• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

заправка та відновлення картриджів

Завершена

76 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 381.75 UAH
Період оскарження: 23.01.2024 11:31 - 29.01.2024 10:00
Вимога
Відхилено

Не згоден із вибором Переможця

Номер: 5e6f5dd72e0e4ec99db92a3ce5316749
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-005261-a.c2
Назва: Не згоден із вибором Переможця
Вимога:
Не згоден із вибором Переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановник Учаснику, на вашу вимогу повідомляємо наступне6 В оголошенні про закупівлю замовник зазначає інформацію про ціну, технічні, якісні та кількісні характеристики, строки постачання, способи оплати, вимоги да постачальників, необхідний перелік документів пропозиції та проект договору, за яким буде укладатися договір. Пунктом 10 оголошення про проведення закупівлі становлено перелік документів, які необхідно учаснику надати на підтвердження вимогам замовника. Під час розгляду наданих документів учасника, який за результатами аукціону надав найнижчу ціну, виявлено, що відповідно до ч. 2, 3 п. 10 оголошення учасником надано документ стосовно підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі та довідку про погодження істотних умов договору, де в п. 5.1.6. чітко прописано, що Постачальник зобов’язаний заправляти картриджі вагою заводської норми та використовувати оригінальні витратні матеріали з підтвердженням документами на вимогу Замовника. Враховуючи вищезазначене, замовник немає наявних підстав для відхилення пропозиції учасника, тому прийнято рішення підтвердити пропозицію учасника та укласти договір про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо місця розташування

Номер: 9439cb7ceb524ed4a94c008e94b7fb64
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-005261-a.a1
Назва: Щодо місця розташування
Вимога:
Шановний Замовнику! У розділі 10 «Документи на відповідність вимогам Замовника, які подає учасник у складі пропозиції через систему електронних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учаснику потрібно надати "10. довідка у довільній формі, з інформацією про наявність в м. Дніпро сервісного центру із вказанням адреси і годин роботи, наявність якого буде забезпечувати оперативне та безперебійне обслуговування». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Дніпро, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. На вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до п.5 Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що заправка та відновлення картриджів здійснюється виключно в сервісному центрі Виконавця. Зазвичай послуга надається протягом року за заявками Замовника. Періодичність надання послуг не можливо передбачити з початку дії Договору. Так як транспортування картриджів (забирання та повернення) відбувається за рахунок коштів Виконавця саме з місця розташування Замовника в присутності представника Виконавця, а не послугами Нової пошти і т.д і задля скорочення термінів на траспортування Замовником в оголошені передбачено сервісний центр м. Дніпрі. Замовником не вимагається наявність власного сервісного центру, тому дана вимога в оголошенні не суперечить вимогам чинного законодавства та дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено