• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з гарантійного ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Завершена

1 402 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2024 17:06 - 27.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження дискваліфікації

Номер: 4a3dd5a2e38945e1b3c8b9d43fb8afe4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-015362-a.a1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Просимо прийняти до розгляду скаргу відносно дискваліфікації учасника процедури закупівлі без права виправлення невідповідностей, що не змінюють технічної частини предмету закупівлі, у термін 24 години, як передбачено законодавством.
Дата розгляду скарги: 20.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.02.2024 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.02.2024 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.02.2024 № 3205-р/пк-пз, Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» було скасовано рішення від 13.06.2024 № 51 про визначення ТОВ "Автосоюз" переможцем процедури закупівлі код за ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Лот3 - Послуги з гарантійного ремонту і технічного обслуговування автомобілів Volkswagen). Рішення про скасування № 97 від 27.02.2024 додається
Автор: ТОВ АВТОСОЮЗ, Шепталіна Алла Олегівна +380930558921 alla.sheptalina@avtosojuz.ua

Пункт скарги

Номер: 9737e805f7eb4258924535b05e1f0762
Заголовок пункту скарги: проти прийняття Протокольного рішення (протокол) №51 уповноваженої особи Державної установи "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 06.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ»
Опис заперечення: замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником та відразу прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, без розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вподальшому Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Опис суті пункту скарги: У випадку надання Замовником 24 годин на усунення невідповідностей, учасником би додатково були завантажені відповідні документи
26 січня 2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» було подано тендерну пропозицію по лоту-3 з відповідними документами до комерційної пропозиції. Вартість пропозиції скаржника становила – 215 121 (двісті п'ятнадцять тисяч сто двадцять одна) гривень 13 коп.
07 лютого 2024 року уповноваженою особою за організацію та проведення оборонних закупівель ДУ «ЦОП МВС УКРАЇНИ» було оприлюднено Протокольне рішення (протокол) №51 уповноваженої особи Державної установи "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 06.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених підстав та, Замовник порушив права Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції. Зазначені дії замовника, є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме - недискримінація учасників.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: aa101a7f9724435c9123b84637010ef8
Заголовок пункту скарги: проти прийняття Протокольного рішення (протокол) №51 уповноваженої особи Державної установи "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 06.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ»
Опис заперечення: замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником та відразу прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, без розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вподальшому Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Опис суті пункту скарги: 26 січня 2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» було подано тендерну пропозицію по лоту-3 з відповідними документами до комерційної пропозиції. Вартість пропозиції скаржника становила – 215 121 (двісті п'ятнадцять тисяч сто двадцять одна) гривень 13 коп.
07 лютого 2024 року уповноваженою особою за організацію та проведення оборонних закупівель ДУ «ЦОП МВС УКРАЇНИ» було оприлюднено Протокольне рішення (протокол) №51 уповноваженої особи Державної установи "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 06.01.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених підстав та, Замовник порушив права Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції. Зазначені дії замовника, є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме - недискримінація учасників.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника