• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» Спеціальний робочий одяг (сезон зима) для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф

Відкриті торги з особливостями. Вид предмета закупівлі – товар. Місце знаходження замовника: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Депутатська, будинок 20. Категорія замовника - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі Джерело фінансування: Фінансування здійснюється за рахунок коштів Національної служби здоров’я України. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою." Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями). Тендерні пропозиції з ціною, вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, до розгляду не приймаються.

Завершена

950 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 754.38 UAH
Період оскарження: 19.01.2024 18:31 - 28.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Необґрунтований вибір переможця: замовник визначив переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником, що не надав усі необхідні документи, котрі вимагались тендерною документацією

Номер: ff0e1142de414a93b1f815add4ad8f9e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-015518-a.b1
Назва: Необґрунтований вибір переможця: замовник визначив переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником, що не надав усі необхідні документи, котрі вимагались тендерною документацією
Вимога:
Шановна посадова особа Замовника, у разі не задоволення цієї вимоги – директор нашого підприємства, користуючись можливістю, яку надає йому Закон України «Про звернення громадян» - подасть до Держаудитслужби України звернення, щодо ймовірних порушень процедури Закупівлі з боку Замовника. Також ми передамо цю інформацію до інститутів громадянського суспільства (в СМІ та громадянські об’єднання) з проханням з їхнього боку звернутись до Держаудитслужби України з вимогою здійснити контроль за дотриманням законодавства про Закупівлі. Нагадуємо вам, що згідно з положеннями Статті 164 Закону «Порушення законодавства про закупівлі» - «… невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону …. тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.». Окрім того «невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню» це підстава для проведення моніторингу процедури закупівлі, який може здійснюватися протягом дії договору по Закупівлі і як свідчить практика – може привести до зобов’язання розірвати договір, що перебуває на стадії виконання. А тепер, по суті: Пункт 12 Додатку 2 (Технічні вимоги) тендерної документації вимагає від Учасника надати у складі тендерної пропозиції: « 12. Для підтвердження відповідності позицій товару куртка, штани (брюки), сорочка трикотажна (сорочка / кофта / світшот ...) тендерної пропозиції стандарту ДСТУ EN ISO 13688:2016; Учасник надає сертифікат про експертизу зразка, виданий уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі та/або Національного агентства з акредитації України), декларацію відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи». Аналізуючи тендерну пропозицію обраного вами Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКАРД" (далі по тексту Переможець) можна побачити, що Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав: - Сертифікат про експертизу зразка (Модуль Б) зареєстрований за № UA.TR.131.B.1426-23 – зразок відповідає суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони здоров’я, встановленим технічним регламентом засобів індивідуального захисту номер ДСТУ EN ISO 13688:2016; - Декларацію про відповідність засобів індивідуального захисту національному стандарту ДСТУ EN ISO 13688:2016 (обліковий номер декларації UA.131.D.2233-23); - Висновок санітарно - епідеміологічної експертизи номер 12.2-18-1/21525 на продукцію виготовлену у відповідності із ДСТУ EN ISO 13688:2016. Вся ці вищенаведені документи містять у собі перелік продукції, яка проходила експертизи, серед яких є «сорочка». Підпункт 3 Пункту «Вимоги до матеріалів» Додатку 2 (Технічні вимоги) тендерної документації встановлює наступні технічні та якісні характеристики для тканини для виготовленя «сорочка трикотажна»: - 3. Тканина для сорочки трикотажна: колір – червоний (в тон основної тканини) 100% бавовна (трикотаж лакоста однотоний пеньє), щільність не менше 220 г/м2. Та вимагає від Учасника надати у складі тендерної пропозиції: - підтверджуючі документи на тканину або на виріб (з зазначенням показників сертифікат та/або протокол випробувань). Аналізуючи тендерну пропозицію обраного вами Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІКАРД" (далі по тексту Переможець) можна побачити, що Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав: - протокол випробування № 61/2 від 08.06.2023 р. на сорочку з трикотажного полотна з довгим рукавом, червона, модель POLO Технічні характеристики тканини з якої пошита сорочка з цього протоколу відповідні до вимог щодо тканини для сорочки трикотажної, але сам виріб пошитий за вимогами ДСТУ ГОСТ 31408:2014 «Вироби трикотажні білизняні для чоловіків і хлопчиків» - як указано у цьому ж протоколі випробувань. Тобто, наданий на підтвердження якісних та технічних характеристик тканини для пошиття сорочки трикотажної документ не відповідає вимогі Пункту 12 Додатку 2 (Технічні вимоги) тендерної документації про те, щоб сорочка відповідала стандарту ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний». Вважаємо, що Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Переможця. Враховуюче вищенаведене, вимагаємо відмінити Протокол №3 від 14.02.2023 р. уповноваженої особи. До речі, не зовсім зрозуміло, як ще рік тому Замовник зміг передбачити кого він вибере Переможцем ще не об’явленої Закупівлі. Також готуємо скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: «Доброго дня шановний учаснику! Ознайомившись з вимогою(скаргою) інформуємо, що згідно викладених технічних вимог у Додатку №2 до тендерної документації, зокрема «Вимоги до матеріалів»: 3. Тканина для сорочки трикотажна: колір – червоний (в тон основної тканини) 100% бавовна (трикотаж лакоста однотоний пеньє), щільність не менше 220 г/м2. Учасник надає підтверджуючі документи на тканину або на виріб (з зазначенням показників сертифікат та/або протокол випробувань). Дана вимога стосувалась саме матеріалів (тканини з якої виготовлений виріб). Тобто читаючи дану умову бачимо, сорочка трикотажна має бути червона, 100% бавовна (трикотаж лакоста однотоний пеньє), щільність не менше 220 г/м2. Для підтвердження Учасник надає підтверджуючі документи на тканину або на виріб (з зазначенням показників сертифікат та/або протокол випробувань. Тобто підтвердження вимог до матеріалів (характеристик тканини). Визначений Замовником Переможець надав протокол випробувань №61/2 від 08.06 червня 2023р на виріб, у якому підтверджено, що тканина сорочки трикотажної - 100% бавовна (трикотаж лакоста однотоний пеньє), щільність 220 г/м2. Тобто відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації, зокрема пункту 3 «Вимоги до матеріалів». Додаткова вимога, що сертифікат та/або протокол випробувань на підтвердження тканини має бути саме із зазначенням відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 13688:2016– відсутня. Також, принагідно інформуємо, що у Протоколі №3 від 14.02.2023 допущено технічну (формальну, механічну) помилку* (тобто не змінено рік). Уся зазначена в протоколі інформація (ідентифікатор закупівлі, дата оголошення, дата аукціону та реєстр учасників, що взяли участь у закупівлі) відповідає закупівлі, не впливає на результат та суть викладеного в Протоколі. *визначення терміну “технічна помилка” міститься у ряді нормативних актів. Найчастіше технічна помилка визначається як описка, друкарська, граматична, арифметична помилка при вчиненні тієї чи іншої дії в залежності від напрямку, який регулює відповідний акт. Такі норми містяться зокрема у Законах України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”, “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, а також у Постановах КМУ № 881 та № 882 від 30.11.2016; № 916 від 07.12.2016; № 979 від 21.12.2016; № 599 від 14.04.2017 та інших.
Статус вимоги: Не задоволено