-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паперове канцелярське приладдя
Завершена
101 975.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 509.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 509.88 UAH
Період оскарження:
22.01.2024 16:01 - 27.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні технічні показники предмету закупівлі
Номер:
018f60e4fe4a4841b5d0d4d429342eb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-013478-a.b1
Назва:
Дискримінаційні технічні показники предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-01-22-013478-a на закупівлю код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір канцелярське приладдя), де Замовником виступає Виконавчий комітет Покровської районної в місті ради, нами було виявлено, що технічні параметри до Паперовового канцелярського приладдя (папір офісний білий, формат А4) було встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу, без допусків до технічних показників. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками. Просимо Вас зробити зміни до Паперовового канцелярського приладдя (папір офісний білий, формат А4), а саме: Білизна СІЕ: не менше 146%, Товщина: не менше 104 мкм, Непрозорість: не менше 92%, Яскравість ISO: не менше 105% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2024 12:33
Вирішення:
Тендерна документація замовника розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами.
Керуючись вимогами чинного законодавства, замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю за кодом ДК 021:2015:30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Паперове канцелярське приладдя) (закупівля зареєстрована за № UA-2024-01-22-013478-a).
Встановлені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації технічні вимоги відносяться до характеристик паперу декількох виробників, не є в жодному разі дискримінаційними та мають конкурентне середовище в цієї групі товару, що не обмежують право на участь у закупівлі потенційних постачальників. Крім того, технічні вимоги до паперу пов’язані з можливістю експлуатації високотехнологічного обладнання для друку та копіювання документів, яке наявне в нашій установі.
Виходячи із наведеного, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.01.2024 10:02