-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Витратні матеріали для проведення гемодіалізу/ гемодіафільтрації
Завершена
4 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2024 09:52 - 27.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін
Номер:
4dc5ff343ec7482ebf5301f9509821d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-001611-a.c2
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику, наша компанія має намір прийняти участь в даній публічній закупівлі та запропонувати високої якості товар.
Згідно висновку звіту Наукового комітету із нових і нещодавно виявлених ризиків для здоров’я Європейського Союзу «Остаточний висновок щодо безпеки використання бісфенолу А (BPA) в медичних виробах» існує ризик несприятливих ефектів від BPA, коли він доступний для системного впливу після неоральних шляхів впливу, особливо для новонароджених у відділеннях інтенсивної терапії, немовлят, які проходять тривалі медичні процедури, і для пацієнтів на діалізі. Тому рекомендовано обмежити його використання коли це можливо.
https://ec.europa.eu/health/scientific_committees/emerging/docs/scenihr_o_040.pdf
Відповідно до інформації, наведеної в науковій статті «Сумісність мембран для очищення крові та інших матеріалів, розроблених у Японії» полісульфонова PS мембрана синтезується шляхом полімеризації дихлордифенілсульфону з бісфенолом А, тоді як поліефірсульфонова PES мембрана отримується шляхом полімеризації дихлордифенілсульфону з дигідроксидифенілсульфоном.
https://www.researchgate.net/figure/The-structural-formulas-of-PES-and-PS-PS-membrane-is-synthesized-by-polymerizing_fig3_51691484
Згідно статті, опублікованої на державному сайті США Національної Бібліотеки Медицини PubMed, BPA здатний впливати безпосередньо на мітохондрії нирок, викликаючи мітохондріальний окислювальний стрес, дисфункцію та, згодом, призводячи до пошкодження всього органу.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29670679/#:~:text=The%20findings%20indicated%20that%20BPA,leading%20to%20whole%20organ%20damage
Таким чином, відсутність критерію щодо безпечності матеріалів для виготовлення мембран діалізаторів, зокрема щодо відсутності в них бісфенолу А та використання відповідних матеріалів для виготовлення мембрани, що не повинні містити бісфенолу А (BPA), створює ризик загрози здоров’ю і життю пацієнтів та закупівлю медичних виробів сумнівної якості.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та включити до технічних вимог до предмету закупівлі, а саме вимогу: «Діалізатор не повинен містити бісфенол А (BPA)».
Також, повідомляємо, що поділ предмету закупівлі на Лоти розширить коло учасників, які зможуть взяти участь в тендерній процедурі закупівлі, тим самим зможуть надати найбільш-економічно вигідні пропозиції по товарам, які закуповуються. Процедура закупівлі з поділом предмету закупівлі на Лоти успішно завершилася в такій процедурі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-27-001522-a , тобто ризик, що певна складова не буде пропонуватися, відсутній.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу 26.01.2024 16:05
Дата подачі:
26.01.2024 14:47
Вирішення:
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» Южноукраїнської міської ради (надалі по тексту - Замовник) детально розглянуло Вашу вимогу, щодо внесення змін в тендерну документацію та включити до технічних вимог до предмету закупівлі вимогу: «Діалізатор не повинен містити бісфенол А (BPA)» під час проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Витратні матеріали для проведення гемодіалізу/гемодіафільтрації, Код ДК 021:2015:33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-01-22-001611-a), керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р., повідомляє наступне: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова). Тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст. ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням
у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник не вважає за доцільне вносити зміни в ТД шляхом включення до технічних вимог до предмету закупівлі: «Діалізатор не повинен містити бісфенол А (BPA)». Відповідно протоколів лікування пацієнтів ця опція не є важливою та впливає лише на цінову складову діалізатора.
Також повідомляємо, що на даному етапі закупівлі, у оператора авторизованого електронного майданчика немає технічної можливості внесення змін для розподілу по лотам.
Виходячи з вищевикладеного, вносити зміни в ТД не передбачається, а вимоги, викладені у Вимозі – є безпідставними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.01.2024 10:01
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо внесення змін
Номер:
ef582837726a49e899714b9ebf60473c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-001611-a.c1
Назва:
Щодо внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику, наша компанія має намір прийняти участь в даній публічній закупівлі та запропонувати високої якості товар. З метою розширення кола учасників, які зможуть взяти участь в тендерній процедурі закупівлі, тим самим надати найбільш-економічно вигідні пропозиції по товарам, які закуповуються, просимо розділити товари на лоти, а саме: п. 1-4 (діалізатори) - ЛОТ 1; п. 10 (фільтр для діалізуючого розчину) - ЛОТ 2; п. 5 (кровопровідні магістралі) - ЛОТ 3; п. 6-7 (фістульні голки) - ЛОТ 4; п. 8-9 (концентрати для гемодіалізу) - ЛОТ 5. Поділ на лоти предмету закупівлі надасть можливість більшій кількості учасників прийняти участь в закупівлі, що призведе до більшої конкуренції серед учасників, тим самим Замовник зможе зекономити бюджетні кошти, які зможе перенаправити на інші цілі.
Задля розширення потенційного кола учасників просимо викласти медико-технічні властивості в редакції відповідно до прикріпленого додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 24.01.2024 11:15
- Відповідь на скаргу 25.01.2024 10:16
Дата подачі:
24.01.2024 11:15
Вирішення:
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» Южноукраїнської міської ради (надалі по тексту - Замовник) детально розглянуло Вашу вимогу, щодо поділу на лоти предмету закупівлі під час проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Витратні матеріали для проведення гемодіалізу/гемодіафільтрації, Код ДК 021:2015:33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-01-22-001611-a), керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р., повідомляє наступне: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова). Тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст. ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням
у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі, а поділ на лоти в даному випадку є не доцільним, тому що різні складові закупівлі мають різну ціну, та відповідно, відрізняються за комерційною привабливістю для учасників.
Це створює додатковий ризик того, що при поділу закупівлі на лоти певна їх частина НЕ БУДЕ пропонуватися учасниками, що ставить під загрозу безперебійну роботу відділення нефрології та діалізу.
Також повідомляємо, що на даному етапі закупівлі, у оператора авторизованого електронного майданчика немає технічної можливості внесення змін для розподілу по лотам.
Виходячи з вищевикладеного, розділення предмету закупівлі на лоти не передбачається, твердження щодо порушення прав та законних інтересів Учасників є необґрунтованим, а вимоги, викладені у Вимозі – безпідставними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.01.2024 10:01