-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4, клас B, 80 г/м2, 500 л Папір A4 160г/м; В упаковці міститься 250 аркушів; Файл А4 40мкм Стандарт глянець пачка 100шт.; Клей ПВА 50 мл з супер ковпачком; Книга (зошит) в твердій обкладинці А4, клітинка, 96л; Книга (зошит) в твердій обкладинці А5, клітинка, 96л; Стрічка клейка пакувальна 48мм 100, 40мКм прозора; Скоби №10; Скоби №24/6; СКРІПКИ 28мм
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2024 17:10 - 03.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9766f4ddf1d145999c73c84d9f6407cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-015420-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, вивчивши вашу тендерну документацію, було виявлено в частині умов постачання товару дистриміначійні вимоги, а саме:"Постачальник здійснює поставку товару протягом 1 робочого дня згідно з заявками Покупця."Зважаючи на це, прийняти Участь, може тільки Учасник з м. Рівне або Рівненської області , що значно знижує коло Учасників. ПРОСИМО ВАС, для розширення потенційного Кола Учасників, внести зміни та викласти в наступній редакції, інформацію стосовно постачання: " Постачальник здійснює поставку товару протягом 5 робочих днів згідно з заявками Покупця".У разі Вашої бездіяльності, Ми будемо вимушені, оскаржити дану вимогу у АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 24.01.2024 10:14
Дата подачі:
23.01.2024 16:23
Вирішення:
На вимогу прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, та змінити термін поставки товару з 1 робочого дня на 5 днів робочих днів, щоб забезпечити однакові умови учасникам.
Статус вимоги:
Задоволено