-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 55510000-8 – Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії) 3 лоти Лот№1 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії в Космацькому ліцеї Лот№2 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії в Брустурівському діцей Лот №3 55510000-8 послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії в Прокуравській гімназії
Завершена
404 310.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 300.30 UAH
мін. крок: 0.1% або 300.30 UAH
Період оскарження:
19.01.2024 17:55 - 03.02.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга
Номер:
a47fc47a36be461d93a46db41404a9b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-015330-a.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Аналогічний договір 1.PDF 25.01.2024 18:11
- 2. Аналогічний договір 2.PDF 25.01.2024 18:11
- 3. Аналогічний договір 3.pdf 25.01.2024 18:11
- скарга амку UA-2024-01-19-015330-a.docx.p7s 25.01.2024 18:11
- 5. свідоцво Слюсарчук Л.pdf 25.01.2024 18:16
- 6. Диплом Бобяк.pdf 25.01.2024 18:16
- скарга амку UA-2024-01-19-015330-a.docx 25.01.2024 18:23
- sign.p7s 25.01.2024 18:27
- рішення від 29.01.2024 № 1671.pdf 29.01.2024 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2262.pdf 07.02.2024 16:46
- рішення від 06.02.2024 № 2262.pdf 09.02.2024 16:33
- Пояснення по суті скарги.docx 31.01.2024 10:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.01.2024 18:27
Дата розгляду скарги:
06.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.01.2024 17:19
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.02.2024 16:33
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.02.2024 16:33
Пункт скарги
Номер:
db0565343ff5423885c42dd30115bba7
Заголовок пункту скарги:
Вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
При цьому додаток № 1 до тендерної документації містить наступну вимогу Замовника торгів: «Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги» Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
По-перше: Зазначене Замовником визначення аналогічного договору не співпадає з кодом процедури закупівлі що проводиться Замовником, а отже таке визначення Замовника є необґрунтованим, незаконним, та не відповідає процедурі закупівлі Замовника. По – друге: Також хочемо зазначити, що Скаржник має досвід співпраці із Замовником, з надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема має 3 ( три) укладені та виконані належним чином аналогічні договори ( додаються в якості доказів до скарги) ( процедури закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-25-007569-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-15-012461-a) Але за умови визначення аналогічності договору за іншим кодом закупівлі Скаржник позбавлений можливості взяти участь в даній закупівлі, оскільки не має укладених договорів за кодом який вказаний у додатку № 1 до тендерної документації. З огляду на вищевикладене Скаржник має всі підстави вважати, що Замовник навмисно створює штучні умови, для перешкоджання участі скаржника в зазначеній процедурі закупівлі. По – третє: З аналізу закупівель Замовника в ПРОЗОРРО, Замовник взагалі ніколи не використовував код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги , для проведення своїх процедур закупівель.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір1.
-
Опис доказу:
виконаний аналогічний договір із Замовником вказаної закупівлі
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір 1.PDF
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір3.
-
Опис доказу:
виконаний аналогічний договір із Замовником вказаної закупівлі
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір2.
-
Опис доказу:
виконаний аналогічний договір із Замовником вказаної закупівлі
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір 2.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Номер:
2f5d17028e8742a48d47c454f00297c8
Заголовок пункту скарги:
Вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
У додатку № 1 до тендерної документації Замовника міститься наступна вимога Замовника: Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасниківКрім того, вимога про наявність не менше 5 ( п’яти) осіб є необґрунтованою, та такою що не відповідає нормативним документам
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
вважаємо, що вимога Замовника про наявність не менше 5-ти кухарів є необґрунтованою, та не відповідає чинному законодавству в сфері застосування нормативів закладів освіти.
×
-
Назва доказу:
Диплом Боб'як
-
Опис доказу:
кваліфікація кухар
-
Повʼязаний документ:
6. Диплом Бобяк.pdf
-
-
Назва доказу:
Свідоцтво Слюсарчук
-
Опис доказу:
Кваліфікація кухар
-
Повʼязаний документ:
5. свідоцво Слюсарчук Л.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовник взагалі не обґрунтував необхідність у штаті учасника не менше 5 працівників за професією «кухар» до дня подання тендерної пропозиції, вказана умова штучно обмежує можливість інших учасників ( зокрема і скаржника) прийняти участь у цій закупівлі. Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме приведення кількості найманих працівників зі кваліфікацією «кухар» у відповідність законодавства України.
Скарга
Скасована
КЕП
скарга
Номер:
497bad3a475d44dabcdbe1a0f58c38e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-015330-a.c6
Назва:
скарга
Скарга:
щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.01.2024 18:00
Пункт скарги
Номер:
c6da4fa62273447c84cddc491e5a2975
Заголовок пункту скарги:
Вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Додатку № 1 до тендерної документації Замовник встановив умови у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, Затверджено протоколом уповноваженої особи від 25 січня 2024 р. ____________/ Палійчук М.П, У додатку № 1 до тендерної документації Замовника міститься наступна вимога про наявність не менше 5 ( п’яти) осіб є необґрунтованою, та такою що не відповідає нормативним документам
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
При цьому додаток № 1 до тендерної документації містить наступну вимогу Замовника торгів: «Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги» Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на нижчевикладене. По-перше: Зазначене Замовником визначення аналогічного договору не співпадає з кодом процедури закупівлі що проводиться Замовником, а отже таке визначення Замовника є необґрунтованим, незаконним, та не відповідає процедурі закупівлі Замовника. По – друге: Також хочемо зазначити, що Скаржник має досвід співпраці із Замовником, з надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема має 3 ( три) укладені та виконані належним чином аналогічні договори ( додаються в якості доказів до скарги) ( процедури закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-25-007569-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-15-012461-a) Але за умови визн
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скарга
Скасована
КЕП
скарга
Номер:
286ddee976da46be98b28a1db464c67f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-015330-a.c5
Назва:
скарга
Скарга:
щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
27.01.2024 00:01
Пункт скарги
Номер:
788dfaa69a0a473ca4ca93c7e130ba9b
Заголовок пункту скарги:
Вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Додатку № 1 до тендерної документації Замовник встановив умови у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, Затверджено протоколом уповноваженої особи від 25 січня 2024 р. ____________/ Палійчук М.П, У додатку № 1 до тендерної документації Замовника міститься наступна вимога про наявність не менше 5 ( п’яти) осіб є необґрунтованою, та такою що не відповідає нормативним документам
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно Технологічного завдання за лотом №1, Замовник закуповує послуги харчування на 1 об’єкт з розрахунком на 63 дітей. Хочемо зазначити, що штатні нормативи в освітніх закладах встановлені на державному рівні, законодавчо закріплені Документом z1308-10, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.10.2022, підстава - z1060-22 Наказом МОН «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти». В п.5 цього Наказу вказано, що кількість кухарських ставок залежить від кількості учнів, яких планується харчувати: до 60 учнів – пів ставки кухаря; 60-100 учнів – одна ставка кухаря; 100-200 півтори ставки; понад 200 – дві ставки кухаря. Тобто, відповідно до законодавства, працівників зі спеціальністю саме «кухар» має бути не менше 1 ставки (понад 60 учнів). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну мінімальну необхідну кількість і є не зрозумілим, чому Замовник вважає що такак кількість повинна бути завищена в 5 разів від законодавчо встановленої. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки Україїни «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти», в п.5 цього Наказу вказано, що для харчування більше 60 учнів достатньо 1 ставки за професією «кухар». Отже вважаємо, що вимога Замовника про наявність не менше 5-ти кухарів є необґрунтованою, та не відповідає чинному законодавству в сфері застосування нормативів закладів освіти. Аналогічна правова позиція міститься у рішенням АМКУ № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020р., № 511-р/пк-пз від 14.01.2021 року. З огляду на зазначене, та враховуючи той факт, що Замовник взагалі не обґрунтував необхідність у штаті учасника не менше 5 працівників за професією «кухар» до дня подання тендерної пропозиції, вказана умова штучно обмежує можливість інших учасників ( зокрема і скаржника) прийняти участь у цій закупівлі. Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме приведення кількості найманих працівників зі кваліфікацією «кухар» у відповідність законодавства України.
При цьому додаток № 1 до тендерної документації містить наступну вимогу Замовника торгів: «Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги» Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на нижчевикладене. По-перше: Зазначене Замовником визначення аналогічного договору не співпадає з кодом процедури закупівлі що проводиться Замовником, а отже таке визначення Замовника є необґрунтованим, незаконним, та не відповідає процедурі закупівлі Замовника. По – друге: Також хочемо зазначити, що Скаржник має досвід співпраці із Замовником, з надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема має 3 ( три) укладені та виконані належним чином аналогічні договори ( додаються в якості доказів до скарги) ( процедури закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-25-007569-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-15-012461-a) Але за умови визначення аналогічності договору за іншим кодом закупівлі Скаржник позбавлений можливості взяти участь в даній закупівлі, оскільки не має укладених договорів за кодом який вказаний у додатку № 1 до тендерної документації. З огляду на вищевикладене Скаржник має всі підстави вважати, що Замовник навмисно створює штучні умови, для перешкоджання участі скаржника в зазначеній процедурі закупівлі. По – третє: З аналізу закупівель Замовника в ПРОЗОРРО, Замовник взагалі ніколи не використовував код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги , для проведення своїх процедур закупівель. Замовником завжди використовувався код закупівлі 55510000-8 «Послуги їдалень»
При цьому додаток № 1 до тендерної документації містить наступну вимогу Замовника торгів: «Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги» Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на нижчевикладене. По-перше: Зазначене Замовником визначення аналогічного договору не співпадає з кодом процедури закупівлі що проводиться Замовником, а отже таке визначення Замовника є необґрунтованим, незаконним, та не відповідає процедурі закупівлі Замовника. По – друге: Також хочемо зазначити, що Скаржник має досвід співпраці із Замовником, з надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема має 3 ( три) укладені та виконані належним чином аналогічні договори ( додаються в якості доказів до скарги) ( процедури закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-25-007569-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-15-012461-a) Але за умови визначення аналогічності договору за іншим кодом закупівлі Скаржник позбавлений можливості взяти участь в даній закупівлі, оскільки не має укладених договорів за кодом який вказаний у додатку № 1 до тендерної документації. З огляду на вищевикладене Скаржник має всі підстави вважати, що Замовник навмисно створює штучні умови, для перешкоджання участі скаржника в зазначеній процедурі закупівлі. По – третє: З аналізу закупівель Замовника в ПРОЗОРРО, Замовник взагалі ніколи не використовував код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги , для проведення своїх процедур закупівель. Замовником завжди використовувався код закупівлі 55510000-8 «Послуги їдалень»
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скарга
Скасована
КЕП
скарга
Номер:
4de07c34df2f4ba9992d56b41e6c0eb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-015330-a.b4
Назва:
скарга
Скарга:
щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
27.01.2024 00:01
Пункт скарги
Номер:
a745f3ddce7842f4b8744f967013bf73
Заголовок пункту скарги:
Вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Додатку № 1 до тендерної документації Замовник встановив умови у спосіб, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, Затверджено протоколом уповноваженої особи від 25 січня 2024 р. ____________/ Палійчук М.П, У додатку № 1 до тендерної документації Замовника міститься наступна вимога про наявність не менше 5 ( п’яти) осіб є необґрунтованою, та такою що не відповідає нормативним документам
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно Технологічного завдання за лотом №1, Замовник закуповує послуги харчування на 1 об’єкт з розрахунком на 63 дітей. Хочемо зазначити, що штатні нормативи в освітніх закладах встановлені на державному рівні, законодавчо закріплені Документом z1308-10, чинний, поточна редакція — Редакція від 07.10.2022, підстава - z1060-22 Наказом МОН «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти». В п.5 цього Наказу вказано, що кількість кухарських ставок залежить від кількості учнів, яких планується харчувати: до 60 учнів – пів ставки кухаря; 60-100 учнів – одна ставка кухаря; 100-200 півтори ставки; понад 200 – дві ставки кухаря. Тобто, відповідно до законодавства, працівників зі спеціальністю саме «кухар» має бути не менше 1 ставки (понад 60 учнів). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну мінімальну необхідну кількість і є не зрозумілим, чому Замовник вважає що такак кількість повинна бути завищена в 5 разів від законодавчо встановленої. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки Україїни «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти», в п.5 цього Наказу вказано, що для харчування більше 60 учнів достатньо 1 ставки за професією «кухар». Отже вважаємо, що вимога Замовника про наявність не менше 5-ти кухарів є необґрунтованою, та не відповідає чинному законодавству в сфері застосування нормативів закладів освіти. Аналогічна правова позиція міститься у рішенням АМКУ № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020р., № 511-р/пк-пз від 14.01.2021 року. З огляду на зазначене, та враховуючи той факт, що Замовник взагалі не обґрунтував необхідність у штаті учасника не менше 5 працівників за професією «кухар» до дня подання тендерної пропозиції, вказана умова штучно обмежує можливість інших учасників ( зокрема і скаржника) прийняти участь у цій закупівлі. Враховуючи вищезазначене, законні права Скаржника можуть бути поновлені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме приведення кількості найманих працівників зі кваліфікацією «кухар» у відповідність законодавства України.
При цьому додаток № 1 до тендерної документації містить наступну вимогу Замовника торгів: «Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги» Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на нижчевикладене. По-перше: Зазначене Замовником визначення аналогічного договору не співпадає з кодом процедури закупівлі що проводиться Замовником, а отже таке визначення Замовника є необґрунтованим, незаконним, та не відповідає процедурі закупівлі Замовника. По – друге: Також хочемо зазначити, що Скаржник має досвід співпраці із Замовником, з надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема має 3 ( три) укладені та виконані належним чином аналогічні договори ( додаються в якості доказів до скарги) ( процедури закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-25-007569-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-15-012461-a) Але за умови визначення аналогічності договору за іншим кодом закупівлі Скаржник позбавлений можливості взяти участь в даній закупівлі, оскільки не має укладених договорів за кодом який вказаний у додатку № 1 до тендерної документації. З огляду на вищевикладене Скаржник має всі підстави вважати, що Замовник навмисно створює штучні умови, для перешкоджання участі скаржника в зазначеній процедурі закупівлі. По – третє: З аналізу закупівель Замовника в ПРОЗОРРО, Замовник взагалі ніколи не використовував код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги , для проведення своїх процедур закупівель. Замовником завжди використовувався код закупівлі 55510000-8 «Послуги їдалень»
При цьому додаток № 1 до тендерної документації містить наступну вимогу Замовника торгів: «Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги» Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на нижчевикладене. По-перше: Зазначене Замовником визначення аналогічного договору не співпадає з кодом процедури закупівлі що проводиться Замовником, а отже таке визначення Замовника є необґрунтованим, незаконним, та не відповідає процедурі закупівлі Замовника. По – друге: Також хочемо зазначити, що Скаржник має досвід співпраці із Замовником, з надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема має 3 ( три) укладені та виконані належним чином аналогічні договори ( додаються в якості доказів до скарги) ( процедури закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-25-007569-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-15-012461-a) Але за умови визначення аналогічності договору за іншим кодом закупівлі Скаржник позбавлений можливості взяти участь в даній закупівлі, оскільки не має укладених договорів за кодом який вказаний у додатку № 1 до тендерної документації. З огляду на вищевикладене Скаржник має всі підстави вважати, що Замовник навмисно створює штучні умови, для перешкоджання участі скаржника в зазначеній процедурі закупівлі. По – третє: З аналізу закупівель Замовника в ПРОЗОРРО, Замовник взагалі ніколи не використовував код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги , для проведення своїх процедур закупівель. Замовником завжди використовувався код закупівлі 55510000-8 «Послуги їдалень»
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скарга
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
7196dcc27ecd41a69ad45f932ec5c734
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-015330-a.b3
Назва:
скарга
Скарга:
щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга амку 22.01.2024 лот 1.docx 22.01.2024 21:42
- сканована скарга по лоту№1.pdf 24.01.2024 16:02
- рішення від 24.01.2024 № 1457.pdf 24.01.2024 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2024 21:43
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2024 16:55
Вимога
Відкликано скаржником
скарга
Номер:
22c332303c8b49c4ac5dd5483cb3d758
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-015330-a.b2
Назва:
скарга
Вимога:
щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга амку 22.01.2024 лот 1.docx 22.01.2024 21:40
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
22.01.2024 21:41
Скарга
Скасована
Скрарга
Номер:
8aa62535790c42a7b049ea126a83fc93
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-015330-a.a1
Назва:
Скрарга
Скарга:
щодо порушення законодавства та встановлення дискримінаційних вимог в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга амку 22.01.2024 лот 1.docx 22.01.2024 21:31
- скарга амку 22.01.2024 лот 1.docx 22.01.2024 21:37
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
22.01.2024 21:37