• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання за адресою: м. Ужгород, вул. Сонячна, 26 (ДК021:2015:90910000-9-Послуги з прибирання)

Завершена

232 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 160.50 UAH
Період оскарження: 22.01.2024 16:05 - 27.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

неправомірне відхилення учасника

Номер: 8ce39fd58e124f6cb13efc13e66170b2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-013647-a.c1
Назва: неправомірне відхилення учасника
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) Оскарження відкритих торгів з особливостями, що оголошено з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, відбувається відповідно до пунктів 55-67 Особливостей з урахуванням положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Особливості) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до абз. 3 п. 57 особливостей, Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону, органом оскарження визначений Антимонопольний комітет України. Відповідно до п. 30 ч.1 статті 1 Закону, суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. 22.01.2024 Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №15.0 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі UA-2024-01-22-013647-a (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання за адресою: м. Ужгород, вул. Сонячна, 26) (далі – відкриті торги за Особливостями). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 30.01.2024 о 13.16 год. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" 2800304704; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММСЕРВІС" 39972021; ТОВ "ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА" 37655957; ФОП ФЕРЕНЧАК НАТАЛІЯ ЯРОСЛАВІВНА 3145109004; ФОП "СУБОТ ТЕТЯНА АНДРІЇВНА" 2663907321; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ БУДІВЛЯ" 44127201. Замовником 01.02.2024 було оприлюднено протокол №17 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, згідно якого уповноваженою особою Замовника встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Заєць Тетяна Петрівна (далі - Скаржник) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, мотивуючи своє рішення тим, що Скаржником у складі тендерної пропозиції не подано довідку з відомостями про використання ним спеціалізованих миючих засобів для проведення спеціалізованих робіт та не подано сертифікатів якості до них. Скаржник вважає, що зазначене рішення, яке було прийнято після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаюсь до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке: У відповідності з вимогами Розділу 3 «Якісні вимоги до витратних матеріалів» Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги до предмету закупівлі» (далі – Додаток 3) прописано: «Всі витратні матеріали, які будуть використані виконавцем для надання послуг з прибирання повинні мати відповідні сертифікати якості (якщо їх наявність передбачена у встановленому порядку) та бути виготовленими з екологічно чистих речовин. Миючі засоби і використані технології прибирання не повинні нести шкоду майну та облицювальним матеріалам будівлі Замовника. Витратні матеріали для санвузлів повинні відповідати вимогам якості: білі паперові рушники (V-складання) розхід не менше 12 пачок в місяць) та білий туалетний папір (одношаровий, 9,3 см*200 м., розхід не менше 32 рулони в місяць) повинні бути виготовлені з високоякісної сировини. Кількість витратних матеріалів та рідкого мила повинна повністю задовольняти потреби Замовника. Використовувані миючі засоби не повинні мати різкого запаху. Виконавець повинен надати відомості (довідка в довільній формі) про використання ним спеціалізованих миючих засобів для проведення спеціалізованих робіт (хімічне чищення, прибирання хромованих елементів, дерев’яних, скляних поверхонь та килимового покриття). Миючі засоби та засоби для чищення повинні використовуватись чітко за призначенням згідно інструкції використання». В складі тендерної пропозиції Скаржника надано гарантійний лист під вихідним номером 15/2-1 від 29.01.2024, яким гарантовано, що Всі витратні матеріали, які будуть використані виконавцем для надання послуг з прибирання матимуть відповідні сертифікати якості (якщо їх наявність передбачена у встановленому порядку) та будуть виготовлені з екологічно чистих речовин. Миючі засоби і використані технології прибирання не будуть нести шкоду майну та облицювальним матеріалам будівлі Замовника. Витратні матеріали для санвузлів відповідатимуть вимогам якості: білі паперові рушники (V-складання) розхід не менше 12 пачок в місяць) та білий туалетний папір (одношаровий, 9,3 см*200 м., розхід не менше 32 рулони в місяць) будуть виготовлені з високоякісної сировини. Кількість витратних матеріалів та рідкого мила повністю задовольнятимуть потреби Замовника. Використовувані миючі засоби не матимуть різкого запаху. Окрім цього Скаржник своїм гарантійним листом гарантував в разі акцепту його пропозиції надати відомості (довідка в довільній формі) про використання ним спеціалізованих миючих засобів для проведення спеціалізованих робіт (хімічне чищення, прибирання хромованих елементів, дерев’яних, скляних поверхонь та килимового покриття). Миючі засоби та засоби для чищення повинні використовуватись чітко за призначенням згідно інструкції використання. Стосовно твердження Замовника щодо тотожності поняття «Учасник» та «Виконавець» Скаржник повідомляє, що згідно п. 37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) – є фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником в Додатку 3 акцентовано увагу на тому, що відповідну Довідку повинен надати Виконавець, з чого слідує, що Скаржником ніяким чином не порушено вимоги Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Варто зазначити, що Замовник, якщо він вважає, що вищевказану Довідку потрібно було надати Учаснику на стадії подання тендерної пропозиції, не надав Скаржнику скористатись правом виправити невідповідності. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вищезгадана вимога Замовника не є такою, яка призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Як наслідок, Скаржник з наведеної вище невідповідності повинен був отримати можливість на виправлення, що передбачено частиною дев'ятою статті 26 Закону, а саме учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 3,5, 9, 18,26 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Заєць Тетяна Петрівна неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобовʼязати Замовника скасувати протокол № 17 від 01.02.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові, яким було відхилено пропозицію ФОП Заєць Тетяну Петрівну. Додаток: 1. Додаток № 3 до тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». 2. Протокол уповноваженої особи Замовника № 17 від 01.02.2024. 3. Гарантійний лист № 15/2-1 від 29.01.2024. Фізична особа – підприємець Тетяна ЗАЄЦЬ
Дата розгляду скарги: 15.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.02.2024 15:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.02.2024 13:43
Автор: ФОП "Заєць Тетяна Петрівна", Тетяна Заєць +380938155355 taraczis@ukr.net

Пункт скарги

Номер: f2b562fef3f64f6cae04aba37214e9fa
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФОП Заєць Т.П
Опис заперечення: Замовником 01.02.2024 було оприлюднено протокол №17 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, згідно якого уповноваженою особою Замовника встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Заєць Тетяна Петрівна не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, мотивуючи своє рішення тим, що Скаржником у складі тендерної пропозиції не подано довідку з відомостями про використання ним спеціалізованих миючих засобів для проведення спеціалізованих робіт та не подано сертифікатів якості до них.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник вважає, що зазначене рішення, яке було прийнято після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника