-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою Охтирської міської територіальної громади, а саме: догляд за зеленими насадженнями (зріз та обрізання дерев), у тому числі на територіях кладовищ
категорія Замовника:згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Завершена
731 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 655.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 655.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2024 09:41 - 31.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
478b1e47f76845908f46ca9d4623e7cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-001309-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2024-01-22-001309-a_2.pdf 25.03.2024 20:34
- Скарга_UA-2024-01-22-001309-a_2.docx 25.03.2024 20:34
- sign.p7s 25.03.2024 20:43
- рішення від 27.03.2024 № 5533.pdf 27.03.2024 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2024 № 6157.pdf 08.04.2024 16:29
- рішення від 05.04.2024 № 6157.pdf 10.04.2024 15:21
- Пояснення в заперечення Скарги 28.03.2024 13:41
- Пояснення в заперечення Скарги 28.03.2024 13:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2024 20:55
Дата розгляду скарги:
05.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.03.2024 16:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.04.2024 15:21
Пункт скарги
Номер:
39e668d673cd4a3c8ed4853d7d3463dd
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.
Згідно з п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. На підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво.
Опис заперечення:
У складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, в якій зазначено про наявність двох робітників: Ружинського Володимира Володимировича та Касяненко Максима Миколайовича (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»). Також у довідці зазначено, що Фізична особа-підприємець Гладкий Вадим Вадимович, зазначає, що зазначені в цій довідці працівники наймаються на виконання певних видів робіт по цивільно-правовому договору, який оформляється у письмовій формі. На відміну від трудового договору, предметом договору ЦПХ є конкретний кінцевий результат, а не процес праці. Запис до трудової книжки не вноситься.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ відсутні саме накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво на зазначених працівників. Зазначаємо, що умовами тендерної документації не передбачалась можливість надання цивільно-правових договорів.
Скаржником з цього приводу вже подавалась скарга, за результатами розгляду якої Комісією було прийнято Рішення 3774 -р/пк-пз від 28.02.2024, згідно якою встановлено, що документацією передбачено на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників надання в складі Пропозиції саме наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво. Разом з тим, в складі Пропозиції Переможця відсутні накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудова книжка або наказ про суміщення чи сумісництво на працівників, зазначених в довідці від 25.01.2024 № 12.
На виконання даного рішення Замовником 18.03.2024 15:42 було надано вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту:
«Шановний учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції уповноваженою особою виявлені такі невідповідності: 1. На вимогу додатку 3 до тендерної документації – «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», розділу 1 Таблиці «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі», абзацу – «На підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво.» відсутні накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), скановані копії трудових книжок або наказів про суміщення чи сумісництво на таких працівників: Руженський Володимир Володимирович та Касяненко Максим Миколайович, які зазначені Вами в довідці про наявність працівників від 25 січня 2024 року № 12. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас виправити виявлені невідповідності, а саме: 1. На вимогу додатку 3 до тендерної документації – «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», розділу 1 Таблиці «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі», абзацу – «На підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво.» надати скановані копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу), скановані копії трудових книжок або наказів про суміщення чи сумісництво на таких працівників: Руженський Володимир Володимирович та Касяненко Максим Миколайович».
ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ було завантажено довідку про наявність працівників, де зазначено про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі:
При цьому, і на Ружинського В.В., і на Касяненко М.М. було надано накази про прийняття на роботу та трудові книжки (все – з прийняттям на роботу від 13.03.2024).
Звертаємо увагу, що і по Ружинському В.В., і по Касяненко М.М. в трудовій книжці це перший запис про роботу.
Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Існує також Постанова КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» згідно якою установлено, що повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу.
Згідно Листа Держпраці від 03.08.2015 р. N 1364/24/21/01/2298-15 зазначено, що повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу є частиною укладання трудового договору, яке складається із виданого наказу та повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів.
Скаржником було зроблено неофіційний запит до податкових органів і виявлено, що ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не подавав жодної звітності про прийняття вищевказаних осіб Ружинського В.В. і Касяненко М.М. на роботу.
Звідси можна зробити висновок про те, що у переможця відсутні трудові відносини із даними особами, а, отже, вбачається невідповідність кваліфікаційному критерію, встановленого Замовником.
На жаль, через те, що Скаржник є особою приватного права, отримати в письмовому вигляді інформацію вище не вдалось.
Відповідно до ст. 7 ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет України має такі повноваження:
5) при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб'єктів господарювання, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом;
16) звертатись та одержувати від компетентних органів інших держав необхідну інформацію для здійснення своїх повноважень.
Враховуючи значимість питання, що розглядається, просимо Комісію, користуючись наділеними правами та повноваженнями, здійснити офіційного запита до Державної податкової служби з метою перевірки інформації:
- Чи дійсно ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ подавав повідомлення про прийняття працівників на роботу, а отже має трудові відносини із Руженським Володимир Володимировичем та Касяненко Максимом Миколайовичем.
У випадку отримання відповіді про те, що повідомлення не подавалось, просимо відхилити пропозицію ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ на підставі абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Звертаємо також увагу, що Скаржником подавалась вимога Замовнику наступного характеру:
«Шановний Замовник. Зважаючи на те, що згідно Закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Просимо Вас перевірити дійсність наданої Переможцем ФОП Гладкий В.В. інформації та документів, а саме інформації щодо найманих працівників та наказів про прийом на роботу. Адже у нас є сумніви, щодо достовірності наданої інформації. Сумніви полягають в тому, що в попередніх роках ФОП Гладкий В.В. також зазначав в тендерній документації, що в нього є наймані працівники, але в статистиці він ні разу не показував найману працю. Також Ви можете перевірити по ІПН скільки сплочено податків в місцеву владу. Також викликають сумніви зовсім нові трудові книжки датовані 12.03.2024р. Наскільки нам відомо при прийняті на роботу роботодавець повинен зареєструвати інформацію про найманого працівника в податковій, а на даний час працівники не зареєстровані, хоча дана інформація повинна була податися до 13.03.2024р. Також працівників чоловіків, потрібно відмітити в військоматі в 10 денний строк, наданням роботодавцем відповідної довідки, даної довідки також не має. На підставі вищевикладеного, просимо Вас відхилити пропозицію ФОП Гладкий В.В. за надання недостовірної інформації. І перейти до розгляду пропозиції наступного учасника».
Водночас, станом на 20:30 25.03.2024 вона проігнорована Замовником, при тому що згідно п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ відсутні саме накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво на зазначених працівників. Зазначаємо, що умовами тендерної документації не передбачалась можливість надання цивільно-правових договорів.
Скаржником з цього приводу вже подавалась скарга, за результатами розгляду якої Комісією було прийнято Рішення 3774 -р/пк-пз від 28.02.2024, згідно якою встановлено, що документацією передбачено на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників надання в складі Пропозиції саме наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво. Разом з тим, в складі Пропозиції Переможця відсутні накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудова книжка або наказ про суміщення чи сумісництво на працівників, зазначених в довідці від 25.01.2024 № 12.
На виконання даного рішення Замовником 18.03.2024 15:42 було надано вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту:
«Шановний учаснику! При розгляді Вашої тендерної пропозиції уповноваженою особою виявлені такі невідповідності: 1. На вимогу додатку 3 до тендерної документації – «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», розділу 1 Таблиці «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі», абзацу – «На підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво.» відсутні накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), скановані копії трудових книжок або наказів про суміщення чи сумісництво на таких працівників: Руженський Володимир Володимирович та Касяненко Максим Миколайович, які зазначені Вами в довідці про наявність працівників від 25 січня 2024 року № 12. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас виправити виявлені невідповідності, а саме: 1. На вимогу додатку 3 до тендерної документації – «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», розділу 1 Таблиці «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі», абзацу – «На підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво.» надати скановані копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу), скановані копії трудових книжок або наказів про суміщення чи сумісництво на таких працівників: Руженський Володимир Володимирович та Касяненко Максим Миколайович».
ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ було завантажено довідку про наявність працівників, де зазначено про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі:
При цьому, і на Ружинського В.В., і на Касяненко М.М. було надано накази про прийняття на роботу та трудові книжки (все – з прийняттям на роботу від 13.03.2024).
Звертаємо увагу, що і по Ружинському В.В., і по Касяненко М.М. в трудовій книжці це перший запис про роботу.
Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Існує також Постанова КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» згідно якою установлено, що повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу.
Згідно Листа Держпраці від 03.08.2015 р. N 1364/24/21/01/2298-15 зазначено, що повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу є частиною укладання трудового договору, яке складається із виданого наказу та повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів.
Скаржником було зроблено неофіційний запит до податкових органів і виявлено, що ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не подавав жодної звітності про прийняття вищевказаних осіб Ружинського В.В. і Касяненко М.М. на роботу.
Звідси можна зробити висновок про те, що у переможця відсутні трудові відносини із даними особами, а, отже, вбачається невідповідність кваліфікаційному критерію, встановленого Замовником.
На жаль, через те, що Скаржник є особою приватного права, отримати в письмовому вигляді інформацію вище не вдалось.
Відповідно до ст. 7 ЗУ «Про Антимонопольний комітет України» у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет України має такі повноваження:
5) при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб'єктів господарювання, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом;
16) звертатись та одержувати від компетентних органів інших держав необхідну інформацію для здійснення своїх повноважень.
Враховуючи значимість питання, що розглядається, просимо Комісію, користуючись наділеними правами та повноваженнями, здійснити офіційного запита до Державної податкової служби з метою перевірки інформації:
- Чи дійсно ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ подавав повідомлення про прийняття працівників на роботу, а отже має трудові відносини із Руженським Володимир Володимировичем та Касяненко Максимом Миколайовичем.
У випадку отримання відповіді про те, що повідомлення не подавалось, просимо відхилити пропозицію ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ на підставі абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Звертаємо також увагу, що Скаржником подавалась вимога Замовнику наступного характеру:
«Шановний Замовник. Зважаючи на те, що згідно Закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Просимо Вас перевірити дійсність наданої Переможцем ФОП Гладкий В.В. інформації та документів, а саме інформації щодо найманих працівників та наказів про прийом на роботу. Адже у нас є сумніви, щодо достовірності наданої інформації. Сумніви полягають в тому, що в попередніх роках ФОП Гладкий В.В. також зазначав в тендерній документації, що в нього є наймані працівники, але в статистиці він ні разу не показував найману працю. Також Ви можете перевірити по ІПН скільки сплочено податків в місцеву владу. Також викликають сумніви зовсім нові трудові книжки датовані 12.03.2024р. Наскільки нам відомо при прийняті на роботу роботодавець повинен зареєструвати інформацію про найманого працівника в податковій, а на даний час працівники не зареєстровані, хоча дана інформація повинна була податися до 13.03.2024р. Також працівників чоловіків, потрібно відмітити в військоматі в 10 денний строк, наданням роботодавцем відповідної довідки, даної довідки також не має. На підставі вищевикладеного, просимо Вас відхилити пропозицію ФОП Гладкий В.В. за надання недостовірної інформації. І перейти до розгляду пропозиції наступного учасника».
Водночас, станом на 20:30 25.03.2024 вона проігнорована Замовником, при тому що згідно п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Надання недостовірної інформації
Тип порушення:
Надання недостовірної інформації
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 42 від 20.03.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 42 від 20.03.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
Не оскаржуються умови ТД
-
Опис доказу:
Не оскаржуються умови ТД
-
Повʼязаний документ:
Скарга_UA-2024-01-22-001309-a_2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 42 від 20.03.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ
Вимога
Є відповідь
скасування рішення про визначення переможця
Номер:
665217100dcf46258136e1b665612ef8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-001309-a.c5
Назва:
скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник. Зважаючи на те, що згідно Закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Просимо Вас перевірити дійсність наданої Переможцем ФОП Гладкий В.В. інформації та документів, а саме інформації щодо найманих працівників та наказів про прийом на роботу. Адже у нас є сумніви, щодо достовірності наданої інформації.
Сумніви полягають в тому, що в попередніх роках ФОП Гладкий В.В. також зазначав в тендерній документації, що в нього є наймані працівники, але в статистиці він ні разу не показував найману працю. Також Ви можете перевірити по ІПН скільки сплочено податків в місцеву владу. Також викликають сумніви зовсім нові трудові книжки датовані 12.03.2024р. Наскільки нам відомо при прийняті на роботу роботодавець повинен зареєструвати інформацію про найманого працівника в податковій, а на даний час працівники не зареєстровані, хоча дана інформація повинна була податися до 13.03.2024р. Також працівників чоловіків, потрібно відмітити в військоматі в 10 денний строк, наданням роботодавцем відповідної довідки, даної довідки також не має.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас відхилити пропозицію ФОП Гладкий В.В. за надання недостовірної інформації. І перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу/скаргу 26.03.2024 10:45
Дата подачі:
22.03.2024 16:31
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто у Замовника є ПРАВО, а НЕ ОБОВ’ЯЗОК звертатися до відповідних органів за підтвердженням інформації, наданої Учасником. Зважаючи на те, що скановані копії трудових книжок відповідають Порядку ведення трудових книжок працівників, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників», містять печатку Учасника, сумнівів щодо достовірності наданої інформації у Замовника не виникає.
Також слід зазначити що умовами тендерної документації, на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, вимагалось лише надання сканованих копій трудових книжок та наказів про призначення. Будь яких інших документів на підтвердження цієї вимоги не вимагалось.
Слід зауважити що, пунктом 2 розділу V тендерної документації чітко зазначено про те що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України.
Враховуючи вищезазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення стосовно визначення переможцем ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ
Номер:
2ee34bf8c71844518e483a11ba75e712
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-001309-a.b4
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення стосовно визначення переможцем ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ
Скарга:
Скарга щодо неправомірного рішення стосовно визначення переможцем ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2024-01-22-001309-a.docx 16.02.2024 21:29
- Скарга_UA-2024-01-22-001309-a.pdf 16.02.2024 21:29
- sign.p7s 17.02.2024 13:32
- рішення від 20.02.2024 № 3123.pdf 20.02.2024 17:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3774.pdf 29.02.2024 14:25
- рішення від 28.02.2024 № 3774.pdf 04.03.2024 16:20
- Пояснення в заперечення скарги 22.02.2024 14:59
- Пояснення в заперечення скарги 22.02.2024 14:59
- Протокол скасування рішення про визначення переможця 06.03.2024 09:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2024 13:45
Дата розгляду скарги:
28.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2024 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.02.2024 № 3774-р/пк-пз рішення від 15 лютого 2024 року № 31 про визначення ФОП «ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ» переможцем процедури закупівлі UA-2024-01-22-001309-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Пункт скарги
Номер:
255cdd1056a54517a139e8471e8c805c
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.
Згідно з п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. На підтвердження наявності зазначених у довідці працівників необхідно надати: накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво.
Опис заперечення:
У складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, в якій зазначено про наявність двох робітників: Ружинського Володимира Володимировича та Касяненко Максима Миколайовича (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»). Також у довідці зазначено, що Фізична особа-підприємець Гладкий Вадим Вадимович, зазначає, що зазначені в цій довідці працівники наймаються на виконання певних видів робіт по цивільно-правовому договору, який оформляється у письмовій формі. На відміну від трудового договору, предметом договору ЦПХ є конкретний кінцевий результат, а не процес праці. Запис до трудової книжки не вноситься.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ відсутні саме накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво на зазначених працівників. Зазначаємо, що умовами тендерної документації не передбачалась можливість надання цивільно-правових договорів.
Замовником 13.02.2024 було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, однак ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ так і не надав саме накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво на зазначених працівників.
Згідно абзацу 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Водночас, тендерна пропозиція ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ відхилена не була, тим самим Замовник порушив вимоги Особливостей.
Таким чином, у складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ відсутні саме накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво на зазначених працівників. Зазначаємо, що умовами тендерної документації не передбачалась можливість надання цивільно-правових договорів.
Замовником 13.02.2024 було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, однак ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ так і не надав саме накази про призначення на посаду (прийняття на роботу), трудову книжку або наказ про суміщення чи сумісництво на зазначених працівників.
Згідно абзацу 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Водночас, тендерна пропозиція ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ відхилена не була, тим самим Замовник порушив вимоги Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
Докази не подаються, умови не оскаржуються
-
Опис доказу:
Докази не подаються, умови не оскаржуються
-
Повʼязаний документ:
Скарга_UA-2024-01-22-001309-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
Номер:
3b17ebfe326d4e21842092a9b1cc7a18
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.
Згідно з п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати
- Довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів).
- Лист - відгук (всі листи-відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний аналогічні договори, що зазначені в довідці.
Опис заперечення:
У складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf»), в якій зазначено про наявність досвіду виконання аналогічних договорів:
- Договір № 246 віл 30.11.2021, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради
- Договір № 153 від 09.11.2022, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради
Водночас, у складі пропозиції надано лист-відгук тільки щодо виконання Договору № 246 віл 30.11.2021 (файл «Scan1.jpg»), стосовно виконання Договору № 153 від 09.11.2022 лист-відгук не надано.
Замовником 13.02.2024 було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей наступного характеру:
«На вимогу додатку 3 до тендерної документації – «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», розділу 3 Таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», абзацу – «Лист - відгук (всі листи-відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний аналогічні договори, що зазначені в довідці» наданий лист відгук щодо виконання лише одного аналогічного договору».
ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ на етапі усунення невідповідностей надав оновлену довідку щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій зазначив:
- Договір № 246 віл 30.11.2021, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради
- Договір № 67 від 30.06.2022, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради
Водночас, ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не надав лист-відгук саме на договір № 67 від 30.06.2022, про який йдеться мова в довідці.
Таким чином, ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не усунув невідповідності, не надавши лист-відгук щодо другого аналогічного договору (ані на договір № 153 від 09.11.2022, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради, ані на договір № 67 від 30.06.2022, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради).
Згідно абзацу 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Водночас, тендерна пропозиція ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ відхилена не була, тим самим Замовник порушив вимоги Особливостей.
- Договір № 246 віл 30.11.2021, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради
- Договір № 153 від 09.11.2022, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради
Водночас, у складі пропозиції надано лист-відгук тільки щодо виконання Договору № 246 віл 30.11.2021 (файл «Scan1.jpg»), стосовно виконання Договору № 153 від 09.11.2022 лист-відгук не надано.
Замовником 13.02.2024 було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей наступного характеру:
«На вимогу додатку 3 до тендерної документації – «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», розділу 3 Таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», абзацу – «Лист - відгук (всі листи-відгуки), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний аналогічні договори, що зазначені в довідці» наданий лист відгук щодо виконання лише одного аналогічного договору».
ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ на етапі усунення невідповідностей надав оновлену довідку щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій зазначив:
- Договір № 246 віл 30.11.2021, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради
- Договір № 67 від 30.06.2022, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради
Водночас, ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не надав лист-відгук саме на договір № 67 від 30.06.2022, про який йдеться мова в довідці.
Таким чином, ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не усунув невідповідності, не надавши лист-відгук щодо другого аналогічного договору (ані на договір № 153 від 09.11.2022, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради, ані на договір № 67 від 30.06.2022, укладений із Управління капітального будівництва та житлово - комунального господарства Охтирської міської ради).
Згідно абзацу 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Водночас, тендерна пропозиція ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ відхилена не була, тим самим Замовник порушив вимоги Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
Докази не подаються, умови не оскаржуються
-
Опис доказу:
Докази не подаються, умови не оскаржуються
-
Повʼязаний документ:
Скарга_UA-2024-01-22-001309-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
Номер:
f88f86b9a7f8400ca585f965166c4e54
Заголовок пункту скарги:
3. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно п. 4 Додатку 4 до тендерної документації Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
Відомості про учасника:
- повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців) учасника процедури закупівлі;
- код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків*;
- місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців;
- поштова адреса;
- інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити);
- керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб;
- телефон, факс;
- електронна пошта;
- особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію.
Опис заперечення:
У складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ надано Інформацію про учасника (файл «ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА».pdf), в якій відсутнє зазначення електронної пошти.
Враховуючи вищенаведене, у складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ наявні невідповідності, які не були виявлені замовником.
Враховуючи вищенаведене, у складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ наявні невідповідності, які не були виявлені замовником.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
Докази не подаються, умови не оскаржуються
-
Опис доказу:
Докази не подаються, умови не оскаржуються
-
Повʼязаний документ:
Скарга_UA-2024-01-22-001309-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
Номер:
259465a4b073473da38cf659d84d4bdb
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Згідно п. 12 Додатку 4 до тендерної документації Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: гарантійний лист про дотримання Виконавцем заходів із збереження довкілля
Опис заперечення:
Водночас, у складі пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не було надано гарантійний лист саме про вжиття заходів із збереження довкілля.
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
Докази не подаються, умови не оскаржуються
-
Опис доказу:
Докази не подаються, умови не оскаржуються
-
Повʼязаний документ:
Скарга_UA-2024-01-22-001309-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради – скасувати рішення Замовника щодо прийняття Протоколу уповноваженої особи № 31 від 15.02.2024 року про визначення переможною пропозиції ФОП ГЛАДКИЙ ВАДИМ ВАДИМОВИЧ.
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
17d5f1d8766747eba31ac881d5a39f22
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-001309-a.b3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Розглядаючи дану Закупівлі після проведення аукціону, нами вбачається корупційна складова даної Закупівлі. Вимоги які були подані нами на дискримінаційні умови закупівлі Вами були відхилені. Судячи з усього все йде до визначення переможцем учасника який знаходиться на 3 місці - ФОП Гладкий В.В. Ми припускаємо, що учасник на 2 та на 3 місці працюють в парі. Тому що: акт обстеження дерев, отримали лише 3 учасника, Акт є документом технічної документації, неотримання якого веде до автоматичної дискваліфікації учасника. Ми отримали акт 31.01.2024р. Учасник ФОП Шарашин О.С. та ФОП Гладкий В.В. отримали акти 26.01.24р. При нашому виїзді на огляд та обстеження (при якому ми здійсювали фото і відеозьемку дерев на видалення) з представником Замовника - Хімченко Ларисою, представник при огляді не знав які саме дерева потрібно видаляти, та постійно телефонував для уточнення, а на Соборному кладовищі навіть приходили замовники даного видалення та показували нам і представнику, які саме дерева потрібно видаляти. Але ж судячи з документів учасника ФОП Шарашин О.С. 26.01.2024р. з ним проводився огляд дерев цим самим представником - Хімченко Ларисою і тоді незрозуміло чому на 31.01.2024р. представник не має розуміння де і які дерева необхідно видаляти.
У ФОП Гладкий В.В. і зовсім в Акті обстеження на 1 сторінці зазначено, що з ним виїхав на обстеження представник Замовника - Бондаренко Сергій Іванович, а на 3 сторінці зазначений і підписався про проведення огляду представник Замовника - Хімченко Лариса!!!!
Отже, ми припускаємо, що акти отримані ФОП Шарашин О.С. та ФОП Гладкий В.В. були підписані без безпосереднього виїзду на огляд та обстеження. А у ФОП Гладкий і зовсім акт не дійний, так як в акті зазначені зовсі різні особи,які типу здійснювали огляд і підписали акт.
Ви намагаєтесь заключити Договір по ціні, яка майже вдвічі більша за ціну, на яку був заключений договір в минулому році.
Дуже прикро, що в такий складний час, Ви так безвідповідально відноситесь до бюджетних коштів.Також хочемо нагадати про адміністративну відповідальність для уповноважених осіб Замовника. І хочемо попередити, що ви можете очікувати перевірки від «БЕБ» та інших уповноважених на це органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на оскарження результату кваліфікації 09.02.2024 15:27
Дата подачі:
08.02.2024 13:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! По Вашій вимогі щодо неправомірної дискваліфікації учасника пояснюємо наступне: Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК" було відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також повідомляємо що виїзд на місця надання послуг для обстеження об’єктів здійснював представник Замовника Хімченко Лариса Григорівна, яка діяла на підставі довіреності № 1 від 26.01.2024 року.
З огляду на вищезазначене, враховуючи те що текст Учасника за змістом не містить вимог, передбачених пунктом 46 Особливостей, а саме: надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
a9add661483e4ea5a379b6b682b0c295
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-001309-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Шановний замовник. Уважно вивчивши ТД до закупівлі, вважаємо вимогу встановлену Вами в Додатку 3 пункт 3, а саме: Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на послуги зі зрізу та обрізання дерев, який ОБОВ’ЗКОВО включає видалення дерев на територіях кладовищ - ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, необгрунтованою, та прописаною під певного учасника. Закупівля проводиться на послуги зрізу та обрізання дерев. Якщо у нас є досвід виконання даних послуг, але в договорах не зазначено, що дані послуги проводилися на територіях кладовищ, то ми вже не можемо прийняти участь, що це за територіальні рамки? Встановивши дану вимогу , Замовник, суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід виконання договорів на аналогічні послуги, однак на іншій території.
Проаналізувавши вимоги тендерної документації (а їх чимало, і досвід виконання на певній території, і наявність в учасника подрібнювача і виїзд Учасника до проведення аукціону на обстеження об'єму робіт і заключення акту про це) можна припустити, що Замовник створює одному із потенційних Учасників торгів, що відповідає всім дискримінаційним вимогам, переваги перед іншими Учасниками і зумисно порушує норми чинного законодавства, щоб надати преференції такому Учаснику.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників.
Вимагаємо виключити вимогу щодо аналогічного договору, а саме видалити вимогу:" Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на послуги зі зрізу та обрізання дерев, який ОБОВ’ЗКОВО включає видалення дерев на територіях кладовищ" та внести зміни в Тендерну документацію.
Також нагадуємо, що ми маємо право звернутися в АМК зі скаргою на умови тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 01.02.2024 08:30
Дата подачі:
30.01.2024 13:12
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації дійсно передбачено наявність в учасника аналогічних за предметом закупівлі договорів які ОБОВ’ЗКОВО включають видалення дерев на територіях кладовищ. По Вашій вимозі пояснюємо наступне: предмет закупівлі - догляд за зеленими насадженнями (зріз та обрізання дерев), у тому числі на територіях кладовищ. Додатком 2 до тендерної документації теж передбачено зріз та видалення дерев на території кладовищ. Виконання робіт на даній території дійсно є складним та потребує певних навичок, вмінь та досвіду, тому Замовнику вкрай важливо переконатися в наявності потенційного учасника досвіду виконання вкрай складних робіт (якими є роботи зі зрізу та видалення дерев на території кладовищ) для впевненості того, що виконання зазначених в предметі закупівлі робіт (надання послуг) буде здійснено якісно, не завдаючи шкоди навколишнім об’єктам ( пам’ятникам).
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.02.2024 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги ТД
Номер:
a66be1b7439f472490f317a3a89ab9c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-22-001309-a.b1
Назва:
Вимоги ТД
Вимога:
Шановний Замовник, згідно Додатку 2 ТД, В період уточнення Учасник повинен здійснити виїзди на об’єкти для обстеження складу та об’єму роботи, про що у складі тендерної пропозиції надається відповідний акт, підписаний Замовником та Учасником. Ми звернулися до працівників Замовника з даним питанням. Замовник назначив нам зустріч для виїзду на обстеження на 26.01.2024р. на 10:00. Зранку 26.01. (сьогодні) ми зателефонували для підтвердження зустрічі, працівник Замовника по телефону відповів нам, що начальник Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Бондаренко Сергій Іванович заборонив здійснювати виїзд на обстеження з нашими представниками та підписувати відповідний акт про виїзд та обстеження. Даний факт унеможливлює виконати нами вимогу Технічного завдання викладеного в ТД, та відповідно ми не в змозі в повному обсязі підготувати документи для участі в Закупівлі.
Тому просимо Замовника відповідально віднестися до своєї роботи, не створбвати перешкод для участі іншим учасникам та надати змогу підписати даний акт.
Друге питання якщо дерева для обрізання та видалення знаходяться в зоні високовольтних ліній електропередач, хто буде контролювати відключення і хто буде відповідальний за техніку безпеки роботи в даній зоній, вкажіть в ТД відповідальну особу. Адже неможливо дане питання та дану роботу покласти на Виконавця, адже в нього відсутні допуски та відповідні дозволи на проведення даних робіт. (А це техніка безпеки, це життя працівників).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 29.01.2024 14:15
Дата подачі:
26.01.2024 10:14
Вирішення:
Шановний учаснику! Згідно Додатку 2 тендерної документації, в період уточнення Учасник повинен здійснити виїзди на об’єкти для обстеження складу та об’єму роботи, про що у складі тендерної пропозиції надається відповідний акт, підписаний Замовником та Учасником. Учасник повинен письмово звернутися до Замовника з уточненням конкретної дати та часу для виїзду на обстеження об’єктів.
Щодо другого питання, доводимо до Вашого відома що в штаті працівників Замовника відсутні працівники/робітники (електромонтери), з відповідними допусками та дозволами, які можуть контролювати безпечне виконання робіт (надання послуг). Також нагадуємо, що пункт 2 додатку 2 тендерної документації передбачає що зріз, розкрижування, обрізання, прибирання деревини та гілок, прибирання території Виконавець здійснює за власний рахунок з залученням власного або орендованого обладнання. В той же час підпунктом 6.4. пункту 6 додатку 6 тендерної документації (Проект Договору) передбачено, що Виконавець має самостійно організовувати всю роботу по виконанню даного Договору, визначати безпосередніх виконавців та розподіляти обов'язки між ними. З огляду на вищезазначене, організація та надання послуг по даній закупівлі здійснюється виключно власними силами Виконавця.
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.02.2024 00:02