• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Завершена

1 364 984.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 824.92 UAH
Період оскарження: 23.04.2018 17:47 - 04.05.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо акцепту ФОП Чайки

Номер: b8112f9143f748e5a7c37a2ae31ab03e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-23-002279-a.a3
Назва: Щодо акцепту ФОП Чайки
Вимога:
Замовник-корупціонер акцептував пропозицію "свого" давнішнього постачальника ФОП Чайка з пропозицією більше ніж у 2,5 рази вищою по сумі, порівнянно з економічно найвигіднішою, як ми і передбачали та говорили ще до торгів. Вважаємо, що це є головною доказовою базою, що Замовник провів корупційну закупівлю, здійснив черговий розпил бюджетних коштів держави. Всі ці матеріали ми направляємо в НАБУ та контролюючі органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Враховуючи специфіку роботи закладу, а саме надання висококваліфікованої та спеціалізованої стаціонарної і амбулаторно-консультативної медичної допомоги населенню області для здійснення єдиної державної і регіональної політики в галузі охорони здоров’я, Замовник не може ризикувати здоров’ям та життям пацієнтів та персоналу, а тому оцінюється не тільки економічна вигідність тендерної пропозиції, а і в першу чергу відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації. У своїй діяльності Кіровоградська обласна лікарня керується виключно вимогами закону, тому акцепт тендерної пропозиції ФОП Чайка Ірина Вікторівна базується на висновку Замовника про відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації. Звинувачення про «розпил коштів» та в корупції, викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб обласної лікарні у «корупційному зговорі», Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. Кіровоградська обласна лікарня як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником. Ваші доводи про наявність «доказової бази що Замовник провів корупційну закупівлю» є безпідставними та абсурдними, оскільки Кіровоградська обласна лікарня при прийнятті своїх рішень керується виключно законодавством.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів закупівлі.

Номер: bcbdb3a9cca14bbca269fa7e0163cf96
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-23-002279-a.a2
Назва: Оскарження результатів закупівлі.
Вимога:
Опис вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо: Медико-технічні вимоги складені згідно норм чинного законодавства та жодним чином не містять дискримінаційних вимог. Вами не доведено та документально не підтверджено, яким чином зазначені в тендерній документації вимоги порушують Ваші права та законні інтереси та чому перешкоджають Вам взяти учать у даній публічній закупівлі, з наступних підстав. 1. На виконання п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» медико-технічні вимоги містять вираз «або еквівалент», тому жодних порушень чинного законодавства тендерна документація не містить і всі учасники можуть приймати участь у закупівлі на рівних умовах. Тому, вважаємо Ваші звинувачення щодо «дискримінаційного пропису медико-технічного завдання» абсолютно безпідставними та такими, що не відповідають чинному законодавству України. 2. У медико-технічних вимогах, де є посилання на склад та його відсоткове співвідношення є знаки «>» та «<» або ж вказано діапазон, що розширює спектр вмісту складових, тому є можливість для учасників надати еквівалентний дезінфікуючий засіб, який відповідає визначеним технічним характеристикам. Отже, дане положення тендерної документації жодним чином не порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, вважаємо Вашу вимогу щодо усунення з тендерної документації вимоги атестації засобів згідно Європейських стандартів такою, що суперечить чинному законодавству України. 4. Режими використання дезінфікуючих засобів із зазначенням конкретної експозиції є вкрай важливими при таких процесах як стерилізація та дезінфекція. Характеристики дезінфекційного засобу стосовно області застосування, способу, можливих видів дезінфекції та терміни необхідної експозиції повинні бути підтвердженими Методичними вказівками до застосування деззасобу, які оформлені та затверджені у відповідності з діючим законодавством. Щодо вказаних в тендерній документації видів робіт повідомляємо, що розрахункова кількість робочого розчину була взята з урахуванням потреби для проведення поточної дезінфекції, забезпечення поточного та генерального прибирання та знезараження в першу чергу від збудників туберкульозу та особливо небезпечних інфекцій (ВІЛ, гепатити тощо). 5. Щодо вимоги до температури зберігання повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже на території України існує безліч зареєстрованих дезінфікуючих засобів, температура зберігання яких є не нижчою, ніж +5оС. Більше того, у обласної лікарні є можливість зберігати дезінфікуючі засоби у опалювальних приміщеннях. 6. Стосовно вимоги з надання гарантійного листа від виробника, інформуємо Вас про те, що гарантійний лист від виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією стосується не конкретного якогось найменування, а відноситься до предмета закупівлі в цілому. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Крім того, Кіровоградській обласній лікарні не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Також, інформуємо, що дане питання розглядалося в межах проведення аналогічних відкритих торгів (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №372-р/пк-ск від 29.02.2016 року.) і така вимога неодноразово визначалась недискримінаційною. Більше того, твердження, зазначене у Вашій вимозі про те, що «виробник, як Не власник продукції, нічого вже Вам гарантувати не може» є абсурдним. Так як, виробник в першу чергу несе відповідальність за виробництво і якість продукції. Отже, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, захисту від підробок та отримання гарантій щодо своєчасного постачання товарів у необхідній кількості, відповідної якості, з невичерпаними строками придатності та в необхідні нам терміни, нами було прийняте рішення про встановлення такої вимоги в тендерній документації. 7. Щодо звинувачень про «дискримінаційні вимоги, які мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного учасника» викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб обласної лікарні у «корупційному зговорі», Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. Кіровоградська обласна лікарня як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА.

Номер: fa1c92a2a5c5474b9cdbdec3e4293bd1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-23-002279-a.a1
Назва: ВИМОГА.
Вимога:
Опис вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо: Медико-технічні вимоги складені згідно норм чинного законодавства та жодним чином не містять дискримінаційних вимог. Вами не доведено та документально не підтверджено, яким чином зазначені в тендерній документації вимоги порушують Ваші права та законні інтереси та чому перешкоджають Вам взяти учать у даній публічній закупівлі, з наступних підстав. 1. На виконання п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» медико-технічні вимоги містять вираз «або еквівалент», тому жодних порушень чинного законодавства тендерна документація не містить і всі учасники можуть приймати участь у закупівлі на рівних умовах. Тому, вважаємо Ваші звинувачення щодо «дискримінаційного пропису медико-технічного завдання» абсолютно безпідставними та такими, що не відповідають чинному законодавству України. 2. У медико-технічних вимогах, де є посилання на склад та його відсоткове співвідношення є знаки «>» та «<» або ж вказано діапазон, що розширює спектр вмісту складових, тому є можливість для учасників надати еквівалентний дезінфікуючий засіб, який відповідає визначеним технічним характеристикам. Отже, дане положення тендерної документації жодним чином не порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, вважаємо Вашу вимогу щодо усунення з тендерної документації вимоги атестації засобів згідно Європейських стандартів такою, що суперечить чинному законодавству України. 4. Режими використання дезінфікуючих засобів із зазначенням конкретної експозиції є вкрай важливими при таких процесах як стерилізація та дезінфекція. Характеристики дезінфекційного засобу стосовно області застосування, способу, можливих видів дезінфекції та терміни необхідної експозиції повинні бути підтвердженими Методичними вказівками до застосування деззасобу, які оформлені та затверджені у відповідності з діючим законодавством. Щодо вказаних в тендерній документації видів робіт повідомляємо, що розрахункова кількість робочого розчину була взята з урахуванням потреби для проведення поточної дезінфекції, забезпечення поточного та генерального прибирання та знезараження в першу чергу від збудників туберкульозу та особливо небезпечних інфекцій (ВІЛ, гепатити тощо). 5. Щодо вимоги до температури зберігання повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже на території України існує безліч зареєстрованих дезінфікуючих засобів, температура зберігання яких є не нижчою, ніж +5оС. Більше того, у обласної лікарні є можливість зберігати дезінфікуючі засоби у опалювальних приміщеннях. 6. Стосовно вимоги з надання гарантійного листа від виробника, інформуємо Вас про те, що гарантійний лист від виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією стосується не конкретного якогось найменування, а відноситься до предмета закупівлі в цілому. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Крім того, Кіровоградській обласній лікарні не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Також, інформуємо, що дане питання розглядалося в межах проведення аналогічних відкритих торгів (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №372-р/пк-ск від 29.02.2016 року.) і така вимога неодноразово визначалась недискримінаційною. Більше того, твердження, зазначене у Вашій вимозі про те, що «виробник, як Не власник продукції, нічого вже Вам гарантувати не може» є абсурдним. Так як, виробник в першу чергу несе відповідальність за виробництво і якість продукції. Отже, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, захисту від підробок та отримання гарантій щодо своєчасного постачання товарів у необхідній кількості, відповідної якості, з невичерпаними строками придатності та в необхідні нам терміни, нами було прийняте рішення про встановлення такої вимоги в тендерній документації. 7. Щодо звинувачень про «дискримінаційні вимоги, які мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного учасника» викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб обласної лікарні у «корупційному зговорі», Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. Кіровоградська обласна лікарня як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником.
Статус вимоги: Відхилено