• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт блискавкозахисту будівлі вокзалу станції Дніпро-Головний)

Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.

Завершена

1 030 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 300.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2024 17:46 - 29.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Повна дискримінація наш, як потенційного учасника процедури закупівлі і інших учасників процедури закупівлі, які мають чинну Ліцензію видану Державною Службої України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: Монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту!!!

Номер: 63332a37cea14200a4a3e945b0785001
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-015925-a.a4
Назва: Повна дискримінація наш, як потенційного учасника процедури закупівлі і інших учасників процедури закупівлі, які мають чинну Ліцензію видану Державною Службої України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: Монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, а саме в Переліку змін від 27.01.2024 року ви внесли зміни, які є дискримінаційними по відношенню до нас, як потенційного учасника процедури закупівлі, а також іншим потенційним учасникам процедури закупівлі, які мають чинну Ліцензію видану Державною Службою України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: Монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту і відповідно мають повне право виконутивати роботи, які є предметом закупівлі!!! А саме відповідно до п.3. Пункт 4 розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації викласти в наступній редакції: «4. Ліцензія* на Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів середніми та значними наслідками, яка відповідає роботам передбачених даною закупівлею з класом наслідків (відповідальності) СС3. *зазначена ліцензія повинна мати дійсний термін дії на весь період виконання робіт. Якщо термін дії ліцензії закінчується до кінця строку виконання робіт, Учасник повинен надати гарантійний лист, що новий такий документ буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. В разі надання електронної ліцензії Учасником обов’язково надається копія наказу, або витягу з наказу органу ліцензування, або довідка в довільній формі із посиланням на відкритий реєстр, що підтверджує наявність діючої ліцензії (за умови, що доступ до публічної інформації, єдиних державних реєстрів не є обмеженим/зупиненим на момент подання пропозиції, що унеможливлює здійснення такої перевірки). АБО У разі набуття права на провадження господарської діяльності шляхом подання декларації згідно Постанови КМУ від 18 березня 2022року №314, Декларація про провадження господарської діяльності яка містить інформацію про дозвільний документ, а саме Ліцензію на Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів середніми та значними наслідками, яка відповідає роботам передбачених даною закупівлею з класом наслідків (відповідальності) СС3.» По-перше, ви як Замовник грубо порушуєте Основін принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які зазначені в Статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Хочемо наголосити на зауважити - недискримінація учасників та рівне ставлення до них!!! Ми маємо чинну Ліцензію видану Державною Службої України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: "Монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту", а також багаторічний досвід та відповідних висококваліфікованих фахівців, які якісно та з використанням нашої матеріально-технічної бази змонтували не одну систему блискавкозахисту, але ми не можемо прийняти участь в процедурі закупівлі, а тим паче сподіватися на Перемогу в процедурі закупівлі, адже у вас в тендерній документації з незрозумілих причин відсутня можливість надання учасниками процедури закупівлі, окрім інших перелічених дозвільних документів, ще й документу, який передбачений чинним законодавством України, а саме - Ліцензію видану Державною Службої України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: "Монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту"!!! По-друге, відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" розділу 6 "Склад системи протипожежного захисту" п.6.1 Системи протипожежного захисту поділяються на: також до СПЗ належать - и) блискавкозахист!!! Тобто це ще раз підтверджує те, що Системи блискавкозахисту відносяться до систем протипожежного захисту - і Ліцензіат, який має чинну Ліцензію видану Державною Службої України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, має повне право здійснювати роботи з "Монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту"!!! Відсутністю права для учасників процедури закупівлі, в якості дозвільного документу надати чинну Ліцензію видану Державною Службої України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме "Монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту", щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі ви порушуєте чинне законодавство України, а також основний принцип Закону України "Про публічні закупівлі", щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом можливості надання учасниками процедури закупівлі в якості дозвільного документу, окрім перерахованих вами документів і чинної Ліцензії, яка видана Державною Службої України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме "Монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту" та не обмежувати навмисно кількість потенційних учасників процедури закупівлі та зазначати дискримінаційні вимоги. У випадку ігнорування нашої вимоги, щодо внесенні відповідних змін, які є законними та передбачені чинним законодавством України ми будемо змушені звернутися до відповідних правоохоронних органів, щодо ініціювання відповідної службової перевірки, а також до Держаудитслужби України з офіційним листом, стосовно ініціювання початку Моніторингу даної процедури публічної закупівлі, щодо порушення норм чинного законодавства України та неможливості надання нам, як потенційному учаснику, а також ми впевненні і іншим потенційним учасникам процедури закупівлі, які мають відповідний Дозвільний документ, але не мають можливості повноцінної участі!!! В якості Доказу, щодо наявності у нас, як у потенційного учасника Дозвільного документу і повного законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі - надаємо скан-копію чинної Ліцензії, яка видана Державною Службою України з надзвичайних ситуацій, щодо надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме "Монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту"!!! Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України!!!
Вирішення: Згідно вимоги UA-2024-01-22-015925-a.a4 від 28.01.2024 щодо дискримінації учасника процедури закупівлі надаємо наступне роз’яснення. Відповідно пункту 13 частини першої статті 7 Закону України № 222-VIII від 02.03.2015 «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають види господарської діяльності серед яких: «13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України» В переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" відсутні послуги «Монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту» та інші роботи/послуги пов’язані з блискавкозахистом (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#n284). Згідно ліцензійного реєстру, розміщеного на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya) Ліцензія № АЕ271780 з 03.09.2013р. чинна, згідно переліку видів діяльності відсутні будь-які посилання на роботи/послуги з блискавкозахисту. Оскільки, після 2016 року Ліцензії саме на «Монтаж, перевірку (огляд) пристроїв блискавкозахисту» не мають законодавчого підґрунтя - прийняття вимоги щодо її надання призведе до дискримінації учасників. Також доводимо до відома, що до розділу 6 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», а саме пункту 6.1. згідно Наказу від 25.09.2018 №254 Про затвердження змін №1 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» було внесено зміни, згідно яких блискавкозахист є інженерною системою яка не входить до складу Систем протипожежного захисту, але з Системою протипожежного захисту функціонально пов’язана. Зважаючи на вищевикладене, Замовник діє згідно вимог чинного законодавства України, принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.02.2024 18:03
Вимога
Вирішена

Вимога Замовника процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: 9a51dee7c110427bb9ac0f9dedd9ff89
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-015925-a.b3
Назва: Вимога Замовника процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. п.3. До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Наказ): - договірна ціна; - зведений кошторис; - локальні кошториси; - відомість ресурсів; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом. Розрахунки договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі повинні бути розроблені в програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, розроблених у відповідності з вимогами Наказу Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації щодо виконання кошторисної документації (кошторисної документації) з використання саме Ліцензійного програмного комплексу АВК-5, яке видане на імя учасника процедури закупівлі. На що учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати скан-копію чинної ліцензії на програмне забезпечення АВК-5 та чинний Договір між розробником (Орендодавцем) даного програмного забезпечння та користувачем (Орендарем). Чому саме Ліцензійного програмного комплексу АВК-5, яке видане на імя учасника процедури закупівлі, тому що в кожній без винятку Ліцензії на використання Програмного забезпечення АВК-5 зазначене наступне: на використання у власному виробництві, без права передачі третім особам!!! Окрім того використання учасниками державних закупівель Неліцензійного програмного забезпечення карається чинним законодавством України і є не що іншим, як "Пірацтво" Доводимо до Вашого відома, що відповідно Ст. 51.2 КоАП України передбачає за незаконне використання ПЗ штраф від 10 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленого обладнання, продукції або матеріалів, використаних для вчинення правопорушення. Відповідно до Ст. 176 Кримінального кодексу України передбачає кілька покарань, залежно від ступеня нанесення правовласнику матеріальної шкоди. Порушникам загрожує: - штраф від 200 до 3000 НМДГ; - виправні роботи до 2 років; - позбавлення волі від 2 до 6 років з конфіскацією та знищенням носіїв неліцензійного ПЗ; - позбавлення права обіймати певні посади до 3 років. Зверніть увагу, відповідно до Податкового кодексу України, для адміністративного і кримінального права застосовується не звичайний НМДГ в розмірі 17 грн., А податкова соціальна пільга (50% від прожиткового мінімуму). На 2015 рік ПСП становить 609 грн. Ось і уявіть собі які величезні штрафи ви можете заплатити. При цьому кримінальна відповідальність настає в разі нанесення шкоди в розмірі мінімум від 20 НМДГ. На 2015 рік - це від 12 180 грн. Збиток до цієї суми призводить до адміністративної відповідальності і, відповідно, до більш «м'якого» покарання. За підтверження вищезазначеної інформації ви можете звернутися і повинні це зробити, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" до відповідних державних органів, підприємств, організації в межах іх компетентності. Розробником ліцензійного програмне забезпечення АВК-5 є НВФ "АВК Созидатель" зверніться будь-ласка до офіційного Власника, або офіційних дистрибюторів даного програмного забезпечення (номера телефонів є у вільному доступі в мережі Інтернет) стосовно підтвердження зазначеної нами вище інформації!!! Сподіваємось на здоровий глузд, дотримання норм чинного законодавства України та не допущення вами ж порушення Авторських прав розробника даного ліцензійного програмне забезпечення!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше питання розглянуто, Замовником будуть внесені до тендерної документації відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до учасників процедури закупівлі, яка порушує Закон України "Про Охорону праці"

Номер: 94a04d7384174f959095f19793bb8cb8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-015925-a.a2
Назва: Вимога до учасників процедури закупівлі, яка порушує Закон України "Про Охорону праці"
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає,а точніше порушує чинне законодавство України, а саме: учасник процедури закупівлі в своїй тендерній пропозиції повинен надати, згідно п.5. Дозвіл/декларація Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки зокрема (але не виключно) на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Відповідно до інформації, яка зазначена в Характеристиці об’єкту: Захисту системою блискавкозахисту підлягає будівля вокзалу станції Дніпро-Головний Найбільша висота будівлі Hpd = 29,12м; Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинного Наказу N 62 від 27.03.2007 року "Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті" розділу 2 Визначення термінів" Роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ; роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ; Виходячи з вищезазначної інформації при висоті будівлі вокзалу станції Дніпро-Головний Hpd = 29,12м працівники (фахівці) учасника процедури закупівлі будуть виконувати не Роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, а роботи верхолазні!!! Окрім того необхідно також зауважити, що відповідно до Постанови №1107 від 26 жовтня 2011 р. (якщо Декларації були зареєстровані до 3 лютого 2021 року) Групи Б "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" п.11 Роботи верхолазні та скелелазні. А відповідно до Постанови № 77 від 03.02.2021 року (якщо Декларації були зареєстровані після 3 лютого 2021 року) Групи Б "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. Наполягаємо на дотриманні чинного законодавства України, а саме Закону України "Про Охорону праці" та вимог чинних Постанов, а саме: Постанови №1107 від 26 жовтня 2011 року та Постанови № 77 від 03.02.2021 року!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше питання розглянуто, Замовником будуть внесені до тендерної документації відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Повна дискримінація учасників процедури закупівлі

Номер: 470ab1b26e4948209b6cf808ddcbbda8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-015925-a.a1
Назва: Повна дискримінація учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №5 до тендерної документації наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України, а також була неодноразово визнана постійно діючої комісією такою як дискримінаційна!!! А саме: ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати в своїх тендерних пропозиціях - копію ліцензії* на Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів середніми та значними наслідками, яка відповідає роботам передбачених даною закупівлею з класом наслідків (відповідальності) СС3. По-перше, предметом закупівлі є Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт блискавкозахисту будівлі вокзалу станції Дніпро-Головний, хочемо наголосити саме "Електромонтажні роботи" а не будівельні!!! По-друге, ліцензування із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт здійснювалось відповідно до вимог Постанови КМУ №256 від 30.03.2016 року «Деякі питання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відпо-відальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». Постанова КМУ №256 від 30.03.2016 року втратила свою чинність, дата скасування 18.03.2020 року, згідно офіційної інформації, яка зазначена на сайті сервіс документів Будстандарт Online (копія офіційної сторінки сайту сервіс документів Будстандарт Online додається як доказ до вимоги) відповідно отримати ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів, щодо класу наслідків СС3 будь-якому не має ніякої можливості, що є дискримінаційним для нас, як потенційного Учасника, а також інших Учасників процедури закупівлі. Ви як Замовник даною вимогою навмисно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, ЛОБІЮЮЧИ інтереси певного зацікавленого Учасника, в якого наявний даний дозвільний документ, який не вимагається чинним законодавством України. По-третє, в Україні дозвільним документом для виконання монтажних робіт (надання послуг) з систем блискавкозахисту є паперова ліцензія, яка видавалася Ліцензітам Державною службою України з надзвичайних ситуацій до 1 січня 2017 року, щодо надання послуг з «Монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту» на основі, якої Ліцензіат, а відповідно учасник процедури закупівлі має повне законне право виконувати роботи (надавати послуги) по влаштуванню системи пасивного блискавкозахисту, які є предметом закупівлі. Після 1 січня 2017 року таким дозвільним документом є - Дозвіл, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, який повинен бути затверджений та зареєстрований в відповідному управлінні територіального органу Держпраці України з наявністю відповідного пункту 11. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Саме роботи з «Монтажу пристроїв блискавкозахисту» відносяться до даного пункту Дозволу Держпраці, щодо виконання робіт з підвищеною небезпекою!!! По-четверте, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" відповідно до таблиці «Переліку робіт» виконання будь-яких будівельних робіт не передбачено Технічним завданням процедури закупівлі, а отже не може вимагатися Замовником!!! В Додатку 1 до тендерної документації таблиці «Переліку робіт» наявні тільки роботи з монтажу елементів (обладнання) пристроїв пасивного блискавкозахисту і все!!! На підставі вищезазначеної інформації, яка базується на нормах чинного законодавства України, наполягаємо внести Замовнику відповідні зміни до умов Тендерної документації, шляхом видалення вимоги до Учасників процедури закупівлі, яка суперечить чинному законодавству України: щодо надання копії ліцензії* на Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів середніми та значними наслідками, яка відповідає роботам передбачених даною закупівлею з класом наслідків (відповідальності) СС3. Натомість долучення в тендерній документації вимоги до Учасників процедури закупівлі, щодо наявності в Учасника копії дозвільного документу, щодо виконання робіт з «Монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту» виданою Державною службою України з надзвичайних ситуацій, як того вимагає чинне законодавство України, або іншого дозвільного документу, який надає законне право Учаснику виконувати роботи (надавати послуги), щодо предмету закупівлі, а саме чинного Дозволу, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, який повинен бути затверджений та зареєстрований в відповідному управлінні територіального органу Держпраці України з наявністю в Дозволі відповідного пункту 11. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. В якості доказу(ів) надаємо: - скан-копію чинної Ліцензії - ФОП Мельниченко О.В. за №271780 яка видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій, щодо «Монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту»; - скан-копію офіційної сторінки (сервісу документів) Будстандарт, що Постанови КМУ №256 від 30.03.2016 року «Деякі питання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками»; Наполягаємо на внесенні вищезазначених змін до тендерної документації, інакше ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою до постійно діючої колегії АМКУ, і повірте ми це необмінно зробимо, адже маємо беззаперечні докази та рішення АМКУ!!! Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України. Нічого особистого, окрім правди, чесних та прозорих процедур закупівлі та бізнесу.
Вирішення: Умовами тендерної документації на закупівлю робіт за Кодом ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт блискавкозахисту будівлі вокзалу станції Дніпро-Головний) передбачено надання учасником копії Ліцензії на Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів середніми та значними наслідками, яка відповідає роботам передбачених даною закупівлею з класом наслідків (відповідальності) СС3. Зазначена вимога відповідає чинному законодавству України, що підтверджується наступним. Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначає термін «будівництво» як нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Виконання робіт з капітального ремонту блискавкозахисту будівлі вокзалу станції Дніпро-Головний потребує виготовлення проектної документації (згідно статті 9 Закону України від 20 травня 1999 року № 687-XIV «Про архітектурну діяльність» «9. Будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".») Згідно проектної документації, розробленої генеральним проектувальником – Харківське відділення філії «Проектувально-вишукувальний інститут залізничного транспорту» акціонерного товариства «Українська залізниця», будівля вокзалу станції Дніпро-Головний відноситься до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками. Пунктом 9 частини першої статті 7 Закону України від 02.03.2015р. № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"» Оскільки Капітальний ремонт відноситься до Будівництва об’єктів, надання учасником копії Ліцензії на Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів середніми та значними наслідками, яка відповідає роботам передбачених даною закупівлею з класом наслідків (відповідальності) СС3 є обов’язковим. Слід зазначити, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», на період дії воєнного стану передбачено ведення господарської діяльності шляхом подання декларації, яка на час дії правового режиму воєнного стану замінює Ліцензію на будівництво.
Статус вимоги: Відхилено