-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані
Завершена
1 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2024 09:25 - 30.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
ab3b1e7a8276421c96051e86113480c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-23-001190-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця Гідрохім_Validation_Report.pdf 13.02.2024 11:49
- Скарга на переможця Гідрохім.pdf 13.02.2024 11:49
- Registration Dossier - ECHA.pdf 13.02.2024 11:49
- Скарга на переможця Гідрохім.docx 13.02.2024 11:49
- Скарга на переможця Гідрохім.pdf.asice 13.02.2024 11:49
- sign.p7s 13.02.2024 11:50
- Рішення від 15.02.2024 № 2900.pdf 15.02.2024 15:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2024 № 3491.pdf 27.02.2024 14:28
- Рішення від 26.02.2024 № 3491.pdf 28.02.2024 18:26
- Пояснення на скаргу ТОВ Хімреагент.pdf 19.02.2024 15:09
- Пояснення по скарзі АМКУ.doc 19.02.2024 15:09
- Лист на АМКУ відповідь на рішення.pdf 29.02.2024 16:14
- Протокол про скасування рішення від 29.02.2024 року.pdf 29.02.2024 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 14:12
Дата розгляду скарги:
26.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2024 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2024 18:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення зазначені у мотивувальній частині рішення 3491-р/пк-пз від 26.02.2024 року усунуто протоколом від 29.02.2024 року.
Протокол додається.
Пункт скарги
Номер:
56ba466e0ed948feb4778bd3cb07ffe8
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» учасники, які не є виробниками запропонованого товару, надають копію гарантійного листа, виданого виробником або постачальником товару, з гарантією постачання повної кількості товару згідно Закупівлі протягом 2-х робочих днів Учаснику або постачальнику Учасника. Лист має бути наданий не раніше дати оголошення закупівлі.
Переможцем надано лист від заводу виробника Donauchem Vegyianyag Kereskedelmi Kft від 29.01.2024 та переклад до нього (файл «Технічна частина.pdf» стр. 38-39).
Відповідно до даного листа виробник гарантує поставку 30 тон Donau PAC activis для ТОВ «Гідрохім» протягом 2-х днів для потреб КП «Калинівкаводоканал».
Однак, документацією вимагалось підтвердження щодо поставки товару саме в робочих днях.
Таким чином, Переможцем не надано гарантійного листа, виданого виробником або постачальником товару, з гарантією постачання повної кількості товару згідно Закупівлі протягом 2-х робочих днів Учаснику або постачальнику Учасника, що не відповідає умовам закупівлі.
Опис заперечення:
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» учасники, які не є виробниками запропонованого товару, надають копію гарантійного листа, виданого виробником або постачальником товару, з гарантією постачання повної кількості товару згідно Закупівлі протягом 2-х робочих днів Учаснику або постачальнику Учасника. Лист має бути наданий не раніше дати оголошення закупівлі.
Переможцем надано лист від заводу виробника Donauchem Vegyianyag Kereskedelmi Kft від 29.01.2024 та переклад до нього (файл «Технічна частина.pdf» стр. 38-39).
Відповідно до даного листа виробник гарантує поставку 30 тон Donau PAC activis для ТОВ «Гідрохім» протягом 2-х днів для потреб КП «Калинівкаводоканал».
Однак, документацією вимагалось підтвердження щодо поставки товару саме в робочих днях.
Таким чином, Переможцем не надано гарантійного листа, виданого виробником або постачальником товару, з гарантією постачання повної кількості товару згідно Закупівлі протягом 2-х робочих днів Учаснику або постачальнику Учасника, що не відповідає умовам закупівлі.
Переможцем надано лист від заводу виробника Donauchem Vegyianyag Kereskedelmi Kft від 29.01.2024 та переклад до нього (файл «Технічна частина.pdf» стр. 38-39).
Відповідно до даного листа виробник гарантує поставку 30 тон Donau PAC activis для ТОВ «Гідрохім» протягом 2-х днів для потреб КП «Калинівкаводоканал».
Однак, документацією вимагалось підтвердження щодо поставки товару саме в робочих днях.
Таким чином, Переможцем не надано гарантійного листа, виданого виробником або постачальником товару, з гарантією постачання повної кількості товару згідно Закупівлі протягом 2-х робочих днів Учаснику або постачальнику Учасника, що не відповідає умовам закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі оскільки наша пропозиція є наступною за ціною, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція є наступною та відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі оскільки наша пропозиція є наступною за ціною, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція є наступною та відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
×
-
Назва доказу:
лист від заводу виробника Donauchem Vegyianyag Kereskedelmi Kft від 29.01.2024 та переклад до нього (файл «Технічна частина.pdf» стр. 38-39)
-
Опис доказу:
лист від заводу виробника Donauchem Vegyianyag Kereskedelmi Kft від 29.01.2024 та переклад до нього (файл «Технічна частина.pdf» стр. 38-39)
-
Повʼязаний документ:
Скарга на переможця Гідрохім.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Комунальне підприємство «Калинівкаводоканал» Калинівської міської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Гідрохім" переможцем за процедурою закупівлі Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-001190-a.
Номер:
8e01697a78214879ab1e4f9b9d798fd3
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» У разі, якщо Учасник закупівлі буде постачати товар іноземного виробництва, він додатково надає:
У разі виготовлення товару, що пропонується Учасником, на території Європейського Союзу або постачається з території Європейського Союзу на виконання регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів, учасник повинен надати довідку з інформацією про те, що Учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency). Учасник надає підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) про дійсність такої інформації. У зв’язку з наявністю даної інформації у відкритому доступі, Замовник самостійно перевіряє достовірність інформації.
Переможцем запропоновано товар, виробником якого є DonauChem KFT, Угорщина, а тому запропоновано товар, який виробляється на території Європейського Союзу та постачається звідти.
Переможцем надано довідку №118 від 02.02.2024 про те що, виробника запропонованого товару включено до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (файл «Технічна частина.pdf» стр. 19).
Однак, Переможцем не надано підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) щодо того, що саме Переможця як учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency).
На підтвердження цього надаємо роздруківку з офіційного сайту Європейського хімічного агентству (European Chemicals Agency) за посиланням:
https://echa.europa.eu/registration-dossier/-/registered-dossier/16009/1/2
Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Опис заперечення:
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» У разі, якщо Учасник закупівлі буде постачати товар іноземного виробництва, він додатково надає:
У разі виготовлення товару, що пропонується Учасником, на території Європейського Союзу або постачається з території Європейського Союзу на виконання регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів, учасник повинен надати довідку з інформацією про те, що Учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency). Учасник надає підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) про дійсність такої інформації. У зв’язку з наявністю даної інформації у відкритому доступі, Замовник самостійно перевіряє достовірність інформації.
Переможцем запропоновано товар, виробником якого є DonauChem KFT, Угорщина, а тому запропоновано товар, який виробляється на території Європейського Союзу та постачається звідти.
Переможцем надано довідку №118 від 02.02.2024 про те що, виробника запропонованого товару включено до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (файл «Технічна частина.pdf» стр. 19).
Однак, Переможцем не надано підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) щодо того, що саме Переможця як учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency).
На підтвердження цього надаємо роздруківку з офіційного сайту Європейського хімічного агентству (European Chemicals Agency) за посиланням:
https://echa.europa.eu/registration-dossier/-/registered-dossier/16009/1/2
Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
У разі виготовлення товару, що пропонується Учасником, на території Європейського Союзу або постачається з території Європейського Союзу на виконання регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів, учасник повинен надати довідку з інформацією про те, що Учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency). Учасник надає підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) про дійсність такої інформації. У зв’язку з наявністю даної інформації у відкритому доступі, Замовник самостійно перевіряє достовірність інформації.
Переможцем запропоновано товар, виробником якого є DonauChem KFT, Угорщина, а тому запропоновано товар, який виробляється на території Європейського Союзу та постачається звідти.
Переможцем надано довідку №118 від 02.02.2024 про те що, виробника запропонованого товару включено до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (файл «Технічна частина.pdf» стр. 19).
Однак, Переможцем не надано підтвердження (витяги, виписки, скріншоти, тощо) з офіційного сайту Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency) щодо того, що саме Переможця як учасника включено до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (відповідний номер CAS), який ведеться Європейським хімічним агентством (European Chemicals Agency).
На підтвердження цього надаємо роздруківку з офіційного сайту Європейського хімічного агентству (European Chemicals Agency) за посиланням:
https://echa.europa.eu/registration-dossier/-/registered-dossier/16009/1/2
Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі оскільки наша пропозиція є наступною за ціною, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція є наступною та відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Замість цього, всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів торгів і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у невідхиленні тендерної пропозиції Переможця, при невідповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі оскільки наша пропозиція є наступною за ціною, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
-принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до порушення права Скаржника бути обраним переможцем по закупівлі, оскільки наша тендерна пропозиція є наступною та відповідає умовам тендерної документації, порушені права як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Гідрохім» переможцем закупівлі.
Документи передбачені п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону (перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі) не надаються, оскільки скарга не стосується положень тендерної документації та не стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
×
-
Назва доказу:
довідку №118 від 02.02.2024 про те що, виробника запропонованого товару включено до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (файл «Технічна частина.pdf» стр. 19)
-
Опис доказу:
довідку №118 від 02.02.2024 про те що, виробника запропонованого товару включено до списку «Реєстратори/Постачальники» в розділі для продукції, що є предметом закупівлі (файл «Технічна частина.pdf» стр. 19)
-
Повʼязаний документ:
Registration Dossier - ECHA.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Комунальне підприємство «Калинівкаводоканал» Калинівської міської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Гідрохім" переможцем за процедурою закупівлі Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-001190-a.