-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 44110000-4 "Конструкційні матеріали" Плитка керамічна 300х600 мм, плитка для підлоги 400х400мм, гіпсокартон, гіпсокартон вологостійкий, лінолеум антиковзний з металевим вкрапленням, піноблок, плитка для підлоги 300x300 мм
Завершена
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2024 17:30 - 24.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга АМКУ
Номер:
25f96e815df84b588aefaf6f79a0a880
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-015142-a.c1
Назва:
Скарга АМКУ
Скарга:
Скарга
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
19.01.2024 Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" (далі — Замовник) оголосила процедуру закупівлі Код ДК 021:2015 44110000-4 "Конструкційні матеріали" Плитка керамічна 300х600 мм, плитка для підлоги 400х400мм, гіпсокартон, гіпсокартон вологостійкий, лінолеум антиковзний з металевим вкрапленням, піноблок, плитка для підлоги 300x300 мм (далі — Закупівля).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 29.01.2024.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" 148 860,52
UAH з ПДВ 148 860,52
UAH з ПДВ
ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ" 165 258,02
UAH з ПДВ 159 878,32
UAH з ПДВ
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 175 623,20
UAH з ПДВ 160 000,00
UAH з
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база" 193 227,84
UAH з ПДВ 193 227,84
UAH з ПДВ
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ЮНІК" 194 016,00
UAH з ПДВ 194 016,00
UAH з ПДВ
Тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" (далі – Пропозиція) протокольним рішенням від 31.01.2023 №52 уповноваженої особи Замовника – відхилено. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до Протокольного рішення уповноваженої особи від 31.01.2024 №52 Пропозиція Скаржника відхилена у звʼязку з виявленими Замовником такими невідповідностями:
1. На виконання вимог Розділу ІІІ пункту 1 тендерної документації в складі пропозиції Учасник не надав гарантійний лист про те, що відомості, інформація та документи, що подані ним у складі пропозиції є чинними, дійсними та достовірними.
2. На виконання вимог додатку №1 до тендерної документації пункту 4 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником від 23.02.2021 року №06-07 вих.939 з КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова», який не містить печатку контрагента.
3. Крім того, уповноваженою особою виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Учасник у складі пропозиції надав підписаний Додаток №3 до тендерної документації від 26.01.2024 року № 61/26/01/24 на погодження з умовами технічної специфікації та з вимогами проте, що він ознайомлений та погоджується. Відповідно до поданої цінової пропозиції №63/26/01/24 від 26.01.2024 р., Учасник пропонує в п.6 «Газобетонний блок розміром 600х200х300», замість Піноблок розміром: 600х200х100мм, як вимагає Замовник.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно абзацу четвертого пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником відповідно до вимог Особливостей), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
-Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації.».
Скаржником всі документи, що вимагалися згідно Додатку 3 до тендерної документації завантажені у повному обсязі, тобто тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам технічної специфікації Замовника.
Скаржником допущено технічну описку в інформації, яка зазначалася у додатку №5 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», тобто вказана невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, який запроповано Скаржником.
Замовник, виявивши невідповідності та не надавши Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. Чим неправомірно відхилив пропозицію Скаржника та неправомірно визначив переможцем Учасника ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ".
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нищезазначені дії.
Керуючись статтями 5, 18, Закону,
ПРОШУ
1. Приняти скаргу до розгляду.
2. Визнати протокольне рішення уповноваженої особи з закупівель від 31.01.2024 №52, від 02.02.2024 №57 неправомірними, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника від 31.01.2024 №52, від 02.02.2024 №57.
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким надати можливість Скажнику виправити невідповідності виявленні під час розгляду тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ.docx 05.02.2024 11:27
- Протокол №52.pdf 05.02.2024 11:27
- СКАРГА АМКУ ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ.pdf 05.02.2024 11:27
- Протокол №57.pdf 05.02.2024 11:27
- sign.p7s 05.02.2024 12:10
- рішення від 07.02.2024 № 2356.pdf 07.02.2024 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2024 № 2865.pdf 15.02.2024 13:49
- рішення від 14.02.2024 № 2865.pdf 19.02.2024 14:07
- Пояснення ДУ ТМО МВС України по Житомирській області.pdf 09.02.2024 12:54
- Пояснення ДУ ТМО МВС України по Житомирській області.doc 09.02.2024 12:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2024 12:40
Дата розгляду скарги:
14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2024 17:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.02.2024 14:07
Пункт скарги
Номер:
761a5cfbb81440c9b10c9c84b1e24cbd
Заголовок пункту скарги:
прийняті рішення уповноваженою особою Замовника від 31.01.2024 №52, від 02.02.2024 №57 порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно абзацу четвертого пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником відповідно до вимог Особливостей), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
-Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації.».
Скаржником всі документи, що вимагалися згідно Додатку 3 до тендерної документації завантажені у повному обсязі, тобто тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам технічної специфікації Замовника.
Скаржником допущено технічну описку в інформації, яка зазначалася у додатку №5 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», тобто вказана невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, який запроповано Скаржником.
Замовник, виявивши невідповідності та не надавши Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. Чим неправомірно відхилив пропозицію Скаржника та неправомірно визначив переможцем Учасника ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ".
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно абзацу четвертого пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником відповідно до вимог Особливостей), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
-Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку 3 до тендерної документації.».
Скаржником всі документи, що вимагалися згідно Додатку 3 до тендерної документації завантажені у повному обсязі, тобто тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам технічної специфікації Замовника.
Скаржником допущено технічну описку в інформації, яка зазначалася у додатку №5 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», тобто вказана невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, який запроповано Скаржником.
Замовник, виявивши невідповідності та не надавши Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. Чим неправомірно відхилив пропозицію Скаржника та неправомірно визначив переможцем Учасника ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник, виявивши невідповідності та не надавши Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. Чим неправомірно відхилив пропозицію Скаржника та неправомірно визначив переможцем Учасника ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ".
Замовник, виявивши невідповідності та не надавши Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. Чим неправомірно відхилив пропозицію Скаржника та неправомірно визначив переможцем Учасника ТОВ "УКРБУД-КОНТРАКТ".
×
-
Назва доказу:
протокол визнання переможця від 02.02.2024 №57
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує визначення переможцем другого учаснника
-
Повʼязаний документ:
Протокол №57.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол відхилення від 31.01.2024 №52
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує відхилення тендерної пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Протокол №52.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОШУ 1. Приняти скаргу до розгляду. 2. Визнати протокольне рішення уповноваженої особи з закупівель від 31.01.2024 №52, від 02.02.2024 №57 неправомірними, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника від 31.01.2024 №52, від 02.02.2024 №57. 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким надати можливість Скажнику виправити невідповідності виявленні під час розгляду тендерної пропозиції.