• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС - за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)

Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС

Завершена

2 549 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 490.60 UAH
Період оскарження: 19.01.2024 17:29 - 11.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 80cb55aef8614d37afb34c3fd2fb6d71
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-015127-a.b6
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2024 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.02.2024 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Відповідно до вимог ч.22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.55 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2150 -р/пк-пз від 05.02.2024 року, внести зміни до тендерної документації на закупівлю Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку - за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС - за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки) та Додатку 1,2 до вищезазначеної тендерної документації, шляхом викладення в новій редакції. Оприлюднити зазначену вище інформацію у порядку та строки, що визначені Законом України «Про публічні закупівлі» і п.24 Особливостей.
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА СЕРВІС", Олег Шубін +380937814572 deltaservis2020@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 18a4683fb6504f669136fcc7439a54b4
Заголовок пункту скарги: Замовникоом не визначена кількість (чисельність) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування.
Опис заперечення: пункт 2.2. Додатку № 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Замовникоом не визначена кількість (чисельність) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: ef886358e13c41658dafab24a442dce0
Заголовок пункту скарги: Замовником не визначена кількість спеціальних засобів активної оборони та основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати з дотриманням вимог Постанови КМУ від 11.11.2013 № 97, яка необхідна для належного виконання охоронних послуг, а саме: - кількість гумових кийків, аптечок першої медичної допомоги, форменого одягу усіх працівників, що будуть залучатись до надання послуг з охорони (літній та зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», відеореєстраторів
Опис заперечення: Замовником не визначена кількість спеціальних засобів активної оборони та основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати з дотриманням вимог Постанови КМУ від 11.11.2013 № 97.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Зміст до пункту 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: e0d0591bd1d04cd5b6f10eabbb9ee999
Заголовок пункту скарги: Встановлення не законної вимоги в пункті 5.2. Розділу «Вимоги щодо надання послуг» Додатку № 2 до тендерної документації «Пройшли профвідбір, медико-психофізіологічну експертизу, курс спеціальної професійної підготовки, перевірку в органах внутрішніх справ».
Опис заперечення: співробітники охорони комплектуються працівниками, які пройшли профвідбір, медико-психофізіологічну експертизу, курс спеціальної професійної підготовки, перевірку в органах внутрішніх справ.

Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Дана незаконна вимога суперечить вимогам ЗУ "Про охоронну діяльність" та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 814d22659d2645b8b394a2867e5611f0
Заголовок пункту скарги: Розбіжності в вимогах пункту 2.1. Додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
Опис заперечення: Замовник в пункті 2.1. Додатку № 1 до тендерної доркументації визначив різні вимоги для підтвердження одного і того ж кваліфікаційного критерію, щодо наявності в Учасника охоронників відповідної кваліфікації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Замовник в пункті 2.1. Додатку № 1 до тендерної доркументації визначив різні вимоги для підтвердження одного і того ж кваліфікаційного критерію, щодо наявності в Учасника охоронників відповідної кваліфікації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 0e5a1c5b444346f8bedb5b9a942436dd
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційнавимога Замовника в тендерній документації
Опис заперечення: Керівний склад Учасника, фахівець з організації заходів охорони, охоронники повинні пройти навчання з управління конфліктами та мати відповідні сертифікати, видані не раніше 2023 року.

Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених положенням пункту 1 частини 1 статті 5 Закону про публічні закупівлі, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 3554463be4214a778d95d762825b0be7
Заголовок пункту скарги: Незаконного використання персональних Замовником
Опис заперечення: 7. Пунктом 1 Додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами.* Тимчасово переміщені особи також надають довідку тимчасово переміщеної особи, видану у встановленому законодавством України порядку.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Віднесення інформації до конфіденційної
Тип порушення: Віднесення інформації до конфіденційної
Опис суті пункту скарги: Ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

Медичні довідки

Номер: f6a0f8704ee34e8c8cf37dd09ad513e3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-015127-a.c5
Назва: Медичні довідки
Вимога:
В тендерній документації не визначено строк дійсності документу про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246) видані охоронникам, які будуть залучені для охорони об’єкту, групах швидкого реагування, фахівцю з організації заходів охорони та черговим пульта спостереження. Вимагаємо замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: - довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником. В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі. Також, Учасник має надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, серед іншого: - документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); Відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246 встановлено зразок документа: «МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____», що містить інформацію щодо дати видачі та дати дійсності. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що строк дійсності вищезазначеного документа встановлено Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Строк дійсності

Номер: e45203ea8f924255ad314c0b9b91dbaf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-015127-a.a4
Назва: Строк дійсності
Вимога:
В тендерній документації не визначено строк дійсності довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о видані охоронникам, які будуть залучені для охорони об’єкту, групах швидкого реагування, фахівцю з організації заходів охорони та черговим пульта спостереження. Вимагаємо замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: - довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником. В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі. Також, Учасник має надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, серед іншого: - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о (відповідно до п.п. 11 Порядку проведення попередніх. періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651) та відсутності обмежень для роботи охоронником зі зброєю. Відповідно до п. 2 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651, попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що строк довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о встановлено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651. Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Чисельність працівників

Номер: 7b5ab19dc262434394d5b77baa09cc8d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-015127-a.c3
Назва: Чисельність працівників
Вимога:
Замовник згідно вимог Додатку № 2 тендерної документації вимагає: - Учасник повинен мати в наявності в штаті співробітників для 100%-го виконання вимог Замовника по організації охорони об’єкта, 20% резерву на випадок оперативної заміни охорони, необхідності посилення постів. Чому замовник вимагає наявності тільки 12 охоронників без урахування резерву на випадок оперативної заміни охорони, необхідності посилення постів. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: - довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником. В довідці Учасник вказує працівників, які будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі. Загальна кількість працівників, що будуть залучатися до надання послуг – НЕ МЕНШЕ 12 одиниць охоронників та у випадку необхідності посилення охорони в умовах надзвичайних ситуацій – не менше трьох одиниць штату керівного складу додатково. Зазначені працівники повинні відповідати кадровим вимогам пп.14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, та мати кваліфікацію не менше третього розряду. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо максимальної кількості працівників,що будуть залучатися до надання послуг. Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Охоронники

Номер: e70a849b435e49f4bf07f99949863758
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-015127-a.a2
Назва: Охоронники
Вимога:
В п. 5.2. Додатку № 2 тендерної документації Замовника - Пройшли профвідбір, медико-психофізіологічну експертизу, курс спеціальної професійної підготовки, перевірку в органах внутрішніх справ. Вимагаємо прибрати даний пункт з тендерної документації, оскільки він не відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне. Відповідно до вимог пункту 5.2 Додатку 2 до тендерної документації співробітники охорони комплектуються працівниками, які: пройшли профвідбір, медико-психофізіологічну експертизу, курс спеціальної професійної підготовки, перевірку в органах внутрішніх справ. Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель. На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Охоронники ГШР

Номер: f82f2e78d0824b8893f6daf1d46da0ef
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-19-015127-a.c1
Назва: Охоронники ГШР
Вимога:
Шановний замовник. В п. 2.2. додатку №1 до ТД не зазначена кількість охоронників які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування. Згідно з розрахунку кількості транспорту реагування (не менше 3) та чисельності екіпажу групи реагування (не менше 2) з урахуванням черговості та змінності встановленого трудовим законодавством (доба через три) виходить, що кількість охоронників потрібних для залучення до надання послуг в групах швидкого реагування складає мінімум 24 охоронника. Виходячи з вищевказаного просимо Замовника внести відповідні зміні до тендерної документації щодо визначення кількості охоронників які необхідні для надання послуг в групах швидкого реагування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 21.01.2024 повідомляємо наступне. Відповідно до вимог пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасником має бути надана: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці документів. Водночас, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено жодного обмеження щодо кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування. Таким чином, не має підстав для внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено