02.23/08 оренди нежитлового приміщення від 15.08.2023;
- Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування);
- Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання);
- Україна, м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, буд. 242;
- Україна, м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 20 (літера А).
Скаржнику не обов’язково мати у власності або орендувати приміщення сервісного центру у місті Одеса, для проведення гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, оскільки, надання відповідних послуг буде здійснюватися працівниками сервісної служби Скаржника, які можуть вільно пересуватися з міста Львова або міста Києва до міста Одеси. У разі необхідності ремонту у сервісному центрі, працівники Скаржника доставлять товар у місто Київ та/або місто Львів.
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають приміщення сервісного центру у місті Одеса.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Як наявність документального підтвердження обмеження конкуренції та необґрунтованості вимоги надаємо:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує місцезнаходження Скаржника.
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 243450931 від 08.02.2021, який підтверджує право власності на приміщення за адресою м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Договір № 1/21-СП суборенди нежитлового приміщення від 02.07.2021;
- Договір № 02.23/08 оренди нежитлового приміщення від 15.08.2023;
- Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування);
- Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання);
×
-
Назва доказу:
Додаток 6. Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність працівників які зможуть надавати сервісні послуги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6. Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 5. Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність працівників які зможуть надавати сервісні послуги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5. Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування).pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ Додаток 4. Договір № 02.2308 оренди
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Договір № 02.2308 оренди.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ Додаток 3. Договір № 121-СП суборенди
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3. Договір № 121-СП суборенди.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2. Витяг права власності, Рахівська, 6
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. Витяг права власності, Рахівська, 6.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ «Торговий дім «С-Проф»
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує місцезнаходження Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ «Торговий дім «С-Проф».pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
59b9c0c2afed4b0790af20f5f57a79d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-005345-a.a1
Назва:
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4. Договір _ 02.2308 оренди.pdf 26.01.2024 16:30
- Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ _Торговий дім _С-Проф_.pdf 26.01.2024 16:30
- Додаток 2. Витяг права власності_ Рахівська_ 6.pdf 26.01.2024 16:30
- Додаток 3. Договір _ 121-СП суборенди.pdf 26.01.2024 16:30
- Скарга (Одеса) UA-2024-01-23-005345-a.pdf 26.01.2024 16:30
- Скарга (Одеса) UA-2024-01-23-005345-a (ворд).docx 26.01.2024 16:30
- Додаток 6. Наказ _ 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання).pdf 26.01.2024 16:30
- Додаток 5. Наказ _ 125 (керівник служби технічного обслуговування).pdf 26.01.2024 16:30
- Рішення від 30.01.2024 № 1813.pdf 30.01.2024 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2274.pdf 07.02.2024 17:24
- Рішення від 06.02.2024 № 2274.pdf 09.02.2024 13:58
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.02.2024 17:41
- Пояснення по суті скарги.docx 01.02.2024 17:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2024 16:47
Дата розгляду скарги:
06.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.02.2024 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2274-р/пк-пз від 06.02.2024, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Пункт скарги
Номер:
de12709df96740cfba358e0296406776
Заголовок пункту скарги:
пункт 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Наявність приміщення сервісного центру у місті Одеса
Опис заперечення:
I. В пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до Тендерної документації вказано наступне: «Довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання поставки товару. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати копії документів, що підтверджують право власності (або користування) відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою для належного виконання договірних зобов’язань (копію бухгалтерського документу, що підтверджує наявність на балансі відповідного обладнання, або чинні договори оренди, або договори власності тощо).
Також Учасник повинен мати приміщення сервісного центру у місті Одеса для гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, що закуповується. На виконання цієї вимоги, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати скан-копії документів, які підтверджують право власності (або користування) таким приміщенням (копія бухгалтерського документу, що підтверджує наявність на балансі відповідного приміщення, або чинні договори оренди, або договори власності тощо).»
Скаржник «ТОРГОВИЙ ДІМ «С-ПРОФ» вважає вимогу про наявність приміщення сервісного центру саме у місті Одеса дискримінаційною вимогою, зокрема такою, що обмежує конкуренцію, зокрема участь в закупівлі Скаржника.
Також Учасник повинен мати приміщення сервісного центру у місті Одеса для гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, що закуповується. На виконання цієї вимоги, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати скан-копії документів, які підтверджують право власності (або користування) таким приміщенням (копія бухгалтерського документу, що підтверджує наявність на балансі відповідного приміщення, або чинні договори оренди, або договори власності тощо).»
Скаржник «ТОРГОВИЙ ДІМ «С-ПРОФ» вважає вимогу про наявність приміщення сервісного центру саме у місті Одеса дискримінаційною вимогою, зокрема такою, що обмежує конкуренцію, зокрема участь в закупівлі Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Скаржник зареєстрований за юридичною адресою: Україна, 81105, Львівська область, Пустомитівський район, село Наварія, вулиця Шкільна, будинок 2, квартира 3. Матеріально-технічна база Скаржника у вигляді офісних приміщень, сервісних центрів та складських приміщень знаходиться за адресою:
- Україна, м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, буд. 242;
- Україна, м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 20 (літера А).
Скаржнику не обов’язково мати у власності або орендувати приміщення сервісного центру у місті Одеса, для проведення гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, оскільки, надання відповідних послуг буде здійснюватися працівниками сервісної служби Скаржника, які можуть вільно пересуватися з міста Львова або міста Києва до міста Одеси. У разі необхідності ремонту у сервісному центрі, працівники Скаржника доставлять товар у місто Київ та/або місто Львів.
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають приміщення сервісного центру у місті Одеса.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Опис суті пункту скарги:
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації, а саме:
1. Наявність приміщення сервісного центру у місті Одеса
1. Наявність приміщення сервісного центру у місті Одеса
×
-
Назва доказу:
Додаток 6. Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність працівників які зможуть надавати сервісні послуги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6. Наказ _ 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 5. Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність працівників які зможуть надавати сервісні послуги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5. Наказ _ 125 (керівник служби технічного обслуговування).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4. Договір № 02.2308 оренди
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Договір _ 02.2308 оренди.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3. Договір № 121-СП суборенди
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3. Договір _ 121-СП суборенди.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2. Витяг права власності, Рахівська, 6
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. Витяг права власності_ Рахівська_ 6.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ «Торговий дім «С-Проф»
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує місцезнаходження Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ _Торговий дім _С-Проф_.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Зобов'язати Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі, - шляхом внесення змін до пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до Тендерної документації та виключення вимоги щодо наявності приміщення сервісного центру на території міста Одеса, оскільки зазначена вимога є такою, що обмежує можливість нашої участі у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Зобов'язати Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі, - шляхом внесення змін до пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до Тендерної документації та виключення вимоги щодо наявності приміщення сервісного центру на території міста Одеса, оскільки зазначена вимога є такою, що обмежує можливість нашої участі у закупівлі.
Номер:
42dba470fd904841bc43f9685e8e80f0
Заголовок пункту скарги:
пункт 3 Додатку № 3 до Тендерної документації, вказання в гарантійному листі адреси та контактних телефонів сервісного центру у місті Одеса
Опис заперечення:
IІ. В пункті 3 Додатку № 3 до Тендерної документації вказано наступне: «Гарантійний лист в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується здійснювати гарантійний ремонт у випадку виникнення дефектів (у тому числі неполадок, поломок) товару протягом гарантійного терміну за власний рахунок протягом дії гарантійного терміну товару, що є предметом закупівлі. В гарантійному листі обов'язково вказується адреса та контактні телефони сервісного центру у місті Одеса для гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, що закуповується.»
Скаржник «ТОРГОВИЙ ДІМ «С-ПРОФ» вважає вимогу про обов'язкове вказування адреси та контактних телефонів сервісного центру у місті Одеса дискримінаційною вимогою, зокрема такою, що обмежує конкуренцію, зокрема участь в закупівлі Скаржника.
Скаржник «ТОРГОВИЙ ДІМ «С-ПРОФ» вважає вимогу про обов'язкове вказування адреси та контактних телефонів сервісного центру у місті Одеса дискримінаційною вимогою, зокрема такою, що обмежує конкуренцію, зокрема участь в закупівлі Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Скаржник зареєстрований за юридичною адресою: Україна, 81105, Львівська область, Пустомитівський район, село Наварія, вулиця Шкільна, будинок 2, квартира 3. Матеріально-технічна база Скаржника у вигляді офісних приміщень, сервісних центрів та складських приміщень знаходиться за адресою:
- Україна, м. Львів, вул. Рахівська, буд. 6;
- Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, буд. 242;
- Україна, м. Київ, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 20 (літера А).
Скаржнику не обов’язково мати у власності або орендувати приміщення сервісного центру у місті Одеса, для проведення гарантійного та можливого післягарантійного ремонту та обслуговування товару, оскільки, надання відповідних послуг буде здійснюватися працівниками сервісної служби Скаржника, які можуть вільно пересуватися з міста Львова або міста Києва до міста Одеси. У разі необхідності ремонту у сервісному центрі, працівники Скаржника доставлять товар у місто Київ та/або місто Львів.
Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають приміщення сервісного центру у місті Одеса.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Опис суті пункту скарги:
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації, а саме:
1. Надання гарантійного листа з вказанням адреси та контактних телефонів сервісного центру у місті Одеса
1. Надання гарантійного листа з вказанням адреси та контактних телефонів сервісного центру у місті Одеса
×
-
Назва доказу:
Додаток 6. Наказ № 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність працівників які зможуть надавати сервісні послуги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6. Наказ _ 50 (майстр по ремонту технологічного обладнання).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 5. Наказ № 125 (керівник служби технічного обслуговування)
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує наявність працівників які зможуть надавати сервісні послуги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5. Наказ _ 125 (керівник служби технічного обслуговування).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4. Договір № 02.2308 оренди
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Договір _ 02.2308 оренди.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3. Договір № 121-СП суборенди
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3. Договір _ 121-СП суборенди.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2. Витяг права власності, Рахівська, 6
-
Опис доказу:
Докумен, що підтверджує наявність сервісного центру
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. Витяг права власності_ Рахівська_ 6.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ «Торговий дім «С-Проф»
-
Опис доказу:
Документ, що підтверджує місцезнаходження Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Витяг з ЄДР ТОВ _Торговий дім _С-Проф_.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов'язати Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі, - шляхом внесення змін до пункту 3 Додатку № 3 до Тендерної документації та виключення вимоги щодо обов'язково вказання адреси та контактні телефони сервісного центру у місті Одеса, оскільки зазначена вимога є такою, що обмежує можливість нашої участі у закупівлі.