• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вилучення мулів з мулонакопичувача ш.Піонер ВП «Шахтоуправління «Новодонецьке» ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного

Завершена

132 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660 000.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2024 11:07 - 28.01.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга про внесення змін до ТД

Номер: efb577fd719a4468b9e50cf432c72d54
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-004224-a.b5
Назва: Скарга про внесення змін до ТД
Скарга:
Скарга на внесення змін до ТД від 23.01.2024
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2024 15:09
Автор: ТОВ ФІРМА «АІР», Коркач-Лашнєва Юлія Володимирівна +380994977485 air.cpp.coal@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 70c90268a1ae4ddaa2b493d42a684c27
Заголовок пункту скарги: Щодо умов, за яких надається право вимагати платіж
Опис заперечення: ТД не містить чіткого переліку умов, за яких надається право вимагати платіж за банківською гарантією
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення виконання договору
Тип порушення: В пункті 6 розділу Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю надається учасником-переможцем торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5. Також у зазначеному пункті 6 розділу Розділ VI Тендерної документації зазначено, що підставою заявлення вимог до Гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення учасником (Принципалом) зобов'язання, забезпеченого Гарантією. В пункті 12.4 проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) зазначено «При порушенні Виконавцем будь-якого зобов’язання чи одночасно декількох зобов’язань, передбачених Договором, не залежно від сплати чи не сплати за таке порушення Виконавцем штрафних санкцій, Замовник має право направити банку-гаранту вимогу про сплату суми гарантії». При цьому пунктом 19 вказаного Положення № 639 передбачено, що заява про надання гарантії обов'язково повинна містити (серед іншого) умови гарантії. Цьому правилу відповідає пункт 26 Положення № 639, згідно якого гарантія повинна містити такі (серед іншого) умови, за яких надається право вимагати платіж. Однак, наведені вище формулювання «гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю» та «порушення учасником (Принципалом) зобов'язання, забезпеченого Гарантією», застосоване замовником торгів у тендерній документації, є незрозумілим. Так само є недостатньо чітким формулювання пункту 12.4 проекту договору про закупівлю, оскільки у вказаному проекті лише пункти 8.3. та 8.4. передбачають можливість нарахування виконавцю штрафних санкцій у грошовій формі. Отже, залишається не зрозумілим, сплата яких саме платежів за порушення яких саме пунктів договору має покриватися банківською гарантією. У зв’язку із цим, заявник позбавлений необхідної правової визначеності у тому, які умови гарантії йому необхідно зазначити в заяві про надання гарантії та які умови, за яких надається право вимагати платіж, мають бути наведені в гарантії банківською установою.
Опис суті пункту скарги: Без усунення порушення скаржник позбавлений можливості належнім чином заповнити заяву до банку про надання банківської гарантії
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 09dafa7ce1d94997a6f29b81fe0eea12
Заголовок пункту скарги: Щодо предмета закупівлі
Опис заперечення: ТД має істотні суперечності щодо предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Тип порушення: Предметом закупівлі по даному тендеру зазаначено «Вилучення мулів з мулонакопичувача ш.Піонер ВП «Шахтоуправління «Новодонецьке» ДП «Добропіллявугілля-видобуток» з їх подальшою очисткою та сортуванню з метою отримання шламу вугільного». У той же час, у додатку 3 до Тендерної документації у пункті 4.1 вказано що «Замовник здійснює оплату вартості збагачення», а не вартості послуг по вилученню мулів та їх очистки.
Опис суті пункту скарги: Без усунення порушення скаржник позбавлений визначеності, яку саме послугу замовляє замовник
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 0fa0476231024b168c2580cabc76fac1
Заголовок пункту скарги: Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю
Опис заперечення: ТД в різних розділах має різне описання умов повернення забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення виконання договору
Тип порушення: В пункті 6 розділу Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» наведені такі умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:  після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;  за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону;  згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин». Однак, у додатку 3 до тендерної документації зазначено: «2.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин». У свою чергу у пункті 12.8. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) зазначено: «12.8. Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється у разі: 1) сплати Виконавцю суми, на яку видано гарантію; 2) закінчення строку дії гарантії; 3) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, у тендерній Документації, у Додатках до неї по різному описуються та трактуються Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю (припинення Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником). Зокрема, в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не описано та не деталізовано пункту «4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин», який вказаний у інших розділах тендерної документації. Отже, тендерна документація містить істотні неузгодженості.
Опис суті пункту скарги: Без усунення порушення саржник як учасник закупівлі буде позбавлений правової визначеності, коли буде повернуте забезпечення. З цього приводу скаржник звертався до замовника ( UA-2024-01-23-004224-a.b1)
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: a18903a5c60f4471a5575d5ac3ed6713
Заголовок пункту скарги: Щодо дискримінаційної умови
Опис заперечення: ТД містить дискримінаційну умову надання Технічних Умов та Сертифікати на вугільну продукцію
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: В пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що у складі пропозиції надати копію власних Технічних Умов на вугільну продукцію, що включає шлам вугільний марки ДГ, а також надати копію власного сертифікату генетичних та якісних характеристик на шлам вугільний марки ДГ. Аналогічні пункти передбачені у Додатку 3 до тендерної документації у п 3.1., а також в пункті 4.3. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації). Тобто, за вимогами замовника закупівлі її учасник має забезпечити наявність цих документів на момент подання тендерної пропозиції. Однак, замовник залишив поза увагою, що згідно сертифікація товарної продукції до Міжнародної системи кодифікації вугілля середнього і високого рангів за проводиться виключно за товарними пробами, що відбираються згідно з ДСТУ 4096-2002 "Вугілля буре, кам'яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети". Отже, для отримання такого сертифікату учасник закупівлі повинен відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток». Аналогічно цьому, розробка Технічних Умов на вугільну продукцію також проводиться по конкретній сировинній базі вугільної продукції, у т.ч. шламу вугільного. Отже, умова тендерної документації про надання вказаних документів разом із пропозицією учасника є дискримінаційною. Така умова апріорі може бути виконана лише учасником, який ще до оголошення закупівлі міг на законних підставах відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток». Така умова може бути виконана переможцем торгів лише протягом 90 робочих днів з дати підписання Договору, як це і передбачено щодо інших вимог в пункті 4.3. проекту договору.
Опис суті пункту скарги: Без усунення порушення скаржник апріорі не матиме можливості взяти участь у торгах. Таку можливість матимуть лише ті учасники, що мають доступ до проб шламу замовника торгів. Скаржник уже звернувся до замовника з цього приводу UA-2024-01-23-004224-a.c2
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 5ffff94bb9c74ffd9be59c2e13092048
Заголовок пункту скарги: Щодо обсягу послуги
Опис заперечення: ТД містить описання обсягу послуги, який завідомо не може бути виконаний
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: У додатку 3 до Тендерної документації (пункт 2.2.), а також в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що кількість вугільного шламу повинно відповідати наступним показникам: кількість - 120 тис. тон/рік. Однак, в пункті 3.2. проекті договору про закупівлю зазначено «Термін надання послуг з ____________ по _____________2024 рік.». В пункті 13.1 проекту договору про закупівлю також зазначено «Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, а щодо оплати - до повного закінчення розрахунків». Отже, наведена вище умова щодо обсягу зобов’язань виконавця послуг завідомо не може бути виконана, оскільки договір про закупівлю у даному випадку буде діяти менше 1 року з дати його укладення (може бути укладений не раніше 01 лютого 2024 р. з огляду на дату завершення торгів та до 31.12.2024). Варто додати, що до початку виконання послуг виконавець зобов’язаний виконати підготовчі роботи, наведені у пункті 4.3. проекту договору, на що відводиться до 90 днів. Таким чином, наведена умова є дискримінаційною та завідомо ставить виконавця у положення порушення договору та нарахування штрафних санкцій. Також на підставі цієї умови буде не вірно розраховано суму тендерної пропозиції та суму Договору. Усунення такого порушення можливе шляхом зміни строку дії договору на не менше 1 року, або шляхом розрахунку показника кількості вугільного шламу не на рік, а на повний місяць, або пропорційного розрахунку на частину року, що залишиться.
Опис суті пункту скарги: Без усунення порушення скаржник у разі перемоги в торгах перебуватиме у становищі завідомо порушення умов договору. З цього приводу скаржник звертався до замовника UA-2024-01-23-004224-a.a3
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: ca5811bf0b614915b8de6a816bba1534
Заголовок пункту скарги: Щодо ПДВ
Опис заперечення: ТД та проект договору про закупівлю містять несправедливу умову щодо покладення на учасника відповідальності за можливі незаконні дії ДПС
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови договору
Тип порушення: Пункт 2.9. в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до Тендерної документації) визначає: «У разі, якщо внаслідок порушення «Виконавцем» встановлених чинним законодавством та цим Договором вимог до форми, порядку заповнення, надання та/або реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування до податкової накладної або первинних документів, пов'язаних з виконанням Договору, «Замовник» втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної у податковій накладній, «Виконавець» зобов'язаний відшкодувати «Замовнику» всі пов'язані з таким порушенням збитки протягом трьох робочих днів з моменту надсилання йому відповідного повідомлення «Замовником» або в інші строки, погоджені Сторонами». Однак, чинне законодавство передбачає можливість оскарження незаконної відмови у реєстрації податкових накладних, а саме: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. Отже, перекладання негативних наслідків можливих незаконних дій з боку органів державної влади виключно на учасника закупівлі, який не вичерпав наданого законом права оскарження цих дій, є дискримінаційною умовою. Відшкодування таких збитків відповідатиме закону, якщо виконавець не здійснив реєстрації податкової накладної або ж не оскаржив відмови в її реєстрації, або оскарження відмови було завершене винесенням остаточного рішення не на користь виконавця.
Опис суті пункту скарги: Без усунення порушення скаржник у разі укладення договору про закупівлю нестиме відповідальність за можливі незаконні дії контролюючого органу. З цього приводу скаржник звернувся до замовника UA-2024-01-23-004224-a.a4
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду

Умови відповідальності по ПДВ

Номер: a0ec9e913e2a4b51a39295d724b4a6fa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-004224-a.a4
Назва: Умови відповідальності по ПДВ
Вимога:
Пункт 2.9. в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до Тендерної документації) визначає: «У разі, якщо внаслідок порушення «Виконавцем» встановлених чинним законодавством та цим Договором вимог до форми, порядку заповнення, надання та/або реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування до податкової накладної або первинних документів, пов'язаних з виконанням Договору, «Замовник» втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної у податковій накладній, «Виконавець» зобов'язаний відшкодувати «Замовнику» всі пов'язані з таким порушенням збитки протягом трьох робочих днів з моменту надсилання йому відповідного повідомлення «Замовником» або в інші строки, погоджені Сторонами». Однак, чинне законодавство передбачає можливість оскарження незаконної відмови у реєстрації податкових накладних, а саме: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. Отже, перекладання негативних наслідків можливих незаконних дій з боку органів державної влади виключно на учасника закупівлі, який не вичерпав наданого законом права оскарження цих дій, є дискримінаційною умовою. Відшкодування таких збитків відповідатиме закону, якщо виконавець не здійснив реєстрації податкової накладної або ж не оскаржив відмови в її реєстрації, або оскарження відмови було завершене винесенням остаточного рішення не на користь виконавця. Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вирішення питання у цій частині буде ухвалено після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.01.2024 00:04
Вимога
Залишено без розгляду

Умови проекту Договору

Номер: ea2e102f07124291b064731b3d092fbf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-004224-a.a3
Назва: Умови проекту Договору
Вимога:
У додатку 3 до Тендерної документації (пункт 2.2.), а також в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що кількість вугільного шламу повинно відповідати наступним показникам: кількість - 120 тис. тон/рік. Однак, в пункті 3.2. проекті договору про закупівлю зазначено «Термін надання послуг з ____________ по _____________2024 рік.». В пункті 13.1 проекту договору про закупівлю також зазначено «Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року, а щодо оплати - до повного закінчення розрахунків». Отже, наведена вище умова щодо обсягу зобов’язань виконавця послуг завідомо не може бути виконана, оскільки договір про закупівлю у даному випадку буде діяти менше 1 року з дати його укладення (може бути укладений не раніше 01 лютого 2024 р. з огляду на дату завершення торгів та до 31.12.2024). Варто додати, що до початку виконання послуг виконавець зобов’язаний виконати підготовчі роботи, наведені у пункті 4.3. проекту договору, на що відводиться до 90 днів. Таким чином, наведена умова є дискримінаційною та завідомо ставить виконавця у положення порушення договору та нарахування штрафних санкцій. Також на підставі цієї умови буде не вірно розраховано суму тендерної пропозиції та суму Договору. Усунення такого порушення можливе шляхом зміни строку дії договору на не менше 1 року, або шляхом розрахунку показника кількості вугільного шламу не на рік, а на повний місяць, або пропорційного розрахунку на частину року, що залишиться. Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вирішення питання у цій частині буде ухвалено після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.01.2024 00:04
Вимога
Відхилено

Надання Технічних Умов та Сертифікати на вугільну продукцію

Номер: b6730c9fc1574e248ea6aa6b14d8aa06
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-004224-a.c2
Назва: Надання Технічних Умов та Сертифікати на вугільну продукцію
Вимога:
В пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що у складі пропозиції надати копію власних Технічних Умов на вугільну продукцію, що включає шлам вугільний марки ДГ, а також надати копію власного сертифікату генетичних та якісних характеристик на шлам вугільний марки ДГ. Аналогічні пункти передбачені у Додатку 3 до тендерної документації у п 3.1., а також в пункті 4.3. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації). Тобто, за вимогами замовника закупівлі її учасник має забезпечити наявність цих документів на момент подання тендерної пропозиції. Однак, замовник залишив поза увагою, що згідно сертифікація товарної продукції до Міжнародної системи кодифікації вугілля середнього і високого рангів за проводиться виключно за товарними пробами, що відбираються згідно з ДСТУ 4096-2002 "Вугілля буре, кам'яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети". Отже, для отримання такого сертифікату учасник закупівлі повинен відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток». Аналогічно цьому, розробка Технічних Умов на вугільну продукцію також проводиться по конкретній сировинній базі вугільної продукції, у т.ч. шламу вугільного. Отже, умова тендерної документації про надання вказаних документів разом із пропозицією учасника є дискримінаційною. Така умова апріорі може бути виконана лише учасником, який ще до оголошення закупівлі міг на законних підставах відібрати проби шламу вугільного безпосередньо на дільницях в межах території Збагачувальної фабрики «Піонер» та території проммайданчику Д-1 шахти «Піонер» ВП Шахтоуправління "Новодонецьке" ДП «Добропіллявугілля-видобуток». Така умова може бути виконана переможцем торгів лише протягом 90 робочих днів з дати підписання Договору, як це і передбачено щодо інших вимог в пункті 4.3. проекту договору. Відтак, просимо усунути наведене порушення та внести зміни до тендерної документації для виключення дискримінаційних умов.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вирішення питання у цій частині буде ухвалено після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю

Номер: f82cf38ff598452b95809bcd3c45df8a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-23-004224-a.b1
Назва: Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимога:
В пункті 6 розділу Розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» наведені такі умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:  після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;  за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону;  згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин». Однак, у додатку 3 до тендерної документації зазначено: «2.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин». У свою чергу у пункті 12.8. проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) зазначено: «12.8. Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється у разі: 1) сплати Виконавцю суми, на яку видано гарантію; 2) закінчення строку дії гарантії; 3) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, у тендерній Документації, у Додатках до неї по різному описуються та трактуються Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю (припинення Зобов’язання банка-гаранта перед Замовником). Зокрема, в проекті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не описано та не деталізовано пункту «4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин», який вказаний у інших розділах тендерної документації. Отже, тендерна документація містить істотні неузгодженості. Відтак, просимо усунути наведене порушення та чітко визначити в договорі про закупівлю умови, за яких зобов’язання банка-гаранта перед Замовником припиняється, зазначивши також «не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Вирішення: Вирішення питання у цій частині буде ухвалено після рішення адміністративної колегії антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено