-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні брикети з деревини твердих порід (ясен, дуб, граб)
Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель. Договір буде укладатись з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
Торги не відбулися
3 501 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 507.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 507.60 UAH
Період оскарження:
22.01.2024 17:13 - 26.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Крючкової О.Ю.
Номер:
b946aa349a4240ae81546443ddd52cd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-015488-a.b6
Назва:
Вимога щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Крючкової О.Ю.
Вимога:
06.02.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП Крючкова О.Ю. (Протокол від 06.02.2024 року № 21).
Фізична особа-підприємець Крючкова О.Ю. не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції з підстави, що вказана у електронній системі закупівель, а саме: Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, виходячи з нижченаведеного:
- Згідно п. 11 Оголошення найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
ФОП Крючкова О.Ю. є платником єдиного податку (2 група) про що повідомлено у складі тендерної пропозиції. Повідомляю, що в системі електронного майданчика немає технічної можливості вказувати ціну "без ПДВ", про це Замовник може самостійно дізнатися звернувшись до будь-якого авторизованого електронного майданчика, також така можливість відсутня була і в формі "Тендерна пропозиція", отже цінова пропозиція вказана "з ПДВ" виходячи з того, що ПДВ складає 0 грн. 00 коп.
Зауважу, що Оголошення не містить заборони подачі пропозицій без ПДВ.
Виходячи з наведеного вбачається, що зазначення цінової пропозиції без ПДВ не може бути невідповідністю Оголошенню і підставою для відхилення пропозиції.
- Відповідно до вимог пункту 2 абзацу 4 Додатку 3 до Оголошення:
"учасник у складі пропозиції надає Сертифікат на систему управління якістю та систему екологічного управління, які мають містити інформацію про здійснення діяльності за відповідним видом, чинні на дату подання та останні звіти за результатами аудиту."
ФОП Крючкова О.Ю. надано у складі пропозиції необхідні документи, що вимагались Оголошенням на ім'я виробника товару - ФОП Крючков А. Г., що повністю відповідає вимогам Оголошення.
Зауважу, що Оголошення не містило вимоги щодо надання Сертифікату на систему управління якістю та систему екологічного управління виданого виключно на ім'я учасника, а відтак, надання вказаних документів на ім'я виробника товару не суперечать вимогам Оголошення і не може бути підставою для відхилення пропозиції ФОП Крючкової О.Ю., як помилково вважає Замовник.
- Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 до Оголошення:
"Паливні брикети з твердих порід деревини мають бути виготовлені за технологією Pini Kay АБО ЕКВІВАЛЕНТ ТА ВІДПОВІДАТИ НАСТУПНИМ ВИМОГАМ ДСТУ 8358:2015".
- Відповідно до вимог пункту 2 абзацу 1 Додатку 3 до Оголошення:
"учасник повинен надати документ(-и) про якість що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів з деревини твердих порід усім встановленим Замовником, "Вимогам до товару": протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и). Документ має бути виданий компетентним державним органом/підприємством."
ФОП Крючкова О.Ю. надала протокол випробувань № 0588 від 13 квітня 2023 року, у якому зазначено, що предметом випробувань є брикети паливні з деревини листяних порід, 1 групи якості, за розмірами (довжиною – 300 мм, товщиною 50 мм) (що відповідає п. 5.1.1 та п. 5.1.2 ДСТУ 8358:2015). Вказані розміри свідчать про те, що форма брикетів – прямокутна. Також у вказаному протоколі визначені наступні показники: вологість, зольність, щільність, вміст загальної сірки – всі параметри відповідають ДСТУ 8358:2015 та вимогам Замовника.
З вказаного вбачається, що ФОП Крючкова О.Ю. виконала вимогу Оголошення та надала протокол випробування, що підтверджує відповідність паливних брикетів з деревини твердих порід усім встановленим Замовником "Вимогам до товару".
Відтак, підстав для відхилення пропозиції ФОП Крючкової О.Ю. у Замовника не має.
Нагадую, що згідно п. 11 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
- Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 до Оголошення:
"часник у складі пропозиції надає Радіаційний сертифікат виданий на ім'я Учасника на всю партію товару, виданий не раніше дати публікації оголошення."
ФОП Крючкова О.Ю. надала радіаційний сертифікат № 1 від 24 січня 2024 року, чим виконала вимогу Оголошення у повному обсязі.
Зауважу, що Оголошення не містить окремих вимог щодо видавача такого сертифікату чи окремих вимог до його змісту. Також Оголошення не містить вимог, що радіаційний сертифікат повинен містити інформацію про прилад яким здійснено дослідження, хто його здійснював чи інших вимог. Відтак, Замовник не має право відхиляти пропозицію ФОП Крючкової О.Ю. з підстав невиконання вимоги, що не була встановлена в Оголошенні.
Наголошу, що згідно п. 11 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Виходячи з наведеного вбачається, що ФОП Крючкова О.Ю. виконала усі вимоги, що були встановлені в Оголошенні. Отже, пропозиція ФОП Крючкової О.Ю. відхилена незаконно, в порушення п. 11 ст. 14 Закону.
З огляну на вказане та керуючись чинним законодавством, ВИМАГАЮ:
1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності моєї пропозиції умовам, визначеним саме в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. Скасувати незаконне рішення Замовника про відхилення пропозиції ФОП Крючкової О.Ю.
У випадку ігнорування вимоги буду вимушена звернутись до ДАСУ з метою встановлення порушення порядку проведення торгів та притягнення до відповідальності уповноваженої особи Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо скасування рішення Замовника 07.02.24.pdf 07.02.2024 08:05
- Протокол №25.pdf 08.02.2024 15:28
Дата подачі:
07.02.2024 08:05
Вирішення:
«Ознайомившись з текстом вимоги опублікованої Вами в електронній системі, маємо відзначити наступне:
Згідно пункту першого Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі-Оголошення) зазначено, що воно розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі - Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей.
Частина 3 статті 14 Закону передбачає В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Пунктом 4 Оголошення було встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно ДОДАТКУ № 3.
Пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону визначено, що переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Частина 9 статті 14 Закону зокрема передбачає: пропозиції подаються учасниками…, кожен учасник має право подати лише одну пропозицію…, учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію
З наведених положень Оголошення та норм Закону і не тільки будь хто має можливість осягнути, що публічна закупівля в переважній більшості моментів стосується двох сторін: «Замовника» та «Учасника/ів». Відповідно, Закон та Особливості надають загальні чітко окреслені правила поведінки, де Замовник в рамках визначених нормативно-правових актів наповнює відповідні вимоги до учасників, котрі воліють взяти участь в тій чи іншій публічній закупівлі, в тому числі спрощеній закупівлі. Отже, вимоги щодо відповідності кваліфікаційних критеріїв, вимоги щодо необхідних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, апріорі встановлені однозначно до Учасників, не до третіх осіб на кшталт контрагентів учасника або його представників, дистрибюторів, постачальників або виробників тощо. Тому, Ваша маніпуляція в частині того, що нібито вимоги за пунктом 2 абзацу 4 Додатку 3 до Оголошення могли стосуватися не учасника, а типу його виробника, оскільки нібито Оголошення не містило чіткої вимоги щодо надання Сертифікату на систему управління якістю та систему екологічного управління виданого виключно на ім'я учасника, є абсолютно не коректною та не доречною. Адже, в протилежному випадку як Ви здогадалися, що наприклад такі вимоги за Оголошенням як:
- виписка з ЄДР або свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи - підприємця;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- статут (зі змінами), або інший установчий документ (для юридичних осіб).
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції, а саме: протокол установчих/загальних зборів (або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або рішення засновника) та наказ/розпорядження про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності);
- у разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме документи пропозиції (завіряє) не керівник, а уповноважена ним особа, яку уповноважено під час закупівлі підписувати (завіряти) документи пропозиції, подається оригінал довіреності (доручення) на цю особу учасника про надання повноважень цій особі підписувати (завіряти) документи тендерної пропозиції, а також надається копія паспорту цієї особи.
- для фізичної особи, фізичної особи-підприємця: скановану копію паспорта громадянина України з оригіналу документа (у кольоровому вигляді);
- оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі;
- достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне;
- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає довідку про виконання відповідних договорів: затверджену копію попередньо укладеного договору на поставку товару за 2023 р., що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) та оригінал листа–відгука до наданого договору, який повинен мати реєстраційний номер та дату його складання із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору, адресований Учаснику;
- належним чином оформлену довідку щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату розкриття пропозицій, також повинна бути надана та чинна на дату укладення договору закупівлі);
- довідку (довідки) видану (видані) обслуговуючим банком (банками) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків), виданої не більше місячної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, громадських об’єднань).
- та інші, встановлені чітко до Учасника. Судячи з позиції за Вимогою, то вище перелічені умови Оголошення також не передбачали, того що вони мають бути видані виключно на ім'я учасника. То чому б Вам не подати такі документи на того самого виробника або взагалі на контрагента за аналогічним договором чи ще кого іншого? З відповіддю можете не затруднятися нам зрозуміло, напевне Ви володієте надзвичайною властивістю чутливості та проникності. А тому заздалегідь знаєте на яку вимогу слід подати Сертифікат від виробника, а на яку довідку з банку на учасника, ото дивана чи не так?! Вимоги за Оголошенням, вони ж взагалі встановлені до будь кого, але точно не до учасників.
Разом з тим, Ваша пропозиція відхилена з об’єктивних підстав до прикладу аргументуємо.
Згідно пункту 1 додатку №3 за Оголошенням замовник передбачив такі вимоги до товару, як: Паливні брикети з твердих порід деревини мають бути виготовлені за технологією Pini Kay або еквівалент та відповідати наступним вимогам ДСТУ 8358:2015:
- виготовлені з деревини листяних порід, прямокутні, з внутрішніми порожнинами (відповідно до п.4.1 ДСТУ 8358:2015);
- за розмірами (довжиною, товщиною та/або шириною та/або діаметром) (відповідно до п. 5.1.1 та п. 5.1.2 ДСТУ 8358:2015);
- по якості - усім показникам I групи якості (відповідно до п.6.1 табл. 1 позначення 1- 17 ДСТУ 8358:2015).
Вологість не більше 10,0%
Зольність не більше 1,0%
Щільність, кг/м3 не менше 1100
Вміст загальної сірки не більше 0,08%
Довжина від 10 до 400 мм.
Товщина від 25 до 75 мм.
Поряд з тим, абзац перший пункту 2 того ж додатку №3 до Оголошення передбачає учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів з деревини твердих порід усім встановленим Замовником «Вимогам до товару»: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и). Документ має бути виданий компетентним державним органом/підприємством.
Серед документів Вашої пропозиції Замовник на виконання вказаної вимоги встановлено:
- Протокол випробувань №0586від 13.04.2023 року, де ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не являється компетентним органом в частині питання визначеності вмісту хлору, %, про що власне зазначено в самому протоколі під виноскою позначеною подвійною зірочкою «**»;
- Висновок державно санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/10477 від 08.05.2020;
- Сертифікат відповідності №UA.1O190.00201-23 від 26.05.2023 року;
- Свідоцтво про належність палива до альтернативного;
- Радіаційний сертифікат №1 від 24 січня 2024 року, доречно буде зазначити що ФОП Крючков А.Г. згідно відкритих кодів економічної діяльності, далекий від компетентності в проведенні лабораторних досліджень на визначення питомої активності радіонуклідів. Крім того, згідно наказу МОЗ України №54 від 02.02.2005 року затверджено державні санітарні правила "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України", де серед іншого передбачено, що радіаційна безпека - стан радіаційно-ядерних об'єктів та навколишнього середовища, що забезпечує неперевищення лімітів доз, виключення будь-якого невиправданого опромінення та зменшення доз опромінення персоналу і населення нижче встановлених лімітів доз настільки, наскільки це може бути досягнуте і економічно обґрунтоване. Особливою формою контролю, що здійснюється в інтересах поточного санітарного нагляду, є моніторинг радіаційного стану - вимірювання активності чи випромінювання з метою вивчення, оцінки, прогнозування радіаційної ситуації, виявлення випадків порушення санітарного законодавства, розробки заходів, спрямованих на запобігання, усунення або зменшення можливого негативного впливу іонізуючого випромінювання на здоров'я людини (населення). На об'єктах, що не мають достатнього досвіду здійснення контролю та моніторингу та/або не мають необхідного обладнання та власних кваліфікованих спеціалістів для здійснення цих функцій, дозволяється виконання цих робіт силами залучених кваліфікованих спеціалістів та/або організацій, що мають достатню приладово-методичну базу для їх виконання та мають право на проведення цього виду діяльності.
Невідповідність встановленим законодавством вимогам з питань радіаційної безпеки ставить під сумнів кваліфікацію підприємства, як сумлінного і законослухняного постачальника твердого палива.
Жоден з вище перелічених документів не містить підтвердження виготовлення технології виробництва запропонованих паливних брикетів, а також наявності в них порожнини.
Враховуючи все вище описане Замовник вважає достатньо, вчасно та змістовно аргументував щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Сподіваємось на повне та об’єктивне вивчення наданої інформації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
нерозумний строк поставки.
Номер:
8343a45597204c44b6985f759583a1d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-015488-a.a5
Назва:
нерозумний строк поставки.
Вимога:
Вимога проекту договору - Поставка (передача) товару здійснюється партіями – протягом 2 робочих днів від дати отримання заявки ПОКУПЦЕМ.
При тому, що Строк (термін) поставки (передачі) Товару: до 20.12.2024 року, не є зрозумілим чому Замовником встановлено вимогу щодо поставки товару протягом 2х днів. Дану вимогу зможе виконати лише той учасник, що має товар в наявності на складі, який розташований поблизу з місцем поставки, що знов ж таки вказує на звуження конкуренції.
Просимо встановити більший термін для здійснення поставки товару.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №13.pdf 24.01.2024 18:07
Дата подачі:
23.01.2024 15:23
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Вимоги, встановлені Замовником в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, Замовником визначаються самостійно з урахуванням специфіки того чи іншого предмета закупівлі.
Закупівля даного товару проводиться Замовником з метою вчасного та безперебійного забезпечення особового складу, який безпосередньо приймає участь у відсічі збройної агресії РФ, тому поставка товару повинна здійснюватися партіями у найкоротші терміни відповідно до виникаючих потреб Замовника. Підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощенної процедури закупівлі Замовник за Вашою вимогою не вбачає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
незаконна вимога + дискримінація
Номер:
5bdaa8b0a8c14c5c9820ec47e34d0e20
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-015488-a.a4
Назва:
незаконна вимога + дискримінація
Вимога:
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість:
- учасник повинен надати документ(-и) про якість, що підтверджує (-ють) відповідність паливних брикетів з деревини твердих порід усім встановленим Замовником «Вимогам до товару»: протокол(-и) випробувань або сертифікат(-и) якості або інший(-і) документ(-и). Документ має бути виданий компетентним державним органом/підприємством.
- учасник у складі пропозиції надає Радіаційний сертифікат виданий на ім’я Учасника на всю партію товару, виданий не раніше дати публікації оголошення.
- для підтвердження можливості доставки товару, учасник у складі пропозиції надає довідку про наявність транспортних засобів (не менше трьої трансопртних засобів), та технічні паспорти на транспортні засоби, якщо транспорт орендований, або залучається згідно договору перевезення то надаються відповідні договори чинні не менше ніж до кінцевої дати поставки.
- учасник у складі пропозиції надає Сертифікат на систему управління якістю та систему екологічного управління, які мають містити інформацію про здійснення діяльності за відповідним видом, чинні на дату подання та останні звіти за результатами аудиту.
По- перше, для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015, яким передбачено єдиний документ про якість для даного виду товару, який видається виробником (а не державним органом чи підприємством). Вказане свідчить, що вимога ТД не узгоджуєтться з нормами чинного законодавства і призводить до штучного звуження кола учасників до тих, хто має сертифікат або протокол виданий компетентним державним органом/підприємством (з невідомих підстав).
Радіаційний сертифікат виданий на ім’я Учасника - також не передбачений національним товаром для даного виду товару, відтак така вимога знов призводить до звуження конкуренції, що свідчнить про незаконність дій Замовника.
По-друге, не є зрозумілим яки чином підтверджує відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість: довідка про наявність транспортних засобів (не менше трьої трансопртних засобів), та технічні паспорти на транспортні засоби, та якщо транспорт орендований, або залучається згідно договору перевезення то надаються відповідні договори чинні не менше ніж до кінцевої дати поставки.
Крім того, чинним законодавством встановлено заборону на встановлення вимоги до учасників щодо документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Також, зауважимо, що така вимога дискримінує тих учасників, що мають не менше 3 транспортних засобів, а не 2 (наприклад). Не є зрозумілим чому вкзагалі Замовник встановлює вимоги щодо кількості транспорту? Чому не вистачає, наприклад, 2 автомобіля?
По-трете, Сертифікат на систему управління якістю та систему екологічного управління - не передбачений ДСТУ 8358:2015 та взагалі не є обовязковим для його отримання. То ж чому Замовник встановлює таку вимогу - з метою обмеження конкуренції. Адже прийняти участь у даних торгах може учасник, який отримав такий документ та має його станом на дату оголошення даних торгів.
Сукупність дискримінаційних вимог значно звужує коло потенційних учасників - до 1го, що свідчить про відсутність конкуренції та порушення принципів проведення торгів та порушення порядку проведення торгів Замовником.
Вимагаємо виключити незаконні вимоги
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №12.pdf 24.01.2024 18:10
Дата подачі:
23.01.2024 15:20
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
По-перше.
Відповідно до Вашої вимоги:
«По- перше, для даного виду товару є ДСТУ 8358:2015, яким передбачено єдиний документ про якість для даного виду товару, який видається виробником (а не державним органом чи підприємством). Вказане свідчить, що вимога ТД не узгоджуєтться з нормами чинного законодавства і призводить до штучного звуження кола учасників до тих, хто має сертифікат або протокол виданий компетентним державним органом/підприємством (з невідомих підстав). Радіаційний сертифікат виданий на ім’я Учасника - також не передбачений національним товаром для даного виду товару, відтак така вимога знов призводить до звуження конкуренції, що свідчнить про незаконність дій Замовника.»
Дане твердження вимоги взагалі не відповідає дійсності.
Відповідно до п.12.1 ДСТУ 8358:2015:
«Для перевірки якості брикетів або гранул проводять приймально-здавальні випробування за всіма вимогами цього стандарту»
Відповідно до п.12.2 ДСТУ 8358:2015
«Показники якості брикетів або гранул під час випробувань визначаються відповідно до Таблиці 2. Готують зразки до аналізування згідно з ДСТУ-П CEN/NS 14780.»
Випробування можуть проводитись як на Замовлення виробника так і на замовлення товароотримувача, але без здійснення досліджень, не можливо перевірити достовірність інформації наданої виробником/постачальником.
Відповідно до п.7.2. ДСТУ 8358:2015:
«Під час виготовлення та зберігання брикети та гранули не повинні виділяти в навколишнє середовище шкідливих речовин у кількостях, що перевищують гранично допустимі концентрації згідно з чинним нормативним документом.»
Радіаційний сертифікат виданий на ім’я Учасника підтвердить відповідність саме запропонованого учасником товару вимогам п.7.2 ДСТУ 8358:2015., та підтвердить безпечність запропонованого товару для використання.
Отримання документу виданого державним органом/підприємством підтверджує саме неупереджену оцінку якості товару.
Замовником протоколу випробувань/протоколу досліджень/ експертного висновку/ радіаційного сертифікату, може бути будь-який суб’єкт господарювання. Дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників, оскільки дані дослідження може зробити будь хто. Єдиним що заважає Вам, як учаснику отримати даний документ це ваше небажання здійснювати перевірку, або ж не впевненість у відповідності якості товару, або ж відсутність у Вас даного товару.
По-друге.
Відповідно до Вашої вимоги:
«По-друге, не є зрозумілим яки чином підтверджує відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість: довідка про наявність транспортних засобів (не менше трьої трансопртних засобів), та технічні паспорти на транспортні засоби, та якщо транспорт орендований, або залучається згідно договору перевезення то надаються відповідні договори чинні не менше ніж до кінцевої дати поставки. Крім того, чинним законодавством встановлено заборону на встановлення вимоги до учасників щодо документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази. Також, зауважимо, що така вимога дискримінує тих учасників, що мають не менше 3 транспортних засобів, а не 2 (наприклад). Не є зрозумілим чому вкзагалі Замовник встановлює вимоги щодо кількості транспорту? Чому не вистачає, наприклад, 2 автомобіля?»
Чинним законодавством не встановлено обмежень та заборон, щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Значний об’єм товару, що закуповується потребує наявності не менше трьох транспортних засобів, оскільки Замовник зацікавленій у вчасних та безперебійних поставках товару, враховуючи, що товар потрібно поставляти в короткі строки, будь які поломки транспортного засобу можуть спричинити затримку поставки товару, що є неприйнятним для Замовника.
Наявність саме трьох транспортних засобів, підтверджує можливість учасника безперебійно поставляти товар. Тим паче, що ми не заперечуємо проти залучення учасниками транспортних засобів, які належать іншим суб’єктам господарювання та/або іншим особам.
Не зрозуміло чому учасник звертається з такою вимогою, та в чому складність підтвердження даної вимоги.
По-третє.
Відповідно до вимоги:
«По-трете, Сертифікат на систему управління якістю та систему екологічного управління - не передбачений ДСТУ 8358:2015 та взагалі не є обовязковим для його отримання. То ж чому Замовник встановлює таку вимогу - з метою обмеження конкуренції. Адже прийняти участь у даних торгах може учасник, який отримав такий документ та має його станом на дату оголошення даних торгів.»
ДСТУ 8358:2015 передбачено розділ 7 вимоги щодо безпеки та охорони довкілля, дотримання даних вимог підтверджується впровадженням та сертифікацією Системи екологічного управління. Прийняти участь в торгах може будь-хто хто впровадив дану систему, адже до проходження сертифікації допускаються всі суб’єкти господарювання.
Сертифікат на систему управління якістю підтверджує, що учасник відстежую поставку товару на всіх етапах, та може виявити на якому етапі було допущене порушення та сталось погіршення якості товару, що є важливим для Замовника.
Враховуючи все вищезазначене, жодна з вказаних умов не є дискримінаційною, оскільки кожен документ може отримати будь-який потенційний учасник. У даному випадку вимога говорить лише про не бажання отримувати Вами дані документи, що в подальшому ставить під сумнів можливість поставки Вами товару відповідної якості та у встановлені строки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
9dbbe73ec20e4a09a918f7e009c786c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-015488-a.c3
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
. Належним чином оформлену довідку щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату розкриття пропозицій, також повинна бути надана та чинна на дату укладення договору закупівлі).
Згідно чинного законодавства така довідка не передбачена для участі торгах, крім того, у звязку з тим, що наразі в Україні триває військовий стан, то платники податків можуть мати заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів).
Дана вимога звужує коло учасників лише до тих хто не має боргу та мають таку довідку.
Виключте дискримінаціну вимогу
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №9.pdf 24.01.2024 18:11
Дата подачі:
23.01.2024 15:08
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник! Звертаємо увагу, що вимоги, встановлені Замовником в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, і перелік документів, якими повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам кожен з Учасників закупівлі, Замовники визначають самостійно з урахуванням специфіки того чи іншого предмета закупівлі та відповідно до частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Належним чином оформлену довідку щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату розкриття пропозицій, також повинна бути надана та чинна на дату укладення договору закупівлі) Замовник вимагає з метою мінімізації ризиків невиконання або неналежного виконання контрагентами договірних зобов'язань перед Замовником, запобіганню порушення інтересів Замовника, сприянню ефективного використання бюджетних коштів Замовника. Підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощенної закупівлі Замовник за Вашим зверненням не вбачає
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна та незаконна вимога.
Номер:
c94a1438e38541bd822ce9b3cd57432f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-015488-a.a2
Назва:
дискримінаційна та незаконна вимога.
Вимога:
Вимога ТД - Оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого ( відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), виданої не більше місячної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, громадських об’єднань).
Зауважимо, відкриття рахунків та здійснення безпосередньо банком, який в свою чергу не є державним органом.
Такою вимогою штучно обмежено коло учасників, що мають довідку про наявність відкритого рахунку (рахунків) виданої не більше місячної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі.
Зазначимо, що взагалі законом не предбачено отримання такої довідки в окремий період та обовязковому порядку.
Також, зауважимо, що за період, що відведений на підготовку пропозиції, НЕ можливо отримати таку довідку саме від компетентного органу (ДПС України), так як така довідка готується відповідним органом за заявою платника податків (тобто учасником).
Приберіть дискримінаційну вимогу та надайте можливість учасникам надати довідку про відкриття рахунку хочаб з банківської установи у який (яких) відкрито рахунок.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №10.pdf 24.01.2024 18:13
Дата подачі:
23.01.2024 15:05
Вирішення:
Ваша вимога розглянута. Будуть внесені зміни до оголошення про проведення спрощенної процедури закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
9f41df67a5104d458cb6a3015e94fe76
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-015488-a.a1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог ТД - Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надає довідку про виконання відповідних договорів: затверджену копію попередньо укладеного договору на поставку товару за 2023 р., що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання (оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору) та оригінал листа–відгука до наданого договору, який повинен мати реєстраційний номер та дату його складання із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору, адресований Учаснику.
*Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та виконаний в повному обсязі.
Дана вимога є дискримінаційною та звужує конкуренцію лише до тих учасників, що мають аналогічний договір за 2023 рік разом з актом звірки по такому договору.
При тому, зауважимо, що акт звірки не є обовязковим для складанням документом. Такий документ складається за необхідністю та бажанням сторін.
Документи. що підтверджують виконання договору є видаткова накладна або акт приймання-передачі товару, а ніяк не акт звірки.
Вимагаємо внести зміни та виключити вимогу, що штучно обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №11.pdf 24.01.2024 18:14
Дата подачі:
23.01.2024 14:54
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
По-перше.
Відповідно до Вашої вимоги:
«Дана вимога є дискримінаційною та звужує конкуренцію лише до тих учасників, що мають аналогічний договір за 2023 рік разом з актом звірки по такому договору.»
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки надає можливість нам пересвідчитись у тому, що учасник здійснює діяльність в умовах військогового стану та мав аналогічні поставки за 2023 рік.
Оскільки відсутність виконанних аналогічних договорів за попередній рік ставить під сумнів можливість поставки учасником товару.
По-друге
Відповідно до Вашої вимоги:
«При тому, зауважимо, що акт звірки не є обовязковим для складанням документом. Такий документ складається за необхідністю та бажанням сторін. Документи. що підтверджують виконання договору є видаткова накладна або акт приймання-передачі товару, а ніяк не акт звірки.»
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не має жодних обмежень, щодо підписання Акту звірки. Даний документ може бути підписаний учасником торгів різних організаційно-правових форм та форм власності. Не має жодних об’єктивних обставин, які б обмежували можливість учасників надати даний документ, окрім не бажання його підписувати, а отже дана вимога не може вважатись дискримінаційною.
Враховуючи вище викладене не має підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено