Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума забезпечення: 20000.00 (двадцять тисяч гривень) грн. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради (код ЄДРПОУ 41552075), 32400, Україна , Хмельницька обл., м Дунаївці, вул. Шевченка, 50, IBAN: р/р UA 19820172203552490080000064084 ЄДРПОУ 41552075, в ДКСУ м. Київ , МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
5 576 684.27UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 883.42 UAH
Вирішення:Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради ознайомилось з Вашою вимогою щодо закупівлі «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» та повідомляє, що не погоджується з доводами вказаними в ній виходячи з наступного:
22.01.2024 року код Оголошення UA-2024-01-22-015202-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)».
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме:
• ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879);
• ТОВ Будівельна компанія ДАО (43213760)
• ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" (43373313).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879).
Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879) щодо закупівлі «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)».
З урахуванням пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) 07.02.2024 року Замовником було прийнято рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Вказане повідомлення було розміщено в електронній системі закупівель о 14:15 год., 07.02.2024 року.
08.02.2024 року о 08:39 год., тобто до сплину 24 годинного терміну усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» Учасником усунуто невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Замовником проведено розгляд пропозиції ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879) з урахуванням завантаженим 08.02.2024 року документів щодо закупівлі «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)».
За результатами розгляду пропозиції встановлено, що пропозиція - ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879) відповідає оголошенню про проведення закупівлі, та вимогам замовника, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених Замовником та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною.
Рішенням № 49 від 08 лютого 2024 року Замовником визначено переможцем торгів на закупівлю «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» - ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879), оскільки за результатами оцінки його пропозиція є найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику.
Окрім того,вказаним рішенням Замовником прийнято рішення про намір укласти договір ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879) на закупівлю «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Щодо доводів вказаних у Вашій вимозі, потрібно зазначити наступне.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно положень абзацу другого пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Тобто положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями не передбачено право Учасника звертатись до Замовника із вимогою відхилення тендерної пропозиції іншого Учасника, вказаними нормативно-правовими актами передбачено право звернення Учасника пропозицію якого було відхилено із вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Щодо сутті вказаної вимоги зазначаємо наступне.
1. Умовами пункту 5 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником (надати лист-згоду).
На виконання пункту 5 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 3 до тендерної документації ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879) міститься лист-згода (сторінка 10 файлу «1. Документи пропозиції.pdf») відповідно до якої ТОВ «ПОДІЛЛЯ ЄВРОБУД» погоджується, якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації не вимагалось надання «листа-згоди, що тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі».
2. Щодо зазначення в Договірній ціні розрахунку № 14 «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову» Розділу ІІ «Устаткування, меблі та інвентар» потрібно зазначити наступне.
У відповідності до вимог пункту 3.6.3. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, згідно додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- договірну ціну (динамічну);
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
Клас наслідків (відповідальності) – СС1.
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не встановлювалось переліку Розрахунків, що обов’язково повинні бути зазначені у Договірній ціні.
У відповідності до абз 5 та абз 6 п. 5.1. Розділу V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Договірна ціна подана Учасником містить усі розділи (розрахунки) у відповідності до абз. 5 п.5.1. Розділу V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови.
Стосовно абз.6 Розділу V (Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) та відсутності в договірній ціні поданій Учасником розділу (розрахунку) кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника)звертаємо наступне.
У відповідності до Розділу ІІ «Устаткування, меблі та інвентар» Договірної ціни (додаток 30 Настанови) передбачає придбання устаткування, меблів та інвентарю для подальшої їх експлуатації, а не для використання матеріалів для проведення робіт.
Відповідно Розр. № 14 Розділу ІІ «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову» повинен містити витрати саме на обладнання, яке підлягає подальшій експлуатації на об'єкті.
Всі матеріали, які будуть використовуватись в ході виконання робіт, та які зазначені в технічному завданні Тендерної документації (Додаток № 3 до тендерної документації) – використовуються виключно для виконання робіт, які включені учасником, як матеріал для проведення необхідних робіт та які не підлягають подальшій експлуатації, як окремі основні засоби.
Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації в Замовника відсутні устаткування, меблів та інвентар, які підрядник мав би купити та поставити Замовнику.
Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка неодноразово зазначала, що відсутність у Договірній ціні розрахунку розділу, яким враховуються кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Одними з останніх прикладів вказаних рішень є рішення № 1462-р/пк-пз від 24.01.2024 року, рішення №99-р/пк-пз від 02.01.2024 року та рішення № 14692-р/пк-пз від 14.09.2023 року
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-20-010540-a;
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-04-017680-a;
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-14-017137-a.
Крім того додатково звертаємо увагу, що надана Вами Договірна ціна також не містить інформації про витрати на придбання та доставку устаткування на будову.
3-5. Щодо зауважень вказаних у пункті 3,4 та 5 зазначаємо наступне:
Згідно умов пункту 3.6.3. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, згідно додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- договірну ціну (динамічну);
Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
Клас наслідків (відповідальності) – СС1.
Умовами тендерної документації не передбачено надання ні підтверджуючих розрахунків прямих, загальновиробничих та інших витрат на будівництво об’єкта, прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, ні розрахунків №1 Заробiтна плата,№2 Вартiсть матерiальних ресурсiв,№3 Вартiсть експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв, №4 Загальновиробничi витрати, №9 Прибуток, №10 Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної організації, ні розрахунків та відомості щодо нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них згідно наданої Замовником відомісті обсягів робіт додатку №3 до ТД.
Більш того, умовами тендерної документації також не вимагалось надання документальних відомостей про те, що зазначене обладнання Додатку 3 до ТД у пункті 14 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-03 на електротехнічні рішення, пунктах 21, 24, 45, 96 та 129 локального кошторису на будівельні роботи № 03-01-02 на тепломеханічні рішення котельні не враховується Учасником при розрахунку тендерної пропозиції.
Згідно приміток Додатку № 3 до тендерної документації Замовник просто надав пояснення, що зазначене обладнання у пункті 14 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-03 на електротехнічні рішення, пунктах 21, 24, 45, 96 та 129 локального кошторису на будівельні роботи № 03-01-02 на тепломеханічні рішення котельні не враховується Учасником при розрахунку тендерної пропозиції. Вказане обладнання перебуває у власності Замовника та потребує виключно монтажу, жодного документального підтвердження від Учасника щодо зазначених відомостей Замовником не вимагалось.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція ТОВ "Поділля-Євробуд" (41871879) повністю відповідала умовам тендерної документації на закупівлю «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)», тому Замовником правомірно із урахуванням положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення про обрання вказаного Учасника переможцем торгів та направлення йому повідомлення про намір укласти договір.
Статус вимоги:Не задоволено
1b8cc0a8c26cd469f31e4b04053f1f43
invalid
answered
Вимога
Вирішена
Уточнення вимог
Номер:f92092d4aca246e6a8800bd0b37347e6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-01-22-015202-a.b1
Назва:Уточнення вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! В умовах тендерної документації допущено розбіжності, які впливають на підготовку нашої тендерної пропозиції як учасника торгів.
Зокрема, відповідно до п.2 Розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації зазначено, що з метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 13 осіб. При цьому ж в наступному реченні цього ж пункту зазначено, що на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, Підряднику необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок (витягів із трудових книжок) або копії наказів про призначення на посаду, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин або цивільно-правових правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Виникає логічне питання, як в учасника можуть бути у штаті 13 працівників, якщо окремі з них можуть бути залучені на підставі цивільно-правових договорів.
Просимо Вас викласти зазначений пункт в наступній редакції:
«З метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати, на момент подання тендерної пропозиції, не менше 13 осіб. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, Підряднику необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок (витягів із трудових книжок) або копії наказів про призначення на посаду, або договорів про надання послуг, або цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин або цивільно-правових правовідносин Учасника з відповідними працівниками.».
Вважаємо, що така редакція зможе збільшити конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі.
Крім того, звертаємо увагу, що строк подання тендерних пропозицій до 30 січня 2024 року до 18:00 год. Теоретично, за участі мінімум двох учасників, аукціон відбудеться 31.01.2024. Строк розгляду тендерних пропозицій до 5 робочих днів. Плюс строки на оскарження. Отже, замовник не зможе укласти договір із Підрядником в січні 2024.
При цьому, згідно додатків 2 та 3 до проекту договору зазначено, що Підрядник повинен виконувати роботи у січні 2024 року, а Замовник профінансувати такі роботи у січні 2024 року.
Відповідно до пунктів 17 та 18 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.01.2024 18:37
Вирішення:Управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради ознайомилось з Вашою вимогою щодо закупівлі «Реконструкція будівлі трьох-поверхового корпусу під помешкання компактного проживання внутрішньо-переміщених (евакуйованих) осіб по вул. Шевченка, 18 в с. Миньківці, Дунаєвецької територіальної громади, Камянець-Подільського району, Хмельницької області. 1 черга» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» та повідомляє, що Замовником прийнято рішення внести зміни у цій частині тендерної документації.