-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розробка проекту землеустрою щодо відведення в постійне користування Службі відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області земельної ділянки для експлуатації та обслуговування автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-30 Струмок – Шевченкове – Кілія) на території Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області (за межами населеного пункту
Завершена
40 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2024 16:10 - 26.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
2b50c2c88ac94078bf867b58a276563c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-19-013893-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Бажаючи прийняти участь у відкритих торгах, детально ознайомившись та вивчивши всі умови Тендерної документації було виявлено дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Так, відповідно до Додатку №3, Аналогічними вважаються завершені договори, укладені не раніше 2019 року, з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею понад 10 га.
Дана вимога є дискримінаційною виходячи з наступного:
Відповідно до ст. 50 Закону України «Про землеустрій» проєкт землеустрою щодо відведення земельних ділянок включає:
• пояснювальну записку;
• матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки);
• розрахунок розміру втрат лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом);
розрахунок
• розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом);
• перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
• кадастровий план земельної ділянки.
Відповідно до ст. 57 Закону України «Про землеустрій» технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає, в тому числі:
• пояснювальну записку;
• матеріали топографо-геодезичних вишукувань;
• пропозиції щодо узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, що посвідчують право на земельну ділянку, та Державному земельному кадастрі;
• робочий і зведений інвентаризаційні плани;
• відомості про обчислення площі земельної ділянки;
• кадастровий план земельної ділянки;
• перелік обмежень у використанні земельних ділянок;
• відомості про встановлені межові знаки.
Враховуючи вищевикладене, можна стверджувати, що і при розробці проекту землеустрою і при розробці технічної документації інженером-землевпорядником використовується однаковий набір засобів та навичок, тому, маючи досвід розробки технічної документації не є проблемою розробити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Тому, наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних Договорів лише з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є дискримінаційним та суттєво звужує коло Учасників.
Додатково просимо вилучити в Додатку № 3 інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно до тендерної документації, а саме «...укладені не раніше 2019 року...», тому що склад та об’єм документацій, відповідно до Закону України «Про землеустрій» був незмінним протягом 2017, 2018, 2019, 2020 роках. Тому, наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних Договорів саме з 2019 року є дискримінаційним та суттєво звужує коло Учасників.
Згідно з ч.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Підсумовуючи, просимо викласти поняття аналогічного договору, зазначеного у Додатку 3 в наступній редакції:
Аналогічними вважаються завершені договори, з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки, із формуванням земельної ділянки (земельних ділянок) площею понад 10 га.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2024 20:11
Вирішення:
Згідно з вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Статтею 186 Земельного кодексу України визначено процедуру погодження і затвердження документації із землеустрою.
Па протязі 2019-2023 років до даної статті неодноразово вносилися зміни щодо погодження і затвердження документації із землеустрою згідно з Законами України № 711-IX від 17.06.2020 року з урахуванням змін, внесених Законом № 1423-IX від 28.04.2021року, № 402-IX від 19.12.2019 року; в редакції Закону № 1423-IX від 28.04.2021.
В 2021 році суттєво змінилися повноваження органів виконавчої влади в частині погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, які були визначені в статті 1861 Земельного кодексу України, а саме виключено статтю 1861 на підставі Закону № 1423-IX від 28.04.2021.
В 2020 році відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 455 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок» запроваджено принцип екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок.
Постанова Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 455 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок» втратила чинність відповідно до постанови КМУ від 23 грудня 2021 р. № 1417.
На протязі 2020-2021 років згідно із Законами України № 711-IX від 17.06.2020 року, № 1423-IX від 28.04.2021 року, № 1175-IX від 02.02.2021 року внесено суттєві зміни в статтю 23 Закону України «Про державний земельний кадастр» щодо електронного документу, що містить відомості про результати робіт із землеустрою та оцінки земель, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру.
На протязі 2020-2023 років згідно з постановами Кабінету Міністрів України:
- № 710 від 18.07.2018; в редакції Постанов КМ № 948 від 09.10.2020, № 821 від 28.07.2021, № 1417 від 23.12.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1077 від 27.09.2022;
- № 948 від 09.10.2020; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 821 від 28.07.2021, № 1417 від 23.12.2021;
- № 106 від 04.02.2023;
- № 665 від 30.06.2023,
внесено зміни до «Основних вимог щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про його об’єкти», викладених в Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051, у тому числі до пунктів 67,69, 70 Порядку, які визначають порядок взаємодії державного кадастрового реєстратора з сертифікованим інженером-землевпорядником при розробці документації із землеустрою.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників закупівлі здійснюються у тому числі за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Приймаючи до уваги вищенаведені зміни у чинному законодавстві, які впливають на розробку документації із землеустрою, з метою дотримання добросовісної конкуренції, враховуючи обсяг послуг, який повинен бути наданий замовнику, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, визначені строк давності укладеного договору учасником закупівлі та вимоги щодо обсягу наданих послуг, за виконаним договором.
Замовником в тендерній документації не зазначаються вимоги щодо кількості виконаних договорів та відсутня вимога, що обсяг наданих послуг за договором, повинен дорівнювати обсягу закупівлі.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у оголошеній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Таким чином, замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено